Sari la conținut

Gilera XRT 600


Postări Recomandate

M-am pricopsit cu o Gilera XRT600 din '88, cado' de la un prieten care s-a saturat de "macaroane" si a trecut la KTM. :laugh: Motoru' a zacut vreo 4 ani, este intr-o stare cam mizerabila, vezi pozele. La ultimul recensamant inca mai functiona. Este inmatriculata, mai trebuie s-o trec pe numele meu, dar cand va arata mai decent. Momentan trebuie desfacuta cam toata si luata la verificat, curatat, reparat, vopsit, etc. Dupa ce va fi ok dpdv mecanic o sa decid in ce directie s-o apuc cu aspectul, carenele fiind cam varza, ma bate gandul s-o imbrac cu haine de la RC600, fiind singura care imparte acelasi cadru, sau s-o las dezbracata si sa-i trantesc un rezervor si o sa decenta (pentru coclau e suficient :D )

post-72311-0-45437800-1364817078_thumb.jpgpost-72311-0-97368100-1364817080_thumb.jpgpost-72311-0-08778800-1364817083_thumb.jpgpost-72311-0-19013800-1364817085_thumb.jpg

 

Si-acum sariti cu pareri pro si contra!

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ceva cu care merita sa i-ti umpli timpul liber, daca ai asa ceva ( reconditionare, reconstructie etc. ) mie unul mi-ar place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre iubitorii de vechituri ruginite! :) Spor la treaba, o sa ai nevoie la cum arata. Daca si-a mai bagat mana si vreun fost proprietar 'priceput' si incepi sa dai peste improvizatii, o sa te cam enervezi (din proprie experienta) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In functie de de ce o sa gasesc pe piata SH o restaurez sau o fac doar functionala, timp liber ar fi pentru mesterit.

@banzay, am doar ruginituri, au farmecul lor. In mobra nu si-a bagat mana nici un "priceput", probabil eu o sa fiu primul. Moartea clinica se datoreaza galeriei de admisie, se gaseste foarte greu, si fara ea nu pot sa pornesc motorul. La capitolul suspensii sta nesperat de bine pentru varsta ei, bicicleta e in mintile ei, electrica nu are damage-uri ireparabile. O sa fie un proiect de durata, fiind o motocicleta foarte rara si la noi in tara.

Cum ar trebui sa arate:

 

post-72311-0-12490200-1364820783_thumb.jpg

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dkw-ule, te stiam diliu, dar deja te intreci.

Pe asta unde o mai tii? Stiam ca nu mai ai spatiu pt ele :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

The one! O motocicleta pe stil rally super faina!

Foarte faina si aripa fata si protectia pentru etrier

Scutul acela ma tot intriga de cand am deschis pagina. Sa nu imi spui ca are bidon de apa in partea stanga, acolo unde vad un buson infiletat.

Daca ar fi asa, inseamna ca a fost fabricata in acei ani dupa specificatii de rally-raid care cer o cantitate de minim 2L (cred) de apa pe motocicleta + trusa de scule.

Marea majoritate a participantilor la raliuri includ in scuturile motocicletelor rezerva de apa si cutia de scule.

Daca imi permiti un sfat, din postura celui care a cheltuit de multe ori valoarea Tenereului intr-o restaurare capitala - nu iti bate deloc capul cu partea estetica. Prima data executa numai reparatiile mecanice. Cand va fi full functionala, in functie de banii cheltuiti, vei decide daca mai dai in plus cateva sute de euro (vopsire electrostatica, plastice, etc, etc) sau nu.

In curand cred ca ebay.it va deveni unul dintre prietenii tai apropiati.

Spor maxim la treaba :) !

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dkw-ule, te stiam diliu, dar deja te intreci.

Pe asta unde o mai tii? Stiam ca nu mai ai spatiu

 

 

Am dat afara musafirii si mi-am marit garaju'.

 

@_Raul_ : este exact modelul care a participat la Dakar.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@banzay, am doar ruginituri, au farmecul lor.

 

Sa stii! La mine sunt doar 2: '92 si '84 :) Si mie imi cam plac, dar cam depasesc bugetele alocate intretinerii si din pacate nu imi permit inca o reconditionare cap-coada 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMoartea clinica se datoreaza galeriei de admisie, se gaseste foarte greu, si fara ea nu pot sa pornesc motorul. La capitolul suspensii sta nesperat de bine pentru varsta ei, bicicleta e in mintile ei, electrica nu are damage-uri ireparabile.

provizoriu fa-i improvizatii cu banda de izolat/silicon ca sa o poti porni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos scutul, in el este vasul de expansiune, in circuitul de racire intra aproximativ 1,3 litri, +inca vreo 0,3 in vasul de expansiune. Pe motor este vas de expansiune standard, pentru competitii existau si mai mari, spatiul din scut fiind destul de generos. Galeriile de admisie (da, sunt 2) nu mai sunt bune de nimic, eventual de model sau bibelouri, cureaua de distributie va trebui si ea schimbata, sper sa nu am probleme cu carburatorul, ca dracu stie ce se poate adapta acolo la ce inghesuiala este in locul ala. Rezervorul deja a dezvoltat fauna proprie pentru ca nu mai are busonul, indicatorul de nivel pt benzina e cam mort si ca sa fie tacamul complet cotoarba nu mai are nici o cheie pentru pornit. :scratch: Un start promitator, ce sa zic... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi nu-i dracu' chiar atat de negru, am gasit 2 galerii de admisie mai bune in pachetul cu piese aferente, mai trebuie gasita sau confectionata legatura dintre airbox si carburatoare. Intre timp s-au gasit si cheile, acum astept sa ajunga la mine. Dupa recensamantul de ieri am constatat ca plasticele pot fi reparate fara prea mult stres, exceptand ciocul de pe carena frontala si parbrizul carenajul este complet. De saptamana viitoare ma apuc de motor, dupa ce o sa-l aud mergand o sa-l dau jos de pe cadru si sa demontez toata mobra ca apoi s-o iau piesa cu piesa la curatat, reparat si ce s-o mai ivi pe traseu. Vorba unui amic, arata de parca am pescuit-o din Dambovita. :D

post-72311-0-72894800-1365144577_thumb.jpgpost-72311-0-19997400-1365144583_thumb.jpgpost-72311-0-39001900-1365144588_thumb.jpgpost-72311-0-49366200-1365144593_thumb.jpgpost-72311-0-73795600-1365144598_thumb.jpgpost-72311-0-87574600-1365144603_thumb.jpgpost-72311-0-04405100-1365144609_thumb.jpgpost-72311-0-27261100-1365144614_thumb.jpgpost-72311-0-78362300-1365144619_thumb.jpgpost-72311-0-86783000-1365144624_thumb.jpg



Si o piesa draguta de care am mare nevoie, reperul 11 ...

post-72311-0-29271600-1365568083_thumb.jpg

Pana atunci ma apuc de carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...