andrei999 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Salutare, Cer sfatul comunitatii pentru ca vreau sa incep sa ma dau prin padure putin si nu am nici o idee ce motocicleta s-ar potrivi la inceput. Mentionez ca merg pe motor de 5-6 ani, am facut cateva mii de km, deci nu abia am luat permisul. Pana acum am mers doar pe speed, de curand am cumparat un 1200 GS si caut o motocicleta pe care sa pot invata sa merg offroad, ca mai apoi sa pot controla GS-ul mai usor cand ies cu el de pe asfalt. Am incercat de cateva ori dar e greu si nu prea vreau sa tavalesc bmw-ul mai mult decat e absolut necesar. Nu vreau sa fac cross ci prefer ceva care sa poata merge si pe sosea. Pana acum mi-a fost recomandat un KTM 450 EXC. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 daca vrei ceva ieftin si cat de cat ok,poti merge pe ktm lc4,eu detin unul si face fata cu brio la orice deal sau padure,cu toate ca al meu ii din 93'..motor de 600 in 4 timpi si in jur de 50cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Salut. In situatia asta sunt, am fost su eu. Uitetopicul meu aici. 2 pagini de unde n-ai cum sa nu te decizi . Eu fiind incepator m-am decis la Tricker250... Tu ai experienta si poti lua ceva mai mare si mai greu. Succes. /index.php?/topic/697259-enduro-soft-inmatriculabil/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Salut! De ceva vreme am trecut si eu, cam de tot, la enduro. Din cate am inteles in cautarile mele (similare cu ale tale, de acum), problema se reduce la: "ce vrei sa faci cu ea?" . Eu mi-am luat un ktm 450 exc. De placut, imi place mult. Singura buba (dpmdv) e greutatea lui. Am avut ocazia sa ma plimb cu doi timpi mai mici, si am ramas vrajit de greutate / manevrabilitate. Spunea cineva pe forum, ca un motor de enduro mai greu te face sa inveti mai incet/greu multe treburi. Asa e, testat pe pielea mea. Numai ca eu am plecat cu ideea sa avansez pe partea de enduro/ hard enduro in viitor. Tu, daca ramai la "poteca viteza", ai de ales din mai multe, (drz? ) , dar daca vrei sa avansezi spre enduro/hard enduro, se mai schimba datele. Sa auzim de bine. Eventual posteaza aici: /index.php?/forum/126-vreau-si-eu-enduro/ Editat Iunie 13, 2013 de _danu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Daca vrei ceva si de sosea cred ca cel mai bine vezi care sunt "calculate" la ore de functionare si care la km. Ca modele demotor ma refer. Cred ca e o chestie esentiala intre hobby exclusiv si motocicleta cu scop dual Editat Iunie 13, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei999 Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 Cum e din punct de vedere al fiabilitatii 450 EXC-ul? E adevarat ca terbuie sa ai un prieten mechanic ? Salut! De ceva vreme am trecut si eu, cam de tot, la enduro. Din cate am inteles in cautarile mele (similare cu ale tale, de acum), problema se reduce la: "ce vrei sa faci cu ea?" . Eu mi-am luat un ktm 450 exc. De placut, imi place mult. Singura buba (dpmdv) e greutatea lui. Am avut ocazia sa ma plimb cu doi timpi mai mici, si am ramas vrajit de greutate / manevrabilitate. Spunea cineva pe forum, ca un motor de enduro mai greu te face sa inveti mai incet/greu multe treburi. Asa e, testat pe pielea mea. Numai ca eu am plecat cu ideea sa avansez pe partea de enduro/ hard enduro in viitor. Tu, daca ramai la "poteca viteza", ai de ales din mai multe, (drz? ) , dar daca vrei sa avansezi spre enduro/hard enduro, se mai schimba datele. Sa auzim de bine. Eventual posteaza aici: /index.php?/forum/126-vreau-si-eu-enduro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei999 Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 Va multumesc tuturor pt raspunsuri. Ma apuc de studiat acum toate ideile, plus ca in weekend un prieten imi va imprumuta un KTM 450 sa vad cum e pe deal cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Cu mecanicul depinde de prea multi factori, ca la fiecare motoreta. De la grija reviziilor regulate / sau mai putin, la stilul de mers, la ce are in burta mobra proaspat cumparata (cat de norocos ai fost). Din cate am inteles, cam orice marca de motocicleta are, si in functie si de an de fabricatie, bune si rele. Asa ca e greu sa compari, zic... Si nu, nu merg prin padure cu un magnet legat de o sfoara mai lunga in spatele mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei/KLX Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Kawasaki KLX250, Honda CRF250L, Yamaha WR250R, Yamaha TW200, Borile MULTIUSO (230), Suzuki DR-Z400S, Ktm FREERIDE350. Toate de mai sus de pot inmatricula si in Romania. Parerea mea e ca orice motocicleta mai grea de 150Kg nu e placuta pe teren accidentat chiar daca are un motor mare si puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Ma regasesc oarecum in postura ta. Si eu vreau sa-mi iau o a doua mobra mai mica si mai usoara si neaparat inmatriculata. Dupa multe cautari n-am ajuns la un rezultat satisfacator in totalitate dar m-am cam oprit in curte la Yamaha unde ma gandesc la WR450F [care e zice-se printre cele mai fiabile enduroaice, si cu revizia la cele mai multe ore] sau WR250R care in ciuda numelui este oarecum alt fel de mobra si asta se vede clar din revizia la km si nu la ore. In alta ordine de idei arunca un ochi in acest topic : /index.php?/topic/685495-motocicleta-enduro-adventure-si-daca-se-poate-si-touring/ poate nu e 100% exact punctul tau de vedere dar esti relativ aproape. Din cate am vazut vrei o mobra cu care sa poti merge si pe sosea probabil pana la coclaurii pe care vrei sa-i bati. Cred ca prima chestie la care trebuie sa te gandesti este daca te impaci cu revizia la ore de functionare [KTM 450 yau Yamaha WR 450] sau iti doresti sa faci revizia ca la o mobra normala . Evident exista si cai de mijloc si anume sa pleci de la una cu revizie la ore si sa o modifici cu un oil cooler care sa-i mareasca cantitatea de ulei si acesta sa fie mai rece si implicit sa ii faci reviziile mai rar, insa aici e o zona destul de gri. Multa bafta iti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.