JCDenton Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 @Adrianb Billy Boy Grasa/grea, cam complicat de wheel-uit din cauza V-ului si greutatii in fata, am stat o galagie de timp sa caut o semnalizare stanga pentru ca nu putea fi pus, fara sa arate foarte urat estetic, alte semnalizari fata de cele originale, consuma in draci si nu mi-a placut autonomia, uratica, f putine performance mods, greu de gasit un capac monopost ca sa nu mai zic de manere pasager. Mi-am mai dat seama ca nu-mi place asa mult zgomotul ala de tractor, tot pe polizoarele imi cresc tensiunea mai usor. Si pentru un motor in V tragea mult prea sus, jos nu parea ca are cuplu, mai mult la manevre intre masini si mers la ralanti dadea sa moara mai mereu. Ideea de a pleca in calatorie cu releu de reincarcare de schimb. Si mai pe larg mai e si asta: Pentru mine de exemplu, ultima motocicleta, VFR-ul mi s-a parut lipsit de personalitate. Ii dai cheie, merge, ii dai gaz se duce si aia e. Pentru mine nu a fost asa de wow sau carismatic. Adica nu parea ca-mi vorbeste nimic. Nu stiu daca toata legenda asta de fiabilitate din jurul marcii (si dezamagirile pe care le-am constatat eu in directia asta) mi-a creeat niste asteptari false dar pur si simplu eu nu mi-as mai lua acest brand pentru ca am constatat ca pentru mine, Honda nu-mi spune nimic, nu vorbeste cu mine. Ceea ce imi displace pentru ca pe hartie au niste modele interesante. Detalii aici: /index.php?/topic/687465-ce-inseamna-pentru-tine-o-motocicleta-cu-personalitate/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Eu am folosit toamna asta VFR ul lui Thunderbyte (de pe forum). El are un VFR 750 de prin 94 cred, dar e facut naked, schimbat complet,chiar si cadrul de codita cu tot cu codita. Mie sincer imi place motocicleta. Are suficienta putere pentru ce vreau sa fac cu ea. Ce-i drept,desi a lui e foarte compacta, se simte greutatea ei, de fapt MASA. Mai ales la manevre pe loc. Repet: se simte, asta nu inseamna ca e un impediment. Eu fiind atras de motoarele in V, chiar im place atat cum trage, cat si cum s-aude V4 ul.. Nu mi s-a parut sa se plafoneze prea tare in ture inalte...dar unui impatimit/obisnuit de 4L , i se poate parea....Ce-i drept, estetic, cum vine stock,nu ma da pe spate si pare cam balena.....insa daca iti place ca motorizare,etc... poti baga ceva banuti in ea sa ti-o faci cum vrei. Sper sa fii mai multumit de actuala achizitie si la cati mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Din cate am citit, 750 ar fi cam alta motocicleta fata de VFR. Mai usoara, mai agila si in ciuda cilindreei prinde tot cam atat. De unde s-ar putea trage concluzia ca e mai spre sportiva decat 800. Multumesc. Nu am apucat mare lucru sa ma plimb, dar sunt foarte multumit de alegere. Mi se pare un upgrade bun de la VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Hmm, parca mergea mai bine un 12 ( da, sunt ald'reacu ) Spre deosebire de Zx9, VFR compenseaza prin aspectul un pic mai ingrijit, o mai mare atentie la detalii. Kawa are cateva lucruri fara de care s-ar pierde in multime: Culoare, renume si o oarecare brutalitate. Din pacate, pana la modelul zx 10 au cam dat pe langa cu creionul. Am zis de 12 deoarece a fost o icoana timp de multi ani. Pe langa asta, e printre putinele Kawa care arata fantastic in culoarea gri met . Bordul, ghidonul,bascula spate sunt doar cateva minusuri care imi vin in minte cand spun "neterminat"... S-o calaresti sanatos,am un feeling ca n-o sa dureze f mult pana o sa cauti o noua provocare Pune si tu mai multe poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Am citit mult despre Busa/ZX12 si chiar am mers pe Busa. Mie la design nu-mi place zx12, poate cel de dupa 2004-2005 incolo cand are limba bagata in gura. Dar nu mi se pare o motoreta frumoasa. Pe cand zx9 mi se pare ca arata ceva mai bine. ZX12 are o autonomie proasta, rezervor mic si nu mi s-ar potrivi pentru ce am de gand sa fac cu motocicleta. Plus ca-s cam rare pe la noi si nu ai de unde alege incat sa fii sigur ca dai si peste ceva in mintile ei. Daca ar fi sa aleg intre zx12 si zx10, as alege zx10 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cuvintele autonomie si ZX12R nu au ce cauta in aceeasi propozitie )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cuvintele autonomie si ZX12R nu au ce cauta in aceeasi propozitie )) Corectare: Cuvintele ungur si autonomie nu au ce cauta in aceiasi prop, Zx12 s-a vrut un hypersport cu capacitati reale de a face ture lungi, concurentul busei, deci ar trebui sa faca o balanta rezervor-consum relativ ok. Cu Busa am mers si eu, 99 nelimitata si a fost o experienta misto...Pot sa spun ca e mai fun-scary decat un Panigale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Daca ar fi sa aleg intre zx12 si zx10, as alege zx10 2004. Cred ca nu intelegi despre ce vorbesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 zx12... o placere sa schimbi bujiile sau bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Cineva cerea sa mai pun poze. Au venit si discurile P.S. Da, se pare ca merge cam zgomotos cutia cu motorex. Nu stiu de ce dar la celalalt kawa pe care l-am avut mergea mai ok. Urmatorul schimb o sa fie bel ray. Posibil si sa grabesc urmatorul schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 un model destul de laudat zx9r asta. s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 P.S.2 Merge mult mai lin cu toba stock. Si nu e chiar tacuta. Multumesc, asa este, am cantarit mult review-urile pana sa aleg in directia asta. Nu a fost o algerea rea. Pe buna dreptate i se spune Gentleman's Sport "Touring". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) discutiile despre uleiuri sunt interminabile de ce nu mergi pe motul ? nu zic ca este cel mai bun dar sigur este un ulei bun. de unde ai luat discurile ? Editat Mai 7, 2013 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ca sa-l completez pe theos, de unde ai luat discurile si cat ai dat?Si eu-mi caut o pereche pt RSV, dar cred ca o sa iau ceva SH daca prind (eu tre sa le schimb din cauza unui incident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.