cmy Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am si eu o problema.Am un cbr 600 f2 si mi s-a intamplat de cateva ori sa mi se opresca in mers mai exact in treapta 1 cand incetineam.Partea ce mai proasta este ca apoi nu mai porneste,ca si cum nu ar mai avea curent.De la ce anume ar putea fi?Mi s-a spus k e posibil sa fie de la releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) e carburatie? daca da aia e. fa-i o sincronizare. de repornit e problema cu releul de pornire. Editat Martie 12, 2013 de Ursuletzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Cricul ? Cum nu porneşte ? Învârte ? Becul verde e aprins ? Tragi ambreiajul ? Când reduci basculezi şi butonul roşu din dreapta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 la naiba, mi s-a intamplat si mie de 2 ori. prima data a pornit, azi m-a lasat. bagami-as ***** Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Masoara si tu pentru inceput tensiunea la baterie cu motorul pornit, la ralanti si pe la 5000 RPM, cu si fara faruri aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmy Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 nu cred k e de la carburatie k ma gandesc k ar face figuri tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan33 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 verifica mufa care intra in releu, respectiv papucii din mufa!!! si eu pateam la fel, de la caldura si vibratii se largea papucul de masa si... mergeam pe baterie pina se oprea definitiv!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmy Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 cand vreau sa pornesc nici macar nu invarte.nu basculez si butonul de oprire k nu am de ce k nu vreau sa o opresc ms mult.mi s-a mai spus k e posibil sa fie vreun papuc oxidat si sa nu mai faca contact perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Trebuie sa povesteşti tot, dacă e la punctul mort, dacă se aprinde becul verde, de aia zic de cric... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am si eu o problema.Am un cbr 600 f2 si mi s-a intamplat de cateva ori sa mi se opresca in mers mai exact in treapta 1 cand incetineam.Partea ce mai proasta este ca apoi nu mai porneste,ca si cum nu ar mai avea curent.De la ce anume ar putea fi?Mi s-a spus k e posibil sa fie de la releul de incarcare. am un f4 si am patit de mai multe ori,se si simte cand nu mai are curent,da sa moara.....si pana la urma asta face.si acum ma zbat cu problema asta,am verificat cu cineva acum o saptamana cum incarca si am observat ca este ok,lasand.o pornita cu farurile aprinse ,in timp ce vb cu mecanicul s.a oprit,si mi.a zis ca e de la baterie! la tine trebuie verificata incarcarea,daca nu incarca e de la releu sau stator,daca incarca este de la baterie! daca incarci bateria pe redresor,cat timp te tine pana face figura sa se opreasca?eu daca nu aprind farul nu am nici o problema,cand il aprind imi face aceeasi chestie ca si tie, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 dimineata nu am avut rabdare sa o las sa se incalzeasca, pe frigul ala. plec la drum, dupa 100m, in a 1 a imi moare motorul. trag socul, dau cheie, invarte putin si nimic. Ma impinge cineva, porneste, o pun pe N sa se incalzeasca, becul de N da sa se stinga, isi revine, moare motorul. Repet manevra, acelasi lucru. acum oprirea aia brusca ma gandesc ca poate fi de la cat m am jucat eu cu socul de dimineata si sa o fi infundat nitel. Sau, din moment ce senzorul pompei de benzina face figuri, sa nu fie si o problema a pompei, respectiv a traseului benzinei. In orice caz, sper din tot sufletul sa nu fie vorba de releu. Am sa ma uit in manualul de reparatie sa vad la ce voltaj trebuie sa functioneze releul si sambata verific + curatat contactele electrice + curatat pompa de benzina just in case. Alte idei pentru verificat chestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 e carburatie? daca da aia e. fa-i o sincronizare. de repornit e problema cu releul de pornire. TACI! serios, TACI! sunt reguli (mizerabile dealtfel) pe forumul asta ca invatai locuri noi unde sa te duci altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmy Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 daca e la pct mort se aprinde becul verde,dar dak incerc sa o bag in viteza nu vrea,uneori intra in treapta 2 si apoi reusesc sa o bag in treapta 1 dupa ce o misc putin in fata. am pus bateria pe redresor si ma tine aproximativ o saptamana. prima oara cand mi-a facut faza asta am pornit-o in viteza si am mers vreo 30 km,iar cad am ajuns acasa am oprit-o si am incercat sa o pornesc,si a pornit foare frumos nu am mai avut probleme.totusi am pus bateria la incarcat,si exact cum am mai spus dupa o sapt mi s-a intamplat acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Astea cu papucii oxidati sunt povesti frumoase Releele de incarcare pica pe Honde, e ceva natural si ar trebui trecute pe lista de consumabile , la 2 ani cel tarziu, pac un releu. Iti moare cand incetinesti pt ca pui frana si aprinzi stopurile (consumatori) si cum nu incarca - sau nu incarca cum trebuie ramane fara curent la cdi/bobine etc. Cand iti da suturi la plecarea de pe loc, cand da sa moara avand farul aprins +/- ventilator in functiune, cand dupa ce ai mers cu ea mai mult de 5 minute si moare subit dupa care nu mai porneste e clar ca nu incarca cum trebuie. Partea buna e ca sunt comune pe mai multe modele, iar sh nu costa chiar o avere (de la 250 lei in sus) .. sau poate vrei sa le iei de noi de la Honda la 900+ lei. De asemenea exista si varianta ieftina universala chinezeasca , releu all in one cu fire si le mufezi direct, daaa.. nu prea e mare combinatie - parerea mea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 daca e la pct mort se aprinde becul verde,dar dak incerc sa o bag in viteza nu vrea,uneori intra in treapta 2 si apoi reusesc sa o bag in treapta 1 dupa ce o misc putin in fata. am pus bateria pe redresor si ma tine aproximativ o saptamana. prima oara cand mi-a facut faza asta am pornit-o in viteza si am mers vreo 30 km,iar cad am ajuns acasa am oprit-o si am incercat sa o pornesc,si a pornit foare frumos nu am mai avut probleme.totusi am pus bateria la incarcat,si exact cum am mai spus dupa o sapt mi s-a intamplat acelasi lucru. la fel patesc si eu...mie mi s.a spus ca e de la baterie,asta dupa ce mi.a verificat incarcarea.acum se poate sa incarce,dar nu in parametri normali si sa fie releul de vina,oricum eu unul nu mai bag bani in ea pana nu da caldua sa ajung la un service bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmy Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 a fel patesc si eu...mie mi s.a spus ca e de la baterie Strict din ce ai povestit tu aproape sigur problema ta nu e bateria sau nu numai bateria si ti-as sugera sa schimbi mecanicul.(asta daca nu cumva ai uitat sa mai spui tu niste chestii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Strict din ce ai povestit tu aproape sigur problema ta nu e bateria sau nu numai bateria si ti-as sugera sa schimbi mecanicul.(asta daca nu cumva ai uitat sa mai spui tu niste chestii) ma frate eu am fost cu motorul la unul care se ocupa cu scutere,atv.uri, deoarece la noi in oras inca nu s.a deschis un servis pentru motoare. am crezut ca omul cunoaste,a masurat tensiunuea cand motorul era oprit,a masurat cand era pornit cu farul stins si cu farul aprins,mi.a zis ca incarca!!am lasat motorul pornit timp de 5 minute cu farul aprins,dupa care s.a oprit pur si simplu.si atunci mi.a zis ca nu tine curent bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Cand a pornit atunci la testul ala a pornit cu bateria ei sau ajutata de alta baterie? Dupa ce s-a oprit singura ai mai putut sa o pornesti cu bateria ei? Oricum din ce ai spus pana acum eu tot nu cred ca-i doar bateria de vina. Pt ca un motor o data pornit sa se opreasca singur din cauza bateriei , acea baterie trebuie sa fie foarte stricata si ar da si alte semne cum ar fi variatii puternice ale intensitatii becurilor , mers iregulat al motorului etc. Mecanicul tau probabil ca nu stie ca releele de incarcare mai fac figuri in functie de temperatura, de exemplu e posibil sa incarce perfect normal cand e rece iar pe masura ce se incalzeste sa incarce prea putin sau deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Cand a pornit atunci la testul ala a pornit cu bateria ei sau ajutata de alta baterie? Dupa ce s-a oprit singura ai mai putut sa o pornesti cu bateria ei? Oricum din ce ai spus pana acum eu tot nu cred ca-i doar bateria de vina. Pt ca un motor o data pornit sa se opreasca singur din cauza bateriei , acea baterie trebuie sa fie foarte stricata si ar da si alte semne cum ar fi variatii puternice ale intensitatii becurilor , mers iregulat al motorului etc. Mecanicul tau probabil ca nu stie ca releele de incarcare mai fac figuri in functie de temperatura, de exemplu e posibil sa incarce perfect normal cand e rece iar pe masura ce se incalzeste sa incarce prea putin sau deloc. nu stiu ce za zic,de asta vreau sa ajung la un service din galati sa nu bag bani aiurea in el...de exemplu acum nu l.am mai pornit de vreo 5 zile,cand am vrut sa ii dau cheie astazi,bateria era moarta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmy Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 eu cred k am descoperit care era problema,am un papuc oxidat in mufa de la releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.