vlad58 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Sa masori de 10 ori ca neamtul, vezi sa nu te prinda Garcea ca o incasezi de nu te vezi (asta bineinteles daca nu-i inmatriculata ,ITP,RCA) pe mine m-au prins la 50m de casa abia o scosesem si vroiam sa vad cum merge dupa iarna practic ma deplasam intr-o bucla de 500m, n-am avut asigurare si de aici o gramada de neplaceri, m-am invatat minte si suflu si-n iaurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) scoasa la aer ralanti reglat ceva mai sus, saua prinsa bine, lant curatat (2 spray-uri s-au consumat, multa rugina scursa) si uns... maine dimineata itp Editat Aprilie 21, 2014 de bluedark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Bine ba baiatule! Astept sa ne intrecem cu 'melcii' Oricum, tu ma iei, raman grav in spate, ai 250cc PS: rezolvasi si ambreiajul? Editat Aprilie 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 E fata acum Baiatul e suspendat pt o saptamana ca nu a fost cuminte ) Facem o liniuta? M-a uimit azi... pana nu s-a incalzit motorul nu a tras deloc, ralantiul reglat prost, mult sub turatia normala si socul tras. Cand s-a incalzit... a 2a 60km/h, a 3a 90 km/h scurt, cu acceleratie f buna. Urmatorul pas e inlocuirea cablului de ambreiaj, ma enerveaza asta ca debraiaza putin cand iau total dreapta. E prea scurt. Si ITP-ul luat cu brio, frane bune, lumini, serii... toba cica putin cam galagioasa, dar merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Cat mai costa un ITP la moto ?Acum doi ani l-am facut (la cea de 125) la Fundeni sub pod si era 70 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 80 lei la Concept Car Service, e pe bd. Timisoara, aproape de capat, spre Valea Cascadelor. Amuzant a fost ca a blocat-o si rar-ul, am mai stat, a venit omul, a mai verificat-o odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Multam pentru info. Acum doi ani si eu am patit la fel dar pe cel de la RAR nu l-au interesat decat seriile, toba si anvelopele sa fie cele din carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Azi s-au pus la loc mansoanele vechi, parca sunt mai comode, s-a uns lantul cu spray Valvoline, s-a constat ca una din bujii e neagra si da o scanteie f proasta, urmeaza bujii noi luni... si s-a montat o mamaliga p.s: se lucreaza la un suport pt un nou claxon, auto (cel original e lesinat), deasupra caruia o sa vina si releul de incarcare, daca o sa aiba loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Ati pus si sissy... Bujia ati incercat-o in ambele fise ca sa fiti siguri ca scanteia anemica e vina ei? Se mai paoarta mamaliga? Nu prea am mai vazut la nicio mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Nu, nu am pus inca sissy bar-ul, mai trebuie putin lucrat la el si nu am avut timp... se vede spatele de la sa in poza. Da, am verificat-o pe ambele fise/bobine, scanteia se si duce "stramb", pe marginea bujiei. Nu stiu daca se mai poarta sau nu, dar poate le sare in ochi soferilor si sunt mai atenti, feresc "prostul". p.s: sunt Geo, dar contul meu e inca suspendat, asa ca postez de pe al prietenei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 27, 2014 Autor Share Postat Aprilie 27, 2014 Astazi am facut o plimbare in afara orasului... a mers binisor viroguta, desi eu am cam inghetat de frig. 2 reprize de acceleratie, una pe la 100 km/h, a 2a pe la 120 km/h si mai ducea, inca accelera... dar vantul batea cam tare si peste 100 km/h ma cam zboara de pe ea, tot aerul il iau in piept. Maine sa-i schimb bujiile si sa vedem cum se schimba mersul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Taticu fa-ti rost de parbriz ca azi ma-am plimbat si eu si nu am avut nicio jena si am mers cu 130. Sfatul meu ar fi sa o iei mai usor cu fortarea motorului ca dupa atata timp de nefunctionare ar trebui sa-i faci un mic rodaj pentru ca pe toate piesele, mai ales in cilindrii s-au depus niscaiva oxizi.Apropo ralantiul ti l-ai reglat? Si daca da din ce era buba? PS Cauta un parbriz de scuter ca alea sunt foarte mari si taie-l in asa fel incat partea de jos sa-ti vina in dreptul genunchilor iar partea de sus o tai la nivelul unei orizontale dusa din varful nasului astfel o sa poti vedea peste el iar curentul de aer iti trece pe deasupra capului, poti sa mergi si cu viziera ridicata iar depresiunea creata in spatele parbrizului parca te impinge din spate ce sa mai zic, e o placere, practic daca nu mi-e frig afara asa cum sunt imbracat pot sa merg cu mobra.Unghiul de inclinatie al parbrizului este putin mai drept decat linia amortizoarelor fata. O sa-ti postez o poza cu al meu care cred ca e de Piaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 27, 2014 Autor Share Postat Aprilie 27, 2014 Am parbriz dar nu l-am mai montat pt ca e crapat si putin ingalbenit, si nu prea mi-a placut... in oras nu i-am simtit lipsa. Dar da, cand o sa mai ies in afara, o sa-l montez. Am avut doar 2 reprize scurte de acceleratie, in rest am mers constant cu 80-90 km/h si legal in localitati, nu am abuzat-o prea rau. Da, i-am dat ralantiul putin mai mare. Acum porneste (din prima mereu) cu socul tras la jumatate si dupa cateva minute il pot inchide de tot. Dupa ce ii pun bujii noi si merg o perioada cu ele, o sa le verific la culoare, sa vad cum e amestecul aer/benzina. Si mai vad atunci ce e de facut. Ce ma deranjeaza, momentan, e ca in momentul in care trag ambreiajul in mers, se aude ca o "galeata de suruburi"... tind sa cred ca atinge lantul pe undeva, ori nu l-am intins eu suficient, ori atinge ceva... In rest, accelereaza bine, nu scoate fum deloc, porneste f bine, are frana de motor buna... imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Galeata de suruburi eu o am cu el netras, probabil ca zdrangane oala de ambreiaj, la tine sa nu fie rulmentul de presiune daca ai asa ceva (la cea de 125 am la asta de 400 parca e o bila) Uite si pozele cu parbrizul meu si inca odata iti spun, protejeaza-te cat poti ca sa nu te ia vantul ca altfel o sa patesti ca mine ca mai tarziu sa ai dureri reumatice la incheieturi. PS daca se aude numai in mers suspend-o pe niste butuci si testeaz-o invartind roata din spate ori cu mana ori cu motorul in vit a-V-a si tragand de ambreiaj las-o sa ruleze libera. Editat Aprilie 27, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 27, 2014 Autor Share Postat Aprilie 27, 2014 O sa o dau si pe mana altor prieteni, sa probeze si ei... poate sunt eu paranoic. Nu am termen de comparatie, nu am mai mers cu alt xv250, ca sa vad cum e. O sa incerc si cum mi-ai spus tu, suspendata. Apropos, mansoanele din pozele tale sunt comode, ai priza pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Da sunt foarte comode dar chinezesti la cel din stanga au inceput sa se duca rizurile de pe cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Ieri s-au schimbat bujiile, am pus ce indica producatorul. Impreuna cu mexykanu am facut si un mic reglaj al carburatorului, jiglorul pilot era dereglat. Mai ramane sa verific si sa fac nivelul, cred ca e putin cam mare... Zilele urmatoare o sa-mi mai fac de lucru pe la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Cand zici jiglorul pilot te referi chiar la el sau la surubul de amestec? Nivelul nu este chhiar asa de important are o toleranta destul de mare, benzina o trage depresiunea ce se formeaza. Ca sa-ti dai seama ca asa e poti sa-ti spun ca eu am plecat cu benzina inchisa si abia cand era pe terminate imi dadeam seama ca raman fara, apucam sa fac si 1 km cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Pilot screw in engleza... surub de amestec, sa-i spunem in romana. Carburatorul asta are doar 2 reglaje, cu exceptia nivelului din camera... ralantiul si amestecul, de fapt benzina. Ralantiul e reglat, surubul de amestec e reglat... si totusi am o intarziere in acceleratie, cand plec de la ralanti, si miroase putin si a benzina. In ture mai mari nu am probleme, concluzia mea (si a lui mexykanu) e ca nivelul e putin cam mare si in ture mici se inneaca usor. Cum n-am mai facut pana acum nivelul la mobra, prima data e mai greu si nici manualul nu da explicatii prea bune. Dar se rezolva zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Deaci relantiul tau asa cum am presupus suferea din lipsa de benzina. Daca zici ca ai intarziere la acceleratie dar in ture se comporta bine tot lipsa de benzina este. Ca sa verifici trage putin socul si daca cu el tras raspunde bine mai ridica cuiul o liniuta si testeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Eu tind sa cred ca benzina in exces... miroase putin a benzina la evacuare si cand trag brusc de gaz pare sa se innece. Si consumul mi se pare putin cam mare, desi e doar verificat ochiometric. O sa vad zilele urmatoare, dupa 1 mai Ma iau dupa manual cu verificarea nivelului. Editat Aprilie 29, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 A mea face la fel cu motorul rece, presupun ca ai tot carburator cu membrana ca la astea indiferent cat de brusc tragi motorul nu trebuie sa ezite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2014 Autor Share Postat Mai 2, 2014 Da, cu membrana e si membrana e intreaga. Curatat tot, dar nereglat, pt ca nu ma pricep... inca. suruburi noi la electromotor, la prinderea manetei de frana, putina curatenie la pinionul fata, tras furtunul de frana printre far si bord si curatat spitele de rugina cu folie de aluminiu + date cu feruginol. maine fac un suport artizanal pt regulatorul care va fi mutat in fata, in locul claxonului, montat voltmetru, spalata putin si, daca am timp, sa tai noul cablu de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Du-te ba d-aci ca arata bine! Deabia astept sa o vad si in realitate! Ia un siret lat sau o bucata de carpa, o uzi si o dai cu cif sau polish si infasoara de 2 ori in jurul spitei si tragi de capete, ca sa straluceasca si spitele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 3, 2014 Autor Share Postat Mai 3, 2014 Faza e ca luceau si inainte... pana la prima ploaie, cand a aparut rugina superficiala. si se vedeau urat. O sa iau o cutie de vopsea rosie si le dau la pensula usor, cred ca o sa se vada bine... Mai sunt chestii de facut pe la ea, dar usor, usor le fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.