daniancu06 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Am luat legatura cu un user de aici. Poate trece azi sa ma ajute. Am sperat sa pot rezolva singur, am facut poze inainte tocmai pt a.mi fi usor la asamblare. Cred, totusi, ca e din ambreiaj... Ma gandeam eu ca e de la cablul de km, am si o gaura in capacul din stanga pe unde iese cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Ma gandeam eu ca e de la cablul de km, am si o gaura in capacul din stanga pe unde iese cablul ..........inseamna ca ai un motor construit din "n" motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Tot ce e posibil. Faza e ca seria de pe carter coincide cu cea de pe sasiu si din acte. Posibil a pastrat carterul si a mai inlocuit din componente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Verifica seriile capacelor motorului, carterelor si al capacului cutiei de viteze. Daca nu coincid inseamna ca e facut din bucati. Cand vorbesc de serii nu ma referla seria motorului ce e pansonata pe carterul stanga al motorului. Fiecare componenta a motorului, in afara de chiulasa si cilindru, are o serie pansonata ( formata din 3,4 sau 5 caractere ) ce o vezi daca speli bine cu benzina exteriorul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 21, 2014 Autor Share Postat Septembrie 21, 2014 Dupa o lunga pauza in care mi-am schimbat locatia de lucru la motor si domiciliul am reusit sa termin de vopsit toate piesele si sa ma apuc de montare. Intre timp am facut cateva modificari farului. Pe ij 56 am montat un far de jupiter 3. deoarece pe piata nu se gasesc martori si acel ornament de la contact, am decis sa astup cu fibra acele orificii si sa pastrez doar kilometrajul. Sunt multumit de ce a iesit. Urmeaza sa gasesc un loc si pentru contact, banuiesc ca va fi undeva in lateral. La unele piese am avut ceva batai de cap, ca de exemplu, bascula dupa vopsire a avut o reactie ciudata la vopsea si s-a incretit ( din vina mea, fiindca am aplicat strat gros de vopsea). De asemenea la bascula originala de ij 56 am renuntat si am folosit-o pe cea de jupiter. Bineinteles ca intr-o intalnire cu Lolo a zis ca este necesar un gresor pe bascula si cum bascula de ij 56 avea gresor, deja imi faceam griji ca voi avea probleme, fiindca cea de jupiter 3 nu are asa ceva. Dupa putina cugetare am realizat ca axul de la jupiter 3 este prevazut in lateral cu gresor, iar cel de ij 56 nu. Aripa spate este o combinatie intre ij 56 si jupiter 3. Am ales aceasta formula, fiindca pe fata voi avea aripa de j3 si era pacat sa nu am acea evazare si pe spate. Sper sa o scot anul acesta pe drum, insa nu sunt asa optimist ca voi face acest lucru. mai am de lucru la jenti si sa caut cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 gasesti si martori: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=1447 sau doar sticla: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 23, 2014 Autor Share Postat Septembrie 23, 2014 Astazi am facut de la 0 partea electrica. Fiindca la incept cand am luat-o si am dat cateva ture cu ea nu aveam martori luminosi vin cu o intrebare. Cand am pus contactul, unul din martori s-a aprins- pana aici ok-, a pornit si apoi s-a stins, insa este ok ca dupa circa 30 secunde sa se aprinda si sa ramana aprins? Cel de al doilea martor ce indica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Daca ti se aprinde martorul de incarcare in timp ce functioneaza motorul inseamna ca ai generatorul defect. Cel de-al doilea martor este de neutral ( iti indica momentul in care esti la puntul liber in cutia de viteze ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 23, 2014 Autor Share Postat Septembrie 23, 2014 Daca ti se aprinde martorul de incarcare in timp ce functioneaza motorul inseamna ca ai generatorul defect. Cel de-al doilea martor este de neutral ( iti indica momentul in care esti la puntul liber in cutia de viteze ). Daca dinamul este defect, atunci in timpul functionarii cand am scos bornele la baterie, motorul nu trebuia sa se opreasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Nu,nu trebuie sa se opreasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Adica daca nu s-a oprit, ai dinamul bun » Post actualizat in 23 Sep 2014 17:26N-am fost atent la intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 23, 2014 Autor Share Postat Septembrie 23, 2014 Adica daca nu s-a oprit, ai dinamul bun » Post actualizat in 23 Sep 2014 17:26 N-am fost atent la intrebare si atunci becul de la martor nu trebuie sa ramana stins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vezi ca merge frumos pe 12v,ai "bagi"12v in excitatie la dinam,plusul de la dinam il duci la baterie cu o dioda pe fir si incarca de rupe cu releu mecanic de dacie si ai facut-o pe12v,succes » Post actualizat in 23 Sep 2014 17:38Ba da,dar depinde cum e legat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Contavt imperfect ste normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 25, 2014 Autor Share Postat Septembrie 25, 2014 Contavt imperfect ste normal. Draga coleg de forum, vin in ajutorul tau cu cateva sfaturi, inainte sa iti iei prima p@#a in c%r aici pe forum. Nu imi sta in caracter sa ma iau de om de aiurea, insa daca nu te pricepi la aria comuniste stai deoparte, citeste, invata si apoi indrazneste sa scrii pareri. Legat de scris, indiferent daca ai o scuza penibila ca intri de pe tableta ( probabil sa te lauzi ca ai tableta), este inandimisibil sa gresesti si sa spurci cuvintele in halul acesta. Daca traduc ce ai vrut sa scrii aici, la mine in topic ar veni in felul urmator: Contact imperfect este normal. Ai vrut sa zici ceva, insa esti varza. PS Mi-am exprimat parerea in topicul propriu pt a nu polua alte topicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Aaaa eu sunt varza?!? Tinere ce faci tu acum eu faceam cand tu probabil nu erai. Nu inventezi tu insyalatiile electrice. Un bec se aseaza cand se incalzrste. Este normal sa intrerupa la contactele pacatoase ale motocicleyelor rusrsti. Cele moderne au leduri lipite in fabrica. Sterge-ti nasul inainte sa-mi faci mie manecute (trasde maneca). Mam lamurit ce e cu internetul nu e un grup de oameni destepti dar o gramada de copii prostctscuti care ma da dracului. Au aur in mana oameni cu cunostinte si experienta. Si asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Altu' care "era smecher cand voi nu erati", o scuza buna sa dispara repede. No du'te cu haurul sa nu ti-l transmutam in fludor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 25, 2014 Autor Share Postat Septembrie 25, 2014 In primul rand este coresct sa iti completezi profilul sa stiu cu cine pierd timpul la vorba aici. In al doilea rand, daca este sa o luam dupa nr moto trecut in profil 80 , sa consideram ca este anul de nastere. Deci teoretic nu este diferenta mare de varsta intre noi. Si multumesc pentru complimentul de a ma considera tanar. Trecand la ale noastre, iar ai avut probleme in a scrie corect cuvintele, dar sa trecem peste asta, fiindca dintr-o vizualizare a posturilor, nu este unul fara greseli. Da o pagina inapoi si vezi ca am scris ca instalatia electrica este facuta de la 0. Asta implica cabluri noi, contacte si mufe noi, becuri noi, absolut totul nou, mai putin releul de incarcare si dinamul. Deci daca sunt noi, nu au oxid pe ele, si mai ales ca nu este prima oara cand umblu cu un cablu si o mufa pot baga mana in foc ca nu am nici un contact imperfect. Asa cum era frumos puteai sa intrebi, ca poate nu am masa facuta bine pe la un contact, insa eu ti-as fi raspuns ca nu folosesc masa de pe cadrul motorului, ci faptul ca am tras fir separat pentru asta la fiecare piesa si contact care necesita acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Aaaa eu sunt varza?!? Tinere ce faci tu acum eu faceam cand tu probabil nu erai. Nu inventezi tu insyalatiile electrice. Un bec se aseaza cand se incalzrste. Este normal sa intrerupa la contactele pacatoase ale motocicleyelor rusrsti. Cele moderne au leduri lipite in fabrica. Sterge-ti nasul inainte sa-mi faci mie manecute (trasde maneca). Mam lamurit ce e cu internetul nu e un grup de oameni destepti dar o gramada de copii prostctscuti care ma da dracului. Au aur in mana oameni cu cunostinte si experienta. Si asta e daca te pricepi la fel cum scrii... » Post actualizat in 25 Sep 2014 12:38 In primul rand este coresct sa iti completezi profilul sa stiu cu cine pierd timpul la vorba aici. In al doilea rand, daca este sa o luam dupa nr moto trecut in profil 80 , sa consideram ca este anul de nastere. Deci teoretic nu este diferenta mare de varsta intre noi. Si multumesc pentru complimentul de a ma considera tanar. Trecand la ale noastre, iar ai avut probleme in a scrie corect cuvintele, dar sa trecem peste asta, fiindca dintr-o vizualizare a posturilor, nu este unul fara greseli. Da o pagina inapoi si vezi ca am scris ca instalatia electrica este facuta de la 0. Asta implica cabluri noi, contacte si mufe noi, becuri noi, absolut totul nou, mai putin releul de incarcare si dinamul. Deci daca sunt noi, nu au oxid pe ele, si mai ales ca nu este prima oara cand umblu cu un cablu si o mufa pot baga mana in foc ca nu am nici un contact imperfect. Asa cum era frumos puteai sa intrebi, ca poate nu am masa facuta bine pe la un contact, insa eu ti-as fi raspuns ca nu folosesc masa de pe cadrul motorului, ci faptul ca am tras fir separat pentru asta la fiecare piesa si contact care necesita acest lucru. mamaaa, ai tras ceva fire! ) era de ajuns la far ca sa ai lumina buna. dar daca ai avut unde sa le pui e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 25, 2014 Autor Share Postat Septembrie 25, 2014 mamaaa, ai tras ceva fire! ) era de ajuns la far ca sa ai lumina buna. dar daca ai avut unde sa le pui e ok... La vopsire am dat cu grund cateva straturi bune, apoi filler, si la final vopseaua, si la toate astea sigur nu aveam masa asa cum trebuie peste tot. Pe langa toate celelalte fire unul in plus si-a gasit locul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Anul de nastere al baiatului ai nimerit. Daca consideri ca a avea cabluri noi e suficient sa nu ai contact imperfect mi-e clar cine este varza. Ca sa fii cel mai castigat vinde motocicleta unuia care are habar Poftim am scris fara greseli daca asta iti va functiona becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cine e paul de la husi nu am auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 ...insyalatiile electrice.... se incalzrste....ale motocicleyelor rusrsti.... Cine e paul de la husi nu am auzit Sg udig cd dr uilbogmg ag gxuirmdig, rntgogegig sr ugisurcdcrtdtg… igstpo spnt vlibg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 Rog un moderator sa stearga ultimele postari. » Post actualizat in 16 Oct 2014 16:15Atasul a luat drumul sprte Satu-Mare astazi, asa ca a ramas doar motocicleta. Pretul de vanzare pentru motocicleta este de 1200 lei. Cei interesati ma pot contacta aici sau la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.