micu'shoby Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 salutare dupa cum spune si topicul am ceva probleme la un f2... cand trag de gaz mai tare ii da in nas, daca accelerez incet trage frumos, asta in oras ca la drum lung dus in ture multe motorul merge frumos ba chiar isi revine o perioada si merge frumos si in oras. Pe loc se accelereaza cum trebuie, toate astea doar in sarcina... Test compresie facut inainte de a ii face carburatia (11,10, 10, 10) care e facuta recent, amestecul facut, rezervor spalat, bujiile si filtrul de aer au 6000 de km, aer fals nu trage pe nicaieri... are cineva vreo idee ca as putea sa mai verific la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) salutare dupa cum spune si topicul am ceva probleme la un f2... cand trag de gaz mai tare ii da in nas, daca accelerez incet trage frumos, asta in oras ca la drum lung dus in ture multe motorul merge frumos ba chiar isi revine o perioada si merge frumos si in oras. Pe loc se accelereaza cum trebuie, toate astea doar in sarcina... Test compresie facut inainte de a ii face carburatia (11,10, 10, 10) care e facuta recent, amestecul facut, rezervor spalat, bujiile si filtrul de aer au 6000 de km, aer fals nu trage pe nicaieri... are cineva vreo idee ca as putea sa mai verific la ea ? dupa un drum lung dai bujiile jos bag mana in foc ca ai amestecul prea sarac, sau verifica nivelul. oricum bag mana in foc ca nu e facuta carburatia bine. Editat Aprilie 12, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 carburatia de cand nu i-ai mai facut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 benzina "buna" sau apa cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micu'shoby Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 carburatia are 3 saptamani, toate astea din cauza carburatorului nr 3, la acela sunt problemele, evacuare se incalzeste ceva mai greu fata de celelalte si bujia arata ceva mai rau decat celelalte, ceramica pare arsa... benzina bag din acelasi loc de ani de zile, aceiasi benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 ce culoare are bujia la cilindrul "suspect" si ce culoare la alt cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micu'shoby Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 ceramica e arsa la baza... azi o sa incerc cu alta bujie in locul aceleia... ma gandesc ca poate s-a dus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) este importanta culoarea ce o capata si daca exista depuneri Editat Aprilie 12, 2013 de free runner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micu'shoby Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 o sa o verific si revin cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 ar fi binevenita si o foto a bujiilor in cauza. pot reveni dupa ora 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Posibil chiar si una dintre bobine, fisa bujie sau bujie, cu defect intermitent. Trebuie facute masuratori precise si intr-o anumita ordine, in asa fel sa elimini pe rand , componentele suspecte. Toate acestea, se pot masura , iar daca componentele partii electrice corespund ca valori , iar compresia am inteles ca este ok, trebuie revizuita carburatia. O zi faina , si spor !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 aceasi problema o am si eu la un zx6r eu am vazut ca am si un furtun de la vacuum scos ..nu stiu unde vine . am banuit ca e din cauza aluia vezi sa nu fi iesit si de la tine vreun furtun de pe undeva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micu'shoby Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 problema rezolvata : una din bujii, cea de la nr 3 era bagaboanta, cand o tineai in sus cu electrodul sa te uiti la ea electrodul era la locul lui... cand o bagai la locul ei electrodul se lasa in jos si atingea acel piciorus. merge perfect acum. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Asta este motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micu'shoby Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 da de ce intrebi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Pentru un timp in tinerete a fost si motorul meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.