Bica Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 deci intrebarea e pentru profesori...cum poti anula un TPS..?si motorul totusi sa mearga bine?cum influenteaza efectiv TPS mersul motorului...daca ii scoti mufa efectiv whats the difference?sunt confuz...e vorba de motor pe carburator 4 in linie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioidrace Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Eu am un ThunderAce si merg fara TPS de cand l-am luat(3 ani). Poti merge si fara el dar nu cred ca merge la fel de bine(singurul disconfort pe care il simt e eroarea de turometru - sare acu de la 0 la 5000 rot/min si inapoi). Caut si eu acum unu - bafta. Editat Aprilie 22, 2013 de ioidrace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 CDI-ul tau nu va stii cand sa dea sau sa ia avans daca mergi fara el sau este defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rositemaster Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare Sper sa nu fiu offtopic, TPS = throttle position sensor = THROTTLE SENSOR ASSY (asa e in nomenclatorul de piese yamaha) Arata asa: http://www.frankmxparts.com/Throttle-Position-Sensor-TPS-/-Suzuki-RM-Z450/en Mi s-a spart acu' 2 zile insa nu ma sesizat diferente notabile. Daca e doar o chestiune de avans imi ia ceva din putere si consuma mai mult. In rest ar putea sa-mi mucifice ceva in motor? ps: este vorba de o YAMAHA WR 250F din 2003 (carburator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old-man Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Este echivalentul avansului vacumatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 Eu am un ThunderAce si merg fara TPS de cand l-am luat(3 ani). Poti merge si fara el dar nu cred ca merge la fel de bine(singurul disconfort pe care il simt e eroarea de turometru - sare acu de la 0 la 5000 rot/min si inapoi). Caut si eu acum unu - bafta. am eu o baterie de carburatoare impecabile cu tps pe ele. hai sa ne combinam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 deci intrebarea e pentru profesori...cum poti anula un TPS..?si motorul totusi sa mearga bine?cum influenteaza efectiv TPS mersul motorului...daca ii scoti mufa efectiv whats the difference?sunt confuz...e vorba de motor pe carburator 4 in linie... Despre ce motor anume este vorba, YZF750? TPS este ultima gaselnita a erei carburatoarelor si permite accesarea mai multor harti ale avansului functie de pozitia manetei de acceleratie. DAca vrei sa il anulezi trebuie sa pacalesti CDI-ul (TCI) cu un rezistor care sa simuleze deschiderea maxima a gazului (TPS-ul nu este altceva decat un banal potentimetru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 25, 2013 Autor Share Postat Aprilie 25, 2013 ma..stii care e ideea...am o bacterie de carburatoare de yzf 750 din 97..si am vrut sa le pun pe motorul meu 94...pt ca is impecabile..lacrima..nesurubarite..simotorul se comporta aiurea cu ele...merge pana in 4000 de ture si de acolo nu mai vrea...am inteles ce face tps-ul cu avansu si deschiderea clapetei...ma interesa sa incerc sa-i fac un bypass...zimi mai multe de rezistoru ala... eu vreau sa fac defapt reversul...sa pun carburatoare cu tps..la un cdi fara functia tps-ului...si totusi carburatoarele sa functioneze...ca si cum nu ar avea tps.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 pai daca nu-i bagi mufa nu merge. simplu. daca tci-ul tau nu are nu-i nici o problema. alta e buba cu ele. jigloare/nivel/etc. uita-te in manuale si vezi care-s difrentele dintre ele! tps-ul nu regleaza in nici un fel carburatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Sunt de acord cu "solutiile performante", cel putin ca principiu. Practic insa se pare ca exista diferente intre carburatoarele de YZF750 cu si fara TPS. Intamplator stiu un caz oarecum similar, in sensul ca cineva a incercat sa foloseasca carburatoare simple pe modelul conceput cu TPS si nu a vrut nicicum sa mearga. Cred ca difera jigloarele de benzina/aer, acele/tuburile emulsoare... sau altceva care imi scapa. Ca idee, te-ai uitat daca jiglerele si acele de dozaj sunt aceeasi masura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 25, 2013 Autor Share Postat Aprilie 25, 2013 pai stiu ca nu regleaza tps-ul doohh...am cercetat deja problema...carburatoarele sunt stock..spre diferenta de ale mele..au ace mai mari si tuburi aferente,mai mult aer..pilot jetul la fel...nivelul acelasi...2 -3 jigloare sunt diferite ..in ansamblu sunt setate putin mai sarac decat ale mele...poate pt diferentele climaterice...habar n-am deci pilot jetul la fel..ace mai mari..main air jetul mai mare...pilotscrew cu o juma de tura mai bogat...cam astea sunt diferentele...desii ar trebuii sa mearga... aa si am uitat..main jeturile sunt 120 pe toti 4 cilindrii fata de 122,5 pe cilindrul 1 si 4 la mine..si 125 pe 2 si 3.....deci mai sarac putin per ansamblu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Mda, am si eu o baterie de carburatoare YZF750 cu TPS... poveste mai lunga, tot incerc sa mut jiglerele de pe ea si sa o imperechez cu un modul de aprindere programabila (TCIP4 Ignitech). Ce am observat insa, jiglerele principale sunt toate la fel insa cuiele sunt diferite pe cilindrii 1-4, 2-3... asta asa, la prima vedere, Nu stiu ce sa spun, inainte de a continua discutiile ar trebui studiata un pic mai mult problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 aaa am uitat...clapetele sunt mai mari...sunt 130 la mine sunt 125...alte diferente nu sunt...nu e ceva magic la mijloc...asta tot incerc si eu...sa fac o combinatie fatala intre alea si ale mele...)insa am vazut ca la astea cu tps..pilot air jetul ..nu e demontabil...adica nu are crestatura pentru surulbenita doar main air jetul...destul de nasol...nu stiu cum se scoate ala afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 ... cu bormasina!? Nu e vorba ca sunt de "tip" cu TPS, multe alte carburatoare le au sigilate/protejate din fabrica functie de legislatia impotriva poluarii a tarii pentru care respectivul motor a fost omologat (spre exemplu USA). Oricum, nu ar trebui sa creeze problemele reclamate de tine, suruburile pilot au cea mai mare influenta pentru relanti si primul sfert de cursa (impreuna cu nivelul). Ori nu faci tu ceva bine (putin probabil)... ori pur si simplu nu sunt compatibile. Desi pot parea minore, diferentele intre diferitele componente (active) ale carburatoarelor pot avea efecte foarte mari. Spre exemplu, au am schimbat jiglerele principale cu DOAR o masura mai mare... si s-a dat totul peste cap, mi-a luat o vesnicie pana am reusit sa reglez relantiul si zona de mijloc, initial nu avea vlaga pana in 6-7000rpm (amestec prea bogat). Chiar si acum, cu nivel mai mic decat cel recomandat si filtru de aer K&N "simt" ca e loc de mai bine, desi motorul trage evident mai bine... consumul a crescut simtitor, cu pasager si mers constant peste 200km/h sare de 9L/100km si nu coboara nicicum sub 7.5L/100km (fata de 6.5-7.5 inainte). Bafta la teste si daca gasesti formula "magica" spune-ne si noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Sunt de acord cu "solutiile performante", cel putin ca principiu. Practic insa se pare ca exista diferente intre carburatoarele de YZF750 cu si fara TPS. Intamplator stiu un caz oarecum similar, in sensul ca cineva a incercat sa foloseasca carburatoare simple pe modelul conceput cu TPS si nu a vrut nicicum sa mearga. Cred ca difera jigloarele de benzina/aer, acele/tuburile emulsoare... sau altceva care imi scapa. Ca idee, te-ai uitat daca jiglerele si acele de dozaj sunt aceeasi masura? pai nu i-am spus acelasi lucru, sa se uite in manual sa vada care-s diferentele? Sunt de acord cu "solutiile performante", cel putin ca principiu. Practic insa se pare ca exista diferente intre carburatoarele de YZF750 cu si fara TPS. Intamplator stiu un caz oarecum similar, in sensul ca cineva a incercat sa foloseasca carburatoare simple pe modelul conceput cu TPS si nu a vrut nicicum sa mearga. Cred ca difera jigloarele de benzina/aer, acele/tuburile emulsoare... sau altceva care imi scapa. Ca idee, te-ai uitat daca jiglerele si acele de dozaj sunt aceeasi masura? pai nu i-am spus acelasi lucru, sa se uite in manual sa vada care-s diferentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 m-am uitat deja ma genius...)nu intelesesem printre altele de ce nu ar merge cu aceste carburatoare din moment ce tot pt motor de yzf sunt..?ma gandeam daca exista ceva diferente si la nivel de motor in ceea ce priveste anul 94 si 97...brainiac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 vezi si tu daca sunt la fel axele cu scame(part no) si raportul de compresie pilot air jetul ..nu e demontabil...adica nu are crestatura pentru surulbenita doar main air jetul...destul de nasol...nu stiu cum se scoate ala afara... cred ca-ti lipsesc niste piese pe acolo...ia vezi daca ai filet pe corpul carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 jiglorul este acolo...si cred ca e bagat prin infiletare cu ceva masinuta speciala...nu lipseste nimic...asa e la unele modele de mikuni..si pe fzr 1000 am gasit aceeasi problema...am infipt ceva in ele si le-am desfiletat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Un lucru e sigur, ce-a zis si perf solutions, TPS-ul de pe bateria de carbe din 97 n-are nici o legatura cu problema ta de acum. TPS-ul e doar un cititor al pozitiei clapetelor de acceleratie, daca motoreta ta n-are CDI care sa-i pese de TPS pur si simplu nu-l conectezi. (nici n-ai la ce) Prezenta lui acolo nu influenteaza cu nimic functionarea carburatoarelor in sine si a motocicletei din 94'. Alta e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 my friend...setarile din carburatoarele cu tps nu dau rezultate bune fara tps...sunt gandite si setate impreuna cu tps si cu cdi-ul care face cantecu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.