Sari la conținut

Campania "Prețul Corect"


Vizitator VULPOIU
 Share

Postări Recomandate

Foarte tare! :mexicanwave:

 

Putin ontopic: lasind doeparte "samsarii", cred ca exagerarea unor preturi la unele fiare pleaca si de la principiul (des intilnit de mine din pacate) ca orice gunoi are omul in ograda, atunci cind nu-i mai trebuie, il vinde. Nu il da, nu il arunca, il vinze, chiar daca este un gunoi...

Si mai ontopic, dorinta asta idioata de specula nu este specifica acestei comunitati. Va dau exemplu pretul lampilor (tuburilor electronice) care au fost aruncate cu sacosele de catre batrineii care nu le-au mai considerat necesare dar care se vind cu zeci si sute de euro/buc pe ebay, pentru ca sint apreciate in audio. Am vazut cu ochii mei cum un (cuvant urat, dar nu foarte urit) vindea lampi sparte cu citeva zeci de euro bucata!! Le taiase el balonul de sticla sa le curete "oglinda" aia care se vedea urit... :alcy:

 

Asadar, este adevarat ca pretul pietei este liber si autoimpus (chiar de piata), este iarasi adevarat ca nu este prost ala care cere, ci ala care da, dar ar trebui sa nu ne jecmanim unii pe altii cum bine spune vulpoiul (macar noi intre noi - desi pe toti de aici va cunosc doar virtual)

 

PS: nu vreau sa ma bag unde nu-mi fierbe oala, dar nu inteleg vorbele grele care se arunca de la un user la altul; Ar trebui sa fim mai uniti... Repet, este o parere personala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@elm - like!

 

Greseala care se face poate, ca se pune == intre forum si comunitate (comunistate? :peace: ). Din pacate nu e asa, si de aici frustrarile.

 

Exista comunitate, si in comunitate piesele ruginite se cam dau gratis, doar posta se plateste, ajutorul e ajutor si merge "suna un prieten". Ne mai si gresim unul altuia, ne mai si intelegem. Problema e forumul e asa de un prim pas, nu intri in comunitate indata ce intri pe un forum. Cum intri? Nu stiu, asculti citesti intelegi, te intalnesti cu unul cu altul, vezi cum rezonezi samd. Iarna mergi prin pub-uri la bere cu motocicistii locali, afli ca "ai batrani" nu mai vin ca se intalnesc in alta zi altundeva, mergi si acolo, mai dai un rand de bere si acolo, vara te dai o tura-doua cu ei, mai o bere mai o discutie, mai ajuti pe unul-altul cu ce te pricepi... Dar numai si numai cu initiativa proprie si efort propriu.

 

De ce credeti ca s-a inventat berea? Cine a mai auzit de intalniri de motociclisti la o salata de ruccola?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite,acum am ajuns acasa,nici n-am descarcat jucaria,(vine cineva sa o vada,poata o si dau daca-mi convine oferta),si nu mi-o trebuie,ce inseamna,s-o dau de pomana? uite-o cum arata.. e motocicleta tinuta in garaj!

are nevoie doar de piston,si o pot pune in functie in orice moment. am luat-o acum o ora din timisoara de la un medic pensionar,(care o are si el de la un neamt - decedat) cine nu crede ii dau datele pentru a se convinge.

 

asadar... cum ramane?

 

aaa.. samsar mdeah.. pai si tanti leana cu buticul de la colt,nu tot samsar e? ca va vinde tate cele cu adaos comercial.

 

Pai cine a zis ca asta ar fi samsareala?

Sa vinzi albastrica aia pe nimic ar fi la fel de aiurea cum m-as apuca eu sa cer 500 euro (sa zicem) pe unul dintre Ijurile mele, adica ala cu motorul varza, rotile varza, cadrul deformat atit de mult de la un accident (asa am luat-o, n-am fost eu :) ) incit este modoficat unghiul de atac al rotii fata!!

Nu trebuie sa intelegem gresit pretul corect; iarasi, de exemplu, as da 750 euro pe planeta pe care o vinde @ioneld fara sa clipesc daca mi-ar place planeta 5 (a se citi daca as avea banii respectivi. Daca nu ii am, nu inseamna ca motocicleta nu merita 750 euro...)

 

Motivul initial al nemultumuirii de la care a plecat topicul (si pe care il sustin si eu) se referea la exagerarea preturilor, nu la pretul mai ridicat pe care il are o piesa (sau motocicleta) in stare buna si de calitate

 

PS: felicitari pentru achizitie, frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

VĂ MULŢUMIM CĂ AŢI CUMPĂRAT DE LA NOI !!!

 

că nu sunteţi inventatorii şi unicii deţinători ai adevărului cafelei

şi mai vin ş-a doua oară

....dacă faci cafeaua bună...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e cel putin discutabila. Clientul(banii) dicteaza intotdeauna. E adevarat ca e frumos sa fii politicos dar pe de alta parte pe o piata unde exista suficiente oferte, tipul cu banii in buzunar decide cui sa-i dea. Mi se pare ridicol sa ma duc la asta cu cafeaua si sa-i spun " va rog sa-mi luati si mie banii !!!" cind de fapt este exact invers. Prefer sa mai merg 5 metrii si sa beau o cafea cu 4 lei iar vanzatorul sa-mi multumeasca el mie. Oricum mesajul respectiv face parte din strategia de marketing a cafenelei respective, nu cred ca trebuie luata ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi nu-mi place sa ma amestec in polemici care nu ma privesc,eu cred,fara ca aceasta parere sa vrea sa ofenseze pe cineva, ca deosebirile de opinii sunt date de fapt de deosebirle dintre mentalitatile noastre : banat si ardeal versus sudici ( sau mitici ),adica noi :grinbandit: .

In sensul ca ei spun " va rog" in multe situatii,chiar si de la sef la subaltern,si expresia nu contine de fapt o rugaminte,ci e o dispozitie,poate chiar imperativa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,ti-am spus eu ca ai fost prea subtil?

 

desi nu-mi place sa ma amestec in polemici care nu ma privesc,eu cred,fara ca aceasta parere sa vrea sa ofenseze pe cineva, ca deosebirile de opinii sunt date de fapt de deosebirle dintre mentalitatile noastre : banat si ardeal versus sudici ( sau mitici ),adica noi :grinbandit: .

In sensul ca ei spun " va rog" in multe situatii,chiar si de la sef la subaltern,si expresia nu contine de fapt o rugaminte,ci e o dispozitie,poate chiar imperativa.

Nu e deosebire de mentalitate ci de educatie.Sau mai binezis de lipsa educatiei in unele cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator mihai.luchian

Mai este o problema aici in privinta pretului anumitor piese de care multi nu tin cont si anume ca si cel care vinde a cumparat la randul lui acele piese dand anumite sume de bani plus alte cheltuieli . Alta ar fi ca la o motocicleta sunt doar cateva anumite piese care au valoare si asta doar cererii de pe piata iar celelalte au intradevar valoare de fier vechi asa ca spuneti voi cum ar fi bine sa procedeze la vanzare acel "samsar" cum va place unora sa folositi acest termen in mod tendentios . Sau alt punct de vedere ar ar fi asa cum a zis si Aleku , cumperi anumite piese din inertie si dupa aia constati ca nu vei avea poate nevoie de ele niciodata si atunci le pui la vanzare . Iarasi uitam ca datorita catorva "samsari" pasionati reusim sa ne tinem in viata " Fiarele vechi " dar asta e ne place sa fabulam ca noi sunte mai boemi , pacifisti , mai buni ,mai uniti etc ....vax .... asta e doar o himera in realitate ne mancam ca niste caini imediat dupa ce am parasit masa la care am mancat si am baut impreuna . Uitam ca platim in viata de zi cu zi la toate lucrurile mai mult cu 200 - 300- 500 la suta decat pretul de productie asa cum a mai specificat cineva aici mai sus ....etc .

Dragii mei,

 

Va apreciez asa nostalgici cum sunteti voi. Dar am o intrebare: Bunicii nostri ce ar spune despre noi ca ne chinuim sa reparam motocicletele care le-au scos lor peri albi cand putem sa folosim ultima tehnologie existenta? Hai sa gandim in viitor. Trecutul este ca la restaurantele traditionale si pensiunile traditionale: carul cu boi plin de flori sta in curte, pe gazon, lacuit, frumos, pe alee este Land Rover iar in garaj Valtra, Massey Ferguson, John Deer. Si eu vreau la fel sa fac: o motocicleta cu atas sa o curat sa o vopsesc, sa o completez cu ce ii lipseste, eventual nichelez, desigur si sa o pun in curte MONUMENT!

Daca aveti si nu va trebuie, oricat de rau ar arata, sunt dispus sa pun sapa la muzeu si sa sap via cu utilaje automatizate.

 

Multumesc si astept fiare vechi la vopsit si transformat in monumente ca or fi si ele obosite saracele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

 

Va apreciez asa nostalgici cum sunteti voi. Dar am o intrebare: Bunicii nostri ce ar spune despre noi ca ne chinuim sa reparam motocicletele care le-au scos lor peri albi cand putem sa folosim ultima tehnologie existenta? Hai sa gandim in viitor. Trecutul este ca la restaurantele traditionale si pensiunile traditionale: carul cu boi plin de flori sta in curte, pe gazon, lacuit, frumos, pe alee este Land Rover iar in garaj Valtra, Massey Ferguson, John Deer. Si eu vreau la fel sa fac: o motocicleta cu atas sa o curat sa o vopsesc, sa o completez cu ce ii lipseste, eventual nichelez, desigur si sa o pun in curte MONUMENT!

Daca aveti si nu va trebuie, oricat de rau ar arata, sunt dispus sa pun sapa la muzeu si sa sap via cu utilaje automatizate.

 

Multumesc si astept fiare vechi la vopsit si transformat in monumente ca or fi si ele obosite saracele.

Uite gasesti aici la George Bogdan cateva exact pentru ce vrei tu sa faci . Pe alese .

/index.php?/topic/93871-bursa-comunistelor/page-332

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
Vizitator MosRahao

Intr-adevar, la acest moment am depasit 1.900 de euro (inclusiv cumpararea motocicletei, acte, piese diverse si manopera).

 

Actualizare :

 

- inca 450 ron un alt atas, de IJ4 - cu tot cu cadru, roata si toate partile componente, in stare buna

- inca 500 ron vopsitorie atas la barca, cadru si aripa - include vopseaua, consumabilele, manopera

- inca 100 ron un alt motor, din care s-au folosit carterele si alte piese marunte

- inca 30 ron alte doua semnalizatoare sh, model vechi

- inca 30 ron un cric lateral

- inca 900 ron (cca, ca nu mai stiu exact), insemnand: vopsitorie motocicleta, inclusiv sablare cadru, inlocuit shea, refacere instalatie electrica, diverse alte remedieri de tinichigerie, electrice si la motor, inlocuit cartere, cumparare alte piese marunte, platit posta, manopera pentru toate astea

- inca 50 ron 4 alte tampoane de cauciuc pentru atas

- inca 50 ron diverse suruburi, saibe si piulite ce au fost inlocuite la atas

 

Urmeaza : 100 ron cost taxe RAR inlocuire serie motor in C.I.V., alti bani pentru realizare parbriz atas si probabil si altele...

 

T O T A L : 1.900 + 500 = 2.400 euro. IJPlaneta 5 cu atas.

 

Si ai fi de acord acu sa o vinzi la pretul corect de 200 - 400 euro cum considera unii ca ar valora . Asta-i intrebarea la care ar trebui sa-si raspunda multi carora li se pare ca-s pacaliti .

 

Asadar, daca (sa presupunem ca) as vinde-o, considerand un cost rotund de investitie de 2.500 euro si un profit de 30 % (este considerat rezonabil pentru o activitate comerciala), "pretul corect" de vanzare in cazul motocicletei mele ar fi de 3.250 euro.

 

:laugh: :D :laugh:

 

Revenind la tema discutiei, reiterez ideea la care vad ca nimeni nu a rezonat. Inteleg motivele de ezitare dar numai asa se poate stabili, cumva, "un pret corect" : publicand fiecare dintre noi preturile pieselor cumparate si/sau ale diverselor lucrari realizate, fiecare la modelul sau de motocicleta. Daca chiar suntem interesati de stabilirea pretului corect si de materializarea ideii de comunitate.

 

Altfel, doar mestecam vorbe.

 

Jivina Sovietica la momentul cumpararii, in decembrie 2011:

 

ij-22.jpg?w=865

ij11.jpg?w=759

 

Dupa doi ani, in toamna lui 2013:

 

jivina-1-oct-2013.jpg?w=960

jivina-2-oct-2013.jpg?w=960

 

(Intre timp, motocicleta are o imagine si mai buna si completa decat cea din pozele din toamna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actualizare :

 

- inca 450 ron un alt atas, de IJ4 - cu tot cu cadru, roata si toate partile componente, in stare buna

- inca 500 ron vopsitorie atas la barca, cadru si aripa - include vopseaua, consumabilele, manopera

- inca 100 ron un alt motor, din care s-au folosit carterele si alte piese marunte

- inca 30 ron alte doua semnalizatoare sh, model vechi

- inca 30 ron un cric lateral

- inca 900 ron (cca, ca nu mai stiu exact), insemnand: vopsitorie motocicleta, inclusiv sablare cadru, inlocuit shea, refacere instalatie electrica, diverse alte remedieri de tinichigerie, electrice si la motor, inlocuit cartere, cumparare alte piese marunte, platit posta, manopera pentru toate astea

- inca 50 ron 4 alte tampoane de cauciuc pentru atas

- inca 50 ron diverse suruburi, saibe si piulite ce au fost inlocuite la atas

 

Urmeaza : 100 ron cost taxe RAR inlocuire serie motor in C.I.V., alti bani pentru realizare parbriz atas si probabil si altele...

 

T O T A L : 1.900 + 500 = 2.400 euro. IJPlaneta 5 cu atas.

 

 

Asadar, daca (sa presupunem ca) as vinde-o, considerand un cost rotund de investitie de 2.500 euro si un profit de 30 % (este considerat rezonabil pentru o activitate comerciala), "pretul corect" de vanzare in cazul motocicletei mele ar fi de 3.250 euro.

 

:laugh: :D :laugh:

 

Revenind la tema discutiei, reiterez ideea la care vad ca nimeni nu a rezonat. Inteleg motivele de ezitare dar numai asa se poate stabili, cumva, "un pret corect" : publicand fiecare dintre noi preturile pieselor cumparate si/sau ale diverselor lucrari realizate, fiecare la modelul sau de motocicleta. Daca chiar suntem interesati de stabilirea pretului corect si de materializarea ideii de comunitate.

 

Altfel, doar mestecam vorbe.

Este foarte simpla treaba.Preturile intr-o economie de piata (tranzactiile noastre cu motociclete pe o piata libera,respecta cu strictete legile economiei de piata) sunt reglate prin legea cererii si ofertei.Structura pretului este data de economia politica si are mai multe componente.Printre componente;cheltuielile trecute,cheltuialile prezente si cheltuielile viitoare.Este clar ca daca eu am un produs ce merge pe piata la concurenta cu altele 10 si eu am stabilit un pret mult mai mare decat al produselor concurente,nu va putea fi vandut niciodata.Deci pretul nu este corect.Apare si situatia de monopol.Eu am un produs al carui pret l-am stabilit la de cinci ori mai mult decat valoarea sa calculata.Atata numai ca produsul meu este singurul de pe piata si este dorit de 10 clienti.Normal ca cel care si-l va fi dorit mai mult va plati pretul exagerat de mare si in acel moment acest pret exagerat devine "pretul corect" .

Ca sa sintetizez.Pretul corect este pretul platit.

Bafta la tranzactionari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Ca sa sintetizez.Pretul corect este pretul platit.

 

Oarecum, da! :peace:

 

M-as mai bucura si daca o sa se risipeasca -si cu aceasta ocazie- mitul asta: comunistele sunt ieftine. O comunista NU este ieftina, asa cum reiese si din expunerea mea de mai sus. Si nici motociclismul, de fapt; indiferent de vehiculul folosit (cu exceptia tastaturii), nu e deloc ieftin. Din contra.

 

Revenind la tema discutiei, reiterez ideea la care vad ca nimeni nu a rezonat. Inteleg motivele de ezitare dar numai asa se poate stabili, cumva, "un pret corect" : publicand fiecare dintre noi preturile pieselor cumparate si/sau ale diverselor lucrari realizate, fiecare la modelul sau de motocicleta. Daca chiar suntem interesati de stabilirea pretului corect si de materializarea ideii de comunitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mitul asta: comunistele sunt ieftine

te contrazic, ce ai scris tu e valabil pentru majoritatea, nu pentru toate. Eu am una cumparata cu 12 milioane si am facut 20.000 km fara probleme. ZERO probleme. Un RK costa 3-4 milioane si tine 50.000 km. Intretinere 47 de lei la fiecare 20.000 km.

Am avut si una din anii '60, cumparata cu 3 milioane, reparata cu 7 milioane, am mers 36.000 km cu putine probleme, intretinere 30 de lei la fiecare 20.000 km. Era cam puturoasa si nu tinea pasul cu traficul de astazi dar daca vroiai sa pleci cu ea stiai ca te duce si te-aduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zero probleme la care le-ai dat tu importanta sau pe care le-ai inclus pe lista de reparatii. Asa cu orice mergi 20.000km, problema e ce mai faci dupa? Nu se mai merita sa o repari si o vinzi "in rodaj" sau incepi sa bagi bani? Orice om de pe strada iei, si orice motocicleta o iei la puricat, gasesti doua probleme. Ca le repari sau nu si mergi pana in victoria finala, e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iara se i-au discutiile cu la un topic ,, controversat " :rolleyes:

Cu reverire la pretul corect nu prea exista asa ceva exista doar pretul pietei. Unele motociclete au o anumita valoare pe piata si altele nu. La noi motociclete de valoare nu prea au mai ramas si la capitolul restaurare - vopsit, cromat cauciucuri etc nu bag aici costul pieselor de schimb - te costa cam la fel si pentru ij planeta si pentru zundapp .Diferenta este ca posibiliatea de a-ti recupera banii investiti intr-un zundapp este mult mai mare fata de un ij.

Pur si simplu sunt unele moto existente la noi pe piata care nu se mai merita restaurate,bagat bani in ele. Daca tot bagi bani intr-un ij planeta devine mai rentabil sa cumperi moto de la noi doar pt cadru cu acte si sa cumperi din Ucraina sau R.Moldova una in mintile ei.

Mai este si problema pieselor de schimb existente pentru ele ieftine unele din ele dar proaste.

Daca tot vobim de pretul corect la 20 km de mine in comuna Boteni pe drumul ce leaga Campulung de Targoviste se afla un Ij jupiter aproape nou neumblat in motor cu acte numere vechi la 350 euro daca sunt amatori dau nr de tel al proprietarului.

post-36913-0-66214000-1386533785_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...