claudiulro Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salutare tuturor. Am si eu o problema. Vreau sa imi schimb kitul de lant ( lantul nou vine endless) si ma gandeam ca sa nu mai desfac lantul , mai bine sa dau jos bascula( cu toate ca e o operatiune mai dificiula decat sa desfac lantul). Problema se pune in felul urmator: daca desfac doar axul basculei la remontare se mai poate monta usor sau imi trebuie un cric ceva( ma gandesc ca arcul este un pic tensionat). Motocicleta este pe cricul central , deci nu ar mai trebui sa fie chiar asa tensionat arcul sau ma insel eu si arcul nu mai este tensionat deloc. Daca dau doar axul F din poza din manualul de reparatie , este de ajuns pentru a monta noul lant? Daca a mai dat cineva jos bascula la un bandit si ma poate ajuta ii sunt recunoscator. Multumesc. Atasat sunt si niste poze poate va sunt de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Nu. Trebuie demontata bascula, demontata adica scoasa afara cu totul. Trebuie dat si link-ul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 mai bine desfaci lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Inainte sa dai jos bascula desfaci piulita de comprimare de la amortizor pana cand arcul este detensionat. Apoi nu mai este nicio problema.. Iti recomand totusi sa ai o persoana langa tine, chiar si nepriceputa, pentru ca iti va fi greu cand remontezi sa asezi bucsehele si shaibele dintre bascula si prinderea de pe cadru. Tre sa desfaci si linkage-ul de la amortizor ... Bafta. Editat Iunie 3, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 mai bine desfaci lantul... Da ... cum zice colegul, mai bine iti cumperi o presa de lantz ... si apoi mi-o imprumuti si mie )) ca si mie mi-e lene sa-mi schimb lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) 1. am dat bascula jos la Bandit (de vreo citeva ori). 2. ca sa scoti bascula e musai sa desfaci si surubul de la amortizor (si, posibil, si alte chestii pe acolo, nu mai tin minte cum e). 3. chiar si pentru operatiile simple de genul asta nu strica sa consulti manualul (Haynes, orginal Suzuki sau ce-o mai fi), ca sa ai o idee cu ce te confrunti. 4. e posibil sa ai oleaca de bataie de cap cu pinionul motrice la desfacere, fara cineva care sa tina frina spate si un prelungitor la clichet sa nu scapi. 5. btw, sper ca stii ca se schimba cu tot cu pinioane. mai bine desfaci lantul...fara experienta, operatia poti s-o faci si intr-o ora. daca schimbi lanturi saptaminal, da, poate e cazul sa-l tai. si e vorba de un Bandit (naked), la care nu trebuie sa demontezi 3/4 din motor ca sa schimbi o bujie.Iti recomand totusi sa ai o persoana langa tine, chiar si nepriceputa, pentru ca iti va fi greu cand remontezi sa asezi bucsehele si shaibele dintre bascula si prinderea de pe cadru.nu exista saibe acolo. poate sa faca operatia si singur (true story), problema reala e la desfacut pinionul. Editat Iunie 3, 2013 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 si eu care credeam ca ti l-ai schimbat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 nu trebuie detensionat amortizorul, nu e nevoie. Cu roata spate suspendata, doar desfaci surubul care prinde amortizorul. Bineinteles ca trebuie sa scoti axul basculei si surubul care tine link-ul pe cadru. Desfa toate suruburile, cu ocazia asta gresezi articulatiile cu vaselina proaspata. Demontarea basculei e treaba de 2 ore daca lucrezi ca melcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiulro Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 salutare! am desfacut cele 3 suruburi si a iesit finut bascula. nu a trebuit sa detensionez arcul. adevarul este ca iti trebuie niste scule "tari" pt ca suruburile sunt stranse bine de tot. Multumesc tuturor pentru sfaturi. asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiulro Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 Job Done. Imi pare rau ca nu am mai avut inca o mana sa fac si niste poze cu pasii care trebuie urmati. Daca o sa mai fie cazul de alte reparatii ( sper sa nu fie) o sa incerc sa fac si niste poze. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Da ... cum zice colegul, mai bine iti cumperi o presa de lantz ... si apoi mi-o imprumuti si mie )) ca si mie mi-e lene sa-mi schimb lantul. Daca desfaci lantul iti trebuie si o za de inchidere, nu poti refolosi ce-ai desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 salutare! am desfacut cele 3 suruburi si a iesit finut bascula. nu a trebuit sa detensionez arcul. adevarul este ca iti trebuie niste scule "tari" pt ca suruburile sunt stranse bine de tot. Multumesc tuturor pentru sfaturi. asfalt uscat ! pai daca nimeni nu unge suruburile alea niciodata...gem de uscate ce is...fara husa,fara garaj fara gresare...cam asa e..suruburi rupte,capuri belite,chei rupte..flex,burghie..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 pai daca nimeni nu unge suruburile alea niciodata...gem de uscate ce is...fara husa,fara garaj fara gresare...cam asa e..suruburi rupte,capuri belite,chei rupte..flex,burghie..etc.. Cine oare ar desface axul basculei doar ca sa-i unga unga surubul? Axul basculei e strans tare de la mama lui, nu e vorba ca nu e gresat sau ceva in gen. Cred ca cel mai mare cuplu de strangere din toate suruburile de pe o motocicleta il are axul basculei, normal ca nu iese piulita cu cheia cu brat de 20cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 "salutare! am desfacut cele 3 suruburi si a iesit finut bascula. nu a trebuit sa detensionez arcul. adevarul este ca iti trebuie niste scule "tari" pt ca suruburile sunt stranse bine de tot."..deci suruburi...nu SURUBUL...si sunt convins ca e vorba de suruburile de la amortizor implicit...eu mi le gresez alea periodic...mai ales ca acolo intra multa apa cateodata...;)Uita-te la pozele postate de om ca sa vezi cat de "uscata" e motocicleta...si cum sunt pishcate de rugina unele zone..fara nici o carcoteala....BBOY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.