blackgoat1666 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Buna, am un Honda Hornet 600 din 2005 si vroiam sa stiu la ce temperatura porneste ventilatoru. La mine porneste abia pe la 115 grade si nu mi se pare prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salut, Hornetul meu este din 2002 si porneste ventilatorul in pozitia in care se afla in poza acul indicator de temperatura. Din pacate nu imi dau seama ce temperatura ar lichidul in acea pozitie a acului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Pai pune un contact On/Off si il pornesti cand vrei tu daca te deranjeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Buna, am un Honda Hornet 600 din 2005 si vroiam sa stiu la ce temperatura porneste ventilatoru. La mine porneste abia pe la 115 grade si nu mi se pare prea bine. Salut ! al meu este din 2008 si porneste le 100de grade , si al tau este pe injectie nu ? deci tot la 100 ar trebui sa porneasca ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackgoat1666 Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 E pe carburatie al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Pai pune un contact On/Off si il pornesti cand vrei tu daca te deranjeaza... 2 fire ,1 intrerupator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius666 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 nu ai manual de utilizare la el? cauta-l pe net ca il gasesti si acolo sigur scrie. daca e acelasi motor ca si la cbr 600 pleaca intre 100 si 108 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackgoat1666 Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 2 fire ,1 intrerupator Mersi pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 un sfat prost, o sa uiti de acel intrerupator si pana sa iti dai seama iti arzi garnitura de chiulasa+uzura motor. daca ventilatorul nu porneste cand trebuie, trebuie tratata cauza, nu efectul dupa codurile folosite in general de constructori, temperatura de 90 de grade e pe mijlocul ceasului, asa cum e acul la colegul in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 2 fire ,1 intrerupator Intrebare: daca motorul e in mintile lui, e necesara smecheria asta, sau e o chestie menita sa ajute un termostat blocat partial, termocupla defecta sau mai stiu eu ce? Eu am avut motoare si nici unul nu mi se incalzea in oras peste masura, indiferent cat era de cald. Se incalzea, pornea ventilatorul singur, scadea temperatura. Ce e drept cu carenata nu prea m-am plimbat prin oras vara sa stiu, dar cu restul nu au fost probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackgoat1666 Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 Ce ar trebui sa fac? Sau ce sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Intrebare: daca motorul e in mintile lui, e necesara smecheria asta, sau e o chestie menita sa ajute un termostat blocat partial, termocupla defecta sau mai stiu eu ce? Eu am avut motoare si nici unul nu mi se incalzea in oras peste masura, indiferent cat era de cald. Se incalzea, pornea ventilatorul singur, scadea temperatura. Ce e drept cu carenata nu prea m-am plimbat prin oras vara sa stiu, dar cu restul nu au fost probleme... Nu se recomanda "tigania" , dar este o solutie temporara pentru o termocupla defecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Mie imi porneste la 105 grade. CBR 900. 115 grade mi se pare cam mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Am gasit asta in manualul de Hornet pe carburatie. Asta inseamna ca la 80 grade C porneste ventilatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Octavian : nu. B-goat : schimba lichidul de racire si vezi sa nu fie prea putin. Abia dupa asta verifici termo swichul electroventilatorului si functionarea termocuplei. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 aici octaviane , dar este de la cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 lasa motocicleta in pace ! ascula la mine care am bagat bani in ea pt chestia asta si nu am inteles ideea decat dupa cheltuieli inutile ! .. ideea e in felul urmator, cand mi-am luat hornetu model 2001 pe carburatie ca si al tau doar ca ai un facelift dar motorul tot pe carburatie ar tr sa fie, si chiar daca nu e aceeasi chestie, am comparat acul temperaturii la hornet cu cel de la masinile pe care le-am avut si am zis ca daca la masini acul cand se incalzeste motorul sta fix la un punct de ce la hornet oscileaza de la doua liniutze ridicate in afara orasului la penultima liniutza cand si porneste ventilatorul in oras. Mentionez ca ventilatorul la hornet are doar o singura trapta nu doua cum au alte ventilatoare de racire la alte modele si marci de motoare. Asadar am cumparat de la honda romania un termostat dand vina pe el cu 250 ron cu garnitura cu tot si l-am schimbat si a facut la fel moment in care am zis ca e termostatul de vina si din cauza ca nu l-am si montat in service autorizat ca sa imi dea factura nu pot beneficia de garantie asadar am cautat iar netu si am gasit ca la hornet se potriveste ca si dimensiuni si parametrii de functionare termostatul de la TICO (exact ! daewoo) si am cumparat unul cu pana in 50 ron si l-am montat si pe asta din nou completand lichidul de racire care a curs odata cu inlocuirea si din nou aceleasi simtome la drum lung si in oras. Am fost la mecanicul meu care a pus mana pe motocicletele mele (cele 2 la numar de cand sunt motociclist) si a ramas si el surprins de patania mea si dupa un drum pana la pitesti mi-a confirmat ca si la gsxr-u lui acul la temperatura face la fel ! (racirea tot pe lichid) si m-am mai linistit, dupa care m-am mai dus la intalniri ale hornetistilor si am descoperit ca nu doar motorul meu face aceste oscilatii de temperatura de la mersul in oras la mersul in afara si ca defapt e normal .. si calculeaza tu cati bani am cheltuit eu din cauza unei comparatii cu functionarea termostatului si a ventilatorului de la masina la motor pt a ma convinge ca defapt asa e normal la ele. Deci concluzia este ca este normal sa faca asa pt ca asa sunt proiectate, daca iti porneste ventilatorul si apa nu iti fierbe inseamna ca totul iti merge bine, daca tu vrei sa schimbi termostatul ca toata problema de acolo este data, schimba dar ia de Tico de la un magazin de piese ca e mult mai ieftin ca la honda "piese de origine" .. il schimbi ca sa te asiguri de o functionare corespunzatoare daca nu sti cand a fost schimbat si esti tipicar ca piesele care se uzeaza normal trebuiesc inlocuite inainte de a claca si nu a claca cand ti-e lumea mai draga! .. lichidul la fel se schimba la 4 ani pt o eficienta maxima a racirii pt ca si el isi pierde proprietatile ca si uleiul care il schimbi la 5000 km .. este acelasi principiu, uzura si inlocuirea lui normala! lichidul de frana daca vrei sa continui tot la 4 ani chiar si daca franele iti tin si dupa aceasta varsta, se pierd anumite proprietati si pierzi anumite performante daca ti cont de ele! asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Aha, deci pe mijlocul grilei, unde cel putin la mine porneste ventilatorul, avem motorul la 95 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Buna, am un Honda Hornet 600 din 2005 si vroiam sa stiu la ce temperatura porneste ventilatoru. La mine porneste abia pe la 115 grade si nu mi se pare prea bine. eu am hornet din 2006 si la inceput tot asa m'am speriat ca porneste tarziu ventilatorul.... cei drept la mine porneste la 106 grade chiar si la 108 Editat Mai 6, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackgoat1666 Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Am gasit la ce temperatura ar trebui sa porneasca. Editat Mai 6, 2013 de blackgoat1666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) ce ai gasit tu e temperatura la care lucra termostastul. termostatul e dracia aia care se ocupa de dirijarea lichidului de racire prin instalatie ( micul circuit/marele circuit) termocontactul e alta mancare de peste. de obicei, pe termocontacte, gasesti temperatura de lucru stantata Editat Mai 6, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChitZu Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Aia e temperatura la care incepe termostatul sa se deschisa / temp. la care e deschis complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackgoat1666 Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Atuncea aicea scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Am gasit asta in manualul de Hornet pe carburatie. Asta inseamna ca la 80 grade C porneste ventilatorul? SCRIE ACOLO LA 98 -102 PORNESTE VENTILATORUL SCRIE ACOLO LA 98 -102 PORNESTE VENTILATORUL FAN MOTOR SWITCH START TO CLOSE (ON) 98-102 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Eu am hornet 2005 si porneste la 104 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.