one_crazy_biker Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Va salut, Posed un kawasaki 636 din 2004 si acum 1 saptamana ,dupa ce am alimentat si am vrut sa pornesc sa plec mi-a murit bateria. Tin sa mentionez ca bateria este noua (Volton,un model pe gel) . Daca merg la drum intins,peste 6-7 ture bateria se incarca si pot porni fara nici o problema,insa daca merg prin oras se descarca destul de repede. Aveti idee care a-r putea fii problema? Poate fii din cauza bateriei pe gel? Necesita mai mult curent din alternator si nu face fata? Am masurat bateria cu un multimetru, si sta la 13.5 V cu faza lunga si motorul turat la 6-7 k ture. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Vezi la cat scade t4ensiunea pe baterie cand dai la automat, sa pornesti mobra. Daca e mai putin de 10V, e bateria de vina. Poate e doar veche si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 Salut, Bateria este cumparata din magazin acum 1 luna. Este noua. Asa de proasta sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 daca are un element mort din fabrica... da. a patit un amic cu o baterie nou nouta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salut, Cred ca releul de incarcare este de vina! Masoara la ralanti, ar trebui sa ai minim 13,8 V. Din ce spui tu, releul este sigur ( la 6000-7000 rpm trebuia sa ai peste 14,2 V)! Dupa ce masori, ca sa te convingi, imprumuta o baterie si la fel va face. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 La relanti sta pe undeva pe la 13.4 V...Este posibil sa fie din cauza bateriei pe gel? Adica necesita mai mult curent decat o baterie pe acid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 offf, firar gelul din baterii sa fie... o baterie pe gel nu are nimic extra... nu trebuie nimic in plus si nici nu ai ceva castigat ca este pe gel... oricum volton nu este cinestie ce firma, dar la o luna vechime ar trebui sa fie brici bateria.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Dacă stingi farul se ridică tensiunea la 14.4 volţi, o fază nu face contact în mufa releului de încărcare sau e dus releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 Va multumesc pentru raspunsuri, o sa incerc sa ma uit pe la mufele releului, poate scap fara vre-o investitie majora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Vreo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 Apreciez B.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.