octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, In dimineata aceasta mergand spre servici cu motoreta am observat o fluctuatie a acului indicator de temperatura si anume: La relanti se duce acul pana la penultima liniuta iar daca accelerez revine la jumatate sau unde este normal sa fie. Deasemenea in timpul mersului acul nu flucteaza ci sta normal la jumatate sau mai jos. Ventilatorul radiatorului intra normal si se opreste normal. Ce ar putea fi? Banuiesc eu ca sonda de temperatura dar nu prea stiu eu care este. Motoreta este Honda Hornet model 2002 PC36. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, In dimineata aceasta mergand spre servici cu motoreta am observat o fluctuatie a acului indicator de temperatura si anume: La relanti se duce acul pana la penultima liniuta iar daca accelerez revine la jumatate sau unde este normal sa fie. Deasemenea in timpul mersului acul nu flucteaza ci sta normal la jumatate sau mai jos. Ventilatorul radiatorului intra normal si se opreste normal. Ce ar putea fi? Banuiesc eu ca sonda de temperatura dar nu prea stiu eu care este. Motoreta este Honda Hornet model 2002 PC36. Multumesc Daca accelerezi pe loc revine? Sau daca mergi revine? De cand ai motocicleta? Eu cred ca merge normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Si cand accelerez pe loc si in timpul mersului. Deci atat timp cat este accelerata acul indica corect. Pana acum nu facea asa si am motoreta de aproape doua luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Verifica intai sa nu ai aer in instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Din pacate nu stiu cum sa verific daca am aer. Dar daca ar fi asa, motorul nu se aeriseste singur prin circulatia lichidului? Si dece dintr-o data asa? Ce de mesterit la ea nu am mesterit, decat curatat si uns lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Eu as verifica mai repede cu un multimetru incarcarea bateriei ca nu prea cred ca iti incarca constant daca zici ca acul o i arazna numa la relanti si cand e turat nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 incarcarea este buna. 13,8 - 14,30. Bateria buna, luminile nu fluctueaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Atunci ma gandesc ca ori ai o problema la bobina de la acul de apa din bord ori sonda apa. E cam ciudata problema ta ca numai la relanti nu indica corect, aer in instalatie sunt aproape sigur ca nu ai (daca aveai nu isi mai facea circuitul si se supra incalzea) de aerisit il poti aerisi la pompa de apa are un surub care de desface si se tine asa pana incepe sa curga apa fara aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ai contact imperfect. Verifica toata mufele de pe instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Colegul Coste se pare ca a avut dreptate. Am verificat incarcarea acum cand am ajuns acasa si se pare ca la relanti cu faza scurta aprinsa am undeva intre 12,5 - 12,8 cateodata 13,20 cu fluctuatii adica nu un voltaj constant. Daca accelerez se trece de 13,8. La relanti cu luminile stinse am peste 14V si cand sting luminile revine si acul indicatorului de temperatura la normal. Este pe duca releul de incarcare, nu? Daca este releul, ar putea strica si bateria? Ca deabia am schimbat-o acum 2 saptamani. Editat Mai 13, 2013 de octavianvarzaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Mie mi se par normale valorile alea. Editat Mai 13, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 cand accelerezi pe loc si scade acul ventilatorul merge sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Depinde de temperatura motorului. Din ce am observat ventilatorul porneste si se opreste corect. Adica daca o tin accelerata si acul este putin peste jumate, ventilatorul merge. La relanti acul poate indica la penultima liniuta dar ventilatorul sa nu functioneze pentru ca temperatura reala a motorului este sub 100 grade, temperatura la care porneste ventilatorul. Sper ca m-am facut inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 atunci ai aer in instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Daca ar fi sa am aer de ce la relanti cand inchid farul revine si acul indicator? Ciudat nu? Tind sa cred ca este din cauza variatiei de tensiune acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 acum am citit si urmatoarele posturi, il citisem doar pe primul. numai ca n-am inteles faza asta: "La relanti cu luminile stinse am peste 14V si cand sting luminile revine si acul indicatorului de temperatura la normal." verifica mufele si, foarte important, masa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 La relanti cu luminile aprinse fluctueaza acul indicator adica se duce aproape de maxim Daca opresc luminile acul revine la normal. Daca accelerez cu luminile aprinse iar revine acul la normal. La relanti cu luminile aprinse fluctueaza acul indicator adica se duce aproape de maxim Daca opresc luminile acul revine la normal. Daca accelerez cu luminile aprinse iar revine acul la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) ceasul cauta un hornestist sa iti "imprumute ceasul" ( trase bot in bot, mufa de colo pusa dincolo. tre decat scos farul din cele doua suruburi) daca face la fel... dar in mod sigur cu alt ceas va functiona normal Editat Mai 13, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 S-ar putea repara in vreun fel ceasul? Sau eventual cum l-as putea verifica altfel decat cu inlocuirea cu alte ceasuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 folosesti un ciocan mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Si o dalta sau patent si sarma ca la dacie (nu m-am putut abtine ) Cand motorul e oprit dar cu contactul pun acul sta fix sau ?. Daca ai posibilitatea sa incerci cu alt releu de incarcare ar fi bine sau bord cum zicea cineva sau mai simplu scoti de tot releul din mufa si pornesti motoru sa vezi daca tot asa face acel ac sau sta normal dar nu o tine prea mult pornita ca ramai fara curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 nu se poate repara...e un miez magnetic invelit in cateva sute si sute de spire...no chance... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Asa era la modelele mai vechi dar la astea mai noi e cu motoras, dar nici la alea cu motoras nu prea vad ce poti sa repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Cred ca pana la urma o las asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Incearca totusi si cu releul de incarcare scos din mufa ca nu cred ca ai mult de demontat sa ajungi la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.