Sari la conținut

Aprilia Pegaso 650 Din 2000


Postări Recomandate

salut prieteni,

am mai pus odata aceasta intrebare despre partea electrica, dar acum am mai observat ceva:

- daca aprind farul si apas pe frana scade intensitatea chiar daca il accelerez lumina ramane tot slaba (aceeasi problema am avut-o si la dacie - nu facea masa motorul cu caroseria si a trebuit sa trag punte de masa)

- daca mai si clcsonez se stropeste de tot sunetul

- cand vrea ea merge bine, cand nu (mai ales cand e rece) trebuie sa aprin faza scurta ca altfel nu pot sa plec cu ea de pe loc (da rateuri si moare motorul)

 

nu stiu ce sa fac sunt in incepator in ale tehnicii pe doua roti (la camioane ma pricep, la turisme la fel, la ......, dar la motoare ..? nu)

 

daca nu ii dau de cap am sa ma duc la service cu ea dar acolo,,..... trebuie si .... stiti voi.

poate are cineva o idee !

 

salut si va multumescjava script:emoticon(':banana:', 'smid_30')java script:emoticon(':lol:', 'smid_27')

java script:emoticon(';)', 'smid_27')

java script:emoticon(':banana:', 'smid_30')

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut prieteni,

am mai pus odata aceasta intrebare despre partea electrica, dar acum am mai observat ceva:

- daca aprind farul si apas pe frana scade intensitatea chiar daca il accelerez lumina ramane tot slaba (aceeasi problema am avut-o si la dacie - nu facea masa motorul cu caroseria si a trebuit sa trag punte de masa)

- daca mai si clcsonez se stropeste de tot sunetul

- cand vrea ea merge bine, cand nu (mai ales cand e rece) trebuie sa aprin faza scurta ca altfel nu pot sa plec cu ea de pe loc (da rateuri si moare motorul)

 

nu stiu ce sa fac sunt in incepator in ale tehnicii pe doua roti (la camioane ma pricep, la turisme la fel, la ......, dar la motoare ..? nu)

 

daca nu ii dau de cap am sa ma duc la service cu ea dar acolo,,..... trebuie si .... stiti voi.

poate are cineva o idee !

 

salut si va multumescjava script:emoticon(':banana:', 'smid_30')java script:emoticon(':lol:', 'smid_27')

java script:emoticon(';)', 'smid_27')

java script:emoticon(':banana:', 'smid_30')

 

-masoara incarcarea

-curatza mufele toate cu wd40

-bateria are curent sa porneasca dimineatza? daca nu prea... incearca sa bagi bateria la redresor si vezi daca face tot asa

-cel mai probabil releul de incarcare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am ramas pe centura cu ea. .... sa-mi trag una !

mergeam cu faza mica . nu mai tragea, dadea rateuri....am apris faza mare. am continuat drumul,.....au inceput becurile sa arda prea tare..... s-a facut prea multa lumina .si ........s-a ars faza scura, ......

am continuat drumul......, iar pe la Berceni a trebuit sa pun frana si a murit motorul, ..... am impins la el dar degeaba..... vine unu si-mi da curent si pleaca ........(cu socul tras la maxim cu faza mare aprinsa (care acum arata ca o pozitie), of sa-m i trag una.

in momentul cand se aprindea stopul de frana se oprea motorul.

bateria frigea f f f tare(e normal) este din 2000.04.01 de cand e motorul.

maine o ia dracu ii pun bateria noua, bujie noua , ii masor incarcarea si ......... JAR cat cuprinde.

este posibil sa fie bacteria dracu in scurt ???

ce parere aveti??

orice idee e bine primita, multam fain. :lol: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simptomele tale se regasesc si la BMW F650 si pot insemna 2 lucruri

- releu futut care da tensiune prea mare . Scrie mai sus ce se inamplta

- contacte imperfecte pe undeva : la bmw releul are 6 fire : 3 galben, negru, rosu, verde. Verdele masoara tensiunea de dupa contact si ar trebui sa indice releului daca tensiunea de iesire e suficienta sau nu.

Daca ai un contact imperfect pe circuitul de feed-back , atunci tensiunea citita de releu va fi mai mica decat cea reala iar releul va incerca sa compenseze ridicand tensiunea de iesire.

 

Nu stiu daca releul tau e cu 5 sau 6 fire, dar daca e cu 6, verifica si punctul 2 inainte de a-l schimba . E mai ieftin decat schimbarea si de altfel in cazul ala schimbarea releului nu rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simptomele tale se regasesc si la BMW F650 si pot insemna 2 lucruri

- releu futut care da tensiune prea mare . Scrie mai sus ce se inamplta

- contacte imperfecte pe undeva : la bmw releul are 6 fire : 3 galben, negru, rosu, verde. Verdele masoara tensiunea de dupa contact si ar trebui sa indice releului daca tensiunea de iesire e suficienta sau nu.

Daca ai un contact imperfect pe circuitul de feed-back , atunci tensiunea citita de releu va fi mai mica decat cea reala iar releul va incerca sa compenseze ridicand tensiunea de iesire.

 

Nu stiu daca releul tau e cu 5 sau 6 fire, dar daca e cu 6, verifica si punctul 2 inainte de a-l schimba . E mai ieftin decat schimbarea si de altfel in cazul ala schimbarea releului nu rezolva problema.

 

daca i s-au ars becurile omului si a fiert bateria, e clar ca e dus releul, ce sa mai caute in circuite, si daca tu ai BNW si releu cu 6 fire, lasa-l pe om in pace ca el are PEGASO cu 5 fire, da oricum ar mrge si releul tau doar ca nu folosesti firu ala verde. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: salut FRATILOR SI VA MULTUMESC pt parerile voastre,

dimineata la 8.00 am fost pe ea sa-i dau de cap . iar pe seara tot ea mi-a dat de cat (sa-mi trag una)

ier dupa ce am patit, am ajuns acasa si am scos bacteria de 12v si 12 ah de la vitrina (noua) am preparat-o cu acid (ca la carte) iar dimineata la treaba.

inainte de inlocuire am pus aparatul de masura pe cea veche - 12 v la rece si 3 v cand dadeam la demaror si nu pornea.

dupa ce am inlocuit-o sa vedeti:

- plecare la sfert de buton

- motorul mergea altfel (belea, se simtea diferenta in vibratii, parca mai intrase un cilindru in hora, era super)

- am pus aparatul:- 12.03 la rece, - 11,30 la rupere totul perfect)

acum va rog sa ma ajutati

- in turatii fara consumatori ajungea la 15,13......chiar si 16,...

- cu consumatori faza mica 14,5 si 15,.., cu faza mare 13,8 si 14,...

- am dat telefon la un prieten si mi-a zis (verificare fire, inlocuire releu de proba, atentie amperaj bacterie,.....)

- mai vine si un bun prieten (planetist 5) si ii dau bataia pe aratura si pe noroaie........ mergem mergem mergem iau o tranta pe laterala in mocirla ma chinui sa o ridic ii trag iar gaz .... se lasa seara, aprin lumina (intre timp i-am schimbat si becul care se arsese ieri) nu prea eram multumit de culoarea fazei scurte, trag faza mare si le omoram iar, la un moment dat se opreste fiara, ii dau la buton sii.......sa-mi trag iar una ..... sa-mi bag sa - mi scot seara pe camp apucate si impinge si chiar are compresie saraca ........ ma rog o fac sa porneasca....... dau iar fuga spre garaj (intre tim ma umplu bine de (cuvant urat), cad intr-o balta de 40 cm si.......asta e viata de motorist incepator.....dar e belea de frumoasa), o impingemiar si plecam.

- pana la garaj am mers doa cu faza mica. dupa ce o opresc ii dau la buton.... o ia mai gru dar o ia. s-a facut 22,.. ma apuc si o demontez,.... aduc aparatul si incep masuratorile... la rece 11,... la pornire 9,...

- Aprin consumatorii:- faza scurta la turatie 12,.. - faza lunga la turatie 11,03

- scot bacteria de pe socialista care era de 9 ah si o pun pa a mea ( o ajut sa plece ca era la blana) si masor: - fara consumatori 13,4 cu faza scurta in turatie 14,.. , cu faza lunga in turatie 13,...

- vin acasa si ma uit in manual ce fel de bacterie vrea fiara si ....12v 12ah deci bacteria mea este buna (dar nu o ajuta incarcarea

 

intrebarea finala : de ce pe bacteria de 9 ah se comporta binisor incarcarea ?

de ce dimineata a ajuns la 15,... 16,... AH la turatie (f mult) ?

azi cand am schimbat becul am demontat toata fata (asa e la inceput pana inveti) si am vazut un fir rosu cu alb pe la ceasuri care atarna, era cu papuc dar nu statea infipt nicaieri m-am uitat bine dar nu am avut unde sa-l pun deci l-am lasat asa.

 

si o ultima remarca (cred ca v-am stresat mult dar..... trebuie sa-i dau de cap ca...... imitrag una) cand aprin pozitiile bordul are o intensitate - cand aprin faza scurta scade intensitatea bordului - cand aprind faza lunga mai scade putin int. bord dar la acceleratii nu mai fluctueaza intensitatea farurilor .

 

 

va multumesc pt sfaturile ce vor urma

 

bune, rele va rog sa le exprimati aleg si eu ce cred si trebuie sa-i dau de cap !

 

multam fain prieteni ;) :banana: :crack: :banana: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...