Hyadum Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Honda PCX 150, 153cc, eSP, idle-stop. Primele 2 bucati vor veni in tara in curand, si speram ca "familia" sa se mai extinda. Voi reveni cu poze si un review personal dupa livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victhor Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Foarte popular acest PCX în Atena, peste tot îl vezi, drăguț scooter, e dotat și cu sistemă Start/Stop, deci un + pentru economie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 da,eu am testat unul de 125 la Smaeb si a murit la relanti. apoi mi-au spus ca e sistemul ala de vina, foarte agila scula,ca o bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 Cel de la SMAEB, acelasi care acum vine in toata tara pentru test drive, impreuna cu inca 3 care erau pe stoc, sunt modele 2010 de 125. Nu sunt sigur daca exista vreun PCX 125 model 2013 in Romania. Posibil sa aiba probleme pentru ca nu a fost folosit. Eu cand l-am testat a mers bine, inclusiv sistemul idle-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 pai ala era problema, de a oprit motorul. chiar ma si gandeam, ''uite frate,honda noua moare la relanti''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Iulie 22, 2013 Autor Share Postat Iulie 22, 2013 Updates pentru doritori: Din momentul lansarii comenzii ferme, si pana la livrare, lucrurile au mers cam asa: - 31 zile de la data comenzii pentru productia modelului (nu exista pe stoc in Europa) si sosirea din Tailanda in Bucuresti. - 15 zile pentru receptia de catre importator, mutarea din depozit in showroom, efectuarea omologarii RAR si emiterea CIV-ului. Cu putin noroc, pana la sfarsitul saptamanii o sa fie gata si mergem sa le ridicam. Momentul mult asteptat a sosit. Dupa ceva amanari pe la dealer si incompetente pe la DRPCIV, am reusit sa aduc scuterul acasa, si astazi ma duc sa ridic talonul si numarul. Cateva poze cu jucaria: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Cateva poze cu spatiile de stocare te rog!Ma intereseaza in special daca incape o casca full face sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Iulie 23, 2013 Autor Share Postat Iulie 23, 2013 Am inteles. In general, nu. Doar daca este foarte mica (S, si sa fie ea mica din design). Eu am incercat cu Schubert S1 Pro si nu am sanse sa mai inchid saua. In schimb intra geaca, manusile si husa Pentru casca si alte bagaje o sa iau un topcase de 48l, in care intra si 2 casti full face mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 ii faci rodajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Iulie 23, 2013 Autor Share Postat Iulie 23, 2013 Da. Momentan il am doar de 1 zi inmatriculat si nu am facut decat vreo 60km. Mai am vreo saptamana sau doua de mers usor usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanix Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Misto rau jucaria, s-o stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat August 27, 2013 Autor Share Postat August 27, 2013 Merci, din pacate din cauza unor interventii chirurgicale am stat in spital si apoi acasa toata luna, si nu am mai putut sa merg deloc. Imi pare rau ca acusi trece vara, si eu am facut doar 120km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 28, 2013 Admin Share Postat August 28, 2013 (editat) Sa-l stapanesti sanatos! Cit te-a dus jucaria? Legat de sistemul start/stop, nu inteleg ce sens are asa ceva pe un scuter care oricum consuma putin! Nu-ti uzeaza bateria si starterul avand in vedere ca pornirile/opririle sunt extrem de dese? Cum functioneaza sistemul? Editat August 30, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 cica e vreo 3000 euro, e tehnologie noua. are alte sisteme de pornire,fara uzuri,etc....sau poate e doar marketing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) cica e vreo 3000 euro, e tehnologie noua. are alte sisteme de pornire,fara uzuri,etc....sau poate e doar marketing... Salut, S-al stapanesti sanatos! Cit te-a dus jucaria? Legat de sistemul start/stop, nu inteleg ce sens are asa ceva pe un scuter care oricum consuma putin! Nu-ti uzeaza bateria si starterul avand in vedere ca pornirile/opririle sunt extrem de dese? Cum functioneaza sistemul? Salut, intr-adevar nu prea are sens, pentru ca diferenta de consum la 100km cu sau fara acest sistem este extrem de mica. Am incercat sa masor 100 km folosind sistemul fata de 100km in conditiile in care am lasat Idling activ. Din pacate este extrem de greu sa rulezi din nou 100 km in exact aceleasi conditii (aceleasi drumuri, conditii meteo, aglomeratie in trafic, ....). Consumul la mine nu a trecut de 2.5L/ 100km niciodata. Probabil daca socotesti la zeci de mii de km incepe sa conteze, ca nu mai vorbim daca gandesti global: economia care s-ar face daca toate autovehiculele ar avea in dotare un astfel de sistem. Totusi un plus mare la capitolul inovatie si diferentiere fata de alte marci/modele. Oricum, dupa ce incepi sa folosesti sistemul, cand stai la semafor intr-o coloana de 30 de masini, a caror motoare se afla in functionare desi temporizatorul semaforului arata 60 secunde rosu, incepi sa realizezi ca face sens. Cele 30 de masini daca ar avea toate motoarele oprite in cele 60 de secunde, chiar ar conta, pentru economia combustibil/bani, ptr aer mai curat si ptr tine care esti pe scuter si inhalezi fumurile lor timp de .... 60 secunde este diferit sistemul decat la electromotoarele normale. Este magnetic, fara frictiune si uzura mecanica. http://world.honda.com/motorcycle-picturebook/idling-stop/ Editat August 28, 2013 de manasilviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Septembrie 7, 2013 Autor Share Postat Septembrie 7, 2013 Salut! Imi cer scuze, eu inca nu am avut timp sa testez cum se cuvine modelul, cu atat mai putin sistemul start-stop si diferentele de consum. Asa este, daca nu faci sute de km pe zi prin oras, probabil diferenta de consum este insesizabila. Cred ca mai mult ma incanta faptul ca 0 rpm inseamna 0 poluare. Bateria este diferita fata de un scuter normal, ca sa faca fata la porniri repetate. Probabil si alternatorul e altul. In rest nu am auzit de probleme la sistemul idle stop, in afara de modelul de 125 din 2011, la o persoana care mergea prin trafic bara la bara doar 5-10km pe zi, si nu avea timp bateria sa se incarce. Colegul meu "aventura" cu PCX-ul, dl. George, a mers aprox 1500km pe el, si are un consum mediu de 2-2.1l/100km, in conditiile in care merge mai mult prin oras, si are aprox 90kg. Eu zic ca este foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 Salut! Imi cer scuze, eu inca nu am avut timp sa testez cum se cuvine modelul, cu atat mai putin sistemul start-stop si diferentele de consum. Asa este, daca nu faci sute de km pe zi prin oras, probabil diferenta de consum este insesizabila. Cred ca mai mult ma incanta faptul ca 0 rpm inseamna 0 poluare. Bateria este diferita fata de un scuter normal, ca sa faca fata la porniri repetate. Probabil si alternatorul e altul. In rest nu am auzit de probleme la sistemul idle stop, in afara de modelul de 125 din 2011, la o persoana care mergea prin trafic bara la bara doar 5-10km pe zi, si nu avea timp bateria sa se incarce. Colegul meu "aventura" cu PCX-ul, dl. George, a mers aprox 1500km pe el, si are un consum mediu de 2-2.1l/100km, in conditiile in care merge mai mult prin oras, si are aprox 90kg. Eu zic ca este foarte bine. Dl. George !!! Oooo, pai dansu scoate si 1.5 l / 100 de km daca se supara niţel. Transmite'tii salutari din partea mea si condoleante pt. celebrul burgman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Septembrie 13, 2013 Autor Share Postat Septembrie 13, 2013 Am inteles, o sa-i transmit. Dar de ce condoleante, ca inca are si Burgman-ul, si merge cu el in afara orasului. Am mai mers si eu inca 100km si toate bune pana acum. La 210 km inca mai am 2/9 liniute la rezervor, deci am un consum de 2.22l/100km la primul plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 offf, nu mai spune ca ai consum de 2,2, ca iti sar forumistii astia in cap ca esti Soimul maltez si poate te si baneaza. P.S. sau poate ca tu esti Soimul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 nu are disk pe frana spate?!!!!!!!!WTF!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 la ce dracu' i-ar trebui? e un 125 de oras, se opreste suficient de bine. foxule, la man te-ai dat cu d-alea mari in loc sa experimentezi tinere talente ) a fost super senzatie sa ma dau cu pcx-ul dupa F800; aveam impresia ca stau pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 lasa ca m am dat destul cu altele e aiurea,dai o galagie de bani pe ceva din 2013, iar un scteul honda ( ex phanteonm, de 125 , 2003, merge 120 si are diskuri pe ambele roti ) in fine, ma deranjeaza consumerismul, ca pcx-ul mi a placut tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Pai daca un pcx normal consuma 2.2 in oras, ii propun lui soimu sa ii ataseze un set de pedale, caci pedaland la plecarea de pe loc se reduce semnificativ consumul, sa zicem cu 0,5 litri / 100. Apoi sa-i monteze o panza pliabila, un fel de vela si musi instalatie gpl, apoi sa vezi consumu dracu, trecem de la litri la suta in sute de grame la suta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 Da, si mie mi-ar fi placut, dar cred ca mai mult estetic, discul spate. Orice vehicul franeaza 70% fata si 30% spate, iar 30% din 129kg chiar nu are nevoie de disc. Sunt alte chestii care ma deranjaza mai mult, si la 3000 euro ar fi trebuit sa le aiba: - roti ceva mai mari, ca simti orice denivelare - suspensii reglabile, sau ceva mai bune (roti mici+suspensii tari=hard ass pe gropi) As fi dat linistit sistemul idle stop pentru lucrurile de mai sus. Dar totusi, am terminat primul rezervor: 240km cu 6l. Mai mult decat incantat. Iar intretinerea este pe masura. In jur de 100 lei o revizie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2013 Admin Share Postat Septembrie 16, 2013 - suspensii reglabile, sau ceva mai bune (roti mici+suspensii tari=hard ass pe gropi) Pentru astea exista MasterCard.. Despre diametrul rotilor, daca te mai alina gandul sa stii ca orice scuter cu roti mici zguduie la fel, inainte sa-l cumperi trebuia sa te orientezi catre altceva care are roti mai mari. Se cheama economie de piata, iei o mobra cu toate cele si apoi bagi o gramada de bani in sei, parbriz, scarite, pentru ca cele stock sunt mizerabile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.