iul1aN~ Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Buna seara, de curand am reconstruit o cagiva mito 125, totul bun, porneste merge bine dar supriza, nu se mai opreste, nici din buton nici din cheie . Ce poate fi ? Mentionez ca contactul l-am inlocuit , am pus altele doua , ORIGINALE . Problema persista, mufe,relee,sigurante,totul este ok ! Am verificat totul cap-coada de N ori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 verifica firul de kill switch de la cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 20, 2013 Autor Share Postat Iunie 20, 2013 Asta e CDI-ul , acel fir este cel aparte de mufa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 daca nu e conectat nicaieri ala ar trebui sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 20, 2013 Autor Share Postat Iunie 20, 2013 Este conectat , dar voi verifica din nou maine daca sunt ok firele. Multumesc de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Am verificat din nou absolut toate mufele, toate firele, nu da nicaeri la masa, nu am nici un scurt. Deci ? Mai are cineva vre-o idee ?Eu le-am epuizat pe toate ce le aveam in minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Te poti muta langa o benzinarie )) sau te poti duce la un electrician, cum doresti tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Multumesc de sfat Thunderlight , dar puteai sa te abtii cu prima parte a comentariului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Cand incerci sa o opresti se simte vreo diferenta in functionarea motorului? La motoarele in 2T se mai poate intampla cateodata(destul de rar ce-i drept) sa faca autoaprindere din diverse motive (calamina, bujie necorespunzatoare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Absolut nici o diferenta . Porneste si fara contact impinsa. e nasol.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Atunci ori nu ai legat mufele corect, ori ai vreun fir intrerupt ori are cdi-ul o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Toate mufele sunt anti prost, ca sa zic asa, fiecare mufa este diferita deci imposibil de gresit.... Am doar doua mufe cu papuci mama-tata , gen cele de la semnalizari . Una ce iese din CDI care am cuplat-o cu cea ce iese din stator, si mai sunt inca 2 care nu stiu ce rol au dar sunt pe aceleasi culori firele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 La cdi, din cele 4 fire care intra in mufa aia mai mare, e cumva unul de culoare negru cu rosu?(ar trebui sa fie intr-un capat al mufei) Daca da, acel fir trebuie pus la masa prin intermediul butonului rosu si/sau a contactului ca sa se opreasca motorul. Daca nu, zi anul din care e motorul. Firul separat care iese din CDI e pt comanda powervalve, nu are treaba cu oprirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Deci, statorul este 91 , instalatia electrica este 2004 , cdi-ul presupun ca 94 . Are vre-o legatura ? Din cate m-am uitat peste manuale nu am observat nici o diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 pana m-am hotarat sa repar cagiva mea cu piese de la tine ..ai reparat tu motocicleta ta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Am 3 MITO, deci daca ai nevoie de piese inca am ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 E posibil sa fie ceva diferente intre instalatiile electrice. In principiu ca sa o opresti unul din cele 2 fire care vin de la stator la cdi trebuie pus la masa prin butonul de oprire si/sau contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Uitandu-ma peste scheme 91 / 04 , nu e nici o diferenta. Deja incep sa turbez am facut-o de la 0 bucatica cu bucatica si asta m-a dat peste cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 am avut si eu o problema de genu..am schimbat pur si simplu contactu cu altu si nu se mai oprea nici cum..am luat contactu jos am taiat papuci si am atins 2 cate 2 pana s-a oprit, ca de pornit porneste fara contact...dupa ce am citit porneste si la tine desi contactul e in pozitia off. ai grija la siguranta nu o sa iti iasa din prima dar e 0.25 bani o siguranta.! (iti zic din proprie experienta nu ca neaparat sa faci si tu!!!!!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Si eu am inlocuit contactul cu altele doua, originale, la fel face...ceea ce zici tu e sa schimb pozitia firelor cum ar veni ? Poate mai ard CDI sau altceva si nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar la mine cand aveam releu de pornire pe duca si l-am scos din mufe, nu puteam s-o opresc decat bagata in viteza si dat drumul la ambreiaj. Incearca sa schimbi releul de pornire.. La mine la Aprilia Rs asa facea fara releu pus sau chiar si cu el dar era prajit..O porneam impinsa fara contact pus si nu se oprea nici din buton nici din contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.