Performance Solutions Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Pai nu sunt salesman, eu doar folosesc din cand in cand cantitati foarte mici cand am nevoie. Nu fac parte din gasca metabond. Nu dau peste nas la distrusi cazuti in sant dar vai, m-ai spart! promit ca nu o sa dorm la noapte din cauza asta. neah, mint! o sa dorm foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Pai nu sunt salesman, eu doar folosesc din cand in cand cantitati foarte mici cand am nevoie. Nu fac parte din gasca metabond. Nu dau peste nas la distrusi cazuti in sant E prea putin 500 de euro sau e prea putin. Sa inteleg ca refuzi lucrarea? Ok, ma scuzi, nu stiam ca vorbesc cu un bogat, domnu avocat ratat Reformulez pe scurt: X bani pt experimentul A. Te bagi? Daca iti iese iesi pe plus, daca nu iti iese iesi pe minus. Despre adevarul absolut am scris ceva mai devreme. Nici sa citesti nu mai stii? Am distrus... aha. Pai nu stiu daca am distrus, ca l-am invitat pe Horica sa-si faca niste verificari la motoreta la zero costuri. Si din cate vad, i-am dat si cateva solutii la problemele motoretei, strict la subiect. Sunt doar doi tantalai aici care cred ca stiu dar amandoi sunt pardaf. Singura mea greseala e ca mi-am pus mintea cu niste ametitit omule, tu esti prost...pe bune. mi se rupe de provocarile tale, ca om esti praf.Horica? parca nu aveai o parere asa de buna despre el...nu ca ai avea despre cineva... nu te mai agita sa-mi raspunzi, poate ai treaba prin alte parti si te retin...iti fac un favor, te ignor (ca si mai devreme, dar esti prea prost si fudul sa te prinzi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Asta a fost ultimul argument? Păi...ne cam ofticam acum? Cum rămâne cu ce te laudai ca ştii sa faci? Ai renunţat? Taxa de înscriere zero e mai bine? Horia m-a sunat sa ma întrebe ce ar putea avea motocicleta si l-am invitat sa o verifice si eu sa-l ajut. Nu am nici păreri bune nici rele despre el pt ca astea nu au legătură cu ce motoreta ii place lui. La fel nu am o parere proasta despre tine pt ca nu te cunosc aproape deloc. Cred doar ca vorbeşti uneori despre ce nu cunoşti. De la asta si până la "prost" e cale lungă. Nu-mi permit astfel de afirmaţii. Am o parere proasta doar despre opiniile pe care ti le susţii fără sa ai experienţă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 MEDICAMENTE! MEDICAMENTE! MEGABADENTE! pardon, MEDICAMENTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Ce sunt alea "performance solutions"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 un nickname... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Aha, deci vrajeala conspirativa Rog frumos un moderator sa mute discuţiile astea într-un topic de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Ma eu zic sa o faci sa porneasca-> mearga bine-> franat bine. Carburatoare-> frane Daca nu porneste si nu merge nu ai nevoie de frane. Dupa ce merge bine ai nevoie sa te opresti, restu e ca facultatea, facultativ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 11, 2013 Autor Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Ma, io imi bag P**a in metabond si intrigile inutile pe topicul motocicletei mele ) @ Geo - Mane, las'o asa, nu are rost sa porti discutii contradictorii pentru metabondu' vietii. Maine bere da ? @ Performance - Fuck Honda ))))) @ Cesar - Repet, da-l dracu de Metabond ca fac pipi pe el. Spune-mi cand esti liber sa punem motoreta pe picioare! ( adica sa nu mai imi faca figurile alea cu surplus de benzina/murit motor bla bla bla ) Asta e un topic destinat, parafrazandu-l pe Cesarus, dulapului meu. Incetati cu discutii despre inginerie, pescarie si metabond, va rog. Editat Mai 11, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Cand ai tu timp vino si rezolvam tot ce ti-am zis la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 Pana la urma erau bujiile, le-am schimbat cu NGK iridium. Nu mai imi face probleme, mersi Cesarus. Am facut si testul de compresie iar rezultatele au fost aproape excelente: 13.5 pe fiecare piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 sa ai bafta si sa te bucuri de ea. acum treci la frane...si consumabile, cand si cum poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 Pana una alta, pe 16 iulie facui un mic accident.Daune: - suport de bord ( vitezomentru ) rupt - carena dreapta julita - scarita pilot dreapta rupta - scarita pasager stanga rupta - suport scarita pilot dreapta rupt ( si schimbatorul e un pic stramb ) - asta nu stiu ce sa i fac si cum sa o fac - janta spate strambata - semighidon dreapta rupt Maine cumpar semighidonul si janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) Cu talonul ti-ai rezolvat, ca stiu ca iti faceai probleme atunci?... Ce ai tu aici, nu e problema chiar asa mare, o sa cheltuiesti cateva milioane, dar se rezolva destul de usor. Multa bafta la reparat! Motorul il ai undeva la cald sa nu iti inghete dejtele la surubarit? Editat Octombrie 5, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 Da, e la mine talonul. Am luat semighidonul si janta, urmeaza si ansamblul scarita+schimbator. Problema mea cea mare e schimbarea semighidonului. Nu am reusit decat sa desfac jugul drept superior. Nu cred ca am sculele adecvate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Te ajuta cerasel pro bono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Roaga-l pe Geo, am tras concluzia ca va cunoasteti si personal (nu gresesc nu?). O chestie. Da semighidonul jos de pe jamba, ca e posibil sa aiba o crestatura si sa nu iasa decat dat jos. Si sa il pui pe foc la aragaz (sau feon profi daca ai) sa il incalzesti. La mine la kawa, mizeria aia avea blocator rosu. A iesit doar incalzit. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 Roaga-l pe Geo, am tras concluzia ca va cunoasteti si personal (nu gresesc nu?). O chestie. Da semighidonul jos de pe jamba, ca e posibil sa aiba o crestatura si sa nu iasa decat dat jos. Si sa il pui pe foc la aragaz (sau feon profi daca ai) sa il incalzesti. La mine la kawa, mizeria aia avea blocator rosu. A iesit doar incalzit. Spor! Da, e baiat de nota 20 Geo. Sper sa nu ma injure ca i-am dus scula inapoi inca. De motocicleta ma apuc sambata, secondat de dl. Wawwesh ( inca suntem in tratative ). Maine iau si tot ansamblul scarita+schimbator+suport si am sa va tin la curent. Te ajuta cerasel pro bono bai satano, termina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 de ce, ai sughitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Roaga-l pe Geo, am tras concluzia ca va cunoasteti si personal (nu gresesc nu?). O chestie. Da semighidonul jos de pe jamba, ca e posibil sa aiba o crestatura si sa nu iasa decat dat jos. Si sa il pui pe foc la aragaz (sau feon profi daca ai) sa il incalzesti. La mine la kawa, mizeria aia avea blocator rosu. A iesit doar incalzit. Spor! Iese spre in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 12, 2013 Autor Share Postat Octombrie 12, 2013 Transform topicul asta in jurnal de reparatii. Asa cum bine a precizat si Cezar, a fost nevoie sa dau jos roata fata pentru a pune la loc jugul superior si pentru a schimba semighidonul. Nu am avut stander pentru fata, asa ca am legat-o cu o stanga de un batator de covoare ) ( atasez poze luni ). Va trebui sa imi iau plasticul acela de la manson unde intra pastilele cablului de acceleratie pentru ca, la momentul accidentului, s-a rupt si pastila de decelerare nu are unde sta. S-a pus janta spate, janta care e alba. La primvara o voi vopsi ca surata ei de pe fata, adica neagra. Montat noul ansamblu scarita,suport. schimbator. Maine pe zi voi incerca sa iau de la vechiul ansamblu scarita sa vad daca se potriveste pe drapta. Fiind suspendata am observat o chestie nasoala. Radiatorul e cam avaritat. Voi face niste teste sa vad daca e functional sau trebuie inlocuit/reparat. Din cate am inteles nu e o treaba usoara si ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 depinde daca si unde este spart,daca se poate suda scapi ieftin...la mn a fost nevoie s-a sudez radiatorul...era fisurat langa tuspicu unde pleca furtunu spre termoflot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Va trebui sa imi iau plasticul acela de la manson unde intra pastilele cablului de acceleratie pentru ca, la momentul accidentului, s-a rupt si pastila de decelerare nu are unde sta. Se numeste mosor.am eu mansoane stg.drpt ,mosor gsxr k1-5 ...da` cre k mere si la SRAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Vezi la firstbike (pe bune!), era candva vreo 10-15 lei cu tot cu mansoane noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 13, 2013 Autor Share Postat Octombrie 13, 2013 Am terminat de montat si restul de piese. Am dat jos carena, am verificat recipientul unde ar trebui sa fie antigel si...nu mai era. Ma gandesc ca, probabil, la momentul impactului, fiind culcata, s-a scurs putinul ( ? ) antigel pe care il mai aveam. Nu stiu ce nivel am avut de cand am luat-o. Voi face un test week end-ul viitor sa vada daca imi scapa. La o prima inspectie nu pare nimic fisurat si nici urme de scurgere nu vad. Voi inspecta problema cu colegul Wawwesh. Pana una alta, i-am dat jos bateria urmand sa o pun pe redresor. Dupa ce fac testul cu antigelul, si daca e totul ok ( otherwise cand nu se face racirea am inteles ca pot cala motorul ) am sa ii dau prima cheie dupa 3 luni de zile si voi astepta cu emotii sa nu intampin probleme. Era sa uit, cred ca s-a rupt prinderea care leaga cele doua carene laterale de desubtul motorului. Se numeste mosor.am eu mansoane stg.drpt ,mosor gsxr k1-5 ...da` cre k mere si la SRAD mersi frumos, dar cand cumpar chestii, prefer sa o fac din Bucuresti. Vezi la firstbike (pe bune!), era candva vreo 10-15 lei cu tot cu mansoane noi. Mersi Banzay, am sa incerc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.