Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Sa masori de 10 ori ca neamtul, vezi sa nu te prinda Garcea ca o incasezi de nu te vezi (asta bineinteles daca nu-i inmatriculata ,ITP,RCA) pe mine m-au prins la 50m de casa abia o scosesem si vroiam sa vad cum merge dupa iarna practic ma deplasam intr-o bucla de 500m, n-am avut asigurare si de aici o gramada de neplaceri, m-am invatat minte si suflu si-n iaurt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bine ba baiatule! Astept sa ne intrecem cu 'melcii' :crack: Oricum, tu ma iei, raman grav in spate, ai 250cc :P

 

PS: rezolvasi si ambreiajul?

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E fata acum :P Baiatul e suspendat pt o saptamana ca nu a fost cuminte :)) Facem o liniuta? M-a uimit azi... pana nu s-a incalzit motorul nu a tras deloc, ralantiul reglat prost, mult sub turatia normala si socul tras. Cand s-a incalzit... a 2a 60km/h, a 3a 90 km/h scurt, cu acceleratie f buna.

Urmatorul pas e inlocuirea cablului de ambreiaj, ma enerveaza asta ca debraiaza putin cand iau total dreapta. E prea scurt.



Si ITP-ul luat cu brio, frane bune, lumini, serii... toba cica putin cam galagioasa, dar merge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-au pus la loc mansoanele vechi, parca sunt mai comode, s-a uns lantul cu spray Valvoline, s-a constat ca una din bujii e neagra si da o scanteie f proasta, urmeaza bujii noi luni... si s-a montat o mamaliga :D

p.s: se lucreaza la un suport pt un nou claxon, auto (cel original e lesinat), deasupra caruia o sa vina si releul de incarcare, daca o sa aiba loc...

post-74311-0-57081100-1398538453_thumb.jpg

post-74311-0-74774000-1398538491_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am pus inca sissy bar-ul, mai trebuie putin lucrat la el si nu am avut timp... se vede spatele de la sa in poza.

Da, am verificat-o pe ambele fise/bobine, scanteia se si duce "stramb", pe marginea bujiei.

Nu stiu daca se mai poarta sau nu, dar poate le sare in ochi soferilor si sunt mai atenti, feresc "prostul".

 

p.s: sunt Geo, dar contul meu e inca suspendat, asa ca postez de pe al prietenei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am facut o plimbare in afara orasului... a mers binisor viroguta, desi eu am cam inghetat de frig. 2 reprize de acceleratie, una pe la 100 km/h, a 2a pe la 120 km/h si mai ducea, inca accelera... dar vantul batea cam tare si peste 100 km/h ma cam zboara de pe ea, tot aerul il iau in piept.

Maine sa-i schimb bujiile si sa vedem cum se schimba mersul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taticu fa-ti rost de parbriz ca azi ma-am plimbat si eu si nu am avut nicio jena si am mers cu 130. Sfatul meu ar fi sa o iei mai usor cu fortarea motorului ca dupa atata timp de nefunctionare ar trebui sa-i faci un mic rodaj pentru ca pe toate piesele, mai ales in cilindrii s-au depus niscaiva oxizi.Apropo ralantiul ti l-ai reglat? Si daca da din ce era buba?



PS Cauta un parbriz de scuter ca alea sunt foarte mari si taie-l in asa fel incat partea de jos sa-ti vina in dreptul genunchilor iar partea de sus o tai la nivelul unei orizontale dusa din varful nasului astfel o sa poti vedea peste el iar curentul de aer iti trece pe deasupra capului, poti sa mergi si cu viziera ridicata iar depresiunea creata in spatele parbrizului parca te impinge din spate ce sa mai zic, e o placere, practic daca nu mi-e frig afara asa cum sunt imbracat pot sa merg cu mobra.Unghiul de inclinatie al parbrizului este putin mai drept decat linia amortizoarelor fata. O sa-ti postez o poza cu al meu care cred ca e de Piaggio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parbriz dar nu l-am mai montat pt ca e crapat si putin ingalbenit, si nu prea mi-a placut... in oras nu i-am simtit lipsa. Dar da, cand o sa mai ies in afara, o sa-l montez.

 

Am avut doar 2 reprize scurte de acceleratie, in rest am mers constant cu 80-90 km/h si legal in localitati, nu am abuzat-o prea rau.

 

Da, i-am dat ralantiul putin mai mare. Acum porneste (din prima mereu) cu socul tras la jumatate si dupa cateva minute il pot inchide de tot.

Dupa ce ii pun bujii noi si merg o perioada cu ele, o sa le verific la culoare, sa vad cum e amestecul aer/benzina. Si mai vad atunci ce e de facut.

 

Ce ma deranjeaza, momentan, e ca in momentul in care trag ambreiajul in mers, se aude ca o "galeata de suruburi"... tind sa cred ca atinge lantul pe undeva, ori nu l-am intins eu suficient, ori atinge ceva...

In rest, accelereaza bine, nu scoate fum deloc, porneste f bine, are frana de motor buna... imi place :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeata de suruburi eu o am cu el netras, probabil ca zdrangane oala de ambreiaj, la tine sa nu fie rulmentul de presiune daca ai asa ceva (la cea de 125 am la asta de 400 parca e o bila)

Uite si pozele cu parbrizul meu si inca odata iti spun, protejeaza-te cat poti ca sa nu te ia vantul ca altfel o sa patesti ca mine ca mai tarziu sa ai dureri reumatice la incheieturi.

post-81635-0-51996700-1398616226_thumb.jpgpost-81635-0-80230500-1398616246_thumb.jpgpost-81635-0-11658200-1398616261_thumb.jpg

 

PS daca se aude numai in mers suspend-o pe niste butuci si testeaz-o invartind roata din spate ori cu mana ori cu motorul in vit a-V-a si tragand de ambreiaj las-o sa ruleze libera.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa o dau si pe mana altor prieteni, sa probeze si ei... poate sunt eu paranoic. Nu am termen de comparatie, nu am mai mers cu alt xv250, ca sa vad cum e.

O sa incerc si cum mi-ai spus tu, suspendata.

 

Apropos, mansoanele din pozele tale sunt comode, ai priza pe ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri s-au schimbat bujiile, am pus ce indica producatorul. Impreuna cu mexykanu am facut si un mic reglaj al carburatorului, jiglorul pilot era dereglat. Mai ramane sa verific si sa fac nivelul, cred ca e putin cam mare...

Zilele urmatoare o sa-mi mai fac de lucru pe la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zici jiglorul pilot te referi chiar la el sau la surubul de amestec? Nivelul nu este chhiar asa de important are o toleranta destul de mare, benzina o trage depresiunea ce se formeaza. Ca sa-ti dai seama ca asa e poti sa-ti spun ca eu am plecat cu benzina inchisa si abia cand era pe terminate imi dadeam seama ca raman fara, apucam sa fac si 1 km cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot screw in engleza... surub de amestec, sa-i spunem in romana. Carburatorul asta are doar 2 reglaje, cu exceptia nivelului din camera... ralantiul si amestecul, de fapt benzina. Ralantiul e reglat, surubul de amestec e reglat... si totusi am o intarziere in acceleratie, cand plec de la ralanti, si miroase putin si a benzina. In ture mai mari nu am probleme, concluzia mea (si a lui mexykanu) e ca nivelul e putin cam mare si in ture mici se inneaca usor. Cum n-am mai facut pana acum nivelul la mobra, prima data e mai greu si nici manualul nu da explicatii prea bune. Dar se rezolva zilele urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaci relantiul tau asa cum am presupus suferea din lipsa de benzina. Daca zici ca ai intarziere la acceleratie dar in ture se comporta bine tot lipsa de benzina este. Ca sa verifici trage putin socul si daca cu el tras raspunde bine mai ridica cuiul o liniuta si testeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tind sa cred ca benzina in exces... miroase putin a benzina la evacuare si cand trag brusc de gaz pare sa se innece. Si consumul mi se pare putin cam mare, desi e doar verificat ochiometric. O sa vad zilele urmatoare, dupa 1 mai :)

Ma iau dupa manual cu verificarea nivelului.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cu membrana e si membrana e intreaga. Curatat tot, dar nereglat, pt ca nu ma pricep... inca.



suruburi noi la electromotor, la prinderea manetei de frana, putina curatenie la pinionul fata, tras furtunul de frana printre far si bord si curatat spitele de rugina cu folie de aluminiu + date cu feruginol.

maine fac un suport artizanal pt regulatorul care va fi mutat in fata, in locul claxonului, montat voltmetru, spalata putin si, daca am timp, sa tai noul cablu de ambreiaj.

post-69984-0-77549700-1399053141_thumb.jpg

post-69984-0-48157600-1399053158_thumb.jpg

post-69984-0-26205100-1399053166_thumb.jpg

post-69984-0-57078300-1399053171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te ba d-aci ca arata bine! Deabia astept sa o vad si in realitate!

 

Ia un siret lat sau o bucata de carpa, o uzi si o dai cu cif sau polish si infasoara de 2 ori in jurul spitei si tragi de capete, ca sa straluceasca si spitele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca luceau si inainte... pana la prima ploaie, cand a aparut rugina superficiala. si se vedeau urat. O sa iau o cutie de vopsea rosie si le dau la pensula usor, cred ca o sa se vada bine...

Mai sunt chestii de facut pe la ea, dar usor, usor le fac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...