karate-kid Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Salutare tuturor . sunt posesorul unui maxi scuter Malaguti Spidermax GT500 si am o mica mare problema cu el . Daca ma puteti ajuta cu un sfaf v as fi recunoscator , problema am descoperit o cand am vrut sa schimb filtrul de aer , am obs ca in carcasa filtrului s a scurs un lichid ( inca nu am descifrat ce este ulei\ benzina dar era destul de mult incat sa ma puna pe ganduri .... daca aveti idee ce ar putea fi si din ce cauza a ajuns acolo va rog lamuriti ma si pe mine sa nu mor prost ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Verifică întâi natura lichidului, poate fi doar apă intrată în carcasa filtrului ( locuri pe unde să intre, are ). Editat Aprilie 12, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 filtrele de aer se dau cu un ulei special... dar din cate spui tu nu cred ca e ulei pt ca e foarte mult lichid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Salut, Eu am un honda jazz de 250. Lichidul despre care vorbesti e mai mult ca sigur ulei din baia de ulei. Din carcasa filtrului de aer are un furtun care ajunge in carterul superior unde se afla uleiul. Vaporii de ulei ajung prin acest furtun in carcasa filtrului si sunt recirculati pe admisie. Toata treaba asta este ca sa scoata emisii mai putin poluantesi sa nu ai probleme atunci cand ai compresie scazuta. Este echivalentul EGR-ului de la diesel. Din carcasa filtrului de aer ar trebui sa ai si un mini rezervor pentru strangerea uleiului. Trebuie sa te uiti daca nu s-a umplut. Daca da sa il golesti. Editat Aprilie 12, 2013 de liviu_m2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinuttzz1990 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Salut, Eu am un honda jazz de 250. Lichidul despre care vorbesti e mai mult ca sigur ulei din baia de ulei. Din carcasa filtrului de aer are un furtun care ajunge in carterul superior unde se afla uleiul. Vaporii de ulei ajung prin acest furtun in carcasa filtrului si sunt recirculati pe admisie. Toata treaba asta este ca sa scoata emisii mai putin poluantesi sa nu ai probleme atunci cand ai compresie scazuta. Este echivalentul EGR-ului de la diesel. Din carcasa filtrului de aer ar trebui sa ai si un mini rezervor pentru strangerea uleiului. Trebuie sa te uiti daca nu s-a umplut. Daca da sa il golesti. ai dreptate. curata-l si pune-l la loc si verifical dupa 500 km. Daca ai din nou lichid inseamna ca segmentii sunt putin uzati si de aceea iti baga in filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 daca s-a mers mult in conditii de start/stop (oras pe distante scurte) si motorul a functionat fara sa ajunga la temperatura de regim este posibil sa fie condens amestecat cu vapori de ulei ,iar cantitatea este mai mare cu cat este mai umed si mai rece aerul de afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 si este un motiv de ingrijorare ? trebuie sa ajung la service sau este suficient sa curat filtrul si este ok? Verifică întâi natura lichidului, poate fi doar apă intrată în carcasa filtrului ( locuri pe unde să intre, are ). in niciun caz nu este apa pare a fi ulei ..... 90% ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Este ulei provenit din gazele de carter,( vapori de ulei) care sunt recirculate prin admisie , respectiv, carburator, iar daca e cantitate mica , gen pata de 2-3 centimetri diametrul in zona furtunului respectiv, care nu se acumuleaza in scurt timp ( trebuie reverificat , normal consumul de ulei e raportat /1000km), atunci nu trebuie sa te ingrijorezi, fiind un fenomen normal. Insa pentru linistea ta , poti merge la un atelier ca sa-ti masoare compresia motorului, care arata dealtfel gradul de uzura al acestuia. Editat Aprilie 12, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 Este ulei provenit din gazele de carter,( vapori de ulei) care sunt recirculate prin admisie , respectiv, carburator, iar daca e cantitate mica , gen pata de 2-3 centimetri diametrul in zona furtunului respectiv, care nu se acumuleaza in scurt timp ( trebuie reverificat , normal consumul de ulei e raportat /1000km), atunci nu trebuie sa te ingrijorezi, fiind un fenomen normal. Insa pentru linistea ta , poti merge la un atelier ca sa-ti masoare compresia motorului, care arata dealtfel gradul de uzura al acestuia. multumesc, probabil am sa l duc si la service pt linistea mea ... mom nu circul cu el , deci poa' sa mai astepte:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 nu are cum sa apara apa, acolo este un amestec de ulei si vapori de apa , ca sa te convingi daca este sau nu ulei pune o picatura de ulei din carter pe o bucate de sugativa sau de filtru si o picatura din amestecul din filtrul de aer si dupa o perioada e timp masoara pata rezultata pe hirtia folosita .daca este aceeasi dimensiune ai ulei in filtru daca nu este amestecul mai sus mentionat. spor la lucru, nu te speria asa usor ca s-a defectat ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.