Jump to content

Honda Innova 125


ghostrider000
 Share

Recommended Posts

Guest Sir George Mihail Burghy

Poti sa-ti iei ca am citit despre ea ca e f. buna, agila si economica mai ales; daca o iei de noua sau destul de "tinerica" poti sa o iei linistit, nu vei avea probleme tehnice; mentenanta e f simpla, si o poti face oriunde daca tu nu vrei sa pui mana.

E super de oras si merge si de o naveta de maxim 60-100 km(peste te plictisesti).Desi pt oras se prefera scuterele ca nu strici bombeul la pantofi, nu faci muschi la gamba stanga si ai spatiu de casca, manusi si alte cumparaturi.

Link to comment
Share on other sites

Dat fiind faptul ca as lua-o sh nu stiu daca sa ma complic cu injectie sau nu. sunt avantaje si dezavantaje injectie vs carb . M-ar interesa pentru o naveta in jur de 160 km / zi

Ideea ar fi cam asa :

 

injectie : cost mai mare de achizitie , consum mai mic , cost mai mare de intretinere (doar daca pica ceva) , mai greu(scump) de reparat

 

carb : cost mai mic de achizitie , consum mai mare decat la injectie (nu stiu cu cat . asta chiar m-ar interesa) , usor reparabila in orice conditii

 

ps: nu stiu ff mult de "mobra" asta dar dupa parerea mea e cea mai faina combinatie raportata la consum si placere de a conduce

Link to comment
Share on other sites

Referitor la consum,am avut o "copie",un chinez derivat din aceasta motoreta de 70cc din fabrica si pot spune ca am plecat de la 1L\100km si am ajuns intr-un an si jumatate la aprox 1.5L la viteza de 80+ km\h (carburatie).intretinere foarte usoara si ieftina.Acum fiind vorba despre 'Onda Innova 125 "original" ma gandesc ca lucrurile vor sta mult mai bine.Foarte buna pentru oras si nu numai datorita greutatii sale si formelor ce permit manevre la viteze foarte mici.

PS: Am facut peste 300 km pe zi fara probleme,cu pauzele de tigare de rigoare.

O zi buna si succes in gasirea motoretei ideale

Link to comment
Share on other sites

@blackdays - multam fain pentru review . ai scos consum destul de mic . din punctul meu de vedere pentru distante de pana in 200 km/zi cred ca sunt cel mai economic mijloc de transport plus ca modelul arata super bine , sau poate zic eu asta ca am inceput sa prind drag de el. Am sa va tin la curent cu ceea ce fac . Aiurea este ca nu stiu pe nimeni la noi care sa aiba acest model . Ar fi fost mai util , mai schimbam o vorba , o piesa :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o copie si sunt destul de multumit de ea si e destul de fiabila, consum de 2% si o viteza de drum lung de 80-85km/h, prinde si putin mai mult dar... Eu cu ea am mers mii de km si chiar ceva sute km intr-o zi fara mari probleme, e destul de comoda si se conduce foarte usor. Daca ai gasi o Honda originala te va tine o viata si vei fi foarte multumit de ea, mai ales ca e economica si nu necesita revizi cu bani multi... De naveta e foarte buna chiar si de drumuri mai lungi daca esti o persoana care ii place relaxarea si calma :)

Honda modelul ala nou nu cred ca gasesti in romania, e chestie de marketing si de oameni care vor numai R1 si alte modele...

 

Am mai avut o replica mai originala din china, foarte buna chiar si in ziua de azi inca merge foarte bine. Si mai am prieteni cu asa ceva copii de la First Bike si la fel nu a avut probleme cu ele, cunosc pe cineva cu un Expert de la First Bike de 6 ani si inca are setul original si merge foarte bine si nu e singurul...

 

Eu daca as gasi o honda noua acel model sau asemanator as cumpara fara ezitare daca mi-as permite normal. :)

 

Treptele de viteza sunt semiautomate nu are ambreaj la mana manual, e semiautomat ceva cam la scuter. Ce e nasol la aceste modele e stabilitatea, nu prea au, sunt usoare si la vant din lateral e cam nasol.

Link to comment
Share on other sites

mersi frumos @laur26 . sa stii ca ajuta destul de mult aceste review-uri atat pe mine cati si pe cei care isi doresc in viitor sa achizitioneze un astfel de model . mai am o singura "problema" . Nu stiu daca sa aleg pe injectie sau carburatie desi tind mai mult spre carburatia ca nu prea m-as pricepe sa rezolv injectia in drum. Acum ma gandesc ca nici injectia aia nu cade asa de repede . Aici e dilema mea



m-am hotarat . raman pe carburatie

Link to comment
Share on other sites

Mai bine pe carburatie ca asa nu consuma mult modelele astea si cum ziceai cele cu carburatie il faci in drum si peste tot cu minim de scule. La injectie e mai cu pretenti...

 

Dar unde ai gasit asa model de vanzare? Nou sau SH? Si cat costa...?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir George Mihail Burghy

mersi frumos @laur26 . sa stii ca ajuta destul de mult aceste review-uri atat pe mine cati si pe cei care isi doresc in viitor sa achizitioneze un astfel de model . mai am o singura "problema" . Nu stiu daca sa aleg pe injectie sau carburatie desi tind mai mult spre carburatia ca nu prea m-as pricepe sa rezolv injectia in drum. Acum ma gandesc ca nici injectia aia nu cade asa de repede . Aici e dilema mea

 

 

m-am hotarat . raman pe carburatie

Parerea mea este (din experiente personale) ca alegi gresit carburatia in locul injectiei; dar daca esti genul care esti conservator si romantic si iti plac chestiile clasice atunci alege carburatia; de ce sa nu ai si tu placerile "inceputului", sa nu demontezi si sa cureti carburatorul, sa-i faci reglaje(de cele mai multe ori nereusite, ca le faci dupa ureche); de ce sa nu umbli mereu cu o mica surubelnita in buzunarul de la spate al blugilor, cu care sa reglezi proportia de aer si benzina la mana?...de ce sa nu ai instabilitate de la o zi la alta vara cand azi sunt 26 grade si maine 31 grd?..de ce sa nu ti se opreasca motorul la relanti la semafor si sa scoti pe marginea trotuarului mica surubelnita si sa maresti relantiul?....Daca iei pe injectie o sa te plictisesti, ca nu mai ai reglaje de facut si nu mai umbli la carburator, functionarea si pornirea sunt imediate indiferent de sezon si temperatura, injectia este f. fiabila si vei fi mereu cu mainile curate. Nu te-ai intrebat de ce, toti producatorii mari la ultimile modele au renuntat la carburatie in favoarea injectiei? Injectia este viitorul!..cele mai noi si moderne sunt pe injectie..e drept ca e mai scumpa dar si mai fiabila. Eu am avut si pe carburatie si pe injectie, si acum am 2 "cai" NUMAI pe injectie; si am avut in trecut 3 pe carburatie, dar nu-mi mai trebuie nimic cu carburator (desi ma pricep bine la mecanica).

La orice imi place nu ma uit daca e pe carburatie; am peste 45.000 km de mers pe 2 roti cu INJECTIE, si nu am avut niciodata nici o problema; deci?...sa ma intorc iar la mica surubelnita de reglat carburatorul din buzunarul de la spate al blugilor, sa ma murdaresc iar pe maini de ceva negreala?..Nuuuu, injectia este cea mai moderna solutie; nu mai vorbesc de economicitate!!!

 

S-au dus vremurile in care fiecare isi mesterea zilnic vechea Dacie 1310 si umblam cu unghiile murdare....de cand am masina vestica ridic capota doar la 15.000 km cand fac schimbul de ulei.

 

Parerea mea din experienta, e ca e mult mai bine sa iei pe injectie; asa nu vei avea niciodata (ca mine de altfel) probleme. doar sa verifici nivelul de ulei si presiunea in roti, si cam asta e tot. Si iarna sa ai grija de baterie.

 

Ia pe injectie si daca nu esti multumit, ti-o cumpar eu, cu conditia sa nu o forjezi la greu si la vanzare sa scoata parametrii initiali.(Si sa aiba si topcase in care sa-mi incapa o casca full-face)

Edited by Sir George Mihail Burghy
Link to comment
Share on other sites

Mai bine pe carburatie ca asa nu consuma mult modelele astea si cum ziceai cele cu carburatie il faci in drum si peste tot cu minim de scule. La injectie e mai cu pretenti...

 

Dar unde ai gasit asa model de vanzare? Nou sau SH? Si cat costa...?

 

nu vreau noua . la SH m-am orientat . cand am fost in grecia am vazut acolo o gramada . asa ca ma bate gandul sa dau o fuga la vara . pretul este undeva la 1000-1200 carburatie iar pt injectie mai adaugi vreo 200-300 euro in plus

 

 

Parerea mea este (din experiente personale) ca alegi gresit carburatia in locul injectiei; dar daca esti genul care esti conservator si romantic si iti plac chestiile clasice atunci alege carburatia; de ce sa nu ai si tu placerile "inceputului", sa nu demontezi si sa cureti carburatorul, sa-i faci reglaje(de cele mai multe ori nereusite, ca le faci dupa ureche); de ce sa nu umbli mereu cu o mica surubelnita in buzunarul de la spate al blugilor, cu care sa reglezi proportia de aer si benzina la mana?...de ce sa nu ai instabilitate de la o zi la alta vara cand azi sunt 26 grade si maine 31 grd?..de ce sa nu ti se opreasca motorul la relanti la semafor si sa scoti pe marginea trotuarului mica surubelnita si sa maresti relantiul?....Daca iei pe injectie o sa te plictisesti, ca nu mai ai reglaje de facut si nu mai umbli la carburator, functionarea si pornirea sunt imediate indiferent de sezon si temperatura, injectia este f. fiabila si vei fi mereu cu mainile curate. Nu te-ai intrebat de ce, toti producatorii mari la ultimile modele au renuntat la carburatie in favoarea injectiei? Injectia este viitorul!..cele mai noi si moderne sunt pe injectie..e drept ca e mai scumpa dar si mai fiabila. Eu am avut si pe carburatie si pe injectie, si acum am 2 "cai" NUMAI pe injectie; si am avut in trecut 3 pe carburatie, dar nu-mi mai trebuie nimic cu carburator (desi ma pricep bine la mecanica).

La orice imi place nu ma uit daca e pe carburatie; am peste 45.000 km de mers pe 2 roti cu INJECTIE, si nu am avut niciodata nici o problema; deci?...sa ma intorc iar la mica surubelnita de reglat carburatorul din buzunarul de la spate al blugilor, sa ma murdaresc iar pe maini de ceva negreala?..Nuuuu, injectia este cea mai moderna solutie; nu mai vorbesc de economicitate!!!

 

S-au dus vremurile in care fiecare isi mesterea zilnic vechea Dacie 1310 si umblam cu unghiile murdare....de cand am masina vestica ridic capota doar la 15.000 km cand fac schimbul de ulei.

 

Parerea mea din experienta, e ca e mult mai bine sa iei pe injectie; asa nu vei avea niciodata (ca mine de altfel) probleme. doar sa verifici nivelul de ulei si presiunea in roti, si cam asta e tot. Si iarna sa ai grija de baterie.

 

Ia pe injectie si daca nu esti multumit, ti-o cumpar eu, cu conditia sa nu o forjezi la greu si la vanzare sa scoata parametrii initiali.(Si sa aiba si topcase in care sa-mi incapa o casca full-face)

 

stiu ce zici . ai mare dreptate . dar ce te faci atunci cand pica ? aici este problema . cum rezista injectia la praf si nisip ? ma refer la drumuri de tara si coclauri

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir George Mihail Burghy

nu vreau noua . la SH m-am orientat . cand am fost in grecia am vazut acolo o gramada . asa ca ma bate gandul sa dau o fuga la vara . pretul este undeva la 1000-1200 carburatie iar pt injectie mai adaugi vreo 200-300 euro in plus

 

 

 

stiu ce zici . ai mare dreptate . dar ce te faci atunci cand pica ? aici este problema . cum rezista injectia la praf si nisip ? ma refer la drumuri de tara si coclauri

1)te asigur ca cei 200-300 euro dati in plus pt modelul pe injectie o sa-i recuperezi f. repede datorita economiei de benzina si a lipsei costurilor de curatare/reglare carburator.

 

2)Injectia este un sistem complet etans si nu ai treaba cu praful sau nisipul de la mesul pe drumuri de tara sau pe plaja. Doar daca nu bagi tu in rezervorul de benzina, cu mana, un pumn de praf sau nisip; dar si pt asta exista filtru de benzina.

Link to comment
Share on other sites

 

1)te asigur ca cei 200-300 euro dati in plus pt modelul pe injectie o sa-i recuperezi f. repede datorita economiei de benzina si a lipsei costurilor de curatare/reglare carburator.

 

2)Injectia este un sistem complet etans si nu ai treaba cu praful sau nisipul de la mesul pe drumuri de tara sau pe plaja. Doar daca nu bagi tu in rezervorul de benzina, cu mana, un pumn de praf sau nisip; dar si pt asta exista filtru de benzina.

 

hmmm . mare dilema cu injectia si carburatia . de ce s-ar strica motorul pe injectie . ce pot sa mai fac dupa aia ? ce probleme ar cauza stricarea motorului pe injectie ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir George Mihail Burghy

hmmm . mare dilema cu injectia si carburatia . de ce s-ar strica motorul pe injectie . ce pot sa mai fac dupa aia ? ce probleme ar cauza stricarea motorului pe injectie ?

Pai motorul e acelasi; doar sistemul de alimentare cu combustibil difera; de stricat, nu e nicio diferenta intre cele 2; orice motor se poate strica din multiple cauza (racire sau ungere insuficienta, uzura excesiva datorita folosirii preponderente la limita superioara, accidente, etc.)

 

Asa ca daca e sa fie ceva la sistemul de alimentare, (care e diferit de motor) la fel ca la carburatie se investigheaza pana se descopera componentul "vinovat" si se inlocuieste, sau repara sau se curata dupa caz. Nu sunt mult mai scumpe componentele, daca le identifici corect si nu stai sa schimbi pe rand tot pana sa decoperi ce e defect. Problema e un pic mai complicata in Romania, unde e saracie si detinatorul nu se duce la reparat sau investigat la un service dotat cu manuale de reparatie si aparatura de testare, ci prefera sa faca singur sau la un prieten, sau mecanic ieftin si neautorizat-si de obicei nedotat cu ce trebuie-investigarea problemelor. Si aici pot apare urmatoarele probleme:1)Lipsa documentatiei. 2)Lipsa programe de PC pt. investigare. 3)Lipsa experienta(grosul experientei e la carburatie, unde toti ne pricepem si orice mecanic, amator sau profesionist, e in stare sa face o spalare de carburator, o curatare cu aer sub presiune, o inlocuire de jigloare decalibrate si ce mai e nevoie.

 

Oricum, la stricarea sistemului de injectie, nu vad nicio mare diferenta fata de stricarea altor sisteme, cum ar fi: sistemul de iluminare si semnalizare, sistemul de franare, sistemul de aprindere, sistemul de directie, de suspensie, etc...problema survine atunci cand apelezi la reparatori nepotriviti; dar sa fi sigur ca in RO gasesti destule locatii care au tot ce trebuie, inclusiv specialistii priceputi si dotati, chiar si amatori sa rezolve orice problema.

 

Cred ca in final, daca ai deja un buget alocat, si care nu este extensibil, o sa-ti iei ce gasesti si o sa-ti placa, atunci, pe loc, fara sa mai conteze daca e pe carburatie sau injectie.

 

Spor la cumparare!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

m ai convins

ceva recomandari ? ( ma gandesc ca I-ul ( injectie ) e ce trebuie :)

ce an e a ta? ce banuti?

Multumes

ptiu ptiu ce frumos ii sede

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, foxbat a spus:

m ai convins

ceva recomandari ? ( ma gandesc ca I-ul ( injectie ) e ce trebuie :)

ce an e a ta? ce banuti?

Multumes

ptiu ptiu ce frumos ii sede

2010

... cam 1200eur adusa acasa, 10.000km, găsit la Cluj, adus de Motologistics.

Cel mai bine întrebi la Yamaha. Aduceau Crypton la cam 2100 cu tva. Altfel car.gr sau kleinanzeigen 

 

Edited by adrian1000cc
Link to comment
Share on other sites

bun pret, eu in mintile ei n-am gasit (ma refer la modelul pe injectie ) ceva sub 1800. ma rog, inmatriculata, tot frumos.

in Gr am gasit la pret ok insa ..transport si acte.tot pe acolo se duceau

am vazut si Krypton-ul. dar Honda e "aleasa".

si ta, Yamaha TW si Suza VAN VAN sunt foarte tari dar.altceva.

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, foxbat a spus:

...

si da, Yamaha TW si Suza VAN VAN sunt foarte tari dar.altceva.

 

De acord. :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...