bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 ma refeream mai degraba la dimensiuni dar problemele sunt tot alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Nu mai chinui motoreta degeaba, demonteaza electromotorul si vezi daca mai are carbunii in parametri de functionare. Aceleasi probleme am patit si eu la burgmanul meu, la prima vedere dadusem vina la fel ca si tine ba pe baterie ba pe releu dar in final toata vina apartinea carbunilor care ajunsese atat de subtiri incat iesise din suportul lor si facea contact atat cat sa soarba curentul din baterie dar cand apasam butonul pt pornire facea doar un clik nimic mai mult. Sfatul meu...nu mai pune baterii mai mari ca si Ah decat cea recomandata de producatorul motocicletei pt ca s-ar putea a ai surprize......nu tocmai placute. Spor. Editat Februarie 5, 2013 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 5, 2013 Autor Share Postat Februarie 5, 2013 Carbunii arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 puteti sa radeti dar eu am patit-o cu un cablu imbatranit. invartea greu rar de tot si pt. foarte putin timp, in rest click. am schimbat cablurile de la baterie la releu si de la releu la electromotor si voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 asta-i semn de contact imperfect ...ori firele de la releul de pornire..ori electromotor...ori la masa...slabestele putin...misca-le...si va merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 asta-i semn de contact imperfect ...ori firele de la releul de pornire..ori electromotor...ori la masa...slabestele putin...misca-le...si va merge.. asta am zis si eu prima data. am curatat firele, am tras si o masa suplimentara (care a si ramas pe motor ca nu strica), nimic! firul se incorda la propriu si cam atat. l-am taiat dupa ce l-am schimbat, pur si simplu era innegrit tot. avea 10 ani daca intereseaza pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2013 Admin Share Postat Februarie 5, 2013 Conteaza si cu ce cabluri ai dat curent, daca sunt de-alea luate din peco nu sunt bune de nimic. Daca nu rezolvi suna-ma, poate ne repezim pina la mobra, am eu cabluri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 11, 2013 Autor Share Postat Februarie 11, 2013 In week-end o sa mai fac niste incercari cu fiecare componenta in parte: releu, electromotor, fire ... Am mai incercat odata: cu cabluri bune, de la baterie buna, direct pe electromotor, invarte putin si se opreste. Un electrician bun care sa verifice/repare electromotorul? De fapt pe cineva care verifica/repara motoare electrice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 In week-end o sa mai fac niste incercari cu fiecare componenta in parte: releu, electromotor, fire ... Am mai incercat odata: cu cabluri bune, de la baterie buna, direct pe electromotor, invarte putin si se opreste. Un electrician bun care sa verifice/repare electromotorul? De fapt pe cineva care verifica/repara motoare electrice? Am impresia ca ne invartim in jurul cozii aici. Ce inseamna pt. tine "cabluri bune"? Vara trecuta am desfacut toata instalatia electrica din cauza unor simptome identice cu ale tale. Nici prin cap nu vroia sa-mi treaca ceea ce era evident: cablurile de Peco cu care dadeam curent erau mult prea subtiri. Am luat doua cabluri cu care in mod normal se pornesc tractoare si a luat-o la sfert. Mi-a trebuit o saptamana in care am desfacut si masurat absolut totul, sa-mi dau seama ca de fapt bateria mea moto era moarta complet iar cablurile care le foloseam erau pur si simplu prea subtiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Ai rezolvat problema si ti-ai luat baterie noua cum cred ca ar fi trebuit sa iei din prima. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Da, greseala mea 12V 12Ah 100A vs. 12V 60Ah 540A 12v 12Ah nu e neaparat sa aiba numai 100 CCA. eu de exemplu pe o baterie cu aceleasi caracteristici am 220 CCA. am vazut ca exista si de 280... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.