robert bk350 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 ps: "dany_oldmoto " am desfacut telescoapele fata/spate la ij-ul meu 56. intrebare capcana: l-am sunat pe Gaspar si am intrebat de semeringuri pt telescop spate , si a zis ca nu stie daca merge ce are el pe stoc. aore gasesc ce imi trebuie mie? in principiu,vreau chit reperatie pt fata/spate. am golit telescopul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 si mie imi trebuie kit reparatie furca fata, adica bucsele de arama, cele din plastic si cred ca mai era o ganitura pe care eu nu o mai am deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Model din 62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 daca dai jos cutiile alea de 56 (1958 - 1960),chiuluasa aia de planeta 4 in 2 tobe,si carburatorul ala de jupiter 4,ce ramane e '62 inclusiv comutatorul electric din stanga ii din alt film. Cutiile asa au fost din fabrica,este posibil sa fie ametite de rusi din montare.Chiuloasa din cauza montarii bujiei incorect a fost stricata, exista si originala urmeaza sa fie montata. Carburatorul original este defect, trebuie bucsat, ce este montat pe moto este pekar.N. Ceia ce priveste comutatorul... asa a fost din fabrica, propietarul a cumparato de noua, eu sund al doilea propietar. Aici o poza mai clara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 ps: "dany_oldmoto " am desfacut telescoapele fata/spate la ij-ul meu 56. intrebare capcana: l-am sunat pe Gaspar si am intrebat de semeringuri pt telescop spate , si a zis ca nu stie daca merge ce are el pe stoc. aore gasesc ce imi trebuie mie? in principiu,vreau chit reperatie pt fata/spate. 2013-02-02 23.17.04.jpg am golit telescopul de ulei Pt furca fata se gaseste kit(planeta) dar numai bucsa din textolit se potriveste si semeringul,bucsa de jos trebuie facuta la un strungar. Pt telescoape spate din pacate nu am vazut kit de reparatie niciodata, daca ai mai multe telescoape poti face o pereche(asa am procedat si eu)din 3,4 perechi cu putin noroc faci o pereche buna. Nu te chinui prea tare cu telescoapele spate ca indiferent ce le faci la cele originale nu vor lucra cum trebuie din cauza uzuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Am sa incerc sa fac macar semeringurile aici in cluj la o firma specializata pe mansoane hidraulice.daca iese okay,pot ajuta si pe altii de pe forum.diseara fac poze cu semeringu dubasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 nu mai pot de oftica .... azi cand sa pun si eu piesele unele langa altele sa prinda cadrul forma... SURPRIZA!!! ... am doua cutii laterale de pe partea... DREAPTA.... nu ma mai intreb cum si de ce ... cert e ca Schimb cutie dreapta cu cutie stanga sau cumpar cutie stanga, modelul cu 3 dungi. poze pun cand ajung la un pc de pe care pot uploada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 daca nu e graba,pana ma duc pe la socrii,si daca gasesc cu 3 dungi,iti fac cadou.dar cu mai multe dungi de ce nu e bine?il incarci cu chit cate vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 pai da sa nu tranteasca usa!!!! sa fie mai tandru Am sa incerc sa fac macar semeringurile aici in cluj la o firma specializata pe mansoane hidraulice.daca iese okay,pot ajuta si pe altii de pe forum.diseara fac poze cu semeringu dubasa. semeringu amortizor spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Am comandat simeringurile si bucsele textolit pentru furca fata de la Gaspar. Cind vin va spun daca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 semeringurile si bucsile textolit de la planeta ?is curios daca merge semeringul. ca s eu trebuie sa fac figura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 semeringurile si bucsile textolit de la planeta ?is curios daca merge semeringul. ca s eu trebuie sa fac figura asta. bucsele de sus din textolit si semeringurile vin la ij56,bucsa de jos de la planeta nu vine la ij56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 asa cum am zis postez poze cu bucsa de textolit si simeringul de furca luate de la Gaspar. bucsa rtextolit e buna intra bine, fara tolerante mari ba chiar un pic fortata. simeringul desigur ca nu se potriveste, nu-mi dau seama cum trebuie pus, fie nu este simeringul care trebuie. daca are cineva unul original sa mi-l arate si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 revin si eu )) pe orincipiul"cine nu munceste nu gresestea am desfacut cutia, am schimbat ce era de schimbat, rulmentii sunt noi, semeringuri bune, unele pinioane sunt noi DAR ... nu prea mai reusesc sa o inchid ))) sfaturi ? e ceva ce ar trebui sa fac in mod special ? adica m-am uitat eu sa fie toate la locul lor, furcile sunt unde trebuie toate se pupa fara sa le conving eu cu ciocanu sa intre unde trebuie. Am inchis capacul dar la mana se pare ca nu schimba decat 2 viteze.... ce e de facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 melcul - banuiesc ca e harta - a intrat la loc si pintenul e prins pe el. La semn... banuiesc ca semiluna din capatul schimbatorului. Aer o sageata pe mijloc... care trebuie sa fie pozitia ei ? si in ce viteza ar trebui sa fie cand o montezi ... sau CUM ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 asa am patit si eu la fostul Jupiter. nu erau pinioanele aliniate, se vede in fotografia asta sint doua puncte care trebuie aliniate daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 asa cum am zis postez poze cu bucsa de textolit si simeringul de furca luate de la Gaspar. bucsa rtextolit e buna intra bine, fara tolerante mari ba chiar un pic fortata. simeringul desigur ca nu se potriveste, nu-mi dau seama cum trebuie pus, fie nu este simeringul care trebuie. daca are cineva unul original sa mi-l arate si mie. am sa fac disearea poza cu al meu semering ij56. am sa fac disearea poza cu al meu semering ij56. cum am promis...poze jos.semeringul nu cred ca merge.asta ce am scos eu,are diametrul exterior 40mm.am mai facut poza si cu bucsa teflon si pasla aparator praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 Am rezolvat pana la urma, acum stiu sa fac si cutia de ij daca am probleme )). Buba nu era ca ar fi fost ceva inversat(erau toate la locul lor puse bine) problema era ca trebuia pusa la punct. Trebuia pusa sageata de pe semiluna cu punctul de pe harta.... acum beleaua era ca trebuia gasita pozitia corecta. Noroc cu un prieten care stie ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) semeringul care l-am cumparat eu are diametrul 43 mm. din cauza asta nu merge, ceea ce nu stiu eu este exact pozitia lui, se pune in nuca filetata si dupa ceea se stringe cu bucsa cu filet? P.S. De ce a disparut topicul dedicat IJ-ului? Editat Februarie 9, 2013 de johnny75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 nu stiu... si eu m-am tot uitat dupa el si nu l-am mai gasit... Pana una alta am dat de alte vesti proaste: Cand am vrut sa asamblez si eu alternatorul am dat de alta problema, si anume ca fostul proprietar a vrut sa ii adapteze alternator probabil de planeta pe 12 v si a frezat prinderea statorului. Asta de 6 V nu se mai pupa cu prinderea. Norocul meu ca am cumparat un motor de ij si se potriveste carterul ala... da iar trebuie sa desfac suruburi, iar cutie. Partea buna e ca acum macar stiu ca am luat fiecare piesa la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 .carter futut.jpg Norocul meu ca am cumparat un motor de ij si se potriveste carterul alacarter bun.jpg... da iar trebuie sa desfac suruburi, iar cutie. Partea buna e ca acum macar stiu ca am luat fiecare piesa la mana. Si iata cum incepe o noua telenovela, cum se da vina pe producator caci a lucrat piesa din topor. Dupa cum ai fost sfatuit putin mai sus poti folosi alte cartere pereche, sau daca nu ai alta alternativa si trebui musai sa pui alt carter macar aliniaza-le, asta-i o cauza ce duce la uzura prematura a semeringurilor, rulmenti, sau si mai rau se sparg ambielajele. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 Sa fie producatorul sanatos ca variante am. Prima data o sa incerc sa vad daca se aliniaza cum trebuie carterele. Daca nu exista varianta a doua pun cealalta pereche de cartere - atat ca au alta serie si o sa trebuiasca sa ajung la rar sa dau cu subsemnatul sau sa fac cumva sa junga si pe motorul ala aceeasi serie ... dar asta e alta poveste. Va anunt cand rezolv problema si cum am rezolvat-o ... oricum multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 semeringul care l-am cumparat eu are diametrul 43 mm. din cauza asta nu merge, ceea ce nu stiu eu este exact pozitia lui, se pune in nuca filetata si dupa ceea se stringe cu bucsa cu filet? P.S. De ce a disparut topicul dedicat IJ-ului? nu . semeringu intra in canalul din "nuca filetata" mai sus pui inelul din pasla si aia o strangi cu "bucsa filetata" trebuie vazut ,daca nu se poate gasi un O-ring patrat cu cotele semeringului. maine revin cu poze si cote.cumva tot facem ceva acolo sa fie okay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 little training nenili nostru, ai o friptură de la mine (io stau cu cutia desfăcută pe masă, http://racitcuaer.wordpress.com/2013/02/06/operatie-in-mate-de-ij-ii/) Dacă mai zici şi cum e faza cu şaibili distanţiere, dau ş-o kilă de jin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 ...oare cît mă costă trenul/microbuzul/carburantul de la matale pîn-aici... sau pîn' în altă parte unde-ţi convine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.