Sari la conținut

Inundare cilindru


Chivu
 Share

Postări Recomandate

Se dă un ducati monster de 600 din 99, căruia doar ce i s-a făcut o servisare, schimbate bujiile și uleiul, cu rățat cab. și reglat amestecul. După 30 de kilometri, în care a funcționat perfect, la oprirea motorului, a început să se scurgă benzină pe la carburatoarul din stânga, ce aparține cilindrului din spate. Am scos bujia, cilindrul e plin cu benzină. Am schimbat robinetul vacumatic, am ciocănit în carburatoare, nici o schimbare. Am scos toată benzina din motor și carburatoare (suflând în furtunul ce duce la carb) și am observat că impediat ce cuplez furtunul ce duce la carb. la robinetul vacumatic, indiferent dacă e sau nu conectat furtunul de vacum, dă drumu la benzină instant, inundă carb. și dă benzina afară. Robinetul vacumatic închide foarte bine, nu cred că e de acolo problema, mai ales că l-am și schimbat cu altul.

 

Dacă ar fi plutitorul blocat, mă gândesc eu că robinetul n-ar trebui să dea drumul benzinei să intre în carburator, nefiind vacum.

Care ar putea fi problema?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poti spune ca robinetul functioneaza bine atata vreme cat deschide fara sa fie actionat de vacuum. Asta e toata ideea lui, supapa se deschide atunci cand o actioneaza vacuum-ul, iar pasul 2, chiar daca ar fi robinetul bun cum spui, cand se umple camera de nivel, inchide cuiul pontou. Deci una din astea 2 sunt duse, sau amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si cuiul pontou...am impresia ca ai prins ceva mizerie pe el si ramane deschis, astfel iti inunda carburatorul, respectiv cilindrul. Daca robinetul respectiv si cuiul pontou ar fi duse amandoua, ti-ar curge toata benzina in cilindru si pe jos.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] am observat că impediat ce cuplez furtunul ce duce la carb. la robinetul vacumatic, indiferent dacă e sau nu conectat furtunul de vacum, dă drumu la benzină instant[...]

In cazul asta, in care robinetul functioneaza bine (numai atunci cand ai vacuum) singura problema pare a fi de la cuiul ponto al carburatorului care curge (ori reglat nivelul gresit astfel ca nu mai inchide cuiul), iar surplusul de benzina (dincolo de camera de nivel) este de pe rampa ... furtunul dintre cele 2carburi.

Altfel nu imi explic ... doar nu se face benzina din nimic ... sau vacuum cu motorul oprit.

 

Metoda cea mai simpla de testare pentru cuiul ponto este sa scoti furtunul de cauciuc ce alimenteaza carburatorul cu problema si sa pui un furtun transparent pe care sa-l umpli cu benzina dintr-o siringa ... si te uiti cum se goleste ...

Metoda de a testa robinetul vacumat este sa scoti furtunul din el care duce la carburatoare ... si sa vezi daca curge pe langa cu motorul oprit.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...