Ilea Alin Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 frumos motor,sa ai noroc de el si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Intre timp i-am sters numarul din parbriz. numarul ala facea tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Martie 4, 2013 Autor Share Postat Martie 4, 2013 (editat) numarul ala facea tot Era prea trying too hard. 4.3.2013/ 45xxx L.E. Azi am facut la Cesar schimbul de ulei cu Bel Ray full syn, sa vedem cum se comporta. Ce am observat pe moment e ca se incalzeste mai greu si se raceste mai repede. Editat Martie 4, 2013 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 consum 4,6 la 170 - 200 nu o sa scoti niciodata oricum sa o stapanesti sanatos...bafta la kilometri cat mai multi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Mai 11, 2013 Autor Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Se pare ca ma ajunsesera vorbele rele si ajunsese sa imi consume in afara 6-6.2.(M-am intors de la mare si cu douji' de km inainte de intrare in Buc am vazut un moto oprit pe dreapta.Spiritul dreptatii ma traznit si m-am oprit. Omu avea un f4 si ramasese fara gaz. Cum tocmai bagasem benzen si aveam rezervorul aproape plin am incercat sa ii dau de la mine fara succces. Cand ce sa vezi sa intamplat nenorocirea. Incercand sa traga benzina cu gura cu un filtru benzina prelungit cu un furtun de 7-8 cm a scapat ansamblul in rezervor. Oprit cativa moto intre timp, venit politia care ne-a facut vant sa plecam noi el sa o impinga. Ajuns in Buc-> scos rezervor-> scos benzen-> scos dupa 1 ora monstrul.Cu mavariliosa ocazie verificat filtru aer, nu era surpriza ca era de c$%^t adica maro.)Inlocuit acum 2 zile filtru am revenit la consumuri omenesti de 4.2-4.5 in afara.Victorie !!! Editat Mai 11, 2013 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 Pam pam intre timp motoreta a facut 50000 fix. Si acum la 516xx am schimbat si lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Felicitari, sa o stapanesti sanatos, eu am dus f2-ul meu de la 55.000 la 95.000 km fara probleme (si nici nu stiu daca erau reali aia 55) si motorul trage de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 22, 2013 Autor Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Note to self : 54.xxx schimbat anvelopa fata. L. E. Note to self : 54.xxx schimbat anvelopa spate. L.L.E. 20.7.2013 Sa continui in acelasi stil zic. Note to self: nu mai e motocicleta -> accident, dauna totala <-aici detalii Azi am apucat sa ii fac poze. Stricaciuni vizibile: furca, carena fata, disc fata dreapta, rezervor infundat, bord. Ori o i-a cineva toata la un pret sa ma/ sa il impace ori pe piese, catinel. Editat Iulie 22, 2013 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 salut, ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 22, 2013 Autor Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) salut, ai pm Ba n-am PM L.E. Si inca o chestie, cand s-a strambat furca nu a fost atins radiatorul sau galeria, deci nu a fost comprimat sau atins motorul propiu-zis. L.L.E. am primt PM-ul. Editat Iulie 22, 2013 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.