Sari la conținut

Sfat legat de revizii


Leu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Relativa asta, ca daca te lasa la jumatatea sezonului e o bataie de cap in plus. sigur, nici eu nu as da 150 euro pe o baterie dar sunt fript cu baterie ieftina :(

 

eu am baterie ieftina pe er-5 din 2009, nu mai merg cu el de ceva timp dar a pornit anu trecut in toamna dupa ce am pus-o la incarcat peste noapte .. o baterie luata in 2009 de la Caranda,

 

pe fazer am alta baterie NO-name , mai mica cu 4Ah decat bateria standard (10 in loc de 14).. invarte fara probleme si nu mi-a facut figuri un an jumate..are cel putin 3 ani

 

eu vad problema in felu urmator.. bateria daca e proasta decedeaza definitiv imediat si o schimbi in garantie, daca n-a murit repede o sa te tina minim 2 ani, trebuie doar sa nu o lasi perioade lungi descarcata, daca mai ai si un incarcator destept ii prelungesti durata de viata bine de tot.

 

cel mai important lucru e sa ai sistemul de incarcare in stare buna pe motocicleta

 

 

 

 

toate bateriile normale au acelasi rahat inauntru, niste plumb si niste acid(sub forma de gel la unele) e fix acelasi lucru difera doar pretul si emblema...

poate as da 150E pe un LI-po sau alt gen de baterie cu amperaj de pornire mare si durata de viata foarte mare, astea mai sunt si foarte usoare

 

la masina am zis sa cumpar "noua" tehnologie cu calciu.. cica stoarce mai multi amperi pe frig... k.k.t !!! baterie de 100Ah in loc de 75Ah standard si la primul inghet mai serios abia a pornit.. doar praf in ochi.

 

dupa ce inghiti galusca cu bateria de 150E binenteles ca nu poti zice.. DA si aia de 25 face acelasi lucru

 

@cr1571

 

nu mai dai sfaturi mecanice cocosel? intrebi cum sa pornesti cazanu primavara? scoate benzina din rezervor si doneaz-o unui coleg cu mai multi neuroni, benzina veche de 2 luni arde numai in motoare calarite de motociclisti cu IQ peste 80. tu baga carrera 100 de la omv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum faci pe destepul. Esti si tu vreun absolvent de Spiru Haret cu "studii superioare" ? Referitor la IQ in locul tau m-as abtine, nu ma cunosti si nici eu pe tine de altfel.
Referitor la neuroni, un copil de 2 ani, are mai multi ca noi. Nu numarul de neuroni influenteaza decisiv IQ-ul. Inainte sa folosesti o jignire de 2 bani pe care ai auzit-o la toti analfabetii, documenteaza-te !
Intreb doar ca am auzit mai multe pareri, nu stiu sincer care sunt bune, sfaturile pe care le-am dat au fost din proprie experienta si am vrut DOAR SA AJUT, data viitoare nu o sa mai fiu asa de "saritor".

Un "sfat" dar cu dusmanie, pentru mine e echivalent cu zero. Multumesc pentru nimic !

ps: hai sa ne oprim aici, sa nu transformam si topicul asta intr-o mare panarama. Multumesc frumos si asfalt uscat tuturor !



Pana acum orice mecanic a vazut-o mi-a spus ca e o motocicleta buna, cazan sa iti denumesti motocicleta ta te rog frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu, mai bun e Repsol.

 

Ce ma amuza intrebarile astea: "ce ulei sa pun la motor?"

 

Oameni buni, exista manualul de intretinere al motocicletei, acolo e scris ce ulei sa pui.

SAE 10W40 JASO-MA e sfant.

Marca... e la latitudinea ta, dar nu exista un ulei mai bun decat altul, exista doar mai scumpe. Demonstrat stiintific.

 

 

Decat un ulei Motul 300v contrafacut la 150 lei 4 litri ... mai bun e Prista Oil .. :))))

 

Cum iti dai seama care e contrafacut? Doar dupa pret?

 

(imi imaginez ca nu e pe eticheta jos un mesaj de genul *contrafacut 100% )

 

 

Cum iti dai seama ?!?!? Cu tzafnu' asta in nas care il ai ... vrei sa afli un raspuns ???

 

O p0000la.

 

Cumpara la 150 lei Motul 300v sau cum vrei si f000teti motorul.

 

Aragaz stricat ce esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, ca sa nu mai deschid alt topic.

Saptamana viitoare vreau sa scot motocicleta de la iernat (undeva peste 0 grade in orice caz).

A stat ~ 2 luni si jumatate fara sa fie pornita, ce trebuie sa am in vedere cand o pornesc ?

 

 

Pai trebuie sa te duci la ea, sa-i pui se sa un mileu pe care pui o lampita cu ulei volatil aromat. Aprinzi lampita si o lasi cam 10m sa arda ca se raspandeasca un pic aroma. Alaturi de motocicleta pui un presulet rosu pe care pui o masuta rotunda, culoarea masutei nu e importanta. Pe masuta pui 3 lumanarele parfumate, fiecare cu o aroma diferita. Le aprinzi si pe alea.

Intr-un borcan cu apa pui apa cu putin busuioc si cu o pensula iei si stropesti motocicleta din cele 4 zari. (nu neaparat in cruce).

Dupa ce ai terminat, scoti cheia din buzunar, bagi cheia in contact si o rotesti spre dreapta pe prima pozitie. Verifici daca s-a aprins beculetul de neutral, daca nu, folosesti schimbatorul ca sa aduci cutia la neutral. Apesi la maxim clapeta socului aflata pe ghidonul din stanga. Apoi, fara sa rotesti de acceleratie verifici daca e apasat butonul KILL, daca nu e apesi pe butonul de start aflat sub cel de kill.

 

Asta e tot. Sper sa-ti fie de folos sfaturile mele. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trebuie sa te duci la ea, sa-i pui se sa un mileu pe care pui o lampita cu ulei volatil aromat. Aprinzi lampita si o lasi cam 10m sa arda ca se raspandeasca un pic aroma. Alaturi de motocicleta pui un presulet rosu pe care pui o masuta rotunda, culoarea masutei nu e importanta. Pe masuta pui 3 lumanarele parfumate, fiecare cu o aroma diferita. Le aprinzi si pe alea.

Intr-un borcan cu apa pui apa cu putin busuioc si cu o pensula iei si stropesti motocicleta din cele 4 zari. (nu neaparat in cruce).

Dupa ce ai terminat, scoti cheia din buzunar, bagi cheia in contact si o rotesti spre dreapta pe prima pozitie. Verifici daca s-a aprins beculetul de neutral, daca nu, folosesti schimbatorul ca sa aduci cutia la neutral. Apesi la maxim clapeta socului aflata pe ghidonul din stanga. Apoi, fara sa rotesti de acceleratie verifici daca e apasat butonul KILL, daca nu e apesi pe butonul de start aflat sub cel de kill.

 

Asta e tot. Sper sa-ti fie de folos sfaturile mele. :hug:

bah, esti un nub nemernic.. ai uitat ICONITZA !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum faci pe destepul. Esti si tu vreun absolvent de Spiru Haret cu "studii superioare" ? Referitor la IQ in locul tau m-as abtine, nu ma cunosti si nici eu pe tine de altfel.

Referitor la neuroni, un copil de 2 ani, are mai multi ca noi. Nu numarul de neuroni influenteaza decisiv IQ-ul. Inainte sa folosesti o jignire de 2 bani pe care ai auzit-o la toti analfabetii, documenteaza-te !

Intreb doar ca am auzit mai multe pareri, nu stiu sincer care sunt bune, sfaturile pe care le-am dat au fost din proprie experienta si am vrut DOAR SA AJUT, data viitoare nu o sa mai fiu asa de "saritor".

Un "sfat" dar cu dusmanie, pentru mine e echivalent cu zero. Multumesc pentru nimic !

ps: hai sa ne oprim aici, sa nu transformam si topicul asta intr-o mare panarama. Multumesc frumos si asfalt uscat tuturor !

 

Pana acum orice mecanic a vazut-o mi-a spus ca e o motocicleta buna, cazan sa iti denumesti motocicleta ta te rog frumos.

Nu trebuie sa-i faci nimic,daca are bateria buna o sa porneasca usor,sau poate la a doua cheie.Dupa ce a pornit las-o asa 5-10 minute sa se incalzeasca,in timpul asta o cureti de praf si faci o verificare sumara daca totul e ok (lumini,becuri,frane,claxon,acceleratie etc).Nu e nevoie sa arunci benzina,eventual daca tii mortis poti sa pui peste niste benzina de la pompa ca sa se mai amestece.

Sfarsit,asfalt uscat si ochi'n 4!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos.
Asfalt uscat si tie !



Fara suparare, va considerati interesanti daca faceti niste glume de doi bani ? Chiar trebuie sa transformati acest topic in bataia voastra de joc ?
Daca benzina veche de 2 luni nu arde in motocicleta mea, datorita IQ-ului "scazut", v-as recomanda sa bagati in fiecare zi, ba chiar de 2 ori, sa fiti siguri ca functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:|

 

Pai i-ai deconectat bornele si ce-ai facut cu ea? Ai lasat-o pe motocicleta? Motocicleta unde e? Intr-un garaj? E frig sau cald acolo?

Nu inteleg nimic din ce spui.

 

Daca motocicleta a ramas undeva in frig "la iernat" nu inteleg de ce nu ai luat-o de pe motocicleta daca tot i-ai deconectat bornele, ca de-aia le deconectezi, ca sa scoti bateria de-acolo...

In mod normal, daca motocicleta e lasata in frig scoti bateria de pe ea si o duci undeva mai la cald.

 

Da, o pui pe redresor.. :| evident, dar trebuia sa o pui mai de mult, nu sa o lasi descarcata in frig..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, sa zicem ca e ok. De fapt o baterie se descarca mai repejor la cald decat la frig.. dar depinde mult daca e incarcata sau nu. Un 5-15 grade e ideal sa pastrezi o baterie, cu conditia sa fie incarcata.

 

Pune-o pe un redresor cat mai repejor. E posibil sa-ti porneasca si cu ea asa, depinde foarte mult in ce stadiu a ramas cand ai folosit motocicleta ultima oara. (incarcata full sau semi).

Daca ai redresor, pune-o la incarcat, desigur.

Daca nu ai redresor si motocicleta porneste cu ea asa, fii sigur ca lasi destul motorul sa mearga, eventual dai o tura cel putin 20min cat sa se incarce cat de cat.

Dar cel mai simplu cu redresorul.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cum sa calculezi pentru ca nu stii cat de descarcata e. Si nici nu poti sa presupui ca e descarcata complet.

Ce te sfatuiesc eu sa faci este sa o pui dimineata si sa o lasi cam 5-6-8 ore, nu mai mult. Poti sa o mai studiezi din cand in cand sa vezi daca cumva se incinge sau daca scoate zgomote (zgomot de facut bule, foarte slab).

Daca redresorul are indicator al curentului - un ac pe un cadran de ampermetru.. poti urmari acul, cand curentul de incarcare scade spre 0.. e incarcata.

N-o pune peste noapte ca e posibil sa uiti de ea a doua zi si a doua zi seara sa o gasesti goala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare, taica-mio are un redresor foarte vechi de baterii.

Cum calculez cat trebuie sa tin bateria la incarcat ?

Stiu ca bateriile de masina se tin cam 2 zile.

 

Merci frumos Belbody

banuuiesc ca e un Redac ... nu ?

 

O bateria se incarca timp de 8-10 ore cu 10% din amperajul ei.

 

Bateria ta are 8 Ah ... incarci cu 0.8 Ah.

 

Decat sa risti sa o prajesti ... am patit-o si eu acum 4 ani ... cand eram mai ... "las ca merge asa".

 

Vezi daca porneste cu ea asa. Daca nu ... pune redresorul pe baterie .. si incearca sa o pornesti cu redresorul.

 

Apoi scoate-l ... si se incarca dupa o plimbarica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, in primul rand nu poti sa incarci cu 0,8Ah, eventual cu 0,8A adica 800 mA.

Curentul de incarcare nu depinde de redresor ci de baterie, redresorul poate da maxim un curent de 5A (sa zicem) dar depinde de baterie daca absoarbe acel curent sau nu. Cand pui o baterie pe un redresor fara limitare de curent la o anumita valoare initial curentul de incarcare se duce spre maxim.. sa zicem 5A (dar vorbesc prostii, nu asa valoare mare) pret de cateva minute apoi scade treptat spre 1A, 0,8A.. etc..

Nu se "prajeste" absolut nimic, singura problema e ca astfel de redresoare vechi nu se opresc automat.. si chiar daca bateria se incarca la maxim redresorul o sa-i furnizeze un curent care o sa determine electroliza apei din electrolit...adica disocierea in H2 si O2 care fiind gaze tind sa iasa pe undeva. De-aia i-am zis sa asculte daca bateria face bule.

Daca o pune la incarcat undeva la 5-6 ore nu se intampla nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se admit astfel de greseli intr-un limbaj elevat ca aici pe forum. Aia e unitate de masura nu... prescurtare.

E ca si cum ai confunda mere cu pere. Amperu ora e amper ora, amperu e amper... sunt doua unitati de masura diferite.

Asa se propagara erorile prin gresit.. "pescurtari" de-astea neimportante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...