Jump to content
Sign in to follow this  
xt master

kit athena 300- ce este exact si cat de bun

Recommended Posts

In momentul de fata imi caut o motocicleta de enduro si am tot vazut pe bikeshop wr 250 F cu kit de 300 athena.

 

Stie cineva cat de fiabile si de bune sunt aceste kituri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest little wayne

daca e d'ala racing o sa tina mai putin

La 2 t kiturile tuning au putere mai mare fata de cele stock dar si durata de exploatare e mai mica

 

PS ce am spus e valabil pentru motoarele 2t

Share this post


Link to post
Share on other sites

E la fel de bun, daca nu are multe ore de functionare cilindrul, poti sa io iei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e d'ala racing o sa tina mai putin

La 2 t kiturile tuning au putere mai mare fata de cele stock dar si durata de exploatare e mai mica

 

PS ce am spus e valabil pentru motoarele 2t

Daca te pricepeai cat de putin, stiai ca WR250F este 4T.

Dintre Kit-urile marite, Athena e cel mai bun, probabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa il iei linistit mai ales ca athena este o firma foarte buna care face big bore si chiar daca cilindrul e pe duca tot o sa iti poti lua unul nou la un pret decent. Si da 250f este 4T ca si 250 exc-f...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest little wayne

Daca te pricepeai cat de putin, stiai ca WR250F este 4T.

Dintre Kit-urile marite, Athena e cel mai bun, probabil.

deaia am specificat,la 2 t,am experienta de la tuningul scuterului.Athena a inceput sa faca kituri tuning pentru motoarele 2t

Share this post


Link to post
Share on other sites

deaia am specificat,la 2 t,am experienta de la tuningul scuterului.Athena a inceput sa faca kituri tuning pentru motoarele 2t

estes ma, ai mai facut un post!

 

tovarasu, aici e vorba de motociclete de curse nu de scutere de larg consum... athena face kit-uri racing de vreo 15 ani dar deh, informatia circula greu...

vad ca ai inceput sa te pricepi si la motoretele enduro-cros, niste lectii de pilotaj cand ne poti servi?

 

on topic: kitul tine lafel de bine ca unul original adica se recomanda schimbarea lui TOT LA 100 DE ORE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wayne...ai avertisment verbal pt offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intereseaza-te ce tratamente de suprafata, din ce materiale, sau ce "imbracaminte"(ceramica de ex) este aplicata pe original si compara-l cu specificatiile kit-ului athena. de obicei producatorii dau detaliile astea. daca gasesti informatia, e important daca athena foloseste tolerante la uzinaj (ex. diametru 70mm + - 0.02mm) asta nu-i un semn tocmai bun pt ca yamaha face piesele fara tolerante (dimensiuni stricte). astfel risti sa ai un kit cu sau fara joc intre piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adiy, nu cred ca s-ar preta Athena sa faca astfel de magarii... mai ales ca sunt pe piata de mult timp si au un oarescare renume international... adica am 2 preferate la kituri marite si astea ar fi Athena si Cylinder Works, iar 2 nume ca astea nu cred ca iti pot da un kit marit cu joc in el. Dar na, asta e parerea mea. In schimb la pistoane nu as merge niciodata pe mana lui Namura. Am citit foarte multe lucruri mai putin bune despre ei. Aici vb de piston de DRZ... nu stiu pt celelalte motorete

Edited by alecs_1000rr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. nu cred ca poti compara Athena, care e o companie cu ceva ani de istorie si care face kit-uri inclusiv pentru prima echipare cu Namura care din cite stiu eu este Taiwan, adica un fel de china mai spalata putin.

 

Daca e sa vorbim de traditie si top class probabil ca Wiseco ar fi acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ca pe Wiseco i-am uitat... sa imi fie rusine... :( Chiar nu stiam ce provenineta este namura si bine ca mi-ai zis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

intereseaza-te ce tratamente de suprafata, din ce materiale, sau ce "imbracaminte"(ceramica de ex) este aplicata pe original si compara-l cu specificatiile kit-ului athena. de obicei producatorii dau detaliile astea. daca gasesti informatia, e important daca athena foloseste tolerante la uzinaj (ex. diametru 70mm + - 0.02mm) asta nu-i un semn tocmai bun pt ca yamaha face piesele fara tolerante (dimensiuni stricte). astfel risti sa ai un kit cu sau fara joc intre piese.

 

xeramica pe cilindru? =)))))))))))))))))))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ macani_aiurea solutions....nu credeam ca prostul rade cand ii arati degetul...acum cred. imi inchipui ce de solutii de performanta ai tu si ce vaste cunostinte de mecanica/procedee de fabricatie ai. stai jos 4 ne vedem la toamna.

 

 

  • The crank uses carburized connecting rods for excellent strength and durability. Carburizing is a heat treating process that increases the carbon content on the outer surface of the rod increasing its strength and durability.
  • Ceramic composite cylinder "bores" are a "liner less" design with the ceramic coating applied directly to the aluminum block to ensure uniform heat dissipation for consistent power delivery, reduced oil consumption, reduced friction and reduced weight. * Specially designed high lift intake and exhaust cams provide excellent torque and power characteristics well suited to adventure touring.
  • sursa: http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?model=4196&section=ft&group=M#contentTop


Adiy, nu cred ca s-ar preta Athena sa faca astfel de magarii... mai ales ca sunt pe piata de mult timp si au un oarescare renume international... adica am 2 preferate la kituri marite si astea ar fi Athena si Cylinder Works, iar 2 nume ca astea nu cred ca iti pot da un kit marit cu joc in el. Dar na, asta e parerea mea. In schimb la pistoane nu as merge niciodata pe mana lui Namura. Am citit foarte multe lucruri mai putin bune despre ei. Aici vb de piston de DRZ... nu stiu pt celelalte motorete

daca o piesa are tolerante nu inseamna ca piesa nu e buna dar nu e ideal. orice kit marit sau nemarit are joc pt ca asa trebuie. ca e piston de drz, ktm sau ural...toate se supun acelorasi legi. pt ca n-am probat niciodata un big bore, ii explicam teoretic omului la ce sa se uite pt ca mi-am inchipuit ca il intereseaza si alte aspecte decat cel al renumelui/istoriei caci altfel nu posta aci, ci mergea pe oarescarele renume international. pe ce sunt bazate preferintele tale pt cele 2 companii?

Edited by adiy

Share this post


Link to post
Share on other sites

iexplica-i mai Adyi ca la noi, pe plaiurile mioritice se cheam NICASIL popular asa :))

 

ps: tare asta cu "macani-aiurea solution"



sa nu uitam de vetrex d-lor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau sa-l am pe constiinta. risc sa-i spun cea mai mare prostie pe care a auzit-o vreodata si sa moara de ras.



master cylinder pt kiturile lor, cumpara pisoanele de la vertex pt ca acestia se pare ca-s cam singurii jobberi reusesc sa le faca in tolerante de 0.01 mm si vin cu nikasil pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ macani_aiurea solutions....nu credeam ca prostul rade cand ii arati degetul...acum cred. imi inchipui ce de solutii de performanta ai tu si ce vaste cunostinte de mecanica/procedee de fabricatie ai. stai jos 4 ne vedem la toamna.

 

 

  • The crank uses carburized connecting rods for excellent strength and durability. Carburizing is a heat treating process that increases the carbon content on the outer surface of the rod increasing its strength and durability.
  • Ceramic composite cylinder "bores" are a "liner less" design with the ceramic coating applied directly to the aluminum block to ensure uniform heat dissipation for consistent power delivery, reduced oil consumption, reduced friction and reduced weight. * Specially designed high lift intake and exhaust cams provide excellent torque and power characteristics well suited to adventure touring.
  • sursa: http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?model=4196&section=ft&group=M#contentTop

 

daca o piesa are tolerante nu inseamna ca piesa nu e buna dar nu e ideal. orice kit marit sau nemarit are joc pt ca asa trebuie. ca e piston de drz, ktm sau ural...toate se supun acelorasi legi. pt ca n-am probat niciodata un big bore, ii explicam teoretic omului la ce sa se uite pt ca mi-am inchipuit ca il intereseaza si alte aspecte decat cel al renumelui/istoriei caci altfel nu posta aci, ci mergea pe oarescarele renume international. pe ce sunt bazate preferintele tale pt cele 2 companii?

 

nikasil adica. greu, nene! :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikasil adica. greu, nene! :)))

esti monumental. nikasil, elnisil,kanisil, electrosil, scem etc 'zeii ma-sii de ceramica. al dreaq stii ce-i aia nikasil da nu stii ca-i ceramica sau nu faci legatura in schimb, iti e performant cotcodacu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

esti monumental. nikasil, elnisil,kanisil, electrosil, scem etc 'zeii ma-sii de ceramica. al dreaq stii ce-i aia nikasil da nu stii ca-i ceramica sau nu faci legatura in schimb, iti e performant cotcodacu.....

depinde de care cotcodac vorbim! :D si totusi "ceramizare" nu-i tocmai termenul corect :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

adevaru ca am si folosit la greu termenul de "ceramizare". pe langa toate cele se mai contureaza e si o forma de dislexie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...