Sari la conținut

Ij 350- renastere


iulian86
 Share

Postări Recomandate

Eu inlocuiesc carterele sau cilindrul sau motorul cu totul. Daca e cazul. Sau motocicleta.

Ce prost pot sa fiu.Eu tot carterele vechi si cilidru impreuna cu capacul de cilindru am folosit.

Acum imi dau seama ca a ramas si seria de motor stantata de rus pe carter.

Ma duc sa o dau jos cu flexul,,,,,dar nu stiu ce serie sa scriu in CIV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce prost pot sa fiu.Eu tot carterele vechi si cilidru impreuna cu capacul de cilindru am folosit.

Acum imi dau seama ca a ramas si seria de motor stantata de rus pe carter.

Ma duc sa o dau jos cu flexul,,,,,dar nu stiu ce serie sa scriu in CIV.

 

:crack: asta cu capacul de cilindru a fost buna

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu oricum il iubesc pe "EL", si asta ptr ca daca nu exista, nici eu nu mai scriam pacilisea.

Asa ca draga Paulica cu "aia mica" capul sus, ca stiu ca "altceva "na-ai sa tii sus.Te pupa mandea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Saptamana viitoare ma apuc de lucru la partea de cadru+ tablarie. Pe fata am schimbat jugul de la furca si l-am inlocuit cu cel de la jupiter, si astfel ii voi schimba si aparatoarea pe fata cu cea de jupiter 3 ( imi place aspectul).

Problema intampinata, este aceea ca as vrea sa schimb si pe spate cu acelasi gen de aparatoare ( evazata jos). Am demontat cele doua bucati din aparatoarea spate de la jupiter 3, insa puse cap la cap sunt prea scurte.

Aveti idee daca ar iesi ok sa tai din aparatoarea spate de ij 56 si diferenta de la spate sa o inlocuiesc cu cea de jupiter sau daca exista alta metoda sa montez genul respectiv de aparatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca este pacat sa tai

mai bine cauti si pui complete de j3 daca-ti place aspectul lor si pe cele de 56 le conservi

(nu stii cum te razgindesti cindva...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca este pacat sa tai

mai bine cauti si pui complete de j3 daca-ti place aspectul lor si pe cele de 56 le conservi

(nu stii cum te razgindesti cindva...)

Am aparatorile complete de j3, insa din fabrica este facuta din doua bucati. o bucata prinsa de cadru si una de sa, iar sub sa ramane o distanta de vreo 20 cm intre aparatori.

de aceea am zis sa imbin pe cea de ij 56 cu capatul de la j3.

daca incerc sa pun cap la cap pe cele de j3 arata ca dracu si este scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa modific aparatoarea spate la ij si cu toate piesele in masina am umblat prin oras dupa servicii de sablare.

toate bune si frumoase pana am ajuns la o firma ( singura din oras) si mi-a zis pretul. Pentru toate fierataniile de la moto( mai putin atasul) tipul vroia 250 euro. i-am multumit si dupa ce am descarcat fiarele acasa, am decis sa imi cumpar compresor si pistol de sablat.

si asa astazi am inceput sablarea pieselor. Ies ok, insa mai am de investit in partea de protectie a ochilor.

Dupa ce termin cu piesele am o mare curiozitate ce pret voi primi pentru vopsitul electrostatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 250 euro sablai la Buzau toata motocicleta si atasul , plateai transportul si te intorceai si cu bani acasa ( destul de multi ).

probabil ca ai dreptate, insa tot imi trebuia un compresor in casa si de aceea s-a potrivit la fix cu pretul cerut. Cred ca pretul era asa mare fiindca este si singurul din oras care sableaza piese marunte, restul sableaza industrial.

Asa ca voi profita de asta si daca v-a fi cineva ce va lua vreo piesa de la mine si o vrea sablata, il voi ajuta.

inca ceva, voi nu aveti somn de postati mesaje la ore asa matinale? 5: 28

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa modific aparatoarea spate la ij si cu toate piesele in masina am umblat prin oras dupa servicii de sablare.

toate bune si frumoase pana am ajuns la o firma ( singura din oras) si mi-a zis pretul. Pentru toate fierataniile de la moto( mai putin atasul) tipul vroia 250 euro. i-am multumit si dupa ce am descarcat fiarele acasa, am decis sa imi cumpar compresor si pistol de sablat.

si asa astazi am inceput sablarea pieselor. Ies ok, insa mai am de investit in partea de protectie a ochilor.

Dupa ce termin cu piesele am o mare curiozitate ce pret voi primi pentru vopsitul electrostatic.

Pune te rog o poza cu ce ai sablat sa vedem cum merge treaba, personal sunt foarte curios si expica putin cum merge pistolul.

Nu se umezeste nisipul la diuza? ce nisip folosesti? nu vine citeodata jetul intrerupt?

Este bine sa modifici din cind in cind pozitia diuzei caci altfel ti-o maninca repede, Cit timp te tine o diuza ...ce presiune...

Pun o poza cu ceva piese ce am sablat eu zilele trecute sper sa nu deranjez. Numai bine !

post-33671-0-24210700-1400364136_thumb.jpg

PS Partile care lucesc le-am mai ajustat putin cu smirghel sau cu freza ( muchii taioase-ascutite, puncte de sudura...)

PS2 Cauciucul dupa sablare arata bestial......:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa le iau de la inceput:

compresorul este cu butelie de 100 l si suplimentar atasata una de 200 l, debit la iesire de 250 l/min.

pistolul este cu sorb si are doua duze de metal. ( furtunul cam scurt, dar o voi remedia imediat). presiunea de lucru a pistolului este de 6 bari, insa mi se parea cam putin, asa ca am bagat la 8 bari si este ok. Nu vine in suturi nisipul, am jet constat, doar atunci cand sorbul iese din nisip mai am intreruperi. La inceput am ales nisip pentru sablari fine pe care il refolosesc in continuu, insa vreau sa incerc nisip pentru filtre de piscina, este mai fin si mai ieftin.

nisipul ramane uscat de fiecare data, am montat filtru de umezeala.

asa zisa cabina este un cort de 6 persoane in care lucrez si astfel recuperez 99% din nisip.

pe viitor intentionez sa mai iau un pistol de sablat, pe care sa il folosesc cu bicarbonat de sodiu, insa ramane doar in stadiul de plan.

voi pune si poze cand ajung acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns.

Faina treaba cu cortul, cind poti pune o poza si cu pistolul, la mine vine uneori in suturi, pare ca se infunda cu toate ca nisipul este fin si cernut (dar nu este special pentru sablat) iar dupa un timp se umezeste la iesire, posibil sa aiba apa in butelie dar cum lenea este mare nu m-am uitat. Eu am folosit pistolul la maxim cam 9 bari si cred ca aceasta este cauza uzurii premature a diuzei.

Oricum treaba buna ce faci tu, Pune si poze din cind in cind. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Poze cu pistolul si nisipul de sablat. Nisipul nu cred ca ar conta prea mult daca pe sac scrie ca este de sablat sau pentru alta munca. Am intalnit persoane care au sablat masini cu nisip de la mare.

iar in magazinele gen dedeman, praktiker si etc se gaseste nisip de zidarie la sac de 10 kg. este uscat si destul de fin.

poze cu piese sablate voi pune dupa ce ajung la partile mai importante, pana acum am sablat doar prinderile de atas, scaritele..maruntisuri, unde aspectul nu este asa important.



salutare la toata lumea, dupa o perioada de pauza, ieri am desfacut motorul pentru al asambla cu un silicon mai bun. dupa ce l-am montat prima oara oricate pedale am dat nu vroia sa o ia deloc, si pe seasupra nu avea scanteie. ma gandeam ca nu era buna schema electrica.

insa ieri cand am dat jos dinamul, am vazut ca era busit. dupa o constatare vizuala am zis sa pun dinamul de jupiter 3 in locul celui de ij 56. la montaj nu au fost probleme, insa ieri am vazut ca rotorul era busit in zona perilor colectori. banuiesc ca acesta era motivul de nu aveam scanteie.

pe deasupra siliconul rosu, cu miros de otet nu este bun deloc. la demontarea carturilor nu am avut nici o problema. urmeaza sa iau un silicon de etansare mai bun si sa repet montarea.

 

Legat de dinam, banuiesc ca daca rotorul de jupiter 3 este mai lung decat cel de 56, ar fi trebuit sa schimb si statorul.

post-77614-0-14000300-1400413048_thumb.jpg

post-77614-0-04638900-1400413059_thumb.jpg

post-77614-0-95683500-1402239565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, cele doua rotoare sunt diferite. Dupa cum rezulta din poza, miezurile nu sunt mult diferite nici ca dimensiune, nici ca pozitie, dar colectorii sint mult diferiti. Chiar daca miezurile s-ar potrivi intre ele, este foarte posibil ca periile sa nu calce unde trebuie...

 

PS: nu datorita dinamului iti lipseste scinteia. Chiar daca dinamul nu lucreaza si mergi pe baterie, tensiune in sistem trebuie sa ai (de la baterie) si in consecinta trebuie sa ai si scinteie (cit te duce bateria)

Eu la Jupi3 al meu toate testele le-am facut numai pe baterie (dinamul bulit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aveam baza in baterie. era o baterie de 6V 4 ah de la o lanterna. dar eu zic ca era dinamul fiindca am gasit pe forum o schema in care transformam dinamul in motor, si la mine nu a mers. Pana la urma l-am pornit cu un redresor, direct cu bobina, am anulat tot circuitul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era de la dinam lipsa scanteii, cel mai probabil era bateria moarta daca zici ca l-ai pornit cu redresorul.

Cand il pornesti pe redresor sa lasi bateria conectata , altfel ai sanse mari sa strici redresorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea, dupa o perioada de pauza, ieri am desfacut motorul pentru al asambla cu un silicon mai bun. dupa ce l-am montat prima oara oricate pedale am dat nu vroia sa o ia deloc, si pe seasupra nu avea scanteie. ma gandeam ca nu era buna schema electrica.

insa ieri cand am dat jos dinamul, am vazut ca era busit. dupa o constatare vizuala am zis sa pun dinamul de jupiter 3 in locul celui de ij 56. la montaj nu au fost probleme, insa ieri am vazut ca rotorul era busit in zona perilor colectori. banuiesc ca acesta era motivul de nu aveam scanteie.

pe deasupra siliconul rosu, cu miros de otet nu este bun deloc. la demontarea carturilor nu am avut nici o problema. urmeaza sa iau un silicon de etansare mai bun si sa repet montarea.

 

Legat de dinam, banuiesc ca daca rotorul de jupiter 3 este mai lung decat cel de 56, ar fi trebuit sa schimb si statorul.

 

Rotorul cel gros nu este de IJ ci de MZ. Cel de IJ este un produs aftermarket ce nu-si face treaba la fel ca unul original si pe deasupra e putin mai lung decat cel original, lucru pentru care iti loveste in suruburile ce tin platoul cu platini. Acumulatorul putea avea si numai 1 amper si tot trebuia sa-ti porneasca motorul. Verifica condensatorul, bobina de inductie si cauta un rotor bun de IJ, 2 carbuni vechi ( cei noi pe care-i gasesti la Gaspar sunt mai duri si-ti uzeaza rotorul ).

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ar fi fost bobina sau condensatorul de vina. Cand l-am pornit am folosit doar platina bobina si condensatorul conectate la un redresor de 12V. a mers cam 10 secunde si fiind entuziasmat am dat sa il accelerez si s-a oprit, iar cand am dat pedala sa il pornesc am busit redresorul.Atunci am vazut ca picura ulei intre cartere si am decis sa il desfac sa pun un silicon mai bun. Rotorul de care zici ca ar fi de MZ a mers, am apucat sa dau o tura cu el. pe cel de pe j3 am zis sa il montez fiindca arata mai bine, dar se pare ca i-am stricat perii, poate daca schimbam si statorul era ok.

Pana reiau partea cu motorul m-am apucat serios de tablarie.

Inca ceva, am luat un carburator K65 de la Gaspar si am facut o comparatie cu cel actual al meu K62 si cel putin la exterior arata la fel. Pe aici pe forum s-a vorbit de k65 si K68. Excluzandu-l pe K68, intre 62 si 65 in afara de numar ar fi vreo diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una: Nu alimenta cu 12V circuitul de aprindere de 6V. Parametrii bobinei de inductie sint aproximativ jumatate din cei ai bobinei de 6V de Ij (rezistenta si inductivitate). Rezulta curent dublu!

 

A doua: Nu se arde redresorul daca picura ulei. Chiar daca motorul are frecari mari, tot nu iti incarca redresorul. Ti-a busit datorita curentului mare, datorat supra-alimentarii circuitului de 6V sau chiar a unei avarii (cel mai probabil, daca n-ai avut scinteie pe baterie - eu cu 6V 4Ah am facut ture fara nici-o problema (intr-un piston, sic! dar a pornit la prima pedala cu doua aprinderi alimentate))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate m-am exprimat gresit, insa nu am folosit instalatia motorului de 6V conectata la 12V.

Ca sursa de curent am folosit un redresor auto de la enheil, bobina de inductie de la o dacie si platina motorului. Este posibil ca redresorul sa se fi ars fiindca a intrat in scurt pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am montat cutia de viteze si mi-am cam prins urechile in ea. Prima oara a mers rapid si a fost ok, numai ca acum am facut la fel, insa era blocata. Am folosit garnitura, silicon si saibele de la arborele care schimba vitezele. Cand strangeam suruburile asa cum trebuie pinioanele erau blocate, schimbatorul de viteze lucra bine. Cand slabeam toate suruburile pinioanele se invarteau.

Unde am gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...