alex gpr Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 salutare,am si eu o problema la moto,am o aprilia rs 250 din 95, .astazi am schimbat bujiile si dupa ce m am dat putin la pe la 130 km/h,,a murit,am schimbat treapta inf respectiv 3,si a revenit,,a inceput sa dea rateuri la relanti,am schimbat buji cu una veche dar nimic,crezand ca cea noua nu merge bn,doar un piston face asa,,mentionez ca motoreta este un 2V 2T power valve,pt cine nu stie,,ajutati ma si pe mine va rog...multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 De obicei stiu ca fenomenul este legat de amestecul sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 sunt cam 3 variante. 1 s-a spart pistonul dintr-un cilindru , 2 s-au rupt segmentii , sau 3 s-au dus garniturile de la chiuloasa si a intrat apa in camera de ardere dintr-un cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 benzina mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex gpr Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 motoreta merge dar la 2000 de ture da rateu la secunda si la relanti sunt mai rare,mai sus in ture nu mai da,sa se fi dereglat carburatorul???va multumesc pt idei,dar la piston spart si segmenti nu ar mai trebui sa porneasca,nu?!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 eu am desfacut un set de la un Malaguti F12 si avea pistonul facut varza(doar segmentii mai tineau bucatile impreuna),dar mergeareferitor la problema rs-ului...am patit si eu ceva asemanator si problema era de la carburator/fisa (la o cagiva supercity) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 poate pornii si merge doar intr-un piston. si o motoreta in 4 cilindrii , functioneaza chiar daca nu ii merge 1 piston/biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex gpr Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 va multumesc,maine ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 vezi ca n-ai doar un carburator pe motorul ala! eu as verifica in primul rand fisele si pipele, dupa aia carburatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 asa pateam si eu la un scooter 2t, aveam bujie bosch cu 3 electrozi si dupa ce am schimbat-o cu una cu un singur electrod,a inceput sa dea rateuri ;)verifica ce bujii ai schimbat sa fie exact acelasi model ca alea care spuneai ca mergea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 a pus bujia veche si ii face la fel , nu citesti tot ? probabil garnitura chiuloasa arsa , intra apa -> rateuri .. aici suntem toti mecanici si ne dam cu parerea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Stie cineva, ceva despre acest ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Eu am bagat Ravenol la Vw Passat si a mers chiar bine. Nu am cunostinte despre moto. Mai bine mergi pe Repsol, gasesti la performance-shop la oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.