Sari la conținut

M-am Upgradat!


KristaKe
 Share

Postări Recomandate

Multa bafta la motor. Foarte frumos, sa te poarte cat mai multi km. Pacat ca nu am iesit la o plimbare prin BM, dar data viitoare cand vii pe acasa punem de o iesire prin imprejurimi. :burnout:

 

mersi!

din pacate tre sa ramana tura pe data viitoare, ca maine ma intorc la Timisoara, oricum mare grija prin Baia Mare, ca in cei 200 km ce i-am facut pe aici macar 5 masini era sa ma dea jos...pe bune, soferii de aici chiar nu sunt obisnuiti cu motocicletele...shiet man...periculos.

Papa

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

S-o stapanesti sanatos. Desi nu inteleg un lucru: ai vrut fireblade si te-ai multumit cu f de 600. Cand sunt si r-uri de 600 si multe alte marci nu numai Honda. Nu o sa pricep in veci de unde e nebunia asta cu cbr-ul in Romania. Si mai e una, care a evoluat de la Cielo, a trecut pe la Passat si a ajuns acum la a6(Audi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos. Desi nu inteleg un lucru: ai vrut fireblade si te-ai multumit cu f de 600. Cand sunt si r-uri de 600 si multe alte marci nu numai Honda. Nu o sa pricep in veci de unde e nebunia asta cu cbr-ul in Romania. Si mai e una, care a evoluat de la Cielo, a trecut pe la Passat si a ajuns acum la a6(Audi)

 

merci! pai ideea e in felul urmator: inainte am avut un RF de 400 si sincer mi-a fost putin frica sa trec direct la Fireblade, si cum mi-am luat si masina tot acum, mi-a fost greu sa ma intind mai mult de atat cu banii... Oricum, daca o sa fiu sanatos si voios, vine si Fireblade'ul...nu e graba...vreau sa o iau treptat si fara figuri!

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca esti din Timisoara, poate esti mai norocos din punctul de vedere la care ma refeream mai sus. Aici nu s-a auzit decat de Honda, desi si unul din cei mai mari fani pe care ii stiam vrea Kawa acum, iar la masini, daca nu ai o nemteasca zice lumea ca nu te pricepi sau ''nu a avut bani de altceva saracu''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Johnson unde sa te dai cu un supersport pe soselele din Romania?!

 

E normal sa optezi pentru un motor sport si fiabil japonez cum e un 600F.

 

Daca e vorba de putere si performante e normal ca lucrurile sa stea total diferit si Honda sa priveasca din capatul clasamentelor.

 

Kristake sa il stapanesti sanatos si sa ai grija de el ca si de RF .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar e atat de greu de inteles nemultumirea mea vis-a-vis de Honda. Exista la noi niste convingeri greu de schimbat si dau numai cateva exemple: cele mai bune telefoane-Nokia, masini-Mercedes(vw la clasa medie),speeduri-Honda, crossuri-ktm. Lista cred ca poate continua, ideea e ca sunt complet false si dirijate de unii care nu au avut curajul sa incerce si altceva si au preferat sa fie victima marketingului bine pus la punct. Nu ma refeream la super sport de 1000, in nici un caz, desi poti merge si cu ele in Romania, era vorba de clasa 600 unde conduce cea mai proasta motocicleta topul vanzarilor. Si in teste si la fiabilitate, performante, ca numai astea imi vin in minte, oricum capatul de jos al clasamentelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@johnson:

poate ca Honda e in capatul listei la performante (lucru care ma intereseaza catusi de putin acum, avand in vedere ca sunt incepator si am doar 10mii facuti pe 2 roti in toata viata mea), dar cat despre fiabilitate, service, etc...cred ca e fix in capatul celalalt...poti sa zici ce vrei, nu degeaba e cea mai vanduta sportiva de 600 din LUME!!! Ce marketing? crezi ca eu cand m-am hotarat s-o iau m-am uitat la reclame sau de astea? Sincer, nici nu stiu ce reclame are Honda in Romania....

Eu pana acum sunt foarte foarte multumit de ea, oricum daca totul imi merge ok, nu o tin mai mult de 1-2 ani...si probabil ca o sa trec la mai mare sau mai nervoasa, cine stie...

 

PS: si daca e pana acolo...GUSTUL NU SE DISCUTA! nu stiai? hai noroc :burnout:

 

@Inger albastru: merci man! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ KristaKe: faina motoreta. S-o stapanesti sanatos. Apropos de semnatura ta: cea mai zgomotoasa toba sport e toba stock taiata, golita si sudata la loc. ;) Vb din experienta. Suna ca MIGu'. Cand dai repriza zici ca decolezi. Loud pipes save lives!... si enerveaza gaborii si RARu si sperie babele si consuma de rup da' asta nu mai conteaza. :D

 

:burnout:

post-8276-1164877069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de toate,kristake,s-o stapanesti sanatos,fara incidente!!!corect,gustul tau...

in rest,stiu numai eu vreo 2 cazuri de honde(si noi-noute si scumpe ca dracu!!!) si care s-au facut de kaka urat!!!...sau altfel spus au lasat gauri mari in buzunare,fiabilitate VARZA!!!!!

altfel,reclama la greu si in RO...

pentru mine,Honda e kaka,nu-s pilot de teste dar am mai incercat motoare si sunt sub alte japoneze din multe puncte de vedere!!!e clar passat-ul motoarelor(mai ales la imagine!)

REKLAMA!!!

ba johnson,da" cu ktm ce-ai avut????????!!!!!!!!!!!!!...bulangiule!!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de toate,kristake,s-o stapanesti sanatos,fara incidente!!!corect,gustul tau...

in rest,stiu numai eu vreo 2 cazuri de honde(si noi-noute si scumpe ca dracu!!!) si care s-au facut de kaka urat!!!...sau altfel spus au lasat gauri mari in buzunare,fiabilitate VARZA!!!!!

altfel,reclama la greu si in RO...

pentru mine,Honda e kaka,nu-s pilot de teste dar am mai incercat motoare si sunt sub alte japoneze din multe puncte de vedere!!!e clar passat-ul motoarelor(mai ales la imagine!)

REKLAMA!!!

ba johnson,da" cu ktm ce-ai avut????????!!!!!!!!!!!!!...bulangiule!!! ;)

 

ciao tin-tin, merci de urari! Ce sa zic...poate o fi Honda mai varza decat altele...sau n-o fi...oricum am prea putina experienta incat sa-mi dau seama si nici n-am calarit multe alte motoare, asa ca numai peste un an o sa pot sa-ti zic daca ai avut dreptate sau nu, ramane de vazut. Oricum eu in continuare sunt f incantat de a mea! :D

PS: si de KTM!

(ce sa zic...poate sunt eu mai conservator asa de felul meu :yikes: )

:burnout:

 

@Emppu: salut, la suzuki am avut toba golita si intr-adevar suna foarte tare, nimeni nu-si dadea seama ca motoru' e doar de 400 :D

Problema la toba asta stock de pe honda e ca nu e cu prindere, e sudata intr-una, de la catalizator pana la finala si in plus e si nichelata toata, deci nu cred ca ma pot baga la suduri si de astea...nici nu stiu cum se procedeaza in cazul asta...daca stii tu, da-mi te rog mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sper sa nu te convingi de ceea ce spun eu...ar fi ,totusi,pacat...chiar asa anti-honda cum sunt eu.

realitatea e ca au o imagine destul de proasta...e aiurea ca se cumpara in halul asta doar pentru ca vorbeste lumea ca ar fi cele mai bune...superioritate lor teoretica , in gura lumii, le vinde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emppu: salut, la suzuki am avut toba golita si intr-adevar suna foarte tare, nimeni nu-si dadea seama ca motoru' e doar de 400 :ok:

Problema la toba asta stock de pe honda e ca nu e cu prindere, e sudata intr-una, de la catalizator pana la finala si in plus e si nichelata toata, deci nu cred ca ma pot baga la suduri si de astea...nici nu stiu cum se procedeaza in cazul asta...daca stii tu, da-mi te rog mai multe detalii.

 

Deci: Toba mea stock (ex-stock :P ) la Bandit 600 e din inox si NU aer suruburi. E sudata din fabrica. Practic e "capsata", sigilata. De ex la Bandit 1200 si multe sportive toba stock finala e prinsa in 4 suruburi pt a usura schimbarea ei dar... si "tunarea" ei. Arata f bine si nivelul finisarii e beton la a mea. DAR: suna ca un Matiz si atunci: O scoti de unde se "face" 4 in 1, iei frumos flexu' :wave: , tai elegant "capacu", in capatul in care iasa gazele. Ce gasesti inauntru arata a muulta treaba. Cu ciocanu si o dalta sau altceva ascutit si rezistent dai ca vita in tabla dinauntru pana o tai de jur imprejur. Sunt 2 randuri de tabla prin care trec 4 tevi de lungimi diferite, din care una ajunge pana in capat, la iesire. Dupa ce ai scos tot din ea mergi la sudor si ti "pune" capacu inapoi. La mine: mi-a luat 350 de mii pe sudura dar e la un nivel fantastic. A sudat cu sarma de inox si nici nu ti dai seama ca nu e de la mama ei. Super meserias omu si avea super aparat de sudura (i-am zis ca mi se stricasera filtrele inauntru, nu ca vreau sa fac scandal si sa sune ca avionu).

Acum: motorul suna a 1000cc cel putin, are bass cat casa si la repriza suna de zici ca decoleaza Migu. La peste 6000 de ture daca inchid gazu bubuie si scoate flacari. Reising!!! Toba goala in combinatie cu filtru aer K&N, carbe sincronizate si ridicat acele din carbe + bujii NKG Iridium -----> mere motoreta de ma kak pe mine. Nu mi vine sa cred ce viata are comparativ cu inainte. DAR: acum imi papa 8,5-9L (inainte vreo 7 cred) la 100 km (oras, frig, mers nici pre prea nici foarte foarte si lasat sa se incalzeasca des, distante scurte). Mi se pare enorm si astept primavara sa ii fac un test mai corect si mai obiectiv atat in oras cat si afara. Dar acum mi e mai mare dragu sa dau la cheie cu sprit si sa trag de aceleratie sau sa inchid gazu (bum bum :D ). Imi creste inima cand o aud si nu am mai auzit prin oras 600 sa sune asa criminal ca al meu, nici chiar sportive cu toate tobele lor de sute de euro.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prieteni care mi-au spus ca le place Honda pt ca e motorul care-ti iarta multe, greseli personale de pilotaj sau de traseu. Se aude bestial si e super fiabila o Honda. Pt un pilot neexperimentat sau care nu vrea senzatii tari cred ca e alegerea potrivita. Poate si de asta are si succes comercial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: Toba mea stock (ex-stock :P ) la Bandit 600 e din inox si NU aer suruburi. E sudata din fabrica. Practic e "capsata", sigilata. De ex la Bandit 1200 si multe sportive toba stock finala e prinsa in 4 suruburi pt a usura schimbarea ei dar... si "tunarea" ei. Arata f bine si nivelul finisarii e beton la a mea. DAR: suna ca un Matiz si atunci: O scoti de unde se "face" 4 in 1, iei frumos flexu' :wave: , tai elegant "capacu", in capatul in care iasa gazele. Ce gasesti inauntru arata a muulta treaba. Cu ciocanu si o dalta sau altceva ascutit si rezistent dai ca vita in tabla dinauntru pana o tai de jur imprejur. Sunt 2 randuri de tabla prin care trec 4 tevi de lungimi diferite, din care una ajunge pana in capat, la iesire. Dupa ce ai scos tot din ea mergi la sudor si ti "pune" capacu inapoi. La mine: mi-a luat 350 de mii pe sudura dar e la un nivel fantastic. A sudat cu sarma de inox si nici nu ti dai seama ca nu e de la mama ei. Super meserias omu si avea super aparat de sudura (i-am zis ca mi se stricasera filtrele inauntru, nu ca vreau sa fac scandal si sa sune ca avionu).

Acum: motorul suna a 1000cc cel putin, are bass cat casa si la repriza suna de zici ca decoleaza Migu. La peste 6000 de ture daca inchid gazu bubuie si scoate flacari. Reising!!! Toba goala in combinatie cu filtru aer K&N, carbe sincronizate si ridicat acele din carbe + bujii NKG Iridium -----> mere motoreta de ma kak pe mine. Nu mi vine sa cred ce viata are comparativ cu inainte. DAR: acum imi papa 8,5-9L (inainte vreo 7 cred) la 100 km (oras, frig, mers nici pre prea nici foarte foarte si lasat sa se incalzeasca des, distante scurte). Mi se pare enorm si astept primavara sa ii fac un test mai corect si mai obiectiv atat in oras cat si afara. Dar acum mi e mai mare dragu sa dau la cheie cu sprit si sa trag de aceleratie sau sa inchid gazu (bum bum :P ). Imi creste inima cand o aud si nu am mai auzit prin oras 600 sa sune asa criminal ca al meu, nici chiar sportive cu toate tobele lor de sute de euro.

 

:peace:

 

salut, sa stii ca ceva de genu cum e a ta m-am gandit sa o modific si pe a mea, sa nu mai bag sute de euro acum intr-o toba sport...dar avand in vedere ca se dau puncte acum si pt toba prea zgomotoasa (cred ca 7 :D ...), cred ca o sa-mi pun totusi una omologata sau daca nu, macar sa mai ramana ceva filtre prin cea veche sa nu faca chiar asa mare galagie...offff :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, sa stii ca ceva de genu cum e a ta m-am gandit sa o modific si pe a mea, sa nu mai bag sute de euro acum intr-o toba sport...dar avand in vedere ca se dau puncte acum si pt toba prea zgomotoasa (cred ca 7 :D ...), cred ca o sa-mi pun totusi una omologata sau daca nu, macar sa mai ramana ceva filtre prin cea veche sa nu faca chiar asa mare galagie...offff :peace:

 

La cat de plini de surpize (neplacute) is militienii nu mai conteaza ce toba ai (de serie, sport omologata sau stock modificata). La fel nu conteaza nici ce decret e in momentu ala in vigoare, ala vechi sau asta nou. Ei sunt obisnuiti sa fie militieni si sa aiba intotdeauna dreptate. Daca urechiusei lui de tabla i se pare ca toba ta suna tare te arde fara sa te mai intrebe ce si cum si i se rupe de toba ta stock cuminte sau sport omologata ca si asa nu stie sa citeasca ce scrie pe ea si nu intelege daca nu e romaneste. Te baga el undeva, gaseste ceva... la tulburarea linistii publice sau alte articole ascunse sau inventate. Au fost ceva relatari pe forum de astfel de cazuri de supermilitieni dotati cu tot felul de capacitati native supra omenesti in care ei dau astfel de amenzi masurand nivelul zgomotului cu urechiometrul, cel mai fin si mai performant aparat de masura a nivelului de zgomot. :wave:

 

PS: daca nu vrei sa te risti, zici bine. Oricum cea stock-goala e cem mai satanista. Cat is ei de cretini si imbecili tot se prind sau vad ca e goala toba si te phoot. In cazul meu, daca ma prind nici nu comentez. Suport consecintele da le explic si ca toba goala are o utilitate si ca iti poate salva viata pe motor. Atunci cand conservati criminali in serie carora tot ei le dau permisele la modu PCR (pile, cunostiinte, relatii) ne iau pe sus. Ieri mergand pe banda a 2 a pe o str. principala din Sibiu era sa se suie peste mine o pi'da cu un E-Class. In paralel fiind cu mine (vro 2m in fata) si fara sa semnalizeze a venit spre mine, vrand sa intre pe banda 1. Cum am vazut ca nu m-a observat sica nu rasp la claxon si turat putin motoru ---> ambreiaj-12.000 ture si m-a observat, cand mai avea doar cativa cm pana sa dea cu mine de pamant, claxonul motoretei auzindu-se mult prea slab. In momentul ala s-a kakat pe ea cand a observat ca exist si eu pe banda aia si a tras viovent de volan inapoi spre banda ei. Iti zic eu: la faza aia cu toba stock cred ca ma matura de nu mai ramanea din mine nici cac.at de analiza. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti despre Honda Cub banuiesc.Sau Honda CB125...? Nu?

Nu man, doar Honda 1000 Repsol 2005. El e mai vechi in bransa si s-a dat cu mai multe motoare, si Honda i se pare mai cuminte. Am amic cu Kawa ZX10R 2005, asta-ti rupe capatzana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat de plini de surpize (neplacute) is militienii nu mai conteaza ce toba ai (de serie, sport omologata sau stock modificata). La fel nu conteaza nici ce decret e in momentu ala in vigoare, ala vechi sau asta nou. Ei sunt obisnuiti sa fie militieni si sa aiba intotdeauna dreptate. Daca urechiusei lui de tabla i se pare ca toba ta suna tare te arde fara sa te mai intrebe ce si cum si i se rupe de toba ta stock cuminte sau sport omologata ca si asa nu stie sa citeasca ce scrie pe ea si nu intelege daca nu e romaneste. Te baga el undeva, gaseste ceva... la tulburarea linistii publice sau alte articole ascunse sau inventate. Au fost ceva relatari pe forum de astfel de cazuri de supermilitieni dotati cu tot felul de capacitati native supra omenesti in care ei dau astfel de amenzi masurand nivelul zgomotului cu urechiometrul, cel mai fin si mai performant aparat de masura a nivelului de zgomot. :peace:

 

PS: daca nu vrei sa te risti, zici bine. Oricum cea stock-goala e cem mai satanista. Cat is ei de cretini si imbecili tot se prind sau vad ca e goala toba si te phoot. In cazul meu, daca ma prind nici nu comentez. Suport consecintele da le explic si ca toba goala are o utilitate si ca iti poate salva viata pe motor. Atunci cand conservati criminali in serie carora tot ei le dau permisele la modu PCR (pile, cunostiinte, relatii) ne iau pe sus. Ieri mergand pe banda a 2 a pe o str. principala din Sibiu era sa se suie peste mine o pi'da cu un E-Class. In paralel fiind cu mine (vro 2m in fata) si fara sa semnalizeze a venit spre mine, vrand sa intre pe banda 1. Cum am vazut ca nu m-a observat sica nu rasp la claxon si turat putin motoru ---> ambreiaj-12.000 ture si m-a observat, cand mai avea doar cativa cm pana sa dea cu mine de pamant, claxonul motoretei auzindu-se mult prea slab. In momentul ala s-a kakat pe ea cand a observat ca exist si eu pe banda aia si a tras viovent de volan inapoi spre banda ei. Iti zic eu: la faza aia cu toba stock cred ca ma matura de nu mai ramanea din mine nici cac.at de analiza. :wave:

 

nu e vorba de amenda, e vorba ca de acum se dau si puncte, si daca te opresc de 4 ori si se leaga de toba de 4 ori, deja cred ca ai adunat peste 15 puncte...si ce naspa e sa ramai in plina vara fara permis...nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pufai... superba.. inca nu te-am vazut prin oras si vremea a fost super. sa o "porti" sanatos si sa iti creasca la anu sau peste 2 ani :wave: mie se pare mie sau nu ai zis cat ai dat pe ea? oricum arata foarte bine, sa ai grija de ea.

sa ai grija cu tobele alea ca iara te fugareste politia :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...