vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Lamureste-ma adica in sensul acelor de ceasornic invartit la mana se invarte roata mare solidar cu volanta dar nu antreneaza electromotorul? Ce astea au cumva bendix? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Nu, nu... daca dau la automat, roata dintata se invarte in sensul acelor de ceasornic, dar fara rotor, ala sta pe loc. Daca invart roata dintata la mana, merge mai greu dar invarte si rotorul, si electromotorul, normal. Editat Octombrie 5, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 E sensul invers la electromotor » Post actualizat in 05 Oct 2014 14:43Tie motorul ti se invarte antiorar, asa trebuie sa antreneze si electromotorul roata mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Nu e sensul invers... doar nu s-a inversat singur, peste noapte. E imposibil sa-i inversez sensul la electromotorul asta, e ca si cum ai incerca sa bagi un cub intr-o gaura rotunda (Idiocracy stye). Deci... electromotorul invarte in sensul acelor de ceasornic, mai urmeaza o roata dintata in sens invers, care la randul ei antreneaza roata mare dintata, care se invarte in sensul acelor de ceasornic, cum te uiti la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Adica invers decat ar trebui » Post actualizat in 05 Oct 2014 15:14Ai desfacut electromotorul asa ca stii daca are statorul bobinat sau e cu magneti permanenti, Daca e cu magneti permanenti da jos bateria leaga + la masa si minusul du-l la borna electromotorului.Daca sensul este inversat ar trebui sa invarta motorul cum trebuie.In rest nu o sa-ti intre curent.Nici cheia sa n-o intorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 M-ai facut curios, desi sunt sigur ca nu s-a inversat sensul singur... si am cautat pe net: electromotorul invarte in sensul acelor de ceasornic si la fel trebuie sa invarta si motorul. Deci e corect. De asemenea, are si o sageata pe rotor, care indica sensul de rotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Atunci nu-mi explic eu.Urmareste-ma pinion lant invers ceas, roata dintata solidara cu ambreiajul ceas, ambielaj invers ceas ? » Post actualizat in 05 Oct 2014 15:43Ultima intrebare in ce sens zici ca invarti ca sa se roteasca totul solidar ca nu ai specificat » Post actualizat in 05 Oct 2014 16:27M-am tot uitat si in manualul de service si peste tot, trebuia sa se invarta antiorar.Ia uite ce am gasit » Post actualizat in 05 Oct 2014 16:38Bun lipitura ai facut-o bine dar sa nu te fi jucat cu pozitia statorului sa nu-l fi rotit la 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 La care stator te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Sau placa cu perii rotita in fine cred ca ai inteles ideea. » Post actualizat in 05 Oct 2014 18:54La statorul electromotorului ca acolo ai umblat » Post actualizat in 05 Oct 2014 18:56Eu bag mana in foc ca de acolo ti se trage. » Post actualizat in 05 Oct 2014 19:00Barem te-ai lamurit cum trebuie sa ti se invarta motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Hmm, la asta nu m-am gandit... statorul fiind carcasa in sine. Are o pozitie exacta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Pai are magneti permanenti si conteaza cum ii pui, da sensul de rotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Pai are magneti permanenti si conteaza cum ii pui, da sensul de rotatie. Asta chiar nu mi-a trecut prin cap... il inversez si revin Ar fi culmea sa fie asta, ar confirma teoria mea conform careia la capitolul electrica sunt prost rau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Astept cu interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Astept cu interes Ce sa mai... am de dat 10 beri, nu o bere Asta era... am intors fara sa-mi dau seama carcasa electromotorului, cel mai probabil cand l-am desfacut duminica trecuta. p.s: acum ma intreb daca ceilalti dobitoci, aia de i-am gasit eu pe net confirmand ca trebuie sa se invarta in sens orar, au reusit sa rezolve problema pornirii sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Pacat ca nu mi-ai raspuns la timp acum o saptamana cand am avansat probabilitatea invartirii electromotorului invers. Asta e mai ai ceva pana pe 14. Editat Octombrie 5, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Nu am realizat ca am cum sa inversez polaritatea din carcasa... invatatura de minte, acum i-am facut semn sa stiu pe viitor care e in sus. Multumesc mult pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Sunt bucuros sa-ti fi fost de ajutor si spor la munca ca presupun ca te arde sa mergi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Iti dai seama Daca mai apuc, incerc in seara asta sa peticesc garnitura de la capac, ca s-a rupt, sa-i pun niste gasket cat sa mai tina 10 zile. Pun inapoi uleiul, iau un bidon de benzina si o scot iar afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 p.s: acum ma intreb daca ceilalti dobitoci, aia de i-am gasit eu pe net confirmand ca trebuie sa se invarta in sens orar, au reusit sa rezolve problema pornirii sau nu Mi-am adus aminte de chestia asta si ma intreb daca nu cumva in link_ul respectiv nu se vorbea de 535 ca ala se invarte orar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Cred ca se vorbea de 750 sau 1100, ca eram pe forumul din state. Dar n-am stiut ca au sens de rotatie diferit... bine, eu n-am stiut nici macar care e sensul corect. Azi am dat-o afara, i-am pus uleiul inapoi, bateria incarcata, 2l de benzina si mergeeee De maine iar calare, cel putin pana pe 14 cand expira rca-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 535, 750, 1100 sunt pe cardan si de aia se invart orar, ca sa iasa cinematica la socoteala. Eu am crezut ca te-ai plimbat deja de luni. Parbrizul cand vrei sa-l pui poti sa vii la mine facem socoteala ce bratari ne-ar trebui si le luam de la colt din Obor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Bratarile alea sunt ok, problema la parbriz sunt tijele... nu au nici un sistem de fixare, pur si simplu intra in gauri si nu stau f fixe. Ma gandeam sa le inlocuiesc cu tija filetata, indoita pe forma tijelor si prinsa cu piulite. Dar fiind final de sezon, nu cred ca mai prelungesc asigurarea care expira in 6 zile, nu mi-am mai batut capul... mai iau vantul in piept si cap o tura si gata pe anul asta. Nu am iesit luni pt ca duminica se facuse deja 1 noaptea, nu am apucat sa pun la loc uleiul, bateria etc, benzina nu aveam, dupa aia s-a stricat vremea si... am ajuns sa fie miercuri Am inteles acum care-i treaba cu sensul, e de tinut minte. » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:30Maria a implinit 28000 de mile, impreuna am facut vreo 3500 de mile anul asta (5600 km). Ieri dimineata mi s-a rupt iar cablul de ambreiaj, cel universal, fix din lipitura. Nu a scapat din lipitura, ci s-a rupt. Norocul meu ca joi cumparasem un kit de reparatie de la kronau si ramasese in rucsac. L-am peticit repede si azinoapte, la ora 1, ghici cine cositorea cablu nou de ambreiaj? ) Uns cu ulei, montat de dimineata, uns lantul... si valea la Sibiu. Mobra s-a comportat f bine, croaziera pe autostrada 110-120 km/h, mers destul de tare pe curbe, fara nici o problema. Pacat ca in 3 zile intra la iernat (expira rca-ul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Bratarile alea sunt ok, problema la parbriz sunt tijele... nu au nici un sistem de fixare, pur si simplu intra in gauri si nu stau f fixe. Ma gandeam sa le inlocuiesc cu tija filetata, indoita pe forma tijelor si prinsa cu piulite. Dar fiind final de sezon, nu cred ca mai prelungesc asigurarea care expira in 6 zile, nu mi-am mai batut capul... mai iau vantul in piept si cap o tura si gata pe anul asta. Nu am iesit luni pt ca duminica se facuse deja 1 noaptea, nu am apucat sa pun la loc uleiul, bateria etc, benzina nu aveam, dupa aia s-a stricat vremea si... am ajuns sa fie miercuri Am inteles acum care-i treaba cu sensul, e de tinut minte. » Post actualizat in 11 Oct 2014 20:30 Maria a implinit 28000 de mile, impreuna am facut vreo 3500 de mile anul asta (5600 km). Ieri dimineata mi s-a rupt iar cablul de ambreiaj, cel universal, fix din lipitura. Nu a scapat din lipitura, ci s-a rupt. Norocul meu ca joi cumparasem un kit de reparatie de la kronau si ramasese in rucsac. L-am peticit repede si azinoapte, la ora 1, ghici cine cositorea cablu nou de ambreiaj? ) Uns cu ulei, montat de dimineata, uns lantul... si valea la Sibiu. Mobra s-a comportat f bine, croaziera pe autostrada 110-120 km/h, mers destul de tare pe curbe, fara nici o problema. Pacat ca in 3 zile intra la iernat (expira rca-ul). Cred ca ti-am povestit si eu cat de "durabil" este kit-ul universal de ambreiaj. Pune mana si cauta OEM, nu vei mai avea batai de cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 13, 2014 Autor Share Postat Octombrie 13, 2014 Nu merge OEM, e prea scurt. Daca mergea, luam de mult. Ghidonul meu e mai deschis si mai inalt decat restul din alti ani de fabricatie. 1991 si 1994 au fost ani mai "deosebiti". Nu am gasit pana acum cablu de ambreiaj pt xv250 Route 66 din 1991. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Da cu ce forta tragi de ambreiaj de ti se tot rupe? Problema vine de la faptul ca butoiasul ce prinde cablul la maneta trebuie sa se roteasca cand tragi impreuna cu acesta, adica nu trebuie sa flexeze cablul acola ca oboseste si se rupe.Eu la cea mica am patit la fel si i-am pus cablu de frana de bicicleta pastrand camasa.Are acum vreo 15k si nu fac decat sa-l gresez din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.