sparco_alex Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Am o Aprilia RS 125 din 2008 de vreo luna.Are 2 probleme care vreau sa le rezolv cat mai repede: 1.Patineaza ambreajul cu 2 persoane pe ea.Ce sa ii fac?Face asa de vreo saptamana doua si in a doua si a treia.Uleiul in cutie este 75w85 sau 70w90...nu mai stiu exact si in carte scrie 75w90. 2.Se opreste in mers dupa o forja mai tare. Azi am depasit o masina si dupa cam 100-200 m aveam cam 100 km/h ...maxim 9000 rpm si s-a oprit in mers...am apasat ambreajul am dat pana in a intaia si am pornit-o.La cateva ore la un drum de 10 km mai aveam un pic si ajungeam si la 100 km/h cand reduceam(acceleratia era 0%) s-a oprit in mers.... Cand se opreste turometrul scade la 0 brusc.. Ce poate sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cu opritu vezi sa nu fie relantiul prea jos... in cazul in care se opreste cand strangi ambreajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Pai relantiul ce treaba are?Eram la 9000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Ambreiajul se regleaza din cate imi aduc aminte...opritul poate nu se alimenteaza... Editat Aprilie 5, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 ti-am mai zis sa pui ulei in amestec. ai facut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Nu. Dar giani(fostul proprietar) mi-a spus ca se unge destul de bine... Cand o pornesc imi da fum de nu mai ma vad...plus cand e calda da ulei si pe toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 "giani"? =))))))))))))))))))))))))))))))))))) ahhhahahhahahahha. let me lol again: aaahhahahhahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cum ma sa-l cheme giani? aaaaaaaaaahhahahhhahahahahhaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 "giani"? =))))))))))))))))))))))))))))))))))) ahhhahahhahahahha. let me lol again: aaahhahahhahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cum ma sa-l cheme giani? aaaaaaaaaahhahahhhahahahahhaha! Scz..."geani" ) am vrut sa scriu altceva, am sters si a ramas asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Scz..."geani" ) am vrut sa scriu altceva, am sters si a ramas asa... tot aia! =))))))))))))))))) cum ma? l-au urat parintii sau ce? =))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Hai Performance ... lasa oamenii .. e Aprilia ... ajuta-l pe om ... Schimba uleiul din Cutie ... e sezon nou ... reglat bine cablul ambreaj sa aiba free roll .. adica putin joc ... cat scrie in manual ... Relantiul verifica-l da ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Hai Performance ... lasa oamenii .. e Aprilia ... ajuta-l pe om ... Schimba uleiul din Cutie ... e sezon nou ... reglat bine cablul ambreaj sa aiba free roll .. adica putin joc ... cat scrie in manual ... Relantiul verifica-l da ... no hai... dar oricum... geani? =))))))))))))) cablul e putin probabil, uleiul e si mai putin probabil, mai degraba i s-a facut ambreiajului de unul nou. se schimba, e consumabil, nu e problema! pe opritul motorului merg pe ceva mufa care joaca, un cablu intrerupt/dezizolat sau ceva de gen. cel putin pe astea le-as verifica primele, oricum imi mentin parerea ca trebuie sa renunti la mizeria aia de pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Cand aveam eu Rs 125 .... am setat pompa de ulei pe a 3 a gaurica ... sa bage ulei pe saturate ... fumalauuu... Cand veneau zile insorite .. si drumuri mai plictisitoare ... adica drepte ... bagam fff putin si in rezervorul de benzina ... In urma mea spuneai ca trag cu tunul .... dar era sanatos ... si n-am avut probleme ... Ambreajul la inceput imi facea niste figuri parca .. dar am mai detensionat cablul si s-a remediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Aprilie 6, 2013 Autor Share Postat Aprilie 6, 2013 Cand aveam eu Rs 125 .... am setat pompa de ulei pe a 3 a gaurica ... sa bage ulei pe saturate ... fumalauuu... Cand veneau zile insorite .. si drumuri mai plictisitoare ... adica drepte ... bagam fff putin si in rezervorul de benzina ... In urma mea spuneai ca trag cu tunul .... dar era sanatos ... si n-am avut probleme ... Ambreajul la inceput imi facea niste figuri parca .. dar am mai detensionat cablul si s-a remediat. Si cablul de unde il detensionez? De la cutie? Ca la maner l-am slabit deja... Si acum cat ulei bag in benzina?Cat bag la un litru de benzina daca am si pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giany Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 "giani"? =))))))))))))))))))))))))))))))))))) ahhhahahhahahahha. let me lol again: aaahhahahhahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cum ma sa-l cheme giani? aaaaaaaaaahhahahhhahahahahhaha! Ok ma bucur ca teai distrat .Vreau si eu numele tau daca imi poti face aceasta placere. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) no hai... dar oricum... geani? =))))))))))))) cablul e putin probabil, uleiul e si mai putin probabil, mai degraba i s-a facut ambreiajului de unul nou. se schimba, e consumabil, nu e problema! pe opritul motorului merg pe ceva mufa care joaca, un cablu intrerupt/dezizolat sau ceva de gen. cel putin pe astea le-as verifica primele, oricum imi mentin parerea ca trebuie sa renunti la mizeria aia de pompa. Uite ca a aparut si Gyani, pardon Giany? Editat Aprilie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Ok ma bucur ca teai distrat .Vreau si eu numele tau daca imi poti face aceasta placere. Multumesc! silviu, zis si gabau! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Aprilie 23, 2013 Autor Share Postat Aprilie 23, 2013 Am rezolvat ambreajul din reglajul lui de la capacul cutiei. Momentan nu s-a mai oprit in mers...cel putin in ultimii 500 km. Pana acum sunt foarte multumit de ea.... EDIT: Ambreajul l-am reglat de 2 ori in cateva saptamani...si azi dimineata iar a inceput sa faca figuri.Ce poate avea? Ce bujie imi recomandati pentru ea?O bujie buna vreau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.