Sari la conținut

zx6r cu "bube"


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Auzi, dar "nenii" aia de la atelierul de electronica nu se descurca sa curete rasina aia din cdi-ul tau? Ma gandesc ca poate sunt priceputi. Pune o intrebare, poate rezolvi rapid si fara batai de cap. Posibil si mai ieftin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le ai la indemana pune-l si vezi daca merge, n-are ce sa se strice.. .. (daca nu ai o problema grava de alimentare pe moto)

 

Daca nu-l ai... I don't know, cauta sa vezi istoria modelului pe wiki, pt modelele mai cunoscute exista un istoric al modificarilor de-a lungul anilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

1: Leaga-l la fire. Daca nu se potrivesc mufele nu mai incerca.

2: Da-i cheie. Daca nu o ia in primele cateva secunde nu insista. Ar fi o idee sa ai benzina totusi. Ma gandesc ca daca ai umblat pe la carburi, pot fi goale si dureaza ceva pana se umplu la loc.

 

Daca pleaca, da o tura, incalzeste-l, asculta-l la relanti. Daca nu tuseste, nu moare, nu se opreste, felicitari, merge. Da o tura mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste...98-00 e diferit de 00-02.

Era normal sa fie CDi cauza, si sa iti comande cele doua bobine gresit, sau deloc una din ele.Ma mir ca ti-a inundat doar ciclindrul 4 nu si cilindrul 1...

Oricum, si dupa ce il pui pe celalalt, ia frumos instalatia fir cu fir, ia schema electrica si verifica fiecare in parte sa fie corespunzator. Am dat jos toata instalatia pe un ZX6 95 , am masurat fir cu fir, dupa schema, in cca 1 ora o dai jos daca ai carenele desfacute, 2-3 ore dureaza sa o masori corect, de pus inapoi dureaza putin mai mult si trebuie sa fi atent, dar e realizabil. Asta ca sa elimini cauza care ti-a ars CDI-ul. Depinde si CUM ai oprit motocicleta, sau daca ai atins fir, borne,etc in acele momente.

De masurat si incarcarea/releul , se poate in caz de releu dus, incarcare prea mare sa ajungi la CDI ars...

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste...98-00 e diferit de 00-02.

Era normal sa fie CDi cauza, si sa iti comande cele doua bobine gresit, sau deloc una din ele.Ma mir ca ti-a inundat doar ciclindrul 4 nu si cilindrul 1...

Oricum, si dupa ce il pui pe celalalt, ia frumos instalatia fir cu fir, ia schema electrica si verifica fiecare in parte sa fie corespunzator. Am dat jos toata instalatia pe un ZX6 95 , am masurat fir cu fir, dupa schema, in cca 1 ora o dai jos daca ai carenele desfacute, 2-3 ore dureaza sa o masori corect, de pus inapoi dureaza putin mai mult si trebuie sa fi atent, dar e realizabil. Asta ca sa elimini cauza care ti-a ars CDI-ul. Depinde si CUM ai oprit motocicleta, sau daca ai atins fir, borne,etc in acele momente.

De masurat si incarcarea/releul , se poate in caz de releu dus, incarcare prea mare sa ajungi la CDI ars...

Succes!

 

are 4 bobine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste...98-00 e diferit de 00-02.

Era normal sa fie CDi cauza, si sa iti comande cele doua bobine gresit, sau deloc una din ele.Ma mir ca ti-a inundat doar ciclindrul 4 nu si cilindrul 1...

Oricum, si dupa ce il pui pe celalalt, ia frumos instalatia fir cu fir, ia schema electrica si verifica fiecare in parte sa fie corespunzator. Am dat jos toata instalatia pe un ZX6 95 , am masurat fir cu fir, dupa schema, in cca 1 ora o dai jos daca ai carenele desfacute, 2-3 ore dureaza sa o masori corect, de pus inapoi dureaza putin mai mult si trebuie sa fi atent, dar e realizabil. Asta ca sa elimini cauza care ti-a ars CDI-ul. Depinde si CUM ai oprit motocicleta, sau daca ai atins fir, borne,etc in acele momente.

De masurat si incarcarea/releul , se poate in caz de releu dus, incarcare prea mare sa ajungi la CDI ars...

Succes!

pai modelul meu are 4 bobine.

CDI ul cumparat de mine provine de la un zx6r din 2001 si fizic este identic cu cel ars.

belele facea mai de la inceputul anului (am avut si un topic deschis cu turometrul)dar nu am stiut de ce cadea acul turometrului (nu mereu)

motoreta a fost "parcata" ca de obicei .oprita din cheie si atat.nu au fost facute interventii in inst electrica.

urmeaza in urm. ore sa verific :

statorul alternatorului

releu incarcare

zonele in care cablurile trec prin cadru + mufe

daca totul este ok mufez cdi si cheie :)

 

yupiiiiiiii!

mergeeeeeee.

total zile balamuc=5

total suma reparatie 600 ron

defectiuni : CDI + o bobina de inductie arsa.

CDI de zx6r an 2001 functioneaza perfect pe 636 din 2002.

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

Am si eu o problema la roata spate zx6r din 1999. Asa se pare ca un rulment este dus. Impingand roata din lateral se misca un pic si se aude cate un click-click. Am demontat roata si am masurat diametrul axului. Este de 24,9 mm. Rulmentii sunt de 25. Oare ar fi problema aceasta zecime din diametrul axului. Ce-i drept, se vad niste urme mici de rugina in mijlocul axului. Am cautat sa aflu cat ar trebui sa fie diametrul axului, dar nu am gasit raspuns. Puteti sa ma ajutati cum sa depistez problema reala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salut, un prieten are de ieri probleme la motor (zx6r 2001). De ieri nu se mai tureaza mai mult de 5000 de ture. Daca accelereaza brusc se opreste motorul, daca o tureaza lent ajunge pana la aproximativ 5000 si se opreste motorul.

Apreciez orice sfat sau sugestie.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...