Sari la conținut

Variatie ac indicator temperatura Hornet


Postări Recomandate

Salutare,

 

In dimineata aceasta mergand spre servici cu motoreta am observat o fluctuatie a acului indicator de temperatura si anume: La relanti se duce acul pana la penultima liniuta iar daca accelerez revine la jumatate sau unde este normal sa fie. Deasemenea in timpul mersului acul nu flucteaza ci sta normal la jumatate sau mai jos.

Ventilatorul radiatorului intra normal si se opreste normal.

 

Ce ar putea fi? Banuiesc eu ca sonda de temperatura dar nu prea stiu eu care este.

Motoreta este Honda Hornet model 2002 PC36.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In dimineata aceasta mergand spre servici cu motoreta am observat o fluctuatie a acului indicator de temperatura si anume: La relanti se duce acul pana la penultima liniuta iar daca accelerez revine la jumatate sau unde este normal sa fie. Deasemenea in timpul mersului acul nu flucteaza ci sta normal la jumatate sau mai jos.

Ventilatorul radiatorului intra normal si se opreste normal.

 

Ce ar putea fi? Banuiesc eu ca sonda de temperatura dar nu prea stiu eu care este.

Motoreta este Honda Hornet model 2002 PC36.

 

Multumesc

Daca accelerezi pe loc revine? Sau daca mergi revine?

De cand ai motocicleta? Eu cred ca merge normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as verifica mai repede cu un multimetru incarcarea bateriei ca nu prea cred ca iti incarca constant daca zici ca acul o i arazna numa la relanti si cand e turat nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci ma gandesc ca ori ai o problema la bobina de la acul de apa din bord ori sonda apa. E cam ciudata problema ta ca numai la relanti nu indica corect, aer in instalatie sunt aproape sigur ca nu ai (daca aveai nu isi mai facea circuitul si se supra incalzea) de aerisit il poti aerisi la pompa de apa are un surub care de desface si se tine asa pana incepe sa curga apa fara aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul Coste se pare ca a avut dreptate. Am verificat incarcarea acum cand am ajuns acasa si se pare ca la relanti cu faza scurta aprinsa am undeva intre 12,5 - 12,8 cateodata 13,20 cu fluctuatii adica nu un voltaj constant. Daca accelerez se trece de 13,8. La relanti cu luminile stinse am peste 14V si cand sting luminile revine si acul indicatorului de temperatura la normal.

 

Este pe duca releul de incarcare, nu? Daca este releul, ar putea strica si bateria? Ca deabia am schimbat-o acum 2 saptamani.

Editat de octavianvarzaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de temperatura motorului. Din ce am observat ventilatorul porneste si se opreste corect. Adica daca o tin accelerata si acul este putin peste jumate, ventilatorul merge. La relanti acul poate indica la penultima liniuta dar ventilatorul sa nu functioneze pentru ca temperatura reala a motorului este sub 100 grade, temperatura la care porneste ventilatorul.

Sper ca m-am facut inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La relanti cu luminile aprinse fluctueaza acul indicator adica se duce aproape de maxim

Daca opresc luminile acul revine la normal.

Daca accelerez cu luminile aprinse iar revine acul la normal.

 

La relanti cu luminile aprinse fluctueaza acul indicator adica se duce aproape de maxim

Daca opresc luminile acul revine la normal.

Daca accelerez cu luminile aprinse iar revine acul la normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceasul

 

;)

 

cauta un hornestist sa iti "imprumute ceasul" ( trase bot in bot, mufa de colo pusa dincolo. tre decat scos farul din cele doua suruburi) daca face la fel... dar in mod sigur cu alt ceas va functiona normal

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o dalta sau patent si sarma ca la dacie (nu m-am putut abtine :))

 

 

Cand motorul e oprit dar cu contactul pun acul sta fix sau ?. Daca ai posibilitatea sa incerci cu alt releu de incarcare ar fi bine sau bord cum zicea cineva sau mai simplu scoti de tot releul din mufa si pornesti motoru sa vezi daca tot asa face acel ac sau sta normal dar nu o tine prea mult pornita ca ramai fara curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...