Jump to content

Recommended Posts

Tu vorbesti de atitudine.... :nono:


 

 

eu nu m.am dat priceput prietene, tot ce am facut pana acu a fost de capu meu, de asta am si intrebdat aici pe forum ca sa invat ceva de la cine stie,dar cum spuneam nu stiu de ce atitudinea asta...in fine,nu conteaza asta. la ce manual faci referire? ai postat ceva mai devreme si mi.a scapat mie?

UIte ce ai spus o zi in urma...

.

ma baieti nu e cazu sa va certati, ideea e ca pe mine nu ma deranjeaza un bec aprins pe bord, ala e simplu, bagi doua sarme incrucisate in mufa ai care da informatia becului sa stea aprins si pacalesti sistemul si nu se mai aprinde nici un bec, asta am incercat doar din curiozitate. pe mine ma intereseaza daca fac schema aia cu tablita se repara problema de la evacuare? adica banui ca fluturasul ala care se deschide si se inchide la toba are rostul lui si sunt momente cand tb sa stea inchis sau deschis. se poate repara in vreun fel? stiti vreo modalitate care sa functioneze ca si normal? si daca leg clapeta sa stea deschisa tot timpul o sa functioneze ca pana acu? sau daca nu stiti de unde as putea sa procur un alt servo motor?

Edited by tng
Link to post
Share on other sites

Treci pe la mine la garaj si ti-l reglez eu daca se mai poate, de joi incolo, daca nu te descurci singur. Trecand peste faptul ca nu ai avut o atitudine chiar corecta aici cand lumea a vrut sa te ajute.

Link to post
Share on other sites

@TNG : crezi ca schema de anulare EXUP ce ai prezentat-o se potriveste pe ZX6 ? Dupa schema, cred ca sunt altfel calibrate piesele, macar cu cea de R1 99-01 nu seamana. Se poate sa fie functionala , vreau sa am un raspuns al cuiva care o are montata pe altceva in afara de FZR 1000. Multumesc.

 

@ littleady : cand afirmi singur ca nu stii sau nu poti si ceri ajutor, nu mai fi asa incisiv, nu ajungi la nici un rezultat. Altfel: ideea cu suntarea a doua fire, las-o balta daca nu ai chef de cautat ECU sh, sau alte magarii electronice... In mod normal ar trebui sa gasesti schema unui simulator de EXUP pe unul din multele forumuri de Kawasaki sau forumuri de ninja,etc. Fii sigur ca nu esti singurul care a patit asa ceva.

 

Spre deosebire de altii care vor sa usureze motocicleta si elimina EXUPul, la tine s-a intamplat sa nu mearga fara sa ai intentia sa prepari motorul pt pista. Daca tot pui simulator de EXUP, sugerez sa blochezi clapeta si sa elimini complet electromotorul. Montajul de EXUp exact asta face : primeste semnal de inchidere/deschidere cu anumit parametru al clapetei, iar prin intermediul unor piese electronice simuleaza acest lucru catre ECU, care citeste valori normale ale regimului de functionare. In cazul mersului fara mufa, cu electromotor Exup defect, cu eu mai stiu ce sunturi bagate in mufa, fii sigur ca motorul incepe sa ruleze in safe mode.

http://www.servobuddy.com/Kawasaki-Servo-Buddy_p_8.html

 

eu unul iti urez succes, si cel mai bun sfat e sa cauti schema de anulare Exup pe net. Un electronist cu putina rabdare ti-o realizeaza foarte usor. Iti spun asta pt ca am facut asa ceva pt Yamaha R1 si e complet real si functional.

Edited by cry_ss
Link to post
Share on other sites

multumesc mult baieti, s.a rezolvat, a fost buna tare ideea cu reglajul si mai ales pontul ca scrie in carte cum se regleaza (nu mi.ar fi trecut prin cap sa scrie atatea lucruri bune intr.un mod atat de amanuntit) pur si simplu am deconectat servo motorul l.am conectat la o sursa externa de curent si s.a invartit pana la unghiul indicat de carte. Am preferat sa nu il invart cum era in carte fortandu.l cu doua chei, sper ca nu a daunat varianta mea si cam asta a fost. Acum merge perfect. Recomand tuturor varianta asta e mult mai simpla si mai corecta, varianta cu tablita presupun ca in timp uzeaza si se pot rupe dintii la rotite. Multumesc mult pentru ajutor si scuzati eventualul comportament inadecvat

Link to post
Share on other sites

multumesc mult baieti, s.a rezolvat, a fost buna tare ideea cu reglajul si mai ales pontul ca scrie in carte cum se regleaza (nu mi.ar fi trecut prin cap sa scrie atatea lucruri bune intr.un mod atat de amanuntit) pur si simplu am deconectat servo motorul l.am conectat la o sursa externa de curent si s.a invartit pana la unghiul indicat de carte. Am preferat sa nu il invart cum era in carte fortandu.l cu doua chei, sper ca nu a daunat varianta mea si cam asta a fost. Acum merge perfect. Recomand tuturor varianta asta e mult mai simpla si mai corecta, varianta cu tablita presupun ca in timp uzeaza si se pot rupe dintii la rotite. Multumesc mult pentru ajutor si scuzati eventualul comportament inadecvat

Deci se poate, ma bucur ca ai rezolvat. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...