Sari la conținut

Hyadum
 Share

Postări Recomandate

Honda PCX 150, 153cc, eSP, idle-stop.

Primele 2 bucati vor veni in tara in curand, si speram ca "familia" sa se mai extinda.

Voi reveni cu poze si un review personal dupa livrare.

post-24643-0-04663500-1369749527_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cel de la SMAEB, acelasi care acum vine in toata tara pentru test drive, impreuna cu inca 3 care erau pe stoc, sunt modele 2010 de 125. Nu sunt sigur daca exista vreun PCX 125 model 2013 in Romania. Posibil sa aiba probleme pentru ca nu a fost folosit. Eu cand l-am testat a mers bine, inclusiv sistemul idle-stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Updates pentru doritori:

 

Din momentul lansarii comenzii ferme, si pana la livrare, lucrurile au mers cam asa:

 

- 31 zile de la data comenzii pentru productia modelului (nu exista pe stoc in Europa) si sosirea din Tailanda in Bucuresti.

- 15 zile pentru receptia de catre importator, mutarea din depozit in showroom, efectuarea omologarii RAR si emiterea CIV-ului.

 

Cu putin noroc, pana la sfarsitul saptamanii o sa fie gata si mergem sa le ridicam. :mexicanwave:



Momentul mult asteptat a sosit. Dupa ceva amanari pe la dealer si incompetente pe la DRPCIV, am reusit sa aduc scuterul acasa, si astazi ma duc sa ridic talonul si numarul.

 

Cateva poze cu jucaria:

 

zrzl.jpg

 

eyxn.jpg

 

xeaq.jpg

 

 

f8rc.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. In general, nu. Doar daca este foarte mica (S, si sa fie ea mica din design). Eu am incercat cu Schubert S1 Pro si nu am sanse sa mai inchid saua. In schimb intra geaca, manusile si husa :D Pentru casca si alte bagaje o sa iau un topcase de 48l, in care intra si 2 casti full face mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Merci, din pacate din cauza unor interventii chirurgicale am stat in spital si apoi acasa toata luna, si nu am mai putut sa merg deloc. Imi pare rau ca acusi trece vara, si eu am facut doar 120km :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sa-l stapanesti sanatos!

Cit te-a dus jucaria?

Legat de sistemul start/stop, nu inteleg ce sens are asa ceva pe un scuter care oricum consuma putin!

Nu-ti uzeaza bateria si starterul avand in vedere ca pornirile/opririle sunt extrem de dese?

Cum functioneaza sistemul?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica e vreo 3000 euro, e tehnologie noua. are alte sisteme de pornire,fara uzuri,etc....sau poate e doar marketing...

Salut,

 

S-al stapanesti sanatos!

Cit te-a dus jucaria?

Legat de sistemul start/stop, nu inteleg ce sens are asa ceva pe un scuter care oricum consuma putin!

Nu-ti uzeaza bateria si starterul avand in vedere ca pornirile/opririle sunt extrem de dese?

Cum functioneaza sistemul?

Salut, intr-adevar nu prea are sens, pentru ca diferenta de consum la 100km cu sau fara acest sistem este extrem de mica. Am incercat sa masor 100 km folosind sistemul fata de 100km in conditiile in care am lasat Idling activ. Din pacate este extrem de greu sa rulezi din nou 100 km in exact aceleasi conditii (aceleasi drumuri, conditii meteo, aglomeratie in trafic, ....). Consumul la mine nu a trecut de 2.5L/ 100km niciodata. Probabil daca socotesti la zeci de mii de km incepe sa conteze, ca nu mai vorbim daca gandesti global: economia care s-ar face daca toate autovehiculele ar avea in dotare un astfel de sistem.

 

Totusi un plus mare la capitolul inovatie si diferentiere fata de alte marci/modele.

 

Oricum, dupa ce incepi sa folosesti sistemul, cand stai la semafor intr-o coloana de 30 de masini, a caror motoare se afla in functionare desi temporizatorul semaforului arata 60 secunde rosu, incepi sa realizezi ca face sens. Cele 30 de masini daca ar avea toate motoarele oprite in cele 60 de secunde, chiar ar conta, pentru economia combustibil/bani, ptr aer mai curat si ptr tine care esti pe scuter si inhalezi fumurile lor timp de .... 60 secunde ;)

 

este diferit sistemul decat la electromotoarele normale. Este magnetic, fara frictiune si uzura mecanica.

http://world.honda.com/motorcycle-picturebook/idling-stop/

Editat de manasilviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Imi cer scuze, eu inca nu am avut timp sa testez cum se cuvine modelul, cu atat mai putin sistemul start-stop si diferentele de consum. Asa este, daca nu faci sute de km pe zi prin oras, probabil diferenta de consum este insesizabila. Cred ca mai mult ma incanta faptul ca 0 rpm inseamna 0 poluare. Bateria este diferita fata de un scuter normal, ca sa faca fata la porniri repetate. Probabil si alternatorul e altul. In rest nu am auzit de probleme la sistemul idle stop, in afara de modelul de 125 din 2011, la o persoana care mergea prin trafic bara la bara doar 5-10km pe zi, si nu avea timp bateria sa se incarce.

Colegul meu "aventura" cu PCX-ul, dl. George, a mers aprox 1500km pe el, si are un consum mediu de 2-2.1l/100km, in conditiile in care merge mai mult prin oras, si are aprox 90kg. Eu zic ca este foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi cer scuze, eu inca nu am avut timp sa testez cum se cuvine modelul, cu atat mai putin sistemul start-stop si diferentele de consum. Asa este, daca nu faci sute de km pe zi prin oras, probabil diferenta de consum este insesizabila. Cred ca mai mult ma incanta faptul ca 0 rpm inseamna 0 poluare. Bateria este diferita fata de un scuter normal, ca sa faca fata la porniri repetate. Probabil si alternatorul e altul. In rest nu am auzit de probleme la sistemul idle stop, in afara de modelul de 125 din 2011, la o persoana care mergea prin trafic bara la bara doar 5-10km pe zi, si nu avea timp bateria sa se incarce.

Colegul meu "aventura" cu PCX-ul, dl. George, a mers aprox 1500km pe el, si are un consum mediu de 2-2.1l/100km, in conditiile in care merge mai mult prin oras, si are aprox 90kg. Eu zic ca este foarte bine.

Dl. George !!! Oooo, pai dansu scoate si 1.5 l / 100 de km daca se supara niţel. Transmite'tii salutari din partea mea si condoleante pt. celebrul burgman

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, o sa-i transmit. Dar de ce condoleante, ca inca are si Burgman-ul, si merge cu el in afara orasului.

Am mai mers si eu inca 100km si toate bune pana acum. La 210 km inca mai am 2/9 liniute la rezervor, deci am un consum de 2.22l/100km la primul plin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce dracu' i-ar trebui? e un 125 de oras, se opreste suficient de bine.

foxule, la man te-ai dat cu d-alea mari in loc sa experimentezi tinere talente :))

a fost super senzatie sa ma dau cu pcx-ul dupa F800; aveam impresia ca stau pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca m am dat destul cu altele

e aiurea,dai o galagie de bani pe ceva din 2013, iar un scteul honda ( ex phanteonm, de 125 , 2003, merge 120 si are diskuri pe ambele roti )

in fine, ma deranjeaza consumerismul, ca pcx-ul mi a placut tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca un pcx normal consuma 2.2 in oras, ii propun lui soimu sa ii ataseze un set de pedale, caci pedaland la plecarea de pe loc se reduce semnificativ consumul, sa zicem cu 0,5 litri / 100.

Apoi sa-i monteze o panza pliabila, un fel de vela si musi instalatie gpl, apoi sa vezi consumu dracu, trecem de la litri la suta in sute de grame la suta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si mie mi-ar fi placut, dar cred ca mai mult estetic, discul spate. Orice vehicul franeaza 70% fata si 30% spate, iar 30% din 129kg chiar nu are nevoie de disc. Sunt alte chestii care ma deranjaza mai mult, si la 3000 euro ar fi trebuit sa le aiba:

 

- roti ceva mai mari, ca simti orice denivelare

- suspensii reglabile, sau ceva mai bune (roti mici+suspensii tari=hard ass pe gropi)

 

As fi dat linistit sistemul idle stop pentru lucrurile de mai sus.

Dar totusi, am terminat primul rezervor: 240km cu 6l. Mai mult decat incantat. Iar intretinerea este pe masura. In jur de 100 lei o revizie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

- suspensii reglabile, sau ceva mai bune (roti mici+suspensii tari=hard ass pe gropi)

Pentru astea exista MasterCard..

Despre diametrul rotilor, daca te mai alina gandul sa stii ca orice scuter cu roti mici zguduie la fel, inainte sa-l cumperi trebuia sa te orientezi catre altceva care are roti mai mari.

Se cheama economie de piata, iei o mobra cu toate cele si apoi bagi o gramada de bani in sei, parbriz, scarite, pentru ca cele stock sunt mizerabile..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...