Black_wolf Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 stie cineva cum aflu daca un CDI de la un zx6r din 98-99 functioneaza la fel cu cel din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 part numbers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 part numbers... 21119 1608 J4T11567 2305 asta scrie pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Auzi, dar "nenii" aia de la atelierul de electronica nu se descurca sa curete rasina aia din cdi-ul tau? Ma gandesc ca poate sunt priceputi. Pune o intrebare, poate rezolvi rapid si fara batai de cap. Posibil si mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 21119 1608 J4T11567 2305 asta scrie pe al meu. www.partforyamaha.com de eemplu, fa comparatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 am facut baloane cautind si tot nelamurit sunt! merge unul din 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Daca le ai la indemana pune-l si vezi daca merge, n-are ce sa se strice.. .. (daca nu ai o problema grava de alimentare pe moto) Daca nu-l ai... I don't know, cauta sa vezi istoria modelului pe wiki, pt modelele mai cunoscute exista un istoric al modificarilor de-a lungul anilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 1: Leaga-l la fire. Daca nu se potrivesc mufele nu mai incerca. 2: Da-i cheie. Daca nu o ia in primele cateva secunde nu insista. Ar fi o idee sa ai benzina totusi. Ma gandesc ca daca ai umblat pe la carburi, pot fi goale si dureaza ceva pana se umplu la loc. Daca pleaca, da o tura, incalzeste-l, asculta-l la relanti. Daca nu tuseste, nu moare, nu se opreste, felicitari, merge. Da o tura mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Nu se potriveste...98-00 e diferit de 00-02. Era normal sa fie CDi cauza, si sa iti comande cele doua bobine gresit, sau deloc una din ele.Ma mir ca ti-a inundat doar ciclindrul 4 nu si cilindrul 1... Oricum, si dupa ce il pui pe celalalt, ia frumos instalatia fir cu fir, ia schema electrica si verifica fiecare in parte sa fie corespunzator. Am dat jos toata instalatia pe un ZX6 95 , am masurat fir cu fir, dupa schema, in cca 1 ora o dai jos daca ai carenele desfacute, 2-3 ore dureaza sa o masori corect, de pus inapoi dureaza putin mai mult si trebuie sa fi atent, dar e realizabil. Asta ca sa elimini cauza care ti-a ars CDI-ul. Depinde si CUM ai oprit motocicleta, sau daca ai atins fir, borne,etc in acele momente. De masurat si incarcarea/releul , se poate in caz de releu dus, incarcare prea mare sa ajungi la CDI ars... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Nu se potriveste...98-00 e diferit de 00-02. Era normal sa fie CDi cauza, si sa iti comande cele doua bobine gresit, sau deloc una din ele.Ma mir ca ti-a inundat doar ciclindrul 4 nu si cilindrul 1... Oricum, si dupa ce il pui pe celalalt, ia frumos instalatia fir cu fir, ia schema electrica si verifica fiecare in parte sa fie corespunzator. Am dat jos toata instalatia pe un ZX6 95 , am masurat fir cu fir, dupa schema, in cca 1 ora o dai jos daca ai carenele desfacute, 2-3 ore dureaza sa o masori corect, de pus inapoi dureaza putin mai mult si trebuie sa fi atent, dar e realizabil. Asta ca sa elimini cauza care ti-a ars CDI-ul. Depinde si CUM ai oprit motocicleta, sau daca ai atins fir, borne,etc in acele momente. De masurat si incarcarea/releul , se poate in caz de releu dus, incarcare prea mare sa ajungi la CDI ars... Succes! are 4 bobine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Nu se potriveste...98-00 e diferit de 00-02. Era normal sa fie CDi cauza, si sa iti comande cele doua bobine gresit, sau deloc una din ele.Ma mir ca ti-a inundat doar ciclindrul 4 nu si cilindrul 1... Oricum, si dupa ce il pui pe celalalt, ia frumos instalatia fir cu fir, ia schema electrica si verifica fiecare in parte sa fie corespunzator. Am dat jos toata instalatia pe un ZX6 95 , am masurat fir cu fir, dupa schema, in cca 1 ora o dai jos daca ai carenele desfacute, 2-3 ore dureaza sa o masori corect, de pus inapoi dureaza putin mai mult si trebuie sa fi atent, dar e realizabil. Asta ca sa elimini cauza care ti-a ars CDI-ul. Depinde si CUM ai oprit motocicleta, sau daca ai atins fir, borne,etc in acele momente. De masurat si incarcarea/releul , se poate in caz de releu dus, incarcare prea mare sa ajungi la CDI ars... Succes! pai modelul meu are 4 bobine. CDI ul cumparat de mine provine de la un zx6r din 2001 si fizic este identic cu cel ars. belele facea mai de la inceputul anului (am avut si un topic deschis cu turometrul)dar nu am stiut de ce cadea acul turometrului (nu mereu) motoreta a fost "parcata" ca de obicei .oprita din cheie si atat.nu au fost facute interventii in inst electrica. urmeaza in urm. ore sa verific : statorul alternatorului releu incarcare zonele in care cablurile trec prin cadru + mufe daca totul este ok mufez cdi si cheie yupiiiiiiii! mergeeeeeee. total zile balamuc=5 total suma reparatie 600 ron defectiuni : CDI + o bobina de inductie arsa. CDI de zx6r an 2001 functioneaza perfect pe 636 din 2002. Editat Aprilie 5, 2013 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Felicitari Da-i goarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebes Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salut tuturor. Am si eu o problema la roata spate zx6r din 1999. Asa se pare ca un rulment este dus. Impingand roata din lateral se misca un pic si se aude cate un click-click. Am demontat roata si am masurat diametrul axului. Este de 24,9 mm. Rulmentii sunt de 25. Oare ar fi problema aceasta zecime din diametrul axului. Ce-i drept, se vad niste urme mici de rugina in mijlocul axului. Am cautat sa aflu cat ar trebui sa fie diametrul axului, dar nu am gasit raspuns. Puteti sa ma ajutati cum sa depistez problema reala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Schimba rulmenti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Salut, un prieten are de ieri probleme la motor (zx6r 2001). De ieri nu se mai tureaza mai mult de 5000 de ture. Daca accelereaza brusc se opreste motorul, daca o tureaza lent ajunge pana la aproximativ 5000 si se opreste motorul. Apreciez orice sfat sau sugestie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Cum a aparut problema,a umblat la ceva sau asa din senin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Nu a umblat la nimic, la inceputul sezonului a schimbat uleiul si filtrul de ulei in rest a uns lantul si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Pare o problema de alimentare.Verifica traseul benzinei,daca rezervorul trage aer,aer fals pe undeva...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.