Sari la conținut

Black Devil


biancocelleste
 Share

Postări Recomandate

Au trecut 2 luni si am inceput sa o cunosc mai bine. Starea motocicletei este bunicica dar are nevoie de cateva servisari, dintre care:

 

- Carburatoare curatate si reglate ( uneori baga exces de benzina si mi-o innneaca plus ca mi-a murit de cateva ori in a 1 a cand actionam ambreiajul )

- Schimbat simeringuri furca stanga ( scapa ulei )

- Schimbat lichid frana + aerisit etrieri ( frana fata e cam gelatina dupa cum prea bine a intuit Cesar )

- Verificat/curatat/inlocuit senzorul de neutral ( nu ma mai inteleg cu el )

- Schimbat filtru de aer ( e stock si ultra jegos )

- Schimbat ulei+filtru ( eu ma gandeam la 300v )

 

In rest fuge de rupe, i-am facut cauciucul de pe spate care avea un cui in el ( de aia tot faceam pana ), ma inteleg foarte bine cu ea si se preteaza la stilul meu de condus. In caz ca citesc si contestatarii, invat multe de la ea zilnic si imi place asta.Pana acum n-am avut incidente, cu exceptia unor neatenti care schimba banda fara semnal si a unei babe care vroia sa traverseze neregulamentar soseaua. Din vina mea, consemnam 2 curbe in care am intrat prea tare dar, din fericire, nu am facut poc/cioc cu vreo masina din contrasens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Parerea mea daca vrei sa o asculti, intuiesc , si aici te rog sa nu te superi pe mine, ca nu esti genul care sa lase motocicleta la united motors si sa vina peste o saptamana si sa decarteze o suma exorbitanta, asa ca as vrea sa te sfatuiesc urmatoarele:

 

- Carburatoare curatate si reglate ( uneori baga exces de benzina si mi-o innneaca plus ca mi-a murit de cateva ori in a 1 a cand actionam ambreiajul )
fiind o operatiune foarte importanta, mergi undeva unde poate nu costa cat ti-ai dori dar nu umbli sa cauti pe urma alt service si sa platesti de 2 ori aceeasi operatie.
- Schimbat simeringuri furca stanga ( scapa ulei )
de 2 ori la 2 motociclete diferite am incercat cu succes metoda asta care prelungeste sau in anumite situatii chiar elimina problema cateva sute de km cel putin (de la postarea #21 incolo)
- Schimbat lichid frana + aerisit etrieri ( frana fata e cam gelatina dupa cum prea bine a intuit Cesar )
dot4 din benzinarie si ia-ti o cheie de 8 sau de cat iti trebuie. ai grija cu lichidul de frana ca ataca vopseaua. daca dai pe vopsea, clateste imediat cu apa
- Verificat/curatat/inlocuit senzorul de neutral ( nu ma mai inteleg cu el )
adica? problema asta o ai de obicei cand te obisnuiesti cu un motor
- Schimbat filtru de aer ( e stock si ultra jegos )
- Schimbat ulei+filtru ( eu ma gandeam la 300v )
e un ulei mult prea performant si scump pentru ce faci tu cu el. mai ales pentru vechimea si uzura motorului.
In rest fuge de rupe, i-am facut cauciucul de pe spate care avea un cui in el ( de aia tot faceam pana ), ma inteleg foarte bine cu ea si se preteaza la stilul meu de condus. In caz ca citesc si contestatarii, invat multe de la ea zilnic si imi place asta.Pana acum n-am avut incidente, cu exceptia unor neatenti care schimba banda fara semnal si a unei babe care vroia sa traverseze neregulamentar soseaua. Din vina mea, consemnam 2 curbe in care am intrat prea tare dar, din fericire, nu am facut poc/cioc cu vreo masina din contrasens.
cand intri prea tare in curba mai bine te apleci mai mult ca sa nu iei parapetul in brate, oricat de neintuitiv ar parea. m-a salvat de cateva ori sfatul asta.
Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Parerea mea daca vrei sa o asculti, intuiesc , si aici te rog sa nu te superi pe mine, ca nu esti genul care sa lase motocicleta la united motors si sa vina peste o saptamana si sa decarteze o suma exorbitanta, asa ca as vrea sa te sfatuiesc urmatoarele:

 

None taken :)
- Carburatoare curatate si reglate ( uneori baga exces de benzina si mi-o innneaca plus ca mi-a murit de cateva ori in a 1 a cand actionam ambreiajul )
fiind o operatiune foarte importanta, mergi undeva unde poate nu costa cat ti-ai dori dar nu umbli sa cauti pe urma alt service si sa platesti de 2 ori aceeasi operatie
Le voi face la Florin V, a mai servisat motoreta

 

- Schimbat simeringuri furca stanga ( scapa ulei )
de 2 ori la 2 motociclete diferite am incercat cu succes metoda asta care prelungeste sau in anumite situatii chiar elimina problema cateva sute de km cel putin (de la postarea #21 incolo)
Multumesc, am sa citesc
- Schimbat lichid frana + aerisit etrieri ( frana fata e cam gelatina dupa cum prea bine a intuit Cesar )
dot4 din benzinarie si ia-ti o cheie de 8 sau de cat iti trebuie. ai grija cu lichidul de frana ca ataca vopseaua. daca dai pe vopsea, clateste imediat cu apa
Multumesc pentru sfat
- Verificat/curatat/inlocuit senzorul de neutral ( nu ma mai inteleg cu el )
adica? problema asta o ai de obicei cand te obisnuiesti cu un motor
Cand il vede, cand nu il vede. Cand palpaie, cand nu palpaie
- Schimbat filtru de aer ( e stock si ultra jegos )
- Schimbat ulei+filtru ( eu ma gandeam la 300v )
e un ulei mult prea performant si scump pentru ce faci tu cu el. mai ales pentru vechimea si uzura motorului.
Am sa ma mai gandesc
In rest fuge de rupe, i-am facut cauciucul de pe spate care avea un cui in el ( de aia tot faceam pana ), ma inteleg foarte bine cu ea si se preteaza la stilul meu de condus. In caz ca citesc si contestatarii, invat multe de la ea zilnic si imi place asta.Pana acum n-am avut incidente, cu exceptia unor neatenti care schimba banda fara semnal si a unei babe care vroia sa traverseze neregulamentar soseaua. Din vina mea, consemnam 2 curbe in care am intrat prea tare dar, din fericire, nu am facut poc/cioc cu vreo masina din contrasens.
cand intri prea tare in curba mai bine te apleci mai mult ca sa nu iei parapetul in brate, oricat de neintuitiv ar parea. m-a salvat de cateva ori sfatul asta.

Prima greseala - am intrat pe contrasens, mi a fost tarsa ca era viraj dreapta

A 2-a - m am aplecat f mult ca venea un logan de frica, desi era viraj tot dreapta

Multumesc pt sfaturi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Schimbat simeringuri furca stanga ( scapa ulei )

de 2 ori la 2 motociclete diferite am incercat cu succes metoda asta care prelungeste sau in anumite situatii chiar elimina problema cateva sute de km cel putin

Si cu uleiul, pardon mazga, din interior ce faci? Mai curand invata sa-si faca singur schimbul de ulei din furca, decat sa curete putin simeringurile si atat.

 

- Schimbat lichid frana + aerisit etrieri ( frana fata e cam gelatina dupa cum prea bine a intuit Cesar )

Cu asta se rezolva, doar sa ti se desfaca aerisitoarele, sa nu se rupa...

 

- Verificat/curatat/inlocuit senzorul de neutral ( nu ma mai inteleg cu el )
adica? problema asta o ai de obicei cand te obisnuiesti cu un motor
Nu "vede" cand e scoasa din viteza.
In afara de carburatoare, celelalte cred ca le poti face si singur, sau cu ajutor de la cunoscuti, prieteni, amici binevoitori. Daca ai rabdare pana imi bag nasul in furca mea, te ajut cu ea... si schimbarea lichidului se face usor, dar pana nu fac aerisirea la mine, nu ma bag la tine, ca nu prea stiu decat teoretic cum e cu pompa. Stai sa invat pe a mea :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vezi cand e scoasa oricat ai astepta? stiu ca aveam si eu piticul asta, uneori mai dura o secunda-2 pana se actualiza situatia in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic asa: du-te frumos la un omv, ia-ti 1-2-3 bidonase de lichid (nu stiu cat intra la tine, dar ia in plus, ca se pierde) dot 5.1 (compatibil dot 3 si dot 4, dar cu punct de fierbere mai mare), vorbeste cu wayne, ca tot s-a oferit voluntar... daca aveti nevoie de ajutor suna-ma si pe mine si vin cu placere... si fa-ti franele in primul rand. Cu ocazia asta poti verifica/curata si senzorul de neutral.

Carburatia pe locul 2, sa-ti mearga bine... si continui cu furca... si ce-o mai aparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- Carburatoare curatate si reglate ( uneori baga exces de benzina si mi-o innneaca plus ca mi-a murit de cateva ori in a 1 a cand actionam ambreiajul )
fiind o operatiune foarte importanta, mergi undeva unde poate nu costa cat ti-ai dori dar nu umbli sa cauti pe urma alt service si sa platesti de 2 ori aceeasi operatie
Le voi face la Florin V, a mai servisat motoreta

 

 

Adica la Emil. https://www.facebook.com/ServiceMotor.Ro?fref=ts

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au trecut 2 luni si am inceput sa o cunosc mai bine. Starea motocicletei este bunicica dar are nevoie de cateva servisari, dintre care:

 

- Carburatoare curatate si reglate ( uneori baga exces de benzina si mi-o innneaca plus ca mi-a murit de cateva ori in a 1 a cand actionam ambreiajul )

- Schimbat simeringuri furca stanga ( scapa ulei )

- Schimbat lichid frana + aerisit etrieri ( frana fata e cam gelatina dupa cum prea bine a intuit Cesar )

- Verificat/curatat/inlocuit senzorul de neutral ( nu ma mai inteleg cu el )

- Schimbat filtru de aer ( e stock si ultra jegos )

- Schimbat ulei+filtru ( eu ma gandeam la 300v )

 

Daca motocicleta asta este ce ai visat sa conduci si vrei sa ai grija de ea, uite ce i-as face eu ca sa o tin in parametri si sa imi ofere placerea maxima:

 

Suspensii:

Servisat furca + reglat suspensia pe greutatea ta. Asta inseamna arcuri liniare potrivite + reglaje de amortizare.

Servisat amortizor spate + presiunea de azot corecta. Arcul spate stoc este Ok dar ar trebui masurat sa fie inca la lungimea minima. Daca e prea scurt, schimb cu arc liniar pe greutatea ta.

Facut sag-uri statice si dupa ce faci cateva drumuri verificat sag dinamic si refacute reglajele de amortizare.

Cauciucuri - noi si aderente, desigur :)

 

Frane:

Discuri fata centrate si rectificate

Placute de frana sinterizate de calitate

Inele de praf eliminate - frana va fi excelenta

 

Roti:

Verifica rulmentii si verifica-le sa fie centrate

 

Directie

Rulmentii de jug - verificati, schimbati daca e cazul

 

Motor:

Verificat compresie

verifica jocul la supape - refacut joc daca este mai mic decat specificatiile tehnice.

Eu as da jos chiulasa, as reface-o complet daca ar fi sa tin motocicleta mai mult timp.

Sistem de alimentare servisat - curatare, verificat piesele din carburatoare pt uzura, sincronizare, reglaj amestec.

Demontat baia de ulei si curatata de mazga

pus Metabond

 

Daca faci lucrurile astea vei fi uimit de schimbarile in bine pe care i le vei aduce.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Asa,cat costa operatiunea asta? cred ca factura e mai mare decat pretul de achizitie al motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt lucruri care s-ar face pe rand in ordinea prioritatilor

Eu as incepe cu franele si suspensiile.

La modul la care omul nostru isi permite astfel de investitii, cred ca intr-un an de zile toate lucrurile sunt viabile financiar.

Daca pastreaza motocicleta cativa ani, reparatiile renteaza, oricum nu ai cum sa iei o motocicleta veche fara sa bagi ceva in ea.

Marele avantaj al modelelor vechi este ca sunt suficient de rezistente incat interventiile mai costisitoare sa tina multi km.

Si mai poate fi exploatat un aspect. Sunt service-uri si ateliere care, pt cei pasionati dar care nu-si permit sa cheltuiasca multi bani, pot lasa motociclistul sa isi faca o parte din operatiuni, cu supraveghere desigur. Costurile sunt mai mici iar satisfactia proprietarului e mai mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Ce face metabondul asta? Am mai vazut discutii despre el insa nu m-am lamurit complet. Este tratament pentru metal insa mai exact ce face?

 

Practic... mai "mascheaza" din batai, uneori mai infunda canalele de ungere, alteori nu face nimic... motorul are uzura/batai? Se repara... nu vad rostul aditivilor in ulei. Si vrajeala de marketing cu "se aseaza particulele si repara uzura" e un mare bullshit :)) E fix pe sistemul "valvolinei"... cine nu stie la ce ma refer, sa intrebe batranii ;)

Ma asteptam la mai mult de la un inginer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Practic... mai "mascheaza" din batai, uneori mai infunda canalele de ungere, alteori nu face nimic... motorul are uzura/batai? Se repara... nu vad rostul aditivilor in ulei. Si vrajeala de marketing cu "se aseaza particulele si repara uzura" e un mare bullshit :)) E fix pe sistemul "valvolinei"... cine nu stie la ce ma refer, sa intrebe batranii ;)

Ma asteptam la mai mult de la un inginer...

 

Baross... ma scuzi da nu cred ca stii despre ce vorbesti :)

Sunt de acord ca iti dai cu parerea fara sa cunosti dar... cam atat.

Am mari dubii ca tu intelegi de multe ori ce citesti insa asta nu te impiedica sa iti dai cu parerea. Este cam trist si ar trebui sa te puna pe ganduri aspectul asta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E amuzant, nu trist... ce-i ala un "baross", vreo scula inginereasca? :)) Nu tin sa-ti demonstrez nimic tie... sau altcuiva. Daca el vrea sa asculte si sa se abtina de la a baga diversi aditivi in ulei, bine. Daca nu... iar bine. Banuiesc ca daca i se strica ceva la motor dupa Metabondul ala i-l repari tu gratis, nu? Retoric...

p.s: si eu am niste dubii referitor la diverse si diversi, dar in mare parte forumul asta e despre moto, nu despre oameni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum nu am stricat nici un motor cu Metabond care, nu este un aditiv de ulei ;) In diesel bag metabond de 3 ani si ghici ce, injectoarele alea nasoale Siemens, care se ard la toate PD-urile, la troaca mea nu s-au ars, pana mi le-a inlocuit VW pe circulara. Cum comentezi?

 

Dar asa sunt babele, stau cu ochii pe drobul de sare.

Succes in activitatea competitionala!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bag niciun metabond. Prioritatea sunt carburile si bujiile. Ieri m-a lasat in trafic, pentru a 2-a oara. In a 1 a, cand actionez ambreiajul, nu se mai tureaza si moare motorul. Apoi, la pornire, electromotorul invarte in gol si pute a benzina. Aliemntare sau aprindere ? sau ambele :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocuri la supape.

 

Ideea e ca m-am tezit la un mom dat cu relantiul, dupa ce se incalzea, la 2500-2800 de ture si, m-a mancat sa il reglez. ( am facut-o la cald, lol cum suna ). De atunci, cand o pornesc miroase a benzina si au aparut si probleme astea. Oricat m am chinuit sa il ajustez, dupa cativa km patesc figura asta cu muritul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...