Sher Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Pneurile FIM sunt mai inguste la aceeasi dimensiune decat cele de cross. De exemplu, un Mitas C18 120/90/18 este mai lat decat un FIM 140/80/18 Michelin sau Pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Cristian Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 am inteles,am acum pe ea o anvelopa de cross 130/80-18 cu mousse-ul vechi si nu am aderenta mai deloc cu el,e prea tare din cauza la mousse sau la cauciuc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Ia-ti Michelin S12 sau Mitas XT 754, mousse de 120 (sau taie din ala de 140), monteaza 3 rim-lock-uri la 120 de grade si n-ai treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 S-a tot discutat de mai multe rim-lock-uri. Acum am unul dar ma gandesc sa mai pun inca unul sau doua. Problema e ca n-am gauri suplimentare in janta. Cum fac? Pur si simplu dau gauri cu bormasina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 din propria experienta. Pana acum ceva timp aveam cu tovarasul meu mousse amandoi iar el a investit intr-u tublis. Vreau sa spun ca omu a evoluat peste noapte )). Cine are posibilitati sa investeasca intru-un tubliss sa o faca cu incredere. Merita bani din plin. Cu mousse daca ajungi la presiunea cu care poti sa mergi fara nici un fel de problema cu tubliss dejantezi in maxim 5 km.. Cu tubliss mergi pe pana fara prea mari batai de cap, atat ca daca dai cu el ca ghiolbanu poti sa spargi si tublisu, dar la protectia care o are pare imposibil .. Imi cer scuze daca am repetat ceva care deja s-a spus, am citit ultimele posturi si voiam sa dau un sfat .. Stima si respect la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Am 2 iesiri cu tubliss dupa 4 ani pe mousse. O iesire pe noroi si una pe piatra/radacini. Este senzatie. incredibila aderenta, dar si mai important felul in care lucreaza suspensia spate. Recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Ce cauciucuri folositi? Cand am luat tubliss-ul, mi s-a spus ca doar cauciucurile cu compozitie tare se preteaza. De aceea, dat fiind si zona noroioasa in care ma dadeam mai des (Monteoru), am luat un Mitas XT754. Foarte bun pe tubliss, mai ales pe noroi merg cu senile. Dar e chin pe iarba, piatra, radacini ude. Si m-as duce catre Mitas FIM cu dunga verde. » Post actualizat in 02 Nov 2015 06:55. Cu tubliss mergi pe pana fara prea mari batai de cap, atat ca daca dai cu el ca ghiolbanu poti sa spargi si tublisu, dar la protectia care o are pare imposibil .. Daca mergi doar pe pana, atingi non-stop cauciucul de protectia interioara a tubliss-ului si uzezi tubliss-ul destul de repede. Mergi pe pana totala doar in cazul in care ti s-a gaurit cauciucul, pana ajungi inapoi la baza. Sau, daca ai de trecut printr-o zona cu grip zero, desumflii cauciucul si treci. Eu am tot timpul o mica pompa de bicicleta in rucsac, pentru a reumfla cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 am montat si al doilea rimlock si am lasat la 0.6 presiunea, dupa iesirea de ieri am vazut ca iarasi mi-a 'plecat' valva, rimlock urile le-am strans la maxim, janta e ok, am 78 de kg si nu inteleg ce se intampla, am prieten care are 95 de kg si merge cu 0.4, are 2 rimlock uri si nu a facut niciodata pana. o sa revin la 0.8 si din primavara cred ca o sa trec la tubliss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) am montat si al doilea rimlock si am lasat la 0.6 presiunea, dupa iesirea de ieri am vazut ca iarasi mi-a 'plecat' valva, rimlock urile le-am strans la maxim, janta e ok, am 78 de kg si nu inteleg ce se intampla, am prieten care are 95 de kg si merge cu 0.4, are 2 rimlock uri si nu a facut niciodata pana. o sa revin la 0.8 si din primavara cred ca o sa trec la tubliss eu am doar un rimlock si 95 de kile am mers cu 0,5 bar si nu s-a miscat nimic din loc chiar ma gandeam sa mai las spre 0,3 - 0,4 ai dat cu vreun meclem prin interior si d-aia aluneca? Editat Noiembrie 2, 2015 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 tot timpul tipul de la vulcanizare imi da cu 'vaselina' care se foloseste pt montajul pneurilor de auto si care faciliteaza montajul anvelopei I-am zis sa nu mai foloseasca dar nu am reusit sa montam fara, nu aluneca pneul. Eu folosesc numai pneuri de cross cu latime de 120 si poate si din cauza asta intra f greu. Data viitoare o sa merg cu sapun lichid si il pun sa dea cu asta, ma gandesc ca asta se usuca si nu mai sunt probleme cu alunecatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 tubilis+ mouse scobit pe interior+ guma d trial! v-am spart!!! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Eu folosesc numai pneuri de cross cu latime de 120 si poate si din cauza asta intra f greu. Data viitoare o sa merg cu sapun lichid si il pun sa dea cu asta, ma gandesc ca asta se usuca si nu mai sunt probleme cu alunecatul. Si eu am de cros si mi le montez singur. Nu intra chiar asa de greu. Am montat gume de strada la care mi-am rupt mainile mult mai rau comparativ cu astea de cros. Oricum, nu mai da cu vaselina. Apa cu sapun lichid e solutia. Si eu tot asa folosesc si intra f repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 si eu am de gand sa achizitionez un tubliss pe spate,ca m-am saturat de valve plecate si rupte(merg si moale 0,5) ,merg cu 2 papioane si tot degeaba am tot citit opinii pe forumuri..unii le lauda..alti spun ca nu sunt bune de nimic,ptr ca pierd presiune pe camera mica de 100-110 psi,,etc cred totusi ca montajul corect este foarte important, niste opinii de la rideri care le-au folosit timp mai indelungat,ar fi binevenite PS:daca de ex janta pe care montez tublissul are vreo lovitura-indoitura..o sa pierd presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Am luat si eu unul,o sa revin cu impresii cu prima ocazie(am prieteni care se dau cu asa ceva si l lauda, se observa ca au aderenta ca lumea si nu au nici o problema cu el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 daca janta are indoitura mare o sa scapa presiunea din cauciuc, nu foarte tare dar scapa, tubliss merita bani din plin,chiar daca nu tine presiunea in cauciuc, ce conteaza ? merge pe pana fara nici un fel de problema , si ce e si mai importat, nici nu vobleaza. Din punctul meu de vedere merita 1000% . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 (editat) Pai e foarte important sa ai presiunea corecta in camera mica (7-7,5 atm), chiar se recomanda de catre producator sa verifici inainte de fiecare iesire. Daca ai presiunea mai mica se duce tubliss-ul. De asemenea, aceasta camera mica e atat de mica incat chiar si acel mic "fass" pe care-l face pompa cand o deconectezi de la camera e indeajuns ca sa piarda o presiune relativ mare. Eu bag la pompa 7 atmosfere, o deconectez (face un mic fas), o reconectez (face iar fas si pierde un pic de aer) si deja imi arata cam 6 atmosfere. De aceea e necesar sa iei si o pompa buna, care sa-ti duca 7,5 atmosfere (a mea, peste 7, deja pierde aer pe la garnituri). De asemenea, daca mergi cu presiune extrem de joasa sau deloc in cauciuc, ai tractiune buna, dar cauciucul va atinge non-stop de invelisul tubliss-ului si-l va freca. Deci vei avea tractiune ca la tanc, dar vei duce tubliss-ul in cateva iesiri. Presiunea recomandata e cam 0,3 sau peste. Editat Ianuarie 28, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 O janta indoita poate afecta presiunea din anvelopa, nicidecum din camera tubliss-ului. Si eu cunosc oameni care merg intentionat cu presiune zero in cauciuc, pt tractiune maxima. Asta pana vor intepa tubliss-ul hi hi hi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 (editat) din citite ,lumea lauda a doua generatie de tubliss,prima generatie avea probleme cu invelisul camerei mici,se rodea f repede si se gaurea timpuriu pe site-ul lor scrie ca nu ar fi probleme daca ai janta indoita sau lovita... http://nuetech.com/tubliss/tubliss-faq/#sthash.OmDus4WE.dpbs What if I have a DENTED or DINGED RIM?Since TUbliss seals to the inside of the tire, the condition of the rim is almost irrelevant. However the INSIDE SURFACE of the tires bead does need to be in VERY GOOD conditions, as this is what the TUbliss se- See more at: http://nuetech.com/tubliss/tubliss-faq/#sthash.OmDus4WE.dpuf What if I have a DENTED or DINGED RIM? Editat Ianuarie 28, 2016 de ovi200exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 si eu am comnadat unul voi ce cauciucuri folositi pt tubliss? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 aceleasi pe care le folosim si cu camera sau mousse » Post actualizat in 30 Jan 2016 15:15 tot timpul tipul de la vulcanizare imi da cu 'vaselina' care se foloseste pt montajul pneurilor de auto si care faciliteaza montajul anvelopei I-am zis sa nu mai foloseasca dar nu am reusit sa montam fara, nu aluneca pneul. Eu folosesc numai pneuri de cross cu latime de 120 si poate si din cauza asta intra f greu. Data viitoare o sa merg cu sapun lichid si il pun sa dea cu asta, ma gandesc ca asta se usuca si nu mai sunt probleme cu alunecatul. cauciucul de enduro /cross nu trebuie montat cu aparatul vietii de la vulcanizare, ci cu leviere. Astfel nu o sa mai fie nevoit sa dea cu vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 mi-a ajuns tublissul, sa vad cum o sa il montez, cred ca tot la vulcanizare )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 (editat) Trebuie sa te duci la cineva care stie. Eu folosesc serviciile Chemtraders (in Popesti-Leordeni, ca tot vad ca esti din Bucuresti). Schimb de tubliss = 15 lei. Patronul e tot endurist, si are un om specializat pe moto. Editat Februarie 1, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 mi-a ajuns tublissul, sa vad cum o sa il montez, cred ca tot la vulcanizare )))) vad ca tii neaparat sa arunci 500 la gunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Ieri prima iesire cu tubliss.Având in vedere ca a fost prima iesire dupa iarna si nu prea poti sa ti faci o impresie corecta dupa 1 iesire cred totusi ca merita toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.