Sari la conținut

Reconditionare/restaurare IJ 56


BeerBelly
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda...am vorbit cu un tip sa-mi faca coatele din teava de inox dar omul mi-a spus clar ca nu rezista la temperatura si se albastresc.

Deci cumpar coate originale nezgariate...are cineva? :blbl:

P.S. Sa ma scuze initiatorul pentriu off topic dar banuiesc ca informatiile il intereseaza si pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai coatele mele sunt relativ bune, cromate...oarecum :) azi am dat vopsea si pe cutiile laterale si pe aripi, dar nu-mi place cum au iesit... maine le curat si o iau de la capat :))))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi bine sa fie asa usoara si vopsirea in sine. mie curatatu si pregatitu nu mi se pare asa de greu. Vopsitu e durere :))

Dupa cum se vede in poze aripa spate e gazata pe partea albastra iar albu nu vrea sa stea numai pe parcela lui :)))

Aripa fata am zis ca merge si asa dar trebuie sa o iau si pe ea de la capat. Are prea mult chit si nu am adus-o la fata cum trebuie.

 

La capace mai am sa le fac albul. Poze diseara daca reusesc sa le refac azi.

 

Azi e sarbatoare? :))) sper sa nu cada de pe casa baiatu ala de vine sa repare cosu :)))

post-14002-0-50214800-1359789865_thumb.jpg

post-14002-0-76556900-1359789874_thumb.jpg

Editat de BeerBelly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pregatirea" inseamna a pregati suprafata pentru vopsit(chituire, slefuire, degresare, etc). Daca aceasta pregatire nu este impecabila, nu ve-i obtine niciodata o vopsitorie perfecta!

Vopseaua se da intr-un strat subtire, apoi revi cu un alt strat pana ce culoarea de fond devine omogena. Cu cat este mai subtire stratul, cu atat vopseaua in final va fi mai perfecta. Dupa uscare se acopera cu banda de hartie si folie zona vopsita si se aplica urmatoarea culoare in acelasi mod. Folia si banda se scot dupa cateva minute, inainte de uscare pentru a nu rupe pelicula depusa iar conturul ramane perfect. In final se acopera toata piesa cu 2-3 straturi de lac, date succesiv. Vei obtine o acoperire de calitate cu contururi perfecte.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine se albastresc decat sa fie maro si inflorite de la rugina :)))) parerea mea

 

Aleko ms de link. Luni cred ca le dau telefon sa vad de preturi si etc. ca tot trebuie sa cromez si eu din piese undeva. Dupa ce le fac evident le fac poze si imi spun parerea.

 

Pana una alta poze de acum. Am reparat aripa spate si ma pregatesc sa fac cutiile, dar din pacate albul pe care il am e de cacao...

post-14002-0-37460700-1359801123_thumb.jpg

post-14002-0-27307900-1359801132_thumb.jpg

post-14002-0-08397600-1359801693_thumb.jpg

Editat de BeerBelly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre cutiile laterale. Si la astea am de retusat ca s-au intamplat acolo niste nefacute.

Oricum, parerea mea e ca pentru prima data cand am vopsit altcva decat scandurile de la gardul lu bunica-miu au iesit bine.

post-14002-0-39532500-1359806930_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca mai am pana la telescoape...deocamdata sunt la vopsit. Daca le desfac si pe alea mie ca raman imprastiate. Oricum e bine ca stiu unde sa strig acum cand oi ajunge la ele.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am urmarit pina acuma va iesi o bijuterie de ij56.

E modelul cu o singura sea?

 

Spor in continuare

 

Daca mi-ai trimite si mie mansoanele alea Dany........ar iesii minunat.Motocicleta e modelul cu far mic, sea lunga, 4 dungi la capace..etc.

De fapt pun o poza cu ea la cumparare.

post-37180-0-31709400-1359832093_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vad carterul stanga al motorului ca ar avea sau nu orificiul pentru cablul de kilometraj (cele cu pinion de kilometraj in motor s-au fabricat intre 1956 si 1960, inclusiv). Dopurile de la gurile de vizitare ale ferestrelor sunt la fel din 1959 pana in 1963, doar cele fabricate intre 1956 si 1958 au dopuri mici (similare celor de IJ 49). Motocicleta din fotografia lui johnny75 , in proportie de 70% (din putinele detalii pe care le ofera imaginea), este model de IJ 56 fabricat dupa 1961, nicidecum 1962.

 

@johnny75 - daca vrei sa pastrezi originalitatea si vei monta aripa originala pe jug nu face prostia sa dai gaura in jug (daca nu e cel original) ci cauta unulde la "mama lui". Fonta din care e facut jugul va crapa imediat ce vei patrunde in material , cu freza , mai mult de 1 mm.

 

Mai sunt oameni care lucreaza la IJ-uri 56 dar sunt genul de oameni "tace si le face". Unul dintre ei este user-ul Cernobal. Sper sa nu se supere daca pun aici o poza cu lucrarea lui. Mai sunt si altii dar nu sunt intr-un stadiu atat de avansat cu lucrarea.

post-47416-0-80044400-1359856319_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie aripa pe roata la IJ 56 mi se pare cea mai faina. Recunosc ca cea sus pe jug e mai practica daca vrei sa iesi la nitel off-roading, dar sa fim sincer... cati dintre noi au iesit cu IJ-ul pe aratura? :))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta mea este fabricatie 1961 si in acte si pe cadru. Kilometrajul este la roata, (unde inca mai imi trebuie melcul din capatul cablului de km.)Motocicleta a avut vopseaua originala si nici o piesa nu avea alta culoare de vopsea pe sub asta. Doar farul era negru dar si ala era vopsea originala.Sint destul de sigur ca aripa fata a fost a ei, jugul nu are gauri suplimentare pentru aripa fixata sus, Cred ca pur si simplu este un model de tranzitie si rusii au facut-o din piesele pe care le-au avut si ei prin fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mi-ai trimite si mie mansoanele alea Dany........ar iesii minunat.Motocicleta e modelul cu far mic, sea lunga, 4 dungi la capace..etc.

De fapt pun o poza cu ea la cumparare.

Am gasit aseara si perechea de la mansoane ghidon.

http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=232&products_id=1967 astea sint mansoanele de care vorbesc.

Pun o poza cu ele si cu ceva piese cromate care arata super, dar in schimb e pretentios cromul.

poti lasa un pm cu adresa unde sa le trimit.

 

Spor in continuare

post-20619-0-81654200-1359882580_thumb.jpg

post-20619-0-41325800-1359882586_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...