Shuriken Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Salutare, Sunt nou pe acest forum si am decis sa-mi prezint si eu jucaria. Am achizitionat recent un Suzuky Sv650 S din 2002 luna a IX -a, cu aproximativ 15000 km in bord ( cine stie cati o fi avand reali - desi in Italia avea 12800 km acum 3 ani de zile cand a fost achizitionata de un pustan din Roman ). Motocicleta a stat 2 ani pe tusa, pentru ca individul a fost plecat inafara si nu si-a mai luat inapoi motorul cu el, asa ca, speriat de hotii si alte acte de vandalism s-a gandit sa-l vanda. La prima vedere avea carena de pe partea dreapta putin zgariata, maneta de frana cu varful rupt si pedala de frana rupta si-o baterie care nu tine curent sub nici o forma, in rest toate consumabilele schimbate ( placute frana, lant nou, pinion nou, discuri de frana foarte bune, cauciucuri ca noi 98% profil ) + o toba Leo Vince SBK de carbon, care suna "delicios" . Am achizitionat pedala de frana, mi-am cumparat o baterie noua, i-am cumparat ulei Motul( pe care-l astept sa soseasca zilele astea ), am inteles ca are filtru de aer tip K&N care doar se spala. Am citit si am ascultat multe review-uri despre aceasta motocicleta si am inteles ca ar fi ok chiar si pentru incepatori, chiar daca are motorul cu un cuplu mai mare decat cele in 4 cilindrii. Orice sfat din partea voastra este binevenit si chiar astept cat mai multe. Asfalt uscat tuturor, las pozele sa vorbeasca de la sine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Suzuky? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Se pare ca da, Suzuky. Am prins-o la un pret foarte bun, chiar daca eu vroiam Honda Hornet dar cum nu aveam bani suficienti, am zis sa incerc totusi, poate imi va placea. Editat Februarie 25, 2013 de Shuriken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Suzuky ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 @Shuriken: Ceea ce vor sa intrebe colegii de forum, este: "Suzuky"?!?!?!? Sau poate Suzuki? Am inteles bine, domnilor? O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Nu va mai luati ma de baiat ca e si el nou pe aici Asfalt uscat si multi km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 nu va mai luati ca exista si Kawasaky si Ducaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Flacarile jos... acum! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Nu va mai luati ma de baiat ca e si el nou pe aici Asfalt uscat si multi km fara incidente e nou si e mic ........ da are Suzuky cu flacari , ce stii tu ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 E faina motorisca. Da' lantu' zici ca-i nou? Mi se pare mie sau bate intre rosietic? S-o incaleci sanatos, fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Suntem oameni si suntem sortiti greselilor si da sunt om si da este SUZUKI . Multumesc pentru atentionare. "Floricele" de pe motocicleta au fost puse de pustiul care a detinut-o inaintea mea,dar le-am dat jos, pentru ca nu-s adeptul acestora. Asteptam sa-mi spuneti daca este sau nu o motocicleta pentru incepatori, daca am ceva probleme cu ea, la ce sa am grija.. la ce sa nu ... "chestii d-astea minore"... E faina motorisca. Da' lantu' zici ca-i nou? Mi se pare mie sau bate intre rosietic? S-o incaleci sanatos, fara evenimente neplacute! Multumesc, lantul era murdar, ca motocicleta a stat 2 ani de zile afara, fara sa circule careva cu ea, dar dupa o curatare si ungere arata "bini di tat" P.S. Rog un moderator sa modifice numele topicului si numele din postul anterior. Editat Februarie 25, 2013 de Shuriken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei67 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Este bun motorul si este fiabil, depinde de tine cum il stapanesti, ca model pare sigur din 2000, dar in principiu, modelul asta a avut probleme cu CDI-ul, asa ca scoate sa fie aerisit, releul de incarcare. La md 2005 il au undeva pe cadru in fata pe linga radiator ca sa fie racit bine. In rest bucura-te de ea si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Bine ca ai achizitionat ceva, e un inceput, fiindca am inteles ca esti incepator. E suficient pentru inceput, si mai apoi o sa doresti meru alt motor mai mare, si mai mare , si tot asa.,.. Sa o folosesti sanatos si fara incidente,, asfalt uscat !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 mi se pareau cele mai urate moto semicarenatele, acum imi plac s-ai bafta cu ea! pe prima nu o uiti niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 Eu sunt un pasionat de tuning in general si multi spun ca am facut treaba buna cu masina mea, oricum in ceea ce priveste aceasta motocicleta cu siguranta prea devreme nu va pleca din mainile mele, pentru ca imi place. Am ceva planuri pentru ea si abia astept sa fac rost de niste banuti sa inceapa modificarile. Oricum pe primul loc este gasirea unei carene inferioare pe care chiar mi-as dori-o. Daca stiti pe undeva o asemenea carena la un pret mai mic de 250-300 euro, as ramane profund recunoscator. Sunt sigur ca schimbarea culorii ei ar ajuta foarte mult si in trafic, din acest motiv am sa optez pentru un galben custom. ( astept pareri pro si contra culorii "tipatoare" - ajuta sau nu ajuta in trafic ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Da' pana la urma .. cat ai dat pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddodi Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Salutare, Sunt nou pe acest forum si am decis sa-mi prezint si eu jucaria. Am achizitionat recent un Suzuky Sv650 S din 2002 luna a IX -a, cu aproximativ 15000 km in bord ( cine stie cati o fi avand reali - desi in Italia avea 12800 km acum 3 ani de zile cand a fost achizitionata de un pustan din Roman ). Motocicleta a stat 2 ani pe tusa, pentru ca individul a fost plecat inafara si nu si-a mai luat inapoi motorul cu el, asa ca, speriat de hotii si alte acte de vandalism s-a gandit sa-l vanda. La prima vedere avea carena de pe partea dreapta putin zgariata, maneta de frana cu varful rupt si pedala de frana rupta si-o baterie care nu tine curent sub nici o forma, in rest toate consumabilele schimbate ( placute frana, lant nou, pinion nou, discuri de frana foarte bune, cauciucuri ca noi 98% profil ) + o toba Leo Vince SBK de carbon, care suna "delicios" . Am achizitionat pedala de frana, mi-am cumparat o baterie noua, i-am cumparat ulei Motul( pe care-l astept sa soseasca zilele astea ), am inteles ca are filtru de aer tip K&N care doar se spala. Am citit si am ascultat multe review-uri despre aceasta motocicleta si am inteles ca ar fi ok chiar si pentru incepatori, chiar daca are motorul cu un cuplu mai mare decat cele in 4 cilindrii. Orice sfat din partea voastra este binevenit si chiar astept cat mai multe. Asfalt uscat tuturor, las pozele sa vorbeasca de la sine . Buna.Pot sa zic si eu ca sunt incepator.Doua sezoane am la activ.Primul a fost cu un Kawasaki z750 2007,vara trecuta suzuki bandit 600s. Am citit ca ai indoieli cu numarul de kilometri.Al meu era din 2001 si cand am cumparato in mai avea 19000 adus din italia de la unic proprietar in varsata de 41 de ani.In octombrie cand am vanduto erau aproape 30k.Dupa cum s-a comportat eu am ajuns la concluzia ca au fost reali.La ce am fost atent? Sprayul de lant era totdeauna la mine.200 km -pssst 200 km pssst .ulei schimbat la max 6000 si nu am avut nici o problema.pe spate am folosit un cauciuc si jumatate cand pe fata a tinut care a fost din prima zi,aproape nou.Odata am patito.Dinspre sighisoara spre targu mures nu mai tragea,se inneca,ma opresc,o turez,mai merg 1 km .Tot asa.ma opresc iar si simt miros de benzina.pe un furtunas curgea benzina afara ca pe robinet.Am inchis robinetul de la benzina tot asa.Nu stiam ce are ,cu a fixa de zece in doua minute am luat jos rezervorul si l-am pus cu caul in jos pe asfalt.Un telefon la mecanic,montat rezervorul inapoi si fuga sighisoara,era mai aproape ca garajul meu.In mers nu curge doar inneca motorul.Cu telefonul pe ureche la un cunoscut in curte demontat carburtoare siii......si la cuipunctor avea o mica mizerie.parca era ceva silicon(BENZINA PETROM), Buna.Pot sa zic si eu ca sunt incepator.Doua sezoane am la activ.Primul a fost cu un Kawasaki z750 2007,vara trecuta suzuki bandit 600s. Am citit ca ai indoieli cu numarul de kilometri.Al meu era din 2001 si cand am cumparato in mai avea 19000 adus din italia de la unic proprietar in varsata de 41 de ani.In octombrie cand am vanduto erau aproape 30k.Dupa cum s-a comportat eu am ajuns la concluzia ca au fost reali.La ce am fost atent? Sprayul de lant era totdeauna la mine.200 km -pssst 200 km pssst .ulei schimbat la max 6000 si nu am avut nici o problema.pe spate am folosit un cauciuc si jumatate cand pe fata a tinut care a fost din prima zi,aproape nou.Odata am patito.Dinspre sighisoara spre targu mures nu mai tragea,se inneca,ma opresc,o turez,mai merg 1 km .Tot asa.ma opresc iar si simt miros de benzina.pe un furtunas curgea benzina afara ca pe robinet.Am inchis robinetul de la benzina tot asa.Nu stiam ce are ,cu a fixa de zece in doua minute am luat jos rezervorul si l-am pus cu caul in jos pe asfalt.Un telefon la mecanic,montat rezervorul inapoi si fuga sighisoara,era mai aproape ca garajul meu.In mers nu curge doar inneca motorul.Cu telefonul pe ureche la un cunoscut in curte demontat carburtoare siii......si la cuipunctor avea o mica mizerie.parca era ceva silicon(BENZINA PETROM), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 frumoasa mobra...si eu am avut de ales fix intre hornet si sv650s aceeasi generatii...si am ales sv-ul carenele inferioare sunt scumpe...mi-ar place si mie sa imi iau dar slabe sanse...\ sa ai grija cu cuplul acela la turatii mici ca te cam ia pe nepregatite cateodata...mai ales la inceput... bafta si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 @Eu sunt un pasionat de tuning in general si multi spun ca am facut treaba buna cu masina mea, oricum in ceea ce priveste aceasta motocicleta cu siguranta prea devreme nu va pleca din mainile mele, pentru ca imi place. Am ceva planuri pentru ea si abia astept sa fac rost de niste banuti sa inceapa modificarile. Oricum pe primul loc este gasirea unei carene inferioare pe care chiar mi-as dori-o. Daca stiti pe undeva o asemenea carena la un pret mai mic de 250-300 euro, as ramane profund recunoscator. Nu inteleg despre ce carena inferioara vorbesti.Motocicleta ta NU are decat ce carene vezi in poze,asa e din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 @Eu sunt un pasionat de tuning in general si multi spun ca am facut treaba buna cu masina mea, oricum in ceea ce priveste aceasta motocicleta cu siguranta prea devreme nu va pleca din mainile mele, pentru ca imi place. Am ceva planuri pentru ea si abia astept sa fac rost de niste banuti sa inceapa modificarile. Oricum pe primul loc este gasirea unei carene inferioare pe care chiar mi-as dori-o. Daca stiti pe undeva o asemenea carena la un pret mai mic de 250-300 euro, as ramane profund recunoscator. Nu inteleg despre ce carena inferioara vorbesti.Motocicleta ta NU are decat ce carene vezi in poze,asa e din fabrica. Atasez o poza cu un SV "complet" M-ar interesa carena care apara motorul, despre acea carena este vorba. frumoasa mobra...si eu am avut de ales fix intre hornet si sv650s aceeasi generatii...si am ales sv-ul carenele inferioare sunt scumpe...mi-ar place si mie sa imi iau dar slabe sanse...\ sa ai grija cu cuplul acela la turatii mici ca te cam ia pe nepregatite cateodata...mai ales la inceput... bafta si asfalt uscat... Multumesc de sfat, am mai auzit-o p-asta cu grija cu cuplul si m-au cam alarmat putin baietii. Sincer n-am avut ocazia sa merg cu ea, ca e zapada asta bat-o vina..dar abia astept sa vad daca este o motocicleta "grozava" cum o numesc unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 stiu despre ce carena vorbesti...la aia ma refeream si eu. mie imi place culoarea motorului tau...nu l-as vopsi galben...de fapt nu imi place galbenul mie... asta e al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 stiu despre ce carena vorbesti...la aia ma refeream si eu. mie imi place culoarea motorului tau...nu l-as vopsi galben...de fapt nu imi place galbenul mie... asta e al meu Frumoasa jucarie ai, sa o stapanesti cum stii tu mai bine .Eu sunt adeptul culorilor putin mai stridente, si dupa ce am vazut un SV galben pe net.. mi s-au aprins calcaiele. Plus ca sper sa ma ajute si in trafic, sa se vada..ca de auzit..multumita lui "nea Vince", face o groaza de galagie, imposibil sa nu o auzi in mers.. Inafara de cuplu care este cum este ... ce-ar mai trebui sa stiu despre aceasta motocicleta ? Cum te impaci cu ea ? Am auzit ca unii se plang de pozitia pe care o ai la drum, ca la un moment dat te dor incheieturile. Eu am 1.81 inaltime si vreo 76 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) abia am cumparat-o in octombrie si eu ...nu pot sa iti zic prea multe...mie mi se pare foarte ok pozitia...nu ma doare spatele deloc si nici incheieturile nu am simtit sa ma doara prea tare...dar nu am mers mai multe de 1h jumate pe ea.... eu am cam 1.82 si vreo 90 kg si ma impac bine cu sv-ul Editat Februarie 25, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) E secret pretul de achizitie ? Nu vrei sa spui cat te'a costat ? PS: apropo de pozitie, eu am 1.85 si 100kg. Am batut drum de 400km fara oprire decat la peco si pot sa zic ca m'au durut incheieturile la maini de numa numa (spatele nu m'a deranjat). Ca fapt divers la drum de 100-200km nu am simtit vre'un disconfort deosebit. Editat Februarie 25, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 400km fara oprire e mult cu orice...masina sau moto. Am dat 1250 euro pe sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.