Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

Imi poate recomanda cineva o firma SERIOASA care sa monteze o yala si un Control Acces pe o banala usa ?

Nu mi-l recomandati pe Catalin cu AT de la G4S Security... :disappointed:

Alt motociclist care vrea sa faca bani...este ?

Merci.

 

http://www.cylex-romania.ro/cluj-napoca/sisteme+de+control+acces.html G4S Security nu e in lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Stie cineva in CLuj, sau macar in orase apropiate firma care sa inchirieze motociclete ? Ma intereseaza ceva soft enduro in principiu dar si cu ceva valente de touring light (gen F650, transalp, strom, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima cifra e vascozitatea la rece si a doua cifra e vascozitatea la cald.

Poate sa fie si 5W, si 10W, chiar 0W....cifrele de viscozitate la rece NU conteaza in mers, doar la pornire (cind e bine sa fie uleiul cit mai fluid).

 

 

Dupa cum zici tu cu cat creste temperatura creste si vascozitatea.

Mie mia povestit o pasarica, ca:

Prima cifra e vascozitatea a 2-a e temperatura de lucru in grade faranhaid

De aici se spune ca, cele cu cifra a 2-a de 40, se pune in principiu la motoarele cu racire pe apa, iar cele cu 50 la cele cu racire pe aer

Prima cifra este vascozitatea si aceasta difera in functie de turatia de lucru a mototului.

La spidane se pune mai mica iar la cele cu turatii mai mici se pune mai vascos

Daca motorul e mai vechi si mai uzat atunci poti sa cresti vascozitatea ca ajuta.

Are logica ce spun?

Editat de Aririkame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum zici tu cu cat creste temperatura creste si vascozitatea.

Mie mia povestit o pasarica, ca:

Prima cifra e vascozitatea a 2-a e temperatura de lucru in grade faranhaid

De aici se spune ca, cele cu cifra a 2-a de 40, se pune in principiu la motoarele cu racire pe apa, iar cele cu 50 la cele cu racire pe aer

Prima cifra este vascozitatea si aceasta difera in functie de turatia de lucru a mototului.

La spidane se pune mai mica iar la cele cu turatii mai mici se pune mai vascos

Daca motorul e mai vechi si mai uzat atunci poti sa cresti vascozitatea ca ajuta.

Are logica ce spun?

are are. la motoare cu turatii mici se pune ulei mai vascos din urmatorul motiv:

viteza de deplasare a pistonului intre pms si pmi nu este atat de mare asa ca un ulei cu vascozitate mai mica se scurge de pe suprafata de ungere, inainte ca cilindrul sa ajunga pana la pms, aparand o uzura circulara in partea superioara a cilindrului.

la motoare cu turatii mari se pune un ulei mai putin vascos deoarece viteza de deplasare intre pms si pmi e deajuns de mare incat pistonul sa ajunga la pmi inainte ca uleiul sa se scurga. nu se pun uleiuri groase deoarece ingreuneaza mersul motorului :P

inca ceva, iarna vascozitatea creste, vara scade

sper ca am ajutat si eu la ceva:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimii doi autori sunt partial in eroare. Prima cifra indica clasa de iarna, de aceea are adaugata litera w, iar a doua indica clasa de vara. Cu cat este mai mica cifra in fata literei “w”, cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta, iar pornirea la rece a motorului este mai usoara. Cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima, cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului pe timp de canicula. Pentru studii aprofundate consultati brosurile si cataloagele producatorilor de uleiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimii doi autori sunt partial in eroare. Prima cifra indica clasa de iarna, de aceea are adaugata litera w, iar a doua indica clasa de vara. Cu cat este mai mica cifra in fata literei “w”, cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta, iar pornirea la rece a motorului este mai usoara. Cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima, cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului pe timp de canicula. Pentru studii aprofundate consultati brosurile si cataloagele producatorilor de uleiuri.

 

 

partial ne-partial, eu m-am legat strict de ce se intampla cu uleiul cand se executa o cursa completa al unui piston. eu nu am invatat despre ulei din brosuri, am invatat la scoala :friends:

Editat de kamikazee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimii doi autori sunt partial in eroare. Prima cifra indica clasa de iarna, de aceea are adaugata litera w, iar a doua indica clasa de vara. Cu cat este mai mica cifra in fata literei “w”, cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta, iar pornirea la rece a motorului este mai usoara. Cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima, cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului pe timp de canicula. Pentru studii aprofundate consultati brosurile si cataloagele producatorilor de uleiuri.

Si 40,50 sau 60 e temperatura sau vascozitatea?

E mai vascos la cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea care se refera la discutia voastra legata de uleiuri din urmatorul document:LINK

 

"Clasificarea uleiurilor in functie de vascozitate (norma SAE)

In majoritatea tarilor dezvoltate din lume, clasificarea uleiurilor de motor in functie de viscozitate, folosita uzual, este cea stabilita de SAE (Societatea americana a inginerilor de automobile) in standardul SAE J300 DEC 99, care a intrat in vigoare in luna august 2001.

Aceasta clasificare cuprinde 11 clase; 6 de iarna - 0w, 5w, 10w, 15w, 20w, 25w (w - winter, iarna) si 5 de vara - 20, 30, 40, 50, 60.

 

Pentru uleiurile multigrad se foloseste notarea dubla cu cratima, prima notare indica clasa de iarna (cu indicele w), iar a doua notare indica clasa de vara, de ex. SAE 5w-40, SAE 10w-30 etc.

Uleiurile de vara sunt caracterizate de 2 valori maxime de vascozitate la temperaturi scazute (dinamica) si valoarea minima a vascozitatii cinematice la 100°C. Uleiurile de vara sunt caracterizate de limitele vascozitatii cinematice la 100°C, de asemenea valoarea minima a vascozitatii dinamice la temperatura ridicata ( 150°C) si gradientul vitezei de circulatie 106 c-1.

Concluzie:

-cu cat este mai mica cifra din fata literei "W" (SAE), cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta si, respectiv, pornirea la rece a motorului este mai usoara.

-cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima (SAE), cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului la temperaturi ridicate ale mediului (vara, canicula etc)."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la G&M pe Calea Floresti colt cu Taberei... Sau in piata marasti, chiar cum intri este un magazin cu tot felul de piese, scule etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ihi, pe strada Plevnei in jur de numarul 77 ( nu stiu exact numarul). E ceva firma cum ca sudeaza jenti de aliaj, chestii. Te costa vreo 50 lei, ca ii scump :(

Salutare,

Aveti idee daca se sudeaza in argon undeva prin zona? Mi-am fisurat pedala de ambreiaj exact pe vechea sudura si fiind cromata as vrea s-o fac sa si arate ok.

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va intreb cei care au avut sau au Suzuki gsx 750 f :

- Ce tinuta de drum are

-Cat consuma

-Calitati bune/ rele

-Intretinere

 

Imi trebuie ceva cu ce sa umblu atat in oras cat si pe drumuri lungi, si nu am buget mare

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sunt off topic ...dar ce influenteaza nr de viewuri?

 

http://www.youtube.com/watch?v=AxYYy9gI_jU 561 wiew

http://www.youtube.com/watch?v=8MSWmeeo1uI 1088 wiew

 

 

 

amandoua filmele au fost puse in prima zi dupa intoarcerea mea de la intrunire .

 

ma intereseaza chestia matematica si astrologica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau mai bine bei o bere si ii canti unei albine.

ar merge si o bere :rolleyes: ...

o explicatie am gasit ...luna era in descrestere la seth on fire oameni erau mai relaxati aveau mai multa rabdare ,la Transilvania bikers luna era in crestere deci nu erau asa relaxati ,nu aveau rabdare .cred ca si asta a influentat nr de wieuri la clipuri . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In viitorul apropiat trebuie sa merg cu mobra (inmatriculata, cu numere de B) la RAR pentru autentificare + ITP (caci e expirat si ala) in vederea transcrierii. In acest sens, intrebarea mea este:

A trecut cineva prin procedurile astea recent? Ma intereseaza, in speta, ce anume testeaza baietii de acolo si daca se leaga de tobe (V&H cruisers) sau de hypercharger. Oare ar trebui sa-i dau un jet sau sa curat lantul sau alte chestii de genul?

Multumesc anticipat!

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...