f0rest Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 am avut un pinion pe fata de 12 dinti insa acesta sa uzat si l-am inlocuit dar cu un pinion de 14 dinti intrebarea e urmatoarea stiu ca pe drum drept o sa mearga mai tare dar la pante/dealuri o sa urce mai greu ? influenteaza mult cei 2 dinti in plus la urcari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 La urcările în trepta 1 va trebui să urci mai repejor ca să nu scadă turaţia, motorul 2T dacă nu are turaţie suficientă nu nu e harnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 2 dinti la pinion de doar 12 dinti se va simti zic eu destul de considerabil, mai ales daca motorul e mic, va demara mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack84 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 am si eu aceeasi nedumerire,inainte foloseam un pinion fata 15 dinti spate 46,acum folosesc 10 fata 46 spate,curios va fi in teren cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 http://www.jtsprockets.com/fileadmin/files/jtgearratio.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 am si eu aceeasi nedumerire,inainte foloseam un pinion fata 15 dinti spate 46,acum folosesc 10 fata 46 spate,curios va fi in teren cum se comporta O sa ai senzatia ca merge motorul in gol. Ca patineaza ceva undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack84 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 sa inteleg ca nu va trage mai bn,dar care ar fi combinatia perfecta?HELP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciusmerlucius Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) eu am avut raport 13 cu 52 si s-a uzat 13-le si nu am avut la indemana decat unul de 14. La ieseala am fost numai pe jos, nu nimeream nici o combinatie ca sa fac o urcare mai dificila (sunt si incepator), dar crede-ma ca am simtit un dinte in plus. Probabil ca depinde cum te obisnuiesti cu rapoartele, ieri mi-a venit kitul intreg de lant 13-52, abia astept sa-l schimb . Motorul de care vb e un ktm 400 si eu ma simt mai bine cu raport scurt pe viteze si iti recomand asta in caz daca te atrage mai mult enduro decat touring-ul din el Editat August 1, 2013 de luciusmerlucius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Pentru enduro majoritatea folosesc 13 / 52, cel putin eu asta il folosesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 eu am momentan 12-53 ,pe honda xr 250 ,de urcat urca ca un tractor numai sa ma tin de ea,viteza max 88kmh. Intradevar ca e cam scurta in viteze da nu chiar f deranjant,o sa pun 13 pe fata sa vad cum se comporta. Momentan e ciudat ca nu tare vrea pe o roata,intra intaia de pe loc ),in rest se plafoneaza din cauza pinionului fata,cred. Sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 12 cu 53, n-am auzit de mult de un astfel de raport, incearca cu 13, va fi o diferenta. foarte mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 asa am luat motorul.a intaia o folosesc rar,si cand o folosesc mi se pare ca ii prea turata,in consecinta pun un 13 si vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.