Sari la conținut

Recomandare SS pentru DE./Nurburgring


Larry Flyt
 Share

Moto SS  

66 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Oameni buni, am nevoie de ajutorul vostru ! Usor si sigur,se apropie vremea cand trebuie sa o intind in DE,definitiv.

Avand in vedere acest lucru, doresc sa-mi cumpar un motor pe injectie...si m-am oprit la SS.(din mai multe motive)

 

Experienta pe SS=0 (ca am mers cativa km cu fiecare in parte, tot aia e' !)

Experienta pe circuit=0 (nu am servit nici macar AMK)

 

Permis si mobra(zx-11) din 2007.

Permis auto: 2004 (merg de la 15 ani pe drumuri publice,nu aveam nici o gara !)

Incidente=0 (de nici o natura)

 

Vreau si eu niste sfaturi si raspunsuri din partea:

-celor care au fost pe Nurburgring

-celor ce au experienta de circuit (Amk, Selena,Hungaroring, nu conteaza !)

-celor ce detin un SS, de cel putin 2-3 sezoane.

 

Am facut un poll(sper ca l-am facut bine, e' pentru prima oara) si am expus modelele. Le voi scrie si aici:

-GSX-R 1000 (alegerea mea, explic si de ce !)

-R 1

-S1000RR

-ZX-10R

 

De ce Gsx-R-ul?Simplu, pretul si cel mai important, imi permite sa dozez puterea pe trepte, lucru bine venit,avand in vedere experienta mea.Nu vreau sa am surprize, atat tot.

As dori sa o utilizez 70% circuit, 30% pe autobahn. Nu ma intereseaza musai sa fiu cel mai rapid acolo, ma intereseaza un motor fiabil si sa prind experienta. Rapide sunt toate, zic eu.

 

Si nu in ultimu' rand,ce credeti, sa stau cuminte sau sa ma aventurez acolo ?!

 

Astept parerile voastre,multumesc !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea - ce zici tu acolo !? acele motoare de 1000 nu sunt SS ci sunt Superbike-uri :) adica SBK! SS (supersport este clasa 599cc - aka 600)!!!!

 

Cred ca e necesar sa arunci o privire la filmu a Twist of the Wrist 2 a lui Keith Code si dupa aceea la lectiile oferite de Andy Ibbot ;) Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea - ce zici tu acolo !? acele motoare de 1000 nu sunt SS ci sunt Superbike-uri :) adica SBK! SS (supersport este clasa 599cc - aka 600)!!!!

 

Cred ca e necesar sa arunci o privire la filmu a Twist of the Wrist 2 a lui Keith Code si dupa aceea la lectiile oferite de Andy Ibbot ;) Bafta multa!

Scuze, dar nu ma pricep asa de bine. Am vizionat filmul si nu o singura data. Mersi !

Cine este Andy Ibbot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andy Ibbot este elevul cel mai bun a lui Keith Code :) are scoala deschisa in UK, multi instructori au invatat de la cei 2!!!! Bafta multa! EU as alege intre Kawa si Yamaha - sunt doar preferinte personale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprilia rsv4 factory aprc sau ducati panigale?

ai si traction control si tot ce vrei (pentru autobahn) si ca sa te salveze in caz ca sari calul pe circuit. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mai bine intrebi asta pe un forum din afara.Aici pe forum sunt doar cativa in stare sa iti dea un sfat bun cu privire la ce motor ar fi bine sa iti iei pentru circuit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de o mobra ieftina, de 600 , si de remorca sau de o duba.Motorul de 1000 risti sa-l faci praf din prima si e pacat.

 

Pe mobra personala nu ai voie sa pui gume de pista, nu ai voie sa ai antigel in motor iar interesul tau e sa te distrezi si sa inveti. Cu mobra de strada nu o sa faci altceva decat figuratie deoarece iti va fi teama sa n-o dai pe jos... Scriu de pe tel asa ca in cazul in care n-am reusit sa ma fac inteles...asta e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andy Ibbot este elevul cel mai bun a lui Keith Code :) are scoala deschisa in UK, multi instructori au invatat de la cei 2!!!! Bafta multa! EU as alege intre Kawa si Yamaha - sunt doar preferinte personale

Multumesc pentru info !

 

aprilia rsv4 factory aprc sau ducati panigale?

ai si traction control si tot ce vrei (pentru autobahn) si ca sa te salveze in caz ca sari calul pe circuit. :peace:

Motoare pentru profesionisti, nu sunt nici pe departe profi ! Bine..si celelalte sunt, dar astea in V din ce am auzit...mortale la propriu!

 

Da, mai bine intrebi asta pe un forum din afara.Aici pe forum sunt doar cativa in stare sa iti dea un sfat bun cu privire la ce motor ar fi bine sa iti iei pentru circuit...

Da, ce sa zic...macar sa ma lamureasca cu circuitul. Mai mult mi-e frica de circuit decat de mobra. (aia stie sa mearga si incet, chiar si pe circuit) In fine, ramane de vazut.

 

Ai nevoie de o mobra ieftina, de 600 , si de remorca sau de o duba.Motorul de 1000 risti sa-l faci praf din prima si e pacat.

 

Pe mobra personala nu ai voie sa pui gume de pista, nu ai voie sa ai antigel in motor iar interesul tau e sa te distrezi si sa inveti. Cu mobra de strada nu o sa faci altceva decat figuratie deoarece iti va fi teama sa n-o dai pe jos... Scriu de pe tel asa ca in cazul in care n-am reusit sa ma fac inteles...asta e

Nu e' nici o problema, stai linistit ! Nu stiu, ma simt nevoit sa-ti dau dreptate ! Neavand experienta de circuit, informatiile sunt bine venite ! Este posibil ca 1000 sa fie prea mult, as minti sa spun ca nu mi-e frica, dar imi este ! Sunt obisnuit cu un mers relaxat, in mare legal, nu redline,etc. Las asta pentru smecheri

Vroiam si eu o mobra performanta, dar asta e, cel mai bine o iau progresiv, atat cu banii cat si cu cilindreea ! Cred ca ar fi cazul sa invat din greseli si sa las "figurile" la o parte, avand in vedere ca am inceput pe zx-11(asa a fost conjunctura,cadou) si vreau sa invat ceva.

 

Mersi pentru raspunsuri, va tin la curent !:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

nordschleife e un circuit imens... asta inseamna ca o sa-l inveti greu sau... niciodata, daca nu-l inveti vei merge un pic mai tare ca pe strada .. nimic senzational

n-am vazut cursuri pe acolo

e un fel de parc de distractii auto/moto

 

daca esti serios cu mersul pe circuit aia Zolder la ~100 km

 

http://www.circuit-zolder.be/nl/content/motor

 

unde ai cursuri si esti in grup de incepatori + instructor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, cum sa nu fiu serios? Daca nu eram, nu va dadeam detalii despre mine, pe ce am inceput, etc. Dar vreau mai mult ! Se pare ca ai dreptate, Zolder e' baza pentru mine ! Macar sunt instructori acolo, ma invata una, alta...ce nu stiu.

 

Mersi mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand , motocicleta vrei sa o iei noua sau ceva SH de 3-4 ani ?

Daca vrei moto noua atunci ai de ales intre Kawa ZX10 si Aprilia RSV4 (parere personala si da , m-am dat si pe BMW)

Daca vrei SH conteaza in primul rand anul , pretul si starea tehnica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zolder e perfect pentru ce doresti tu, plus ca au niste preturi umane pentru serviciile pe care le ofera.

Corect, abia astept sa iau legatura cu ei ! Cunosc limba germana bine si inca invat, cu profesor !

 

In primul rand , motocicleta vrei sa o iei noua sau ceva SH de 3-4 ani ?

Daca vrei moto noua atunci ai de ales intre Kawa ZX10 si Aprilia RSV4 (parere personala si da , m-am dat si pe BMW)

Daca vrei SH conteaza in primul rand anul , pretul si starea tehnica .

M-am decis ! Gixu are dreptate,mai multi baieti au spus la fel, ceva ieftin pentru circuit! Si pentru strada, Aprilia RSV 4, cred ca o cumpar nou nouta..90% sigur !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am nevoie de ajutorul vostru ! Usor si sigur,se apropie vremea cand trebuie sa o intind in DE,definitiv.

Avand in vedere acest lucru, doresc sa-mi cumpar un motor pe injectie...si m-am oprit la SS.(din mai multe motive)

 

Experienta pe SS=0 (ca am mers cativa km cu fiecare in parte, tot aia e' !)

Experienta pe circuit=0 (nu am servit nici macar AMK)

 

Permis si mobra(zx-11) din 2007.

Permis auto: 2004 (merg de la 15 ani pe drumuri publice,nu aveam nici o gara !)

Incidente=0 (de nici o natura)

 

Vreau si eu niste sfaturi si raspunsuri din partea:

-celor care au fost pe Nurburgring

-celor ce au experienta de circuit (Amk, Selena,Hungaroring, nu conteaza !)

-celor ce detin un SS, de cel putin 2-3 sezoane.

 

Am facut un poll(sper ca l-am facut bine, e' pentru prima oara) si am expus modelele. Le voi scrie si aici:

-GSX-R 1000 (alegerea mea, explic si de ce !)

-R 1

-S1000RR

-ZX-10R

 

De ce Gsx-R-ul?Simplu, pretul si cel mai important, imi permite sa dozez puterea pe trepte, lucru bine venit,avand in vedere experienta mea.Nu vreau sa am surprize, atat tot.

As dori sa o utilizez 70% circuit, 30% pe autobahn. Nu ma intereseaza musai sa fiu cel mai rapid acolo, ma intereseaza un motor fiabil si sa prind experienta. Rapide sunt toate, zic eu.

 

Si nu in ultimu' rand,ce credeti, sa stau cuminte sau sa ma aventurez acolo ?!

 

Astept parerile voastre,multumesc !

 

Am o singura intrebare: vrei sa mergi la modul sportiv (competitiv) pe circuit sau plimbare?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

EU MI-AS LUA HAYABUSA SI LE-AS RUPE CAPUL :alcy:

te indoaie unu cu o 600cc care merge in pluton intermediate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o singura intrebare: vrei sa mergi la modul sportiv (competitiv) pe circuit sau plimbare?

Vreau sa invat tot ce este de invatat pe circuit, abia dupa, pot sa vorbesc de modul sportiv. Cat despre un motor nou sau aproape nou, vreau si eu ceva hightech, pentru sufletelu' meu, atat tot. Sunt ferm convins ca nu prea sunt de mine, nevertheless, o sa-mi cumpar !

Maine vorbesc cu cei de la United Motors, vreau sa vad acel RSV 4 mai de aproape si desigur, lista de preturi.

Am discutat si de BMW cu niste baieti " cel mai rapid SBK, cel mai tare pe circuit, zic ei !" Eu stiu un singur lucru, nu vreau sa dau xxxx euro pe un motor si apoi sa-l fac praf,pe circuit !

 

Se pare ca sunt baieti aici care stiu sa ofere un sfat, cinste lor ! :cheers:

 

@art

 

Am si eu un dulap pe 2 roti,nu e hayabusa, dar inca poate ! Vreau sa incerc un SBK, macar pe autobahn pot spune ca am unde sa ma dau cu ea, nu ca in Romania.

Editat de Ice-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raportul pret / calitate cred ca gsx-r-ul il are mai bun. bune si frumoase sunt toate. depinde de constitutia ta (gsx-r-ul este cam cea mai joasa). bmw-ul are o gramada de sisteme care te ajuta sa nu cazi..

sunt multe variabile..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as fi in locul tau, si as "investi" in distractia asta (pt ca e unul dintre cele mai costisitoare sporturi) as incepe prin a-mi alege motocicleta pe care stau cel mai bine.

Pozitia, dupa parerea mea, e cea mai importanta si cat timp nu te regasesti pe motocicleta pe care o pilotezi, fie din cauza gabaritului, fie din cauza ergonomiei, n-ai sa fii 100% multumit.

Daca ai posibilitatea sa testezi modelele care iti fac cu ochiul, pe pista, fa-o si apoi alege. Suspensiile, comenzile, scaritele pot fi modificate pentru mers pe circuit, dar geometria motocicletei mai greu. Un aspect important e si "ground clerance" la inclinari mari cu anvelope de pista, nu de strada. Sa iei in calcul si asta in eventualitatea unui test.

Ar mai fi de notat etajarea treptelor in cutie. E cunoscut faptul ca RSV-ul are treapta intai foarte lunga. Aici vorbim deja de utilizare spre capacitatea maxima a agregatului. E adevarat ca se poate modifica raportul transmisiei finale din pinoane si nu e costisitor, dar daca nu te intelegi cu etajarea cutiei, costa mai scump sa o modifici pe aia.

 

Nu in ultimul rand, ia serios in calcul o scoala de pilotaj, inca de la prima ta intrare pe un circuit.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raportul pret / calitate cred ca gsx-r-ul il are mai bun. bune si frumoase sunt toate. depinde de constitutia ta (gsx-r-ul este cam cea mai joasa). bmw-ul are o gramada de sisteme care te ajuta sa nu cazi..

sunt multe variabile..

Este foarte posibil sa-mi cumpar un Gixer K1(K2,K3) pentru pista si sa invat pe ea, sunt foarte accesibile si cel mai probabil, o sa dau de pamant cu ea. Ideea de motor nou pentru pista cade, am observat cum sta treaba. Ca si constitutie: 1.82 inaltime,71,5kg, trag de fiare regulat.

 

Daca as fi in locul tau, si as "investi" in distractia asta (pt ca e unul dintre cele mai costisitoare sporturi) as incepe prin a-mi alege motocicleta pe care stau cel mai bine.

Pozitia, dupa parerea mea, e cea mai importanta si cat timp nu te regasesti pe motocicleta pe care o pilotezi, fie din cauza gabaritului, fie din cauza ergonomiei, n-ai sa fii 100% multumit.

Daca ai posibilitatea sa testezi modelele care iti fac cu ochiul, pe pista, fa-o si apoi alege. Suspensiile, comenzile, scaritele pot fi modificate pentru mers pe circuit, dar geometria motocicletei mai greu. Un aspect important e si "ground clerance" la inclinari mari cu anvelope de pista, nu de strada. Sa iei in calcul si asta in eventualitatea unui test.

Ar mai fi de notat etajarea treptelor in cutie. E cunoscut faptul ca RSV-ul are treapta intai foarte lunga. Aici vorbim deja de utilizare spre capacitatea maxima a agregatului. E adevarat ca se poate modifica raportul transmisiei finale din pinoane si nu e costisitor, dar daca nu te intelegi cu etajarea cutiei, costa mai scump sa o modifici pe aia.

 

Nu in ultimul rand, ia serios in calcul o scoala de pilotaj, inca de la prima ta intrare pe un circuit.

 

Bafta!

1-Gixer 600/750 pregatit pentru pista (eu vreau sa invat mai intai)

2-Scoala de "pilotaj", ca circuit, Zolder. Dupa ce termin si ma simt stapan pe aia, punctul 3 !

3-RSV 4 aprc nou sau aproape nou, ramane sa ma decid, inca sunt in dubii. O sa ma interesez la sange de ea, sa vad diferente de preturi,etc.

4-3300 euro(neimpozabili) conform contractului deja semnat + 15mil vechi aici in tara, acesta este venitul meu sigur ! Altele nu scriu, ca nu reprezinta obiectul unui contract. Mult,putin,sper sa ma descurc, ca nu vreau sa traiesc doar pentru motociclism. Mai am si eu alte asteptari de la viata asta amarata...

 

Usor si batraneste, le rezolv pe toate. Va multumesc pentru ajutor si sfaturi ! :ok: Tinem legatura pe masura progresului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto,ca deobicei pe site, se intreaba ce sa aleg dintre 4 motociclete noi de 15000E, se ajunge la concluzia ca e mai bine sa inveti pe una de 3000E (nu ca nu ar fi adevarat) ca mai apoi sa visezi la un model nou ,dar care nu face parte din primele 4 pentru care ai facut poll.

 

Cooleanu'! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea e' forum, sa intreb, sa cer pareri. Cat despre modele, no comment, se intampla. Visez?! Visele sunt pentru copii, asta ca sa fiu baiat finut si sa nu scriu mai multe.

 

De ce trebuie sa strice cineva mereu "distractia", din nimic?! Chiar m-am mirat, fara injuraturi,contre, amenintari...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca distractia abia acum poate incepe, nu am stricat eu nimic! :crack: Am intrebat si eu pe forum mai demult ce sa-mi iau dintre 2 modele, dupa ce m-am documentat asupra lor si la sfarsit am ales unul din cele 2.

Zici ca o sa castigi 3500E/luna, ai internet ca se vede :D, mi se pare foarte ciudat sa vii sa intrebi despre 4 modele, sa faci si poll, apoi sa consideri ca nu e bine ce faci si sa il alegi pe al 5-lea. Dar stai,cine stie la ce cofetarie te mai duci si o sa zica altul acolo ca Ducati 1199 e miezu' de fapt, ala trebuie cumparat!

 

Asa ca daca tot e facut tot topicul la caterinca sa continuam cu caterinca,nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Da' de ce vrei sa cumperi miar cand chiar tu ai recunoscut ca nu stii sa te dai pe cicuit/strada.In cazul tau si un 600 e prea mult pe circuit . ,,experienta'' ta pe zx11 e 0 in afara faptului ca ai permis si poti sa il folosesti pentru uzul cotidian fara sa il exploatezi la mai mult de 30%, putere/ciclistica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca distractia abia acum poate incepe, nu am stricat eu nimic! Am intrebat si eu pe forum mai demult ce sa-mi iau dintre 2 modele, dupa ce m-am documentat asupra lor si la sfarsit am ales unul din cele 2.

Zici ca o sa castigi 3500E/luna, ai internet ca se vede , mi se pare foarte ciudat sa vii sa intrebi despre 4 modele, sa faci si poll, apoi sa consideri ca nu e bine ce faci si sa il alegi pe al 5-lea. Dar stai,cine stie la ce cofetarie te mai duci si o sa zica altul acolo ca Ducati 1199 e miezu' de fapt, ala trebuie cumparat!

 

Asa ca daca tot e facut tot topicul la caterinca sa continuam cu caterinca,nu?

Ai chef de caterinca? Bun asa, face bine la moral.:) Am internet aici, locuiesc in localitatea Scarpinatii de Sus. Tu ai avut de ales intre 2 mobre sh si preturi echilibrate, pe cand eu,nu! Am cerut sfaturi mai complexe si le-am primit,slava cerului ! Le multumesc inca o data!

Te rog sa-mi spui si mie, e' adevarat ce zice amicu' tau Iorgu, ca o arzi numai in linie dreapta? :crack:

 

Da' de ce vrei sa cumperi miar cand chiar tu ai recunoscut ca nu stii sa te dai pe cicuit/strada.In cazul tau si un 600 e prea mult pe circuit . ,,experienta'' ta pe zx11 e 0 in afara faptului ca ai permis si poti sa il folosesti pentru uzul cotidian fara sa il exploatezi la mai mult de 30%, putere/ciclistica

Da, ai dreptate, la fel ca restul baietilor.Tocmai de aceea ma reprofilez, in cazul circuitului. Acum,te rog sa ma scuzi putin, trebuie sa-i scriu colegei Niko.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...