Sari la conținut

Nu se mai opreste motorul


Postări Recomandate

Buna seara, de curand am reconstruit o cagiva mito 125, totul bun, porneste merge bine dar supriza, nu se mai opreste, nici din buton nici din cheie .

Ce poate fi ? Mentionez ca contactul l-am inlocuit , am pus altele doua , ORIGINALE . Problema persista, mufe,relee,sigurante,totul este ok ! Am verificat totul cap-coada de N ori .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat din nou absolut toate mufele, toate firele, nu da nicaeri la masa, nu am nici un scurt. Deci ? Mai are cineva vre-o idee ?Eu le-am epuizat pe toate ce le aveam in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand incerci sa o opresti se simte vreo diferenta in functionarea motorului?

La motoarele in 2T se mai poate intampla cateodata(destul de rar ce-i drept) sa faca autoaprindere din diverse motive (calamina, bujie necorespunzatoare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate mufele sunt anti prost, ca sa zic asa, fiecare mufa este diferita deci imposibil de gresit.... Am doar doua mufe cu papuci mama-tata , gen cele de la semnalizari . Una ce iese din CDI care am cuplat-o cu cea ce iese din stator, si mai sunt inca 2 care nu stiu ce rol au dar sunt pe aceleasi culori firele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cdi, din cele 4 fire care intra in mufa aia mai mare, e cumva unul de culoare negru cu rosu?(ar trebui sa fie intr-un capat al mufei)

Daca da, acel fir trebuie pus la masa prin intermediul butonului rosu si/sau a contactului ca sa se opreasca motorul.

Daca nu, zi anul din care e motorul.

Firul separat care iese din CDI e pt comanda powervalve, nu are treaba cu oprirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fie ceva diferente intre instalatiile electrice.

In principiu ca sa o opresti unul din cele 2 fire care vin de la stator la cdi trebuie pus la masa prin butonul de oprire si/sau contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu o problema de genu..am schimbat pur si simplu contactu cu altu si nu se mai oprea nici cum..am luat contactu jos am taiat papuci si am atins 2 cate 2 pana s-a oprit, ca de pornit porneste fara contact...dupa ce am citit porneste si la tine desi contactul e in pozitia off. ai grija la siguranta nu o sa iti iasa din prima dar e 0.25 bani o siguranta.! (iti zic din proprie experienta nu ca neaparat sa faci si tu!!!!!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar la mine cand aveam releu de pornire pe duca si l-am scos din mufe, nu puteam s-o opresc decat bagata in viteza si dat drumul la ambreiaj. Incearca sa schimbi releul de pornire.. La mine la Aprilia Rs asa facea fara releu pus sau chiar si cu el dar era prajit..O porneam impinsa fara contact pus si nu se oprea nici din buton nici din contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...