DKW Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) M-am pricopsit cu o Gilera XRT600 din '88, cado' de la un prieten care s-a saturat de "macaroane" si a trecut la KTM. Motoru' a zacut vreo 4 ani, este intr-o stare cam mizerabila, vezi pozele. La ultimul recensamant inca mai functiona. Este inmatriculata, mai trebuie s-o trec pe numele meu, dar cand va arata mai decent. Momentan trebuie desfacuta cam toata si luata la verificat, curatat, reparat, vopsit, etc. Dupa ce va fi ok dpdv mecanic o sa decid in ce directie s-o apuc cu aspectul, carenele fiind cam varza, ma bate gandul s-o imbrac cu haine de la RC600, fiind singura care imparte acelasi cadru, sau s-o las dezbracata si sa-i trantesc un rezervor si o sa decenta (pentru coclau e suficient ) Si-acum sariti cu pareri pro si contra! Editat Aprilie 1, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 este ceva cu care merita sa i-ti umpli timpul liber, daca ai asa ceva ( reconditionare, reconstructie etc. ) mie unul mi-ar place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Bine ai venit printre iubitorii de vechituri ruginite! Spor la treaba, o sa ai nevoie la cum arata. Daca si-a mai bagat mana si vreun fost proprietar 'priceput' si incepi sa dai peste improvizatii, o sa te cam enervezi (din proprie experienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) In functie de de ce o sa gasesc pe piata SH o restaurez sau o fac doar functionala, timp liber ar fi pentru mesterit. @banzay, am doar ruginituri, au farmecul lor. In mobra nu si-a bagat mana nici un "priceput", probabil eu o sa fiu primul. Moartea clinica se datoreaza galeriei de admisie, se gaseste foarte greu, si fara ea nu pot sa pornesc motorul. La capitolul suspensii sta nesperat de bine pentru varsta ei, bicicleta e in mintile ei, electrica nu are damage-uri ireparabile. O sa fie un proiect de durata, fiind o motocicleta foarte rara si la noi in tara. Cum ar trebui sa arate: Editat Aprilie 1, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Dkw-ule, te stiam diliu, dar deja te intreci. Pe asta unde o mai tii? Stiam ca nu mai ai spatiu pt ele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 eu zic ca ar arata bine cu aspect de streetfighter...combinatii de culori: negru (mat) cu rosu. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) The one! O motocicleta pe stil rally super faina! Foarte faina si aripa fata si protectia pentru etrier Scutul acela ma tot intriga de cand am deschis pagina. Sa nu imi spui ca are bidon de apa in partea stanga, acolo unde vad un buson infiletat. Daca ar fi asa, inseamna ca a fost fabricata in acei ani dupa specificatii de rally-raid care cer o cantitate de minim 2L (cred) de apa pe motocicleta + trusa de scule. Marea majoritate a participantilor la raliuri includ in scuturile motocicletelor rezerva de apa si cutia de scule. Daca imi permiti un sfat, din postura celui care a cheltuit de multe ori valoarea Tenereului intr-o restaurare capitala - nu iti bate deloc capul cu partea estetica. Prima data executa numai reparatiile mecanice. Cand va fi full functionala, in functie de banii cheltuiti, vei decide daca mai dai in plus cateva sute de euro (vopsire electrostatica, plastice, etc, etc) sau nu. In curand cred ca ebay.it va deveni unul dintre prietenii tai apropiati. Spor maxim la treaba ! Editat Aprilie 1, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Dkw-ule, te stiam diliu, dar deja te intreci. Pe asta unde o mai tii? Stiam ca nu mai ai spatiu Am dat afara musafirii si mi-am marit garaju'. @_Raul_ : este exact modelul care a participat la Dakar. Editat Aprilie 1, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 @banzay, am doar ruginituri, au farmecul lor. Sa stii! La mine sunt doar 2: '92 si '84 Si mie imi cam plac, dar cam depasesc bugetele alocate intretinerii si din pacate nu imi permit inca o reconditionare cap-coada 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Sa il stapanesti sanatos .O sa gasesti oare greu piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 IMoartea clinica se datoreaza galeriei de admisie, se gaseste foarte greu, si fara ea nu pot sa pornesc motorul. La capitolul suspensii sta nesperat de bine pentru varsta ei, bicicleta e in mintile ei, electrica nu are damage-uri ireparabile. provizoriu fa-i improvizatii cu banda de izolat/silicon ca sa o poti porni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Am dat jos scutul, in el este vasul de expansiune, in circuitul de racire intra aproximativ 1,3 litri, +inca vreo 0,3 in vasul de expansiune. Pe motor este vas de expansiune standard, pentru competitii existau si mai mari, spatiul din scut fiind destul de generos. Galeriile de admisie (da, sunt 2) nu mai sunt bune de nimic, eventual de model sau bibelouri, cureaua de distributie va trebui si ea schimbata, sper sa nu am probleme cu carburatorul, ca dracu stie ce se poate adapta acolo la ce inghesuiala este in locul ala. Rezervorul deja a dezvoltat fauna proprie pentru ca nu mai are busonul, indicatorul de nivel pt benzina e cam mort si ca sa fie tacamul complet cotoarba nu mai are nici o cheie pentru pornit. Un start promitator, ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eviscereaza sistemul antifurt din contact ... dupa aia poti porni cu orice cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 10, 2013 Autor Share Postat Aprilie 10, 2013 Totusi nu-i dracu' chiar atat de negru, am gasit 2 galerii de admisie mai bune in pachetul cu piese aferente, mai trebuie gasita sau confectionata legatura dintre airbox si carburatoare. Intre timp s-au gasit si cheile, acum astept sa ajunga la mine. Dupa recensamantul de ieri am constatat ca plasticele pot fi reparate fara prea mult stres, exceptand ciocul de pe carena frontala si parbrizul carenajul este complet. De saptamana viitoare ma apuc de motor, dupa ce o sa-l aud mergand o sa-l dau jos de pe cadru si sa demontez toata mobra ca apoi s-o iau piesa cu piesa la curatat, reparat si ce s-o mai ivi pe traseu. Vorba unui amic, arata de parca am pescuit-o din Dambovita. Si o piesa draguta de care am mare nevoie, reperul 11 ... Pana atunci ma apuc de carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.