sebicozaurus Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 O intrebare așa de curios -> Voi când mergeți în magazin, orice magazin: mergeți să faceți vânzare, să-l îmbogățiți pe unu sau altu ... sau să vă cumpărați ce vreți (mai ales că banii nu's o problemă). Dacă vreau hârtie igienăcă și-mi vorbește vânzătoru urât cred că nu o să mai cumpăr (mai ales că-l imbogățesc maxim cu adaosul de 2-3-10 lei) și o să mă șterg cu degetu sau nu mă mai șterg că doar ce naiba, un motociclist se lipește mai bine de șa în felu ăsta. Răspunsul lu' Metalghost e magic. Meriți ceva beri! Acum grijă la bar să nu pleci supărat dacă vorbește urât vânzătoarea câd ceri berea și va trebui să te plimbi mult până găsești o berărie cu șandelabre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Unora le place sa-si lase banii unde sunt luați la perpules , mă rog fiecare avem fetisurile noastre . revenind la experiența cu cei de la mymoto nu am ce sa le reprosez . Cred ca se rezuma la asteptarile fiecăruia când intra întru-un magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Salutare,si eu am avut probleme vara trecuta cu unul din angajatii MyMoto Cotroceni,pur si simplu ii era lene sa caute cateva produse,mentionez ca vroiam sa cumpar tot ce este legat de consumabile pentru 4 motociclete,de la bujii,filtre,ulei pana la cauciucuri + echipament complet pentru 4 motociclisti!!!am renuntat sa mai cumpar ceva de la ei din cauza unui angajat,am si trimis foarte multi oameni la ei,stiind ca au preturi bune,dar mai bine dau 10-15 lei in plus in alta parte,decat sa imi vorbeasca un angajat asa(nu vreau sa il jignesc)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 le-ai blocat calculatorul cu o asa cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 O intrebare așa de curios -> Voi când mergeți în magazin, orice magazin: mergeți să faceți vânzare, să-l îmbogățiți pe unu sau altu ... sau să vă cumpărați ce vreți (mai ales că banii nu's o problemă). Dacă vreau hârtie igienăcă și-mi vorbește vânzătoru urât cred că nu o să mai cumpăr (mai ales că-l imbogățesc maxim cu adaosul de 2-3-10 lei) și o să mă șterg cu degetu sau nu mă mai șterg că doar ce naiba, un motociclist se lipește mai bine de șa în felu ăsta. Răspunsul lu' Metalghost e magic. Meriți ceva beri! Acum grijă la bar să nu pleci supărat dacă vorbește urât vânzătoarea câd ceri berea și va trebui să te plimbi mult până găsești o berărie cu șandelabre. asta e si chestia, nu trebuie sa renunt la hartie igienica pentru ca pot sa o cumpar din alta parte, sunt o groaza de alte optiuni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 cu toate ca topicul putea fi inchis , cei de la magazin si-au cerut scuze , revin si spun ca nu pot fi de acord cu parerea lui metalghost ! atitudine de genul asta face ca tara asta sa arate asa prost si noi sa traim la fel ! colegul nostru nu statea de vorba cu un motociclist caruia putea sa-i tolereze si glume si injuraturi si vorbit tare sau orice tine de unii motocilisti cu sange in instalatii ! nu , el cerea marfa unui vanzator , daca urma s-o cumpere avea de platit preturi ca la Paris , europene adica , deci si pretentia ca in reclama , sa fie tratat ca un cetatean european ! caci magarul ala de vanzator din asta traieste , din vanzare , daca dupa program este motociclist , poate sa faca glume cu cine vrea , dar la tejghea sa respecte clientul , caci din banii lui crapa salariul ! ps mare grija : carnea in exces dauneaza ! studiile spun ca o perioada de post nu strica uneori ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Ii cerea unui consilier ..sa nu uitam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 sunt de acord, din punctul meu de vedere, topicul poate fi inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Buna seara, Angajatul care a oferit raspunsul neadecvat / ofensator nu face parte din echipa Bucuresti, ci dintr-un magazin sistem franciza, din tara. Este un angajat fata abateri pana in prezent, dimpotriva, cu un comportament ok (consilier). Masuri: 1. Angajatul responsabil de raspunsul inadecvat va primi avertisment scris. 2. Echipa din Cotroceni 19 va fi ajustata in ideea eliminarii comportamentului neadecvat. Modificarile erau oricum planificate dupa SMAEB. 3. Toti angajatii MYMOTO vor fi re-instruiti in ceea ce priveste regulile de "customer care", cu accent pe standardizarea formulelor de adresare si raspuns. 4. A fost creata adresa de email reclamatii@mymoto.ro care este cititia direct de catre actionarii firmei. Adresa va fi publicata saptamana viitoare si pe site-ul MYMOTO, si va incurajam sa o folositi. Ne cerem scuze inca odata pentru comportamentul nostru. Cu stima, MYMOTO Tuning srl - actionar principal - Salutare My Moto... Eu zic ca sunteti OK si nu trebuie sa va faceti "Mea Culpa" pe forum. Magazinul e in regula, la fel si angajatii. De fiecare data cand am trecut pe la voi am gasit un raspuns la cererea mea... daca nu am fost trimis la Service la voi si am gasit ce imi trebuia. Bineanteles ca in piata noastra haotica, nu puteti sa acoperiti tot segmentul de moto... dar sunteti pe piata de multi ani asta spune ceva despre voi ca firma. Faptul ca intre angajatii vostri de la vanzari si clienti, cateodata sentimentul de Simpatie nu functioneaza... nu cred ca e problema Dvs. E greu sa stai in picioare 3 zile si sa raspunzi intrebarilor tuturor... iar clientul nu e intotdeauna amabil cu angajatul ptr ca majoritatea vin sa caste gura si sa holbeze ochii... nu cred ca au puteri paranormale sa citeasca gandurile tuturor. La Salon majoritatea motociclistilor vin sa vada noutati in materie de motoare, echipamente, sa revada vechi prieteni si dezmorteasca pistoanele in motor. Nu e Bazar moto... E Salon Moto. Topicul mi se pare tras de par si far de sens... Oricum e bine ca angajatii sa fie responsabilizati un pic ca asa mi se pare normal... asa o sa dispara tentativa de a ponegrii numele firmei prin creearea unor disccutii de genul asta. Numai bine si un sezon Bun Tuturor. Vlad Editat Aprilie 16, 2013 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut, eu am vorbit cu un domn de la Mymoto (din Constanta) si mi s-a parut extrem de competent atat ca vanzator cat mai ales ca motociclist si om de service. Per total, o impresie excelenta. Cand voi face o achizitie, nu mi se va parea prea lung drumul pana la Constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Oamenii de acolo sunt ok. Toti avem o pasa mai proasta . S-a discutat prea mult pe tema asta. Propun si eu inchidere topic. Cand citesc titlul, nu mise pare correct fata de Mymoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 geaca cumparata la salon s-a dovedit a fin un pic cam larga , am fost cu ea la magazinul din cotroceni oamenii de acolo m-au ajutat fara probleme sa-mi gasesc marimea potrivita n-am sesizat vreo urma de aroganta ba din potriva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.