Sari la conținut

tubliss & mousse


blue_led
 Share

Postări Recomandate

Mircea luam din Romania cu 90 euro.

Acela din state am vorbit si eu cu el si pune valoare $40 / bucata. Aia inseamna $80 pe kit. Aia inseamna TVA :)

Daca vrei sa comanzi cu noi, la 90 euro bucata scrie pe pm

 

Ps: nu stiu unde ai gasit tu dar daca e vorba de ala de pe ebay sa sti ca 50 e transportul pt 1 bucata. Urmatoarea bucata e 30 $ nu gratis :) deci vine $80 / kit la transport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar daca este relativ vechi topicul adaug si eu cateva, din experienta.

Pana acum am mers cu moussespate FOARTE UZAT cu un singur opritor, cauciucul era deja dejantat cat o palma sa zic asa.

Imi fugea spatele la greu pe drum drept si pe accelerari dar la urcari nu era panta la care sa nu o urc fara nici cea mai mica problema. Tractiune 100%.

 

Am schimbat mousse-ul si am pus camera (temporar).

Am iesit duminica la o tura si am zis ca innebunesc. Grip 0! La urcari patina in gol!

Primul lucru am dat jos camerele.

 

O sa-mi iau saptamana asta tubliss, nu are ce sa nu fie bun! este solutie perfecta si mult mai ieftina ca si mousse-ul pe termen lung.

 

O sa revin saptamana viitoare dupa prima tura cu tubliss!

 

 

Adica de jur imprejur cauciucul statea pe janta cum trebuie!

Era o zona de o palma ca si marime unde cauciucul era desprins de janta.

Facea rau de tot, pe asfalt abia puteam sa merg, sa nu mai vorbesc de inclinari :)

Gandeste-te ca mergeam cu el asa moale ca si cand mergi pe pana.

Si totusi in padure nu aveam treaba, era super bine si cum spuneam aderenta maxima.

 

Concluzia: un sistem care iti permite sa faci roata cat mai moale fara sa dejanteze, fara sa indoi janta, fara sa faci pana!

Mousse-ul este foarte ok, problema la el este ca e prea tare! Cand vin namoalele ii degeaba!

Solutia (sper eu) este tubliss!

Astept livrarea pe luni la un kit fata spate si apoi prima tura in weekend.

O sa va impartasesc si voua experienta

nu mai vine?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineintele ca am uitat de topicul acesta dar pot sa scriu si acum nu? :)

Recomand cu caldura tubliss.

De cand l-am pus nu am mai avut treaba cu tractiunea iar ca sa nu mai spun ca in cauciuc am presiunea de 0.1 atmosfere dar sunt sigur ca pot sa scot aerul de tot si nu are nicio problema, desi se recomanda minim 0.3.

Eu am cauciuc michelin S12 de cross care este FOARTE TARE in compozitie si chiar cu 0.1 atmosfere abia il pot apasa.

Avantajul tubliss fata de mousse este ca poti sa-ti reglezi presiunea cum ai nevoie, in functie de terenul pe care te dai.

Cu un cauciuc tare precum michelin s12 pot sa iei cate cuie vrei, si fara presiune in roata mergi la fel.

In schimb daca ai cauciuc moale, de ex Goldentyre, daca ai facut pana trebuie s-o repari ca si la masina, cu dop! Avantajul ca se repara repede nu trebuie sa dai cauciucul jos.

Avantajul la mousse ca nu faci pana orice s-ar intampla.

 

In final eu spun ca tubliss + cauciuc lat de 140 + presiune de 0.1 / 0.2 = senila de tanc pe pamant si ai aderenta mult mai buna decat cu mousse. Combinatia asta o vad ce-a mai interesanta si cea mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Colegul Seba se da cu tubliss+mousse fata si spate.

Am vreo doua gume spate Maxis SI, la care dupa cateva ture se produc fisuri pe langa crampoane si nu se mai pot folosi cu tubliss.

Cred ca o sa iau si eu un mousse ptr. spate sa incerc combinatia lui Seba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Depinde de pneu. Sunt penuri de la Mitas de 120 mult mai late decat FIM-uri de 140.

Si daca este mousseul prea mic, o sa ai grip bun, dar o sa pierzi la manevrabilitate si mobra o sa sara mai tare din denivelari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt pericol ar fi probabilitatea mai mare a dejantarii, in ciuda celor 2 rimloace. Cu toate astea am vazut ca multi prefera asta datorita castigului foarte mare in ceea ce priveste aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recomand nimanui tublissul...am avut pe spate si mi s-a tocit protectia aceea dura si mi-a gaurit camera din interior (probabil am mers si eu cu presiune prea mica)..am schimbat camera si la prima iesire s-a spart iara din cauza protectiei din care au iesit niste sarmulite pe partea exterioara...nu se merita banii...go for Mousse !!!!

Te contrazic!

Am tubliss pe spate si am peste 30 de ture cu el, pe toate terenurile si toate tipurile, moale, tare, bolovani, etc.

Presiunea in cauciuc este 0.1-0.2 si NU am avut vreodata probleme cu el.

Cand ma urc pe el, desi am doar 80 kg se lasa ca si cum as avea pana.

Grip MAXIM!

Recomand cu caldura.

Plus ca am pus pe cauciuc NOU si acum dupa 30 ture nu sunt urme de uzura la cauciuc fata de cum se uzeaza cu camera sau cu presiune mare!

 

bah baieti,lasati-ma dracu cu tubliss-ul..am inebunit cu el,la husa asta pe care il am, l-am cumparat cu tubliss,cand ti-e lumea mai draga se dejanteaza,si baga tu 7 atm la pompa in padure.Nu mai departe decat ieri am venit 20 de km pe janta din cauza de "tubliss"..solutie clara ptr topic ca sa nu divagam:2 rim-lock-uri,mousse gaurit si rindeluit,gata,.pedala si da-i la deal...

 

Eu n-am auzit sa-ti dejanteze.

Da pana a facut un coleg care are tot tublis dar in nici un caz nu dejantari.

Asa ca fie nu a fost montat corespunzator, fie nu ai verificat presiunea in el la fiecare iesire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de pneu. Sunt penuri de la Mitas de 120 mult mai late decat FIM-uri de 140.

Si daca este mousseul prea mic, o sa ai grip bun, dar o sa pierzi la manevrabilitate si mobra o sa sara mai tare din denivelari.

 

Deci...mousse destul de fragezit, pana ieri cautam cauciuc nou, Pirelli sau Golden Tyre FIM, aceiasi dimensiune. Dar am fost sfatuit sa iau cauciucul cu "un numar mai mare", si verific si aici informatia.

Manevrabilitatea pe roata spate? Adica nu mai poti lua curbe cu aceiasi viteza?

 

M-as cam duce spre grip mai mare. Daca am doar un papion, la combinatia asta trebuie sa iau si al doilea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importatorul oficial e Rollfast, si ei vand prin enduromx.ro catre persoanele fizice.

http://enduromx.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=53

 

Daca va strangeti mai multi, pretul per bucata poate scadea de la 110 euro la 90 euro/bucata (vezi mai sus in topic, cum a facut Garcya).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importatorul oficial e Rollfast, si ei vand prin enduromx.ro catre persoanele fizice.

http://enduromx.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=53

 

Daca va strangeti mai multi, pretul per bucata poate scadea de la 110 euro la 90 euro/bucata (vezi mai sus in topic, cum a facut Garcya).

Nu stiu daca mai este valabila oferta, trebuie sa discute cu furnizorul dar nu cred ca refuza.

 

Acum preturile s-au scumpit din cate am vazut.

Au si cei de la motor24.ro.

Pot sa aduc si eu cu 560 lei cu toate taxele incluse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importatorul oficial e Rollfast, si ei vand prin enduromx.ro catre persoanele fizice.

http://enduromx.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=53

 

Daca va strangeti mai multi, pretul per bucata poate scadea de la 110 euro la 90 euro/bucata (vezi mai sus in topic, cum a facut Garcya).

 

Nu stiu daca mai este valabila oferta, trebuie sa discute cu furnizorul dar nu cred ca refuza.

 

Acum preturile s-au scumpit din cate am vazut.

Au si cei de la motor24.ro.

Pot sa aduc si eu cu 560 lei cu toate taxele incluse.

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Da. Pentru zone hard (noroi, piatra uda) simti diferenta de grip.

Sau poti sa iei un hibrid: mousse cu camera in interior, ca sa ai si rezistenta mousse-ului si posibilitatea de a schimba presiunea cand ai nevoie.

http://masterbike.ro/product/54ac36714ceeae2a0a0012fe

 

Desi....nu stiu pe nimeni cu asa ceva inca, dar suna bine in teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana acum am mers pe camera normala cu un singur rimlock, cum am scazut presiunea sub 0.8 bar se smulgea valva asa ca merg cu 0.8 - 1 bar

 

din toamna asta pe langa padure am incercat si niste trasee mai tehnice pe la munte, cu rauri si radacini si am observant ca e cam greu cu presiune de 1 bar :)))

 

Am cumparat cumparat camere ranforsate si o sa montez si al doilea rimlock sa vad daca pot sa scad la 0.6 bar, as fi tentat si de tubliss insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 2 rimlockuri(care sa si stranga) si camera groasa poti sa mergi si cu 0,4.

Nu mai strange piulita valvei pana la janta, ca sa vezi cand incepe sa iti plece valva si ca sa nu o mai smulgi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune apa cu putin sapun lichid intr-un pulverizator de curatat geamuri si foloseste asta cand montezi/demontezi anvelopa,

niciodata nu am strans-o pana la janta, oricum acum cand o sa montez al doilea rimlock nu o sa il mai las pe tipul de la vulcanizare sa imi dea cu 'gel' din ala pe cauciuc, ala care faciliteaza montajul anvelopei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,care este cel mai lat cauciuc de enduro???am mousse nou ,140/80 18,am si cauciuc nou MICHELIN Enduro Competition III,doar ca cauciucul l-am folosit cu mousse-ul vechi 2 iesiri pe o bucata de 10 cm dejantat,de la uzura mousse-ului,si acum mi-am luat mousse nou si ma gandesc sa iau un cauciuc mai lat,dar nu stiu care sunt mai late:(((( sunt incepator:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...