julick Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salutare! Aveti idee unde pot monta un indicator nivel benzina pt un Suzuki Intruder VL 250 si care ar fi costul? Totodata ma intereseaza si un crashbar pt acelasi model. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 depinde de care indicator. creashbar? pe bune? crezi ca poti cadea cu mizeria aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
julick Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 ca de obicei...noi suntem romani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 tI-am is ca depinde de indicator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 depinde de care indicator. creashbar? pe bune? crezi ca poti cadea cu mizeria aia? super membru esti,inca putin si ajungi moderator pt "contributia adusa comunitatii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Pe langa "E normal, e Honda", Performance mai da si sfaturi utile Nu ca sunt "fan" al lui, nici nu se pune problema, dar "are treaba" cu mecanica.Acum referitor la indicator, chiar ar fi utile niste sfaturi in legatura cu asta, poate a incercat cineva asta. Daca nu ar necesita o investitie prea mare s-ar putea sa merite un astfel de indicator. Macar informativ ar fi bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 repet: depinde de care indicator vrei. un ceas gen dacie cu empty-full, un indicator digital ori cu liniute ori care sa-ti arate litrii ramasi sau pur si simplu ceva old-school cu un furtun pe exteriorul rezervorului pe principiul vaselor comunicante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Eu unul daca as monta, l-as alege pe cel digital. Cu aproximatie cam cat ar costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 mult. trebuie taiat rezervorul, adaptat plutitorul, etalonat, o distractie completa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulians Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 (editat) Exista vreo varianta fara a taia rezervorul? Nu ma intereseaza prea mult modelul de indicator ( ca-i digital sau analogic ) ci doar sa mi poata indica nivelul.. Dar nu stiu cum s-ar putea rezolva cu senzorul sau sonda din rezervor. Editat Martie 15, 2013 de iulians Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 A scris omul - varianta cu furtunas transparent montat pe exterior. Pui un teu pe furtunul care duce benzina de la rezervor la carburatoare - si pe una din iesiri legi un furtun suplimentar care nu duce nicaieri, dar are in capat un dop de burete (nu trebuie etansat perfect, ca apoi nu mai urca in el coloana de lichid, dar nici lasat gol, sa nu curga benzina daca trantesti motoreta vreodata. Gasesti o modalitate de a atasa cumva furtunul la rezervor, nu neaparat vertical, ci oblic cumva, cu capatul mai sus de busonul de umplere. Nivelul benzinei din rezervor va fi egal cu nivelul benzinei de pe furtunasul indicator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulians Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Ms moshulik, o sa incerc varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 eu la asa ceva ma refeream... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Io nu inteleg la ce-ti trebuie indicator de benzina pe Intruder... Nu cred ca ai vreo bucata de drum asfaltat pe unde sa nu te tina rezerva pana la urmatoarea benzinarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
julick Postat Martie 16, 2013 Autor Share Postat Martie 16, 2013 (editat) cand a inceput sa dea semne ca ramane fara benzina am si comutat pe rezerva dar tot am ramas in drum. Miscand de motor stanga dreapta nu se auzea nimic. Oare sa fie ceva in neregula la comutarea pe rezerva si sa nu vina bezina din rezerva la carburator ? Mi s-a intamplat lucrul asta de 2 ori si de fiecare data am ramas in drum. Sa fie infundat cumva pe undeva? Editat Martie 16, 2013 de julick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 cand a inceput sa dea semne ca ramane fara benzina am si comutat pe rezerva dar tot am ramas in drum. Miscand de motor stanga dreapta nu se auzea nimic. Oare sa fie ceva in neregula la comutarea pe rezerva si sa nu vina bezina din rezerva la carburator ? Mi s-a intamplat lucrul asta de 2 ori si de fiecare data am ramas in drum. Sa fie infundat cumva pe undeva? Vezi ca daca a apucat sa se opreasca motoru' pana sa dai pe rezerva, o s-o ia mai greu, dureaza pana ajunge benzina in carburatoare. Nu stiu cum e robinetul la tine, la mine are si pozitie "PRI", in care curge direct. Daca ai, da pe "Pri" cateva (10) secunde inainte sa treci pe rezerva. E posibil sa fie si ceva in neregula cu robinetul sau cu iesirea de rezerva din rezervor. Trebuie cercetat. De unde esti, poate te ajut cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 cand a inceput sa dea semne ca ramane fara benzina am si comutat pe rezerva dar tot am ramas in drum. Miscand de motor stanga dreapta nu se auzea nimic. Oare sa fie ceva in neregula la comutarea pe rezerva si sa nu vina bezina din rezerva la carburator ? Mi s-a intamplat lucrul asta de 2 ori si de fiecare data am ramas in drum. Sa fie infundat cumva pe undeva? cel mai des se confunda rezerva cu normalul in sensul ca pui robinetul de rezerva crezand ca e ok asa si cand comuti pe normal...teapa sau si mai des intalnita e alimentarea de la peco cand esti pe rezerva si uiti sa comuti pe normal. vezi manual acol oai pozitiile robinetului. la bandit era normal in SUS si rezerva in JOS. de multe ori m-am uitat si eram tentat sa cred ca e INVERS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.