Sari la conținut

Sfat achizitie Enduro Touring


Postări Recomandate

Io ma tot gandesc sa ma duc prin targ sa iau unu sh ca sa-l pun.

 

Altă variantă, dacă nu vrei grilaj din ţeavă groasă : grilajul interior din cuptorul aragazelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare în idea de a nu mai deschide un topic. Între un XL700V și un DL650, pentru călătorii cu basageră si bagaje (împreună cântărim între 110-120kg), ați alege ____ pentru că _____.

Mulțumesc pentru răbdare,

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu vreau sa te influentez in nici un fel in alegerea ta. Eu mi-s posesor de BMW-uri. Unul e 1200 GS, altul 650 Funduro. Nu iti vorbesc de 1200 ca e cam complicat sa il gasesti la 2.500 de euro. Poate doar in stadiu de proiect :). Iti spun aici cadeva despre Funduro din 1995. L-am luat din Italia de la un mosulica cu 900 de euro, neczut, functional. I-am schimbat totul pe el, de la rulmenti, lant, cauciucuri, galerii admisie, carburatie facuta, furtune, xenon, manere incalzite, priza, parbriz, baterie, freewheel, sa custom, proiectoare, tot ce-ti trece prin cap. In afara de motor. Practic l-am facut ca nou cu vreo 2000 de euro. Adica tot pe acolo pe unde ai si tu banii. Toata chestia asta, inclusiv inmatriculatul a durat cam o luna. Pe urma am avut moto nou, chiar daca in talon e din 95. De patru ani nu am alta grija decat sa ii bag benzina si sa-i schimb uleiul o data la 7.000 km, nu 10.000 cum da neamtu in carte. Daca vrei, e o varianta cu Funduro deoarece e pe carburatie, nu mai ai grija injectiei si electronicii de la GS 650. E foarte fiabila pe orice drum, o persoana, doua persoane, bagaje, tot ce vrei. Consumul extra-urban e 4,1/100, urban 5,5-6. La mine viteza de croaziera e 125 sau peste 135 km/h. Asta deoarece fix intre acele valori incepe sa trepideze si este un pic enervant. Dupa 135 se aseaza pe sosea si nu o mai simti. La fel si pana in 125. Daca mergi pe varianta asta, cel putin o iei de la zero si stii ca ai totul nou si mai stii ce si cand trebuie schimbat. Pentru ca toate piesele sunt pana la urma consumabile. Bafta la cumparaturi, ca sa nu zic la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare în idea de a nu mai deschide un topic. Între un XL700V și un DL650, pentru călătorii cu basageră si bagaje (împreună cântărim între 110-120kg), ați alege ____ pentru că _____.

Mulțumesc pentru răbdare,

Cristi

KLE 500...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy,

Crezi că KLE-ul de 500 ar putea face față unei expediții de tipul celei din care s-au întors Ana și Ionuț?

Un KLE pus la punct cum trebuie face fata oricarei calatorii. Mai putin uneia care presupune noroaie foarte mari. Dar si asta se poate rezolva cu o aripa cross pe fata si niste crampoane cat de cat. In rest...apa, paie si bataie.

 

KLR 650. Mea culpa.

KLR-ul te va rupe la drum lung. Chiar si KLE-urile 91-97-98 au saua lemn, am un prieten care mi-a cerut un swing de sei ca sa se poata si el duce prin Europa cu sotioara intr-un concediu. A zis fata ca nu se compara saua lor (91) cu a mea (99), ambele nemodificate.

Asta nemaivorbind de 2 in linie vs. mono.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum toate drumurile pe care le-am facut eu cu KLE-ul au fost doar cu pasager si au fost foarte ok desi eu nu sunt genul pauzelor. Ma pun la drum si ma mai opresc la destinatie in functie de km evident.

 

Eu sincer nu vad de ce nu ar merge KLE-ul intr-o calatorie ca a lui Ionut.

 

KLR-ul din ce am vazut eu e mai mic decat KLE pentru 2 persoane ca si dimensiune sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata cu bagaje, scule, cabluri, camere fata-spate de rezerva, pompa, toporisca, cort, saci de dormit, izoprene, toate pentru doua persoane. Si asta fara topcase si fara sidecaseuri.

Cu cutii full n-ai nici cea mai mica problema, poti sa iei si canistra, doua caucioace si altele.

 

post-50140-0-46490900-1373973598_thumb.jpg

 

Am cantarit atunci si aveam 25 de kile de bagaje. N-am intampinat nicio problema pe nicio urcare, a tras micuta la mare meserie. Si am urcat ceva pe ceva stancosenii...

 

A, si tankbagul ala e cel mai mic posibil. Ala pe care-l am acum, ceva gen 30 de litri, nu l-am desfacut niciodata la capacitate maxima (e d-ala cu fermuar pentru marit/micsorat).

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arată bine, serios. Mă-ntreb de ce nu l-am luat în calcul până acum...

Cum stă cu rezerva de putere, cu bagaje si pasager?

Pai n-auzi?

 

Am cantarit atunci si aveam 25 de kile de bagaje. N-am intampinat nicio problema pe nicio urcare, a tras micuta la mare meserie. Si am urcat ceva pe ceva stancosenii...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles. Am vrut sa spun ca are roata fata mai mica decat Modelul 600. Deci: TA700 are roata fata mai mica decat TA600. Deci TA700 are mai putine valente "offroad" decat TA600. Deci e cam pe unde e VStromul. Iar eu as allege VStromul in cazul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...