Chivu Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Se dă un ducati monster de 600 din 99, căruia doar ce i s-a făcut o servisare, schimbate bujiile și uleiul, cu rățat cab. și reglat amestecul. După 30 de kilometri, în care a funcționat perfect, la oprirea motorului, a început să se scurgă benzină pe la carburatoarul din stânga, ce aparține cilindrului din spate. Am scos bujia, cilindrul e plin cu benzină. Am schimbat robinetul vacumatic, am ciocănit în carburatoare, nici o schimbare. Am scos toată benzina din motor și carburatoare (suflând în furtunul ce duce la carb) și am observat că impediat ce cuplez furtunul ce duce la carb. la robinetul vacumatic, indiferent dacă e sau nu conectat furtunul de vacum, dă drumu la benzină instant, inundă carb. și dă benzina afară. Robinetul vacumatic închide foarte bine, nu cred că e de acolo problema, mai ales că l-am și schimbat cu altul. Dacă ar fi plutitorul blocat, mă gândesc eu că robinetul n-ar trebui să dea drumul benzinei să intre în carburator, nefiind vacum. Care ar putea fi problema? Editat Iulie 17, 2013 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Cuiul pontou functioneaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Cum poti spune ca robinetul functioneaza bine atata vreme cat deschide fara sa fie actionat de vacuum. Asta e toata ideea lui, supapa se deschide atunci cand o actioneaza vacuum-ul, iar pasul 2, chiar daca ar fi robinetul bun cum spui, cand se umple camera de nivel, inchide cuiul pontou. Deci una din astea 2 sunt duse, sau amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 17, 2013 Autor Share Postat Iulie 17, 2013 Dacă scot furtunul care duce în carburatoare și fac vacum pe furtunul de vacum funcționează perfect. Dă drumul la benzină când fac vacum și o oprește când numai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Verifica si cuiul pontou...am impresia ca ai prins ceva mizerie pe el si ramane deschis, astfel iti inunda carburatorul, respectiv cilindrul. Daca robinetul respectiv si cuiul pontou ar fi duse amandoua, ti-ar curge toata benzina in cilindru si pe jos. Editat Iulie 17, 2013 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Nivel benzina reglat gresit la carburatorul ala. Masoara nivelul cu un furtun si o sa-ti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) [...] am observat că impediat ce cuplez furtunul ce duce la carb. la robinetul vacumatic, indiferent dacă e sau nu conectat furtunul de vacum, dă drumu la benzină instant[...] In cazul asta, in care robinetul functioneaza bine (numai atunci cand ai vacuum) singura problema pare a fi de la cuiul ponto al carburatorului care curge (ori reglat nivelul gresit astfel ca nu mai inchide cuiul), iar surplusul de benzina (dincolo de camera de nivel) este de pe rampa ... furtunul dintre cele 2carburi. Altfel nu imi explic ... doar nu se face benzina din nimic ... sau vacuum cu motorul oprit. Metoda cea mai simpla de testare pentru cuiul ponto este sa scoti furtunul de cauciuc ce alimenteaza carburatorul cu problema si sa pui un furtun transparent pe care sa-l umpli cu benzina dintr-o siringa ... si te uiti cum se goleste ... Metoda de a testa robinetul vacumat este sa scoti furtunul din el care duce la carburatoare ... si sa vezi daca curge pe langa cu motorul oprit. Editat Iulie 17, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 17, 2013 Autor Share Postat Iulie 17, 2013 O să ajungă la mecanic în cursul zilei, să vedem care-i treaba cu ea. Mulțumesc pentru răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.