Sari la conținut

Nelamurire acceleratie, putin ajutor.


Vizitator StillJohn
 Share

Postări Recomandate

Vizitator StillJohn

Este normal sa se opreasca motorul sau sa dea in nas daca accelerez brusc de la relanti la jumate sau mai mult de jumatate din cursa acceleratiei ? Si daca nu cam ce as putea sa ii fac ca am reglat amestecul si relantiul de le-a lulat gaia si tot nimic, totusi a dat semne sa mearga mai bine dar degeaba. (uneori ai nevoie de o acceleratie mai brusca intr-o intersectie si surpriza ca da in nas).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Exact asa am patit si eu, i-am curata carburatoarele cu spray de curatat si dupa ce se incalzeste motorul nu mai imi face figuri. Este din cauza ca este motorul rece cade in nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Goldberg

De regula asta se intampla atunci cand motorul este rece...dupa ce se incalzeste,daca reglajele sunt bune ar trebui sa nu mai faca asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca accelerezi brusc la rece cand shocul este activ sau motorul nu a atins temperatura optima de functionare,este normal sa se opreasca sau sa se balbaie motorul.

Tu introduci o cantitate mare de benzina pe care motorul nu o poate procesa in acele conditii.

Daca acest fenomen se regaseste si atunci cand ai motorul cald,atunci ai o problema interna.Carburatie dereglata,filtru aer murdar,probleme interne ale motorului gen consum ulei volum mare de gaze in epurator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Ok treaba sta in felul urmator:

Rece face la fel.

Calda stiu sigur ca face.

Iar rece cu soclu tras nu mai face, se accelereaza continu si brusc, cum ar fi trebuit. Inseamna ca nu sunt bine facute reglajele, dar sincer invart de surubul de la amestec vre-o 2 ture si nu se intampla nimic, dar absolut nimic. Sa o ia naiba ca nu ii inteleg mersul.

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Scuze dar lasama cu mecanicul ca numai manopera imi ia 50 lei pe ora. am destule cunostinte de mecanica sa desfac un amarat de carburator. chestia este ca moto are numa 3700 km, filtru este curat ca l-am desfacut saptamana trecuta.

Am reglat destule carburatoare de masini batrana dacie 1300 principiul este exact la fel, dar exact la fel.

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Cred ca pana la urma am sa il desfac. Ca vream sa evit chestia asta. Dar ma mai gandesc :D, poate il pacalesc din afara cu mici reglaje .

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Mici reglaje pe care unii ar trebui sa le stie la carburatie, deci in afara de acel surub de amestec si cu reglajul acceleratiei mai are si altceva? Ca nu prea am timp acum sa il desfac, vreau sa evit asta. Dar daca nu stie nimeni o sa il fac bucati si o sa il inteleg mai bine SI tot il pun la punct, ca nu ma las pana nu il fac :D :P. Chestia este ca trebuie sa scot cam multe componente (fata de alti am putine ) rezervor si filtru si cam atat + cateva racorduri, dar acum am o lene :D, ca vreau sa si plec cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG ti-a explicat foarte bine, daca e rece (chit ca afara sunt 30 de grade ) este normal ca motorul sa se balbaie si/sau sa moara daca accelerezi. Din cate stiu nu numai motorul trebuie sa atinga o temperatura optima dar si carburatorul pentru a functiona in parametrii. Vezi ca mai conteaza si calitatea benzinei, am observat ca dupa ce am alimentat de la unele statii motorul a avut indigestie asa ca, pentru 4 lei/plin in plus am trecut la ceva mai bun calitativ :bounce:

 

l.e. Acum am vazut ca ai zis ca ti se intampla si la cald, mie imi suna a amestec dereglat, cand tragi putin socul nu face figuri pentru ca primeste mai multa benzina, cand bagi socul la loc, primeste prea putina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Nu a-ti vrea sa stiti !! Un (cuvant urat) oricum voi nu aveti rahaturi de astea. Lasati ca ma descurc singur si da pariu ca ma pun acum si il desfac si il pun la loc si o sa mearga ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Motocicleta este un firstbike model impulse 162 cm3 cu 14.5 cp. Carburatie, multidisc umed, aprindere electronica. cu 2.2 l /100km la 60km/h si 3l/100 la 100km/h cu 2 persoane ;).

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut pe site la firstbike - e monocilindru in 4 timpi 150cc. Turatia la relanti recomandata este de 1500 RPM. Incearca sa strangi surubul de amestec la maxim (dar cu simt ca sa nu il rupi) dupa care sa il destrangi 3 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Pariu ca dupa ce o vei desface tu nu va mai merge? :)

L-am facut bucatele si l-am pus innapoi si functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Din ce am vazut pe site la firstbike - e monocilindru in 4 timpi 150cc. Turatia la relanti recomandata este de 1500 RPM. Incearca sa strangi surubul de amestec la maxim (dar cu simt ca sa nu il rupi) dupa care sa il destrangi 3 ture.

iti fac imediat o poza la acte. si o sa incerc ceea ce ai zis, chiar am uitat de metoda asta. exact la fel si la dacia 1310 :P :D

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Iar chestia cu soclu doar ii opreste din aer, si automat trage singur benzina mai multa nu este ca la masina sa si accelereze in timp ce ii obtureaza canalul de tragere a aerului. In fine este faina constructia, simpla si la obiect, imi place :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea multa lene pentru a desface un carburator,dar ai destule cunostinte de mecanica,cand iti zice cineva iar tie lene ca trebuie sa pleci.de ce ai cerut ajutorul nostru?cand pui intrebari pe forum este normal ca cel putin o persoana sa faca si misto de tine.ca asta e forumul si unii oameni de pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Uite care este problema, logic nu trebuie sa desfac nici un carburator la o motocacat cu 3800km in bord, este vorba de niste reglaje care sunt secrete. Nu are decat un amarat de jurub de amestec pe care trebuie invartit cu cap, astea se regleaza pe banc la scule nu la auz, eu am zis ca poate imi spune si mie vre-unu poate ma ajuta cumva, nu am nici un motiv sa il desfac, si daca citeai mai sus am scris ca m-a duc sa il desfac, ceea ce am si facut si surpriza ca l-am pus la loc pt ca l-am desfacut degeaba, are 2 jigleoare unu pt acceleratia de la inceputul acceleratiei pana la jumate si unu pt full trottle, bineinteles si relantiu, si toate erau in regula curate benzina curata plutitorul cu cuiul ponton parca ii zice functiona perfect. toata chestia este din acel surub. I-am scos si filtru de aer si tot asa face, i-am facut si probe cu cate jumatate de tura si tot asa face, doar cand ii reduc cantitatea de aer atunci merge normal (din soclu). Va multumesc pt toate raspunsurile si sfaturile. Problema incheiata, ma descurc eu cumva. Si mi-a zis cineva, nu mai stiu cine ca trebuie strans la max si desfacut 3 ture, Tin sa mentionez ca merge tot asa. Inca odata va multumesc. Asfalt curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...