Sari la conținut

Incarcare baterie la redresor auto


nutreț
 Share

Postări Recomandate

Neah, cred ca e invers... masinile se opresc fara baterie, mobrele nu. Alternatoarele de masina au nevoie de excitatia care vine din baterie.. nu merg fara. Motoretele au excitatia cu magnet permanent si n-au problema asta. Dar nu e indicat sa o lasi mergand numai pe alternator.. bateria are un rol mare de filtrare.

Rectific, teoretic toate draciile ar trebui sa mearga fara baterie odata pornite, dar unele masini merg, unele nu, unele motorete merg fara baterie, unele nu.

Eu am intalnit masini care se opresc in momentul in care deconectezi bateria, dar asta se poate intampla datorita unor circuite suplimentare de protectie.

Oricum, nu e recomandat sa lasi masina/motoreta sa mearga fara baterie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Neah, cred ca e invers... masinile se opresc fara baterie, mobrele nu. Alternatoarele de masina au nevoie de excitatia care vine din baterie.. nu merg fara. Motoretele au excitatia cu magnet permanent si n-au problema asta. Dar nu e indicat sa o lasi mergand numai pe alternator.. bateria are un rol mare de filtrare.

am vazut io odata la un tractor, il pornea cu fire si apoi mergea fara baterie. daca era musai sa opreasca trebuia sa foloseasca, pentru a porni, baterie de aia gravitationala, si alternatoru daca nu era exciutat ce facea?? scotea electroni anemici sau doar dsemialternanta negativa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectific, teoretic toate draciile ar trebui sa mearga fara baterie odata pornite, dar unele masini merg, unele nu, unele motorete merg fara baterie, unele nu.

Eu am intalnit masini care se opresc in momentul in care deconectezi bateria, dar asta se poate intampla datorita unor circuite suplimentare de protectie.

Oricum, nu e recomandat sa lasi masina/motoreta sa mearga fara baterie. :)

 

Cred ca orice are putina electronica in ea un ECU, EDU, nu merge fara baterie.

Hornetu meu nu merge fara baterie, opelul astra la fel in schimb dacia 1300 mergea fara nici o treaba.

La fel si daca e bateria slaba..se opreste motorul in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu m-am exprimat eu corect, scuze. Nu, au lasat-o efectiv 10 minute dupa ce i-au turnat lichidul acela in ea, i-a pus suportul acela peste gaurele si am plecat cu ea acasa. Am pus-o pe motocicleta dupa 12 ore, dar am reusit abia dupa 48 de ore sa pornesc din cauza unor probleme tehnice la motocicleta. Bateria invarte super bine si are curent ok in ea. Nu a fost pusa deloc pe redresor. :)

Daca retin bine,tu ai avut probleme cu vfr-ul,nu?ai scris pe topic cum ai rezolvat?in afara de ,,ciocaneli''?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut io odata la un tractor, il pornea cu fire si apoi mergea fara baterie. daca era musai sa opreasca trebuia sa foloseasca, pentru a porni, baterie de aia gravitationala, si alternatoru daca nu era exciutat ce facea?? scotea electroni anemici sau doar dsemialternanta negativa??

tractorul e diesel, n-are nevoie de electronica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tractorul e diesel, n-are nevoie de electronica...

si ce daca e diesel, dieselul nu are nevoie de curenti?? mai aprindea si el un bec de far, mai o semnalizare... mai un clanson ceva

 

diesel adica pe motorina??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu simt nevoia mare de a-mi da cu parerea insa, cred ca poti pune bateria pe motor si "iei curent" de la o masina; mie faza asta mi-a functionat chiar si dupa ce o baterie clasica cu acid a stat fara incarcare/consumator vreo 5 luni. Ideea e ca, bateria va avea nevoie de un zvac pentru a da peste cap motorul si a-l porni dupa care,cu motorul pornit si cu releul de incarcare functional, va redresa bateria in mod natural. Parerea mea e ca, daca bateria e lesinata iar amperajul nu e suficient, nici redresorul nu va ajuta prea mult.

Parerea mea, sper sa-ti fie de folos.

Noroc

P.S. - Performance Solutions , nu te urmaresc,doar se intampla sa urmarim aceleasi topicuri :tomato:

spor tuturor

nu stiu daca la toate motocicletele este la fel,dar la al meu daca bateria este moarta si chiar daca reusesc sa o pornesc luand curent de la o masina, alternatorul nu incarca ptr ca are o protectie pe releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- personal, nu as incuraja pornirea motorului fara ca acesta sa aiba bateria sa montata; ma gandesc eu ca,daca iau 2 fire de la a mea masina si "bag" 105amp direct in circuit, se cam prajeste primul set de sigurante. Cred ca o baterie de motor actioneaza ca filtru pt curentul pe care-l primeste de la o masina, eu am pornit mereu asa si a mers de fiecare data fara probleme, motorul meu fiind destul de vechi.La cele mai noi care poseda mai multa electronica...cred ca e bine de studiat un pic problema inainte de a te grabi sa-i dai curent.

 

- legat de acel filtru pe releul de incarcare,e prima oara cand aud.Daca releul nu incarca nici dupa ce ai inlaturat cablurile de "furat" curent,nu imi imaginez ce ar putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu stiam de acea protectie. Dar am pus bateria pe motor ,aceasta fiind "moarta",am pornit cu cabluri de la masina,am masurat cu aparatul de masura si nu incarca deloc. Dupa ce am incarcat bateria de la motocicleta pe redresor si am pornit cu ea,am masurat si incarca normal. si asta cu protectia mi-a spus un prieten care este pe meserie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun:

Bateria s-a incarcat, i-am dat cheie: starterul se invarte bine-mersi, motorul nu porneste. (petcock-ul e pe ON, killswitch-ul pe RUN, soc full)

A doua oara parca incepe sa tuseasca. Dupa aia chiar ii aud ''glasul'' motorului pentru o secunda, dupa care se opreste. Dupa mai multe incercari(tot ''tuseala''), se fleshcaie bateria, acum e din nou la incarcat.

Ce e de facut? I-am dat jos carenele ca sa ajung la bujii, sa le scot pentru curatare, insa mi se pare ca nu e suficient loc de lucru, cel putin pentru indemanarea mea de lemn.(le pot scoate cu usurinta, dar la loc nu cred ca le pot pune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun:

Bateria s-a incarcat, i-am dat cheie: starterul se invarte bine-mersi, motorul nu porneste. (petcock-ul e pe ON, killswitch-ul pe RUN, soc full)

A doua oara parca incepe sa tuseasca. Dupa aia chiar ii aud ''glasul'' motorului pentru o secunda, dupa care se opreste. Dupa mai multe incercari(tot ''tuseala''), se fleshcaie bateria, acum e din nou la incarcat.

Ce e de facut? I-am dat jos carenele ca sa ajung la bujii, sa le scot pentru curatare, insa mi se pare ca nu e suficient loc de lucru, cel putin pentru indemanarea mea de lemn.(le pot scoate cu usurinta, dar la loc nu cred ca le pot pune)

curatare sau chiar schimbare,sigur no sa mai behaiasca.iar daca le iei jos cu usurinta tre sa le poti pune si la loc chiar daca nu cu usurinta cu care le-ai luat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatare sau chiar schimbare,sigur no sa mai behaiasca.iar daca le iei jos cu usurinta tre sa le poti pune si la loc chiar daca nu cu usurinta cu care le-ai luat.

De scos nu le-am scos, de frica ca nu le mai pot pune la loc. Ziceam doar atat, ca pot scoate fisele si dupa aceea sa desfiletez bujiile. De bagat la loc, cel putin cele 2 din mijloc nu cred ca le pot baga la loc. Daca bag cheia acolo, nu mai vad nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De scos nu le-am scos, de frica ca nu le mai pot pune la loc. Ziceam doar atat, ca pot scoate fisele si dupa aceea sa desfiletez bujiile. De bagat la loc, cel putin cele 2 din mijloc nu cred ca le pot baga la loc. Daca bag cheia acolo, nu mai vad nimic.

nu prea ai avea ce sa vezi.de simt ai nevoie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dynoviorel, dupa ce a pornit utilaju' si ai indeprtat cablurile de "furat" curent, tot nu incarca? sa stiu si eu pe viitor pentru ca nu stiam de o asemenea protectie :)

 

Daca CBR-ica a stat mai mult timp nepornita, o ia mai greu din loc si cred ca de ajutor ar fi tot asa, o legatura la bateria masinii, chiar daca bateria moto a fost redresata; pana se amorseaza pompa de benzina, pana se amorseaza conductele, plus consumul de curent al baterie pt a da motorul peste cap ... In timp am mai observat in astfel de cazuri ca, la inceput bateria invarte calumea (dar ia ceva vreme pana sa ajunga benzina in capul pistonului), dar dupa o vreme pierde din putere, iar cand ajunge benzina unde trebuie, scanteia e slaba si astfel se borsesc bujiile. Game Over :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea este pe injectie si daca nu are suficient curent in baterie ,merge balbait. dupa ce am indepartat cablurile de legatura cu bateria de la masina, adica motocicleta mergea numai pe bateria ei, alternatorul nu incarca deloc. daca decuplam bateria de la motocicleta si mergea doar pe bateria de la masina care era conectata prin cablurile de pornire, alternatorul motocicletei incarca norma(asta cu motorul masinii oprit). sper ca ai inteles ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea este pe injectie si daca nu are suficient curent in baterie ,merge balbait. dupa ce am indepartat cablurile de legatura cu bateria de la masina, adica motocicleta mergea numai pe bateria ei, alternatorul nu incarca deloc. daca decuplam bateria de la motocicleta si mergea doar pe bateria de la masina care era conectata prin cablurile de pornire, alternatorul motocicletei incarca norma(asta cu motorul masinii oprit). sper ca ai inteles ideea.

:) ideea am inteles-o dar explicatii inca mai caut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se intoarce ohm in groapa saracul de cite aiureli se scriu pe aici...

greseala mea, inchei comentariile :rusinica: considerand ca amperii ii masori pe un consumator ... busted!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul diesel (adica pe motorina, :) ) are nevoie de curent in bujii doar la pornire.

vrei sa spui " unele motoare diesel"

 

numai cat am citit fraza de mai sus, am facut, in gandul mintii, o lista cu masini si utilaje care au motor diesel si nu au bujii incandescente . R 8135, A1100A, U650, R10125 R244 ( aro ) etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...