adovis77 Postat Iulie 12, 2013 Autor Share Postat Iulie 12, 2013 Nasol. Daca nu vrei sa inlocuiesti volanta din cauza filetelor, poti sa mi-o aduci sa-ti refac filetele cu insertie. Salutare. Am reusit sa scot cele doua suruburi rupte din volanta. Am bagat flacara si apoi am centrat surubelnita electrica cu un burghiu metalic de 2mm pe problema si au iesit fara ezitare. Astea doua filete n-au nimic in neregula. In schimb nu stiu ce sa fac cu al treilea filet. Cand am desfacut carcasa surubul era afara , s-a desurubat singur de la tensiunile suportate. Poti repara asa ceva prin insertie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Se rezolva dar va trebui sa treci pe la service. Ai datele de contact in semnatura mea. Eu de maine sunt plecat din tara insa poti sa rezolvi daca il contactezi pe Adi, mecanicul meu: 0727 668 618 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Se pare ca au filetele sunt ok deocamdata. 20Nm ca la carte, se strange cam greu ce-i drept. http://www.youtube.com/watch?v=PkmUsJjSiiY&feature=youtu.be Cunoaste careva un sudor care face lucrari la domiciliu? Am un surub rupt in motor. E iesit in afara vreo 1.5cm. Vreau sa-i sudez o piulita pentru ca apoi sa-l extrag cu tubulara. https://lh6.googleusercontent.com/-pfTxUaO2Qz4/UeQOXvMQmBI/AAAAAAAACEE/t5ZYCD_KJo8/w879-h659-no/IMG_0363.jpg Am dat cu ancora chimica de metal pe piulita aceea . astept pana maine sa vedem daca sudeaza ca sa bag tubulara. Incercand sa scot un surub rupt cu un mox am uitat ca prostu' de riscul zgarierii blocului motor : https://lh5.googleusercontent.com/-Gj7qrAX7x-M/UeVUpM_1UbI/AAAAAAAACFs/CijViBtLq04/w925-h694-no/20130716_170919.jpg E ok daca pun doar garnitura cu pasta de eransare? Editat Iulie 15, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Surubul ala ar trebui incalzit cu flacara ca sa poti sa-l desprinzi mai usor, dar nu stiu ce sanse reale ai sa-l scoti. Merita incercat. Daca nu, doar bormasina te mai poate salva... Slefuieste cu un smighel fin zgarieturile alea, dupa aceea dai cu un film de pasta de etansare peste garnitura si ar trebui sa etanseze perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Surubul ala ar trebui incalzit cu flacara ca sa poti sa-l desprinzi mai usor, dar nu stiu ce sanse reale ai sa-l scoti. Merita incercat. Daca nu, doar bormasina te mai poate salva... Slefuieste cu un smighel fin zgarieturile alea, dupa aceea dai cu un film de pasta de etansare peste garnitura si ar trebui sa etanseze perfect. Mersi Alex! Am bagat flacara pe blocul motor si apoi am bagat pe rand : clete normal , cleste mox, cheie franceza . Nu iese. Am lipit si o piulita cu adeziv Bison de metal crezand ca va suda (am asteptat 24h) si apoi voi putea baga cheia sa desfac dar degeaba, adezivii aia sunt o gluma. Am taiat si pe centru cu un polizor unghiular pentru ca apoi sa bag surubelnita dreapta dar nici asa nu merge, se rup marginile. Am folosit extractoare de suruburi fara succes. Am folosit WD40 cu incredere, tot degeaba. E intepenit de Satan acolo ,singura solutie se pare ca e sudura. Asta daca n-o sa rupa la contactul cu blocul motor, si nu m-ar mirca la cat l-am stresat in procesul de extractie. Mersi mult . Am sa dau pe garnitura de hartie cu pasta (si pe o parte si pe cealalta, nu-i asa?) dupa ce o sa i dau frumos cu niste glaspapir auto , sper sa iasa bine. Editat Iulie 16, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Iep, dai pe ambele parti ale garniturii. In mod normal se da cu vaselina, dar daca suprafetele nu sunt plane atunci dai cu silicon. Poti incerca prima data cu vaselina sa vezi daca tine, daca nu dai cu silicon a doua oara si tre sa mearga. Io as da cu vaselina pe garnitura din klingherit, e destul de groasa si acopera imperfectiunile. Am scos suruburi cu sudura cum zici tu, dar erau suruburi cu diametru mare (peste M10). Io zic ca o sa se rupa iar surubul ala cand o sa tragi cu cheia de el, fix unde intra in carter si tot o sa trebuiasca sa-l bagi bormasina pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Iep, dai pe ambele parti ale garniturii. In mod normal se da cu vaselina, dar daca suprafetele nu sunt plane atunci dai cu silicon. Poti incerca prima data cu vaselina sa vezi daca tine, daca nu dai cu silicon a doua oara si tre sa mearga. Io as da cu vaselina pe garnitura din klingherit, e destul de groasa si acopera imperfectiunile. Am scos suruburi cu sudura cum zici tu, dar erau suruburi cu diametru mare (peste M10). Io zic ca o sa se rupa iar surubul ala cand o sa tragi cu cheia de el, fix unde intra in carter si tot o sa trebuiasca sa-l bagi bormasina pe el. Am si eu banuaiala asta, al naibii surub. De frica sa nu stric ceva ma gandesc daca e vreo pb daca-l las asa si leg doar 11 suruburi in loc de cele 12. Am mers asa 8000km cu motorul pana sa-mi pice starter clutchul si n-am avut pb. Dar si asa tot parca ar trebui rezolvata problema, daca nu acum in viitor tot trebuie scos dracul ala de acolo . Editat Iulie 16, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 In mod normal, fiind un surub din partea de sus nu o sa-ti dea ulei pe acolo, poate doar fff putin spre deloc. Faza e ca pe acolo o sa intre apa in motor (apa vine de sus, right?)si o sa se contamineze uleiul mai rapid. Io as face pe dracu in patru sa-l scot, chit ca dau gaura si sparg carterul (am facut asta ) ) dar ma asigur ca surubul ala prinde bine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 A incercat asta deja, dar nu a mers...Extractoarele astea sunt pentru suruburi care nu sunt ruginite si printr-un motiv sau altul s-au rupt. Pana acum nu am reusit sa scot niciun surub cu asa ceva, de fiecare data am folosit bormasina si burghie mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Extractoarele alea sunt bune pb dar pentru suruburi de marime peste medie. Toate exemplele de pe Youtube cu acele extractoare folosesc suruburi proaspat infiletate (mari) si normal ca functioneaza. In mod normal, fiind un surub din partea de sus nu o sa-ti dea ulei pe acolo, poate doar fff putin spre deloc. Faza e ca pe acolo o sa intre apa in motor (apa vine de sus, right?)si o sa se contamineze uleiul mai rapid. Io as face pe dracu in patru sa-l scot, chit ca dau gaura si sparg carterul (am facut asta ) ) dar ma asigur ca surubul ala prinde bine acolo. Corect, trebuie rezolvat , o sa incerc cu sudura apoi daca nu o sa gaurim din nou. Editat Iulie 16, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.