Sari la conținut

Probleme pornire Virago 535


Postări Recomandate

Nasol.

Daca nu vrei sa inlocuiesti volanta din cauza filetelor, poti sa mi-o aduci sa-ti refac filetele cu insertie.

 

Salutare. Am reusit sa scot cele doua suruburi rupte din volanta. Am bagat flacara si apoi am centrat surubelnita electrica cu un burghiu metalic de 2mm pe problema si au iesit fara ezitare. Astea doua filete n-au nimic in neregula.

 

In schimb nu stiu ce sa fac cu al treilea filet. Cand am desfacut carcasa surubul era afara , s-a desurubat singur de la tensiunile suportate.

 

Poti repara asa ceva prin insertie ?

 

20130712_201628.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se rezolva dar va trebui sa treci pe la service. Ai datele de contact in semnatura mea. Eu de maine sunt plecat din tara insa poti sa rezolvi daca il contactezi pe Adi, mecanicul meu: 0727 668 618

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca au filetele sunt ok deocamdata. 20Nm ca la carte, se strange cam greu ce-i drept.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PkmUsJjSiiY&feature=youtu.be



Cunoaste careva un sudor care face lucrari la domiciliu? Am un surub rupt in motor. E iesit in afara vreo 1.5cm. Vreau sa-i sudez o piulita pentru ca apoi sa-l extrag cu tubulara.

 

 

https://lh6.googleusercontent.com/-pfTxUaO2Qz4/UeQOXvMQmBI/AAAAAAAACEE/t5ZYCD_KJo8/w879-h659-no/IMG_0363.jpg

 

Am dat cu ancora chimica de metal pe piulita aceea . astept pana maine sa vedem daca sudeaza ca sa bag tubulara.



Incercand sa scot un surub rupt cu un mox am uitat ca prostu' de riscul zgarierii blocului motor :

 

https://lh5.googleusercontent.com/-Gj7qrAX7x-M/UeVUpM_1UbI/AAAAAAAACFs/CijViBtLq04/w925-h694-no/20130716_170919.jpg

 

E ok daca pun doar garnitura cu pasta de eransare?

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala ar trebui incalzit cu flacara ca sa poti sa-l desprinzi mai usor, dar nu stiu ce sanse reale ai sa-l scoti. Merita incercat. Daca nu, doar bormasina te mai poate salva...

Slefuieste cu un smighel fin zgarieturile alea, dupa aceea dai cu un film de pasta de etansare peste garnitura si ar trebui sa etanseze perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala ar trebui incalzit cu flacara ca sa poti sa-l desprinzi mai usor, dar nu stiu ce sanse reale ai sa-l scoti. Merita incercat. Daca nu, doar bormasina te mai poate salva...

Slefuieste cu un smighel fin zgarieturile alea, dupa aceea dai cu un film de pasta de etansare peste garnitura si ar trebui sa etanseze perfect.

 

Mersi Alex!

 

Am bagat flacara pe blocul motor si apoi am bagat pe rand : clete normal , cleste mox, cheie franceza . Nu iese. Am lipit si o piulita cu adeziv Bison de metal crezand ca va suda (am asteptat 24h) si apoi voi putea baga cheia sa desfac dar degeaba, adezivii aia sunt o gluma.

 

Am taiat si pe centru cu un polizor unghiular pentru ca apoi sa bag surubelnita dreapta dar nici asa nu merge, se rup marginile.

 

Am folosit extractoare de suruburi fara succes.

 

Am folosit WD40 cu incredere, tot degeaba.

 

E intepenit de Satan acolo ,singura solutie se pare ca e sudura. Asta daca n-o sa rupa la contactul cu blocul motor, si nu m-ar mirca la cat l-am stresat in procesul de extractie.

 

 

Mersi mult . Am sa dau pe garnitura de hartie cu pasta (si pe o parte si pe cealalta, nu-i asa?) dupa ce o sa i dau frumos cu niste glaspapir auto , sper sa iasa bine.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iep, dai pe ambele parti ale garniturii. In mod normal se da cu vaselina, dar daca suprafetele nu sunt plane atunci dai cu silicon. Poti incerca prima data cu vaselina sa vezi daca tine, daca nu dai cu silicon a doua oara si tre sa mearga. Io as da cu vaselina pe garnitura din klingherit, e destul de groasa si acopera imperfectiunile.

Am scos suruburi cu sudura cum zici tu, dar erau suruburi cu diametru mare (peste M10). Io zic ca o sa se rupa iar surubul ala cand o sa tragi cu cheia de el, fix unde intra in carter si tot o sa trebuiasca sa-l bagi bormasina pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iep, dai pe ambele parti ale garniturii. In mod normal se da cu vaselina, dar daca suprafetele nu sunt plane atunci dai cu silicon. Poti incerca prima data cu vaselina sa vezi daca tine, daca nu dai cu silicon a doua oara si tre sa mearga. Io as da cu vaselina pe garnitura din klingherit, e destul de groasa si acopera imperfectiunile.

Am scos suruburi cu sudura cum zici tu, dar erau suruburi cu diametru mare (peste M10). Io zic ca o sa se rupa iar surubul ala cand o sa tragi cu cheia de el, fix unde intra in carter si tot o sa trebuiasca sa-l bagi bormasina pe el.

 

Am si eu banuaiala asta, al naibii surub. De frica sa nu stric ceva ma gandesc daca e vreo pb daca-l las asa si leg doar 11 suruburi in loc de cele 12. Am mers asa 8000km cu motorul pana sa-mi pice starter clutchul si n-am avut pb.

 

Dar si asa tot parca ar trebui rezolvata problema, daca nu acum in viitor tot trebuie scos dracul ala de acolo .

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal, fiind un surub din partea de sus nu o sa-ti dea ulei pe acolo, poate doar fff putin spre deloc. Faza e ca pe acolo o sa intre apa in motor (apa vine de sus, right?)si o sa se contamineze uleiul mai rapid. Io as face pe dracu in patru sa-l scot, chit ca dau gaura si sparg carterul (am facut asta :)) ) dar ma asigur ca surubul ala prinde bine acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat asta deja, dar nu a mers...Extractoarele astea sunt pentru suruburi care nu sunt ruginite si printr-un motiv sau altul s-au rupt. Pana acum nu am reusit sa scot niciun surub cu asa ceva, de fiecare data am folosit bormasina si burghie mici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extractoarele alea sunt bune pb dar pentru suruburi de marime peste medie. Toate exemplele de pe Youtube cu acele extractoare folosesc suruburi proaspat infiletate (mari) si normal ca functioneaza.



In mod normal, fiind un surub din partea de sus nu o sa-ti dea ulei pe acolo, poate doar fff putin spre deloc. Faza e ca pe acolo o sa intre apa in motor (apa vine de sus, right?)si o sa se contamineze uleiul mai rapid. Io as face pe dracu in patru sa-l scot, chit ca dau gaura si sparg carterul (am facut asta :)) ) dar ma asigur ca surubul ala prinde bine acolo.

 

Corect, trebuie rezolvat , o sa incerc cu sudura apoi daca nu o sa gaurim din nou.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...